Новости киевских маршруток
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Із нового року проїзд у маршрутках може здорожчати до 9 гривень
Маршрутники підготували подарунок "під ялинку". Приватні перевізники заявили, що з нового року проїзд у маршрутках може здорожчати на 3-4 гривні.
Про це повідомляє телеканал «Київ».
Не п'ять, не сім, а цілих дев'ять гривень - стільки може коштувати проїзд у маршрутках з Нового Року.
Нові ціни пов'язані зі здорожанням пального. Про це розповів ЗМІ член асоціації перевізників столиці Юрій Артеменко. Адже з початку осені бензин додав у вартості 12 %, а дизпаливо - майже 15%.
Таке підвищення цін - небґрунтовано високе, заявляють есперти. Заявлених 50% здорожчання вистачить не лише щоб покрити витрати на паливо, а й щоб добряче заробити.
Як повідомив телеканалу «Київ» експерт із транспорту Віктор Ведмідь, «навіть якщо врахувати, що вартість запчастин підвищилася десь на 25%, то середнє здорожчання собівартості становить десь 20%».
Віктор Ведмідь прогнозує, що ціна зросте з 10 січня. Саме в цей час трафік падає і менше людей відчують подорожчання. Можливе й поступове зростання вартості проїзду.
«Ціна може і не підвищитися на 50%. Звичайно робиться так: заявляється по максимуму, і далі до цієї ціни йдуть у кілька підходів», – пояснив експерт.
Імовірно, що в прийдешньому році буде дві хвилі здорожчання проїзду в маршрутках. Та загалом, за рік вартість встановиться на рівні 8 – 9 гривень.
У той же час, ціна квитків у муніципальному транспорті поки залишиться незмінною.
https://www.kievtv.com.ua/stn/item/1508 ... o-9-hryven
Маршрутники підготували подарунок "під ялинку". Приватні перевізники заявили, що з нового року проїзд у маршрутках може здорожчати на 3-4 гривні.
Про це повідомляє телеканал «Київ».
Не п'ять, не сім, а цілих дев'ять гривень - стільки може коштувати проїзд у маршрутках з Нового Року.
Нові ціни пов'язані зі здорожанням пального. Про це розповів ЗМІ член асоціації перевізників столиці Юрій Артеменко. Адже з початку осені бензин додав у вартості 12 %, а дизпаливо - майже 15%.
Таке підвищення цін - небґрунтовано високе, заявляють есперти. Заявлених 50% здорожчання вистачить не лише щоб покрити витрати на паливо, а й щоб добряче заробити.
Як повідомив телеканалу «Київ» експерт із транспорту Віктор Ведмідь, «навіть якщо врахувати, що вартість запчастин підвищилася десь на 25%, то середнє здорожчання собівартості становить десь 20%».
Віктор Ведмідь прогнозує, що ціна зросте з 10 січня. Саме в цей час трафік падає і менше людей відчують подорожчання. Можливе й поступове зростання вартості проїзду.
«Ціна може і не підвищитися на 50%. Звичайно робиться так: заявляється по максимуму, і далі до цієї ціни йдуть у кілька підходів», – пояснив експерт.
Імовірно, що в прийдешньому році буде дві хвилі здорожчання проїзду в маршрутках. Та загалом, за рік вартість встановиться на рівні 8 – 9 гривень.
У той же час, ціна квитків у муніципальному транспорті поки залишиться незмінною.
https://www.kievtv.com.ua/stn/item/1508 ... o-9-hryven
Re: Новости киевских маршруток
Маршруток менше не стане: КМДА оголосила новий конкурс серед приватних перевізників
Принаймні половина маршрутів дублюватиме муніципальні автобуси, тролейбуси та трамваї.
Департамент транспортної інфраструктури КМДА оголосив конкурс серед на перевезення пасажирів на 36 маршрутах. Оголошення опубліковане в газеті Хрещатик.
Маршрутки мають відповідати стандарту не нижче Євро-5, бути обладнані кондиціонерами та електронними табло. Загальна пасажиромісткість повинна бути не менше 50 місць, із них щонайменше 21 для сидіння. Принаймні половина автобусів на маршруті повинна бути пристосованою для перевезення людей з інвалідністю та інших маломобільних осіб.
Так, на конкурс виставлено три автобусні маршрути:
№59 . Масив Райдужний – станція «Троєщина».
№61 . Станція «Троєщина» – вулиця Милославська.
№137 . Центральний залізничний вокзал – станція метро «Харківська». Нічний маршрут, який курсуватиме з інтервалом 40 хвилин.
та 33 маршрути маршрутних таксі:
№10. Село Рибне – станція метро «Лісова». Інтервал руху – година.
№65. Вулиця Митрополита Андрея Шептицького – бульвар Перова. Інтервал руху – 50 хвилин.
№152. Село Бортничі – вулиця Привокзальна.
№165. Львівська площа – Центральний залізничний вокзал.
№166. Станція метро «Лук’янівська» – вулиця Стеценка.
№171. Вулиця Волгоградська – станція метро «Палац Спорту».
№181. Площа Тараса Шевченка – Центральний залізничний вокзал.
№182. Станція метро «Нивки» – проспект Свободи.
№188. Станція метро «Нивки» – вулиця Симиренка (розворотне кільце швидкісного трамваю).
№198. Інститут серцево-судинної хірургії на вулиці Амосова – Центральний залізничний вокзал.
№224. Станція метро «Мінська» – вулиця Північна.
№242. Станція метро «Лісова» – вулиця Гетьмана.
№249. Станція метро «Лівобережна» – станція Лівий Берег.
№405. Проспект Маяковського – універмаг «Дитячий світ».
№434. Вулиця Бальзака – станція метро «Чернігівська».
№459. Вулиця Підлипка – залізничний вокзал «Дарниця».
№476. Вулиця Північна – станція метро «Дарниця».
№496. Лікарня «Феофанія» – станція метро «Лук’янівська».
№504. Вулиця Милославська – станція метро «Дарниця».
№509. Проспект Маяковського – вулиця Ялтинська.
№523. Вулиця Каштанова – станція метро «Дружби Народів».
№526. Станція метро «Позняки» – Дарницька площа.
№539. Центральний залізничний вокзал – вулиця Саксаганського.
№542. Станція метро «Осокорки» – вулиця Митрополита Андрея Шептицького.
№550. Проспект Маяковського – Чоколівський бульвар.
№555. ДВРЗ – вулиця Кибальчича.
№557. Станція метро «Либідська» – проспект Науки.
№566. Станція метро «Лук’янівська» – проспект Відрадний.
№567. Станція метро «Видубичі» – авторинок «Чапаївка».
№569. Станція метро «Лук’янівська» – залізнична станція «Київ-Волинський».
№575. Вулиця Терещенківська – вулиця Сирецька.
№577. Станція метро «Позняки» – вулиця Урлівська.
№586. Станція метро «Лук’янівська» – площа Тараса Шевченка.
Зазначимо, що принаймні 15 із цих маршрутів дублюватимуть наявні маршрути громадського транспорту.
Зокрема, №165 повторює маршрут автобусу №7, №166 – тролейбусів №16 та №23, №171 – тролейбусу №3, №182 – тролейбусу №26, №224 – тролейбусу №24, №249 – автобусу №49, №526 – трамваю №8, №542 – автобусу№42, №550 – тролейбусу №30, №555 – трамваю 33, №557 – автобусу №20, №566 та №569 – трамваю №14, №575 – тролейбусу №5, №586 – відразу двох тролейбусів №6 та №18.
Нагадаємо, 2015 року компанія A+С Україна розробила транспортну модель Києва на основі рекомендацій Світового банку, в яких, зокрема, йдеться про ліквідацію маршруток, які дублюють маршрути автобусів і тролейбусів.
https://hmarochos.kiev.ua/2019/12/13/ma ... eviznykiv/
Принаймні половина маршрутів дублюватиме муніципальні автобуси, тролейбуси та трамваї.
Департамент транспортної інфраструктури КМДА оголосив конкурс серед на перевезення пасажирів на 36 маршрутах. Оголошення опубліковане в газеті Хрещатик.
Маршрутки мають відповідати стандарту не нижче Євро-5, бути обладнані кондиціонерами та електронними табло. Загальна пасажиромісткість повинна бути не менше 50 місць, із них щонайменше 21 для сидіння. Принаймні половина автобусів на маршруті повинна бути пристосованою для перевезення людей з інвалідністю та інших маломобільних осіб.
Так, на конкурс виставлено три автобусні маршрути:
№59 . Масив Райдужний – станція «Троєщина».
№61 . Станція «Троєщина» – вулиця Милославська.
№137 . Центральний залізничний вокзал – станція метро «Харківська». Нічний маршрут, який курсуватиме з інтервалом 40 хвилин.
та 33 маршрути маршрутних таксі:
№10. Село Рибне – станція метро «Лісова». Інтервал руху – година.
№65. Вулиця Митрополита Андрея Шептицького – бульвар Перова. Інтервал руху – 50 хвилин.
№152. Село Бортничі – вулиця Привокзальна.
№165. Львівська площа – Центральний залізничний вокзал.
№166. Станція метро «Лук’янівська» – вулиця Стеценка.
№171. Вулиця Волгоградська – станція метро «Палац Спорту».
№181. Площа Тараса Шевченка – Центральний залізничний вокзал.
№182. Станція метро «Нивки» – проспект Свободи.
№188. Станція метро «Нивки» – вулиця Симиренка (розворотне кільце швидкісного трамваю).
№198. Інститут серцево-судинної хірургії на вулиці Амосова – Центральний залізничний вокзал.
№224. Станція метро «Мінська» – вулиця Північна.
№242. Станція метро «Лісова» – вулиця Гетьмана.
№249. Станція метро «Лівобережна» – станція Лівий Берег.
№405. Проспект Маяковського – універмаг «Дитячий світ».
№434. Вулиця Бальзака – станція метро «Чернігівська».
№459. Вулиця Підлипка – залізничний вокзал «Дарниця».
№476. Вулиця Північна – станція метро «Дарниця».
№496. Лікарня «Феофанія» – станція метро «Лук’янівська».
№504. Вулиця Милославська – станція метро «Дарниця».
№509. Проспект Маяковського – вулиця Ялтинська.
№523. Вулиця Каштанова – станція метро «Дружби Народів».
№526. Станція метро «Позняки» – Дарницька площа.
№539. Центральний залізничний вокзал – вулиця Саксаганського.
№542. Станція метро «Осокорки» – вулиця Митрополита Андрея Шептицького.
№550. Проспект Маяковського – Чоколівський бульвар.
№555. ДВРЗ – вулиця Кибальчича.
№557. Станція метро «Либідська» – проспект Науки.
№566. Станція метро «Лук’янівська» – проспект Відрадний.
№567. Станція метро «Видубичі» – авторинок «Чапаївка».
№569. Станція метро «Лук’янівська» – залізнична станція «Київ-Волинський».
№575. Вулиця Терещенківська – вулиця Сирецька.
№577. Станція метро «Позняки» – вулиця Урлівська.
№586. Станція метро «Лук’янівська» – площа Тараса Шевченка.
Зазначимо, що принаймні 15 із цих маршрутів дублюватимуть наявні маршрути громадського транспорту.
Зокрема, №165 повторює маршрут автобусу №7, №166 – тролейбусів №16 та №23, №171 – тролейбусу №3, №182 – тролейбусу №26, №224 – тролейбусу №24, №249 – автобусу №49, №526 – трамваю №8, №542 – автобусу№42, №550 – тролейбусу №30, №555 – трамваю 33, №557 – автобусу №20, №566 та №569 – трамваю №14, №575 – тролейбусу №5, №586 – відразу двох тролейбусів №6 та №18.
Нагадаємо, 2015 року компанія A+С Україна розробила транспортну модель Києва на основі рекомендацій Світового банку, в яких, зокрема, йдеться про ліквідацію маршруток, які дублюють маршрути автобусів і тролейбусів.
https://hmarochos.kiev.ua/2019/12/13/ma ... eviznykiv/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Новости киевских маршруток
В Киеве планируется подорожание маршруток
Киевские перевозчики планируют повышение стоимости проезда в автобусах. Стоимость проезда может подняться до 10 гривен. Об этом сообщает "Сегодня" со ссылкой на председателя "Ассоциации перевозчиков Киева и Киевской области" Игоря Моисеенко.
По версии владельцев маршруток, они понесли убытки из-за карантина, поэтому следует повышать плату за проезд.
Городские власти не регулируют стоимость проезда в частном транспорте. Перевозчик должен лишь за неделю уведомить власти об изменении стоимости проезда.
https://kiev.sq.com.ua/rus/news/novosti ... arshrutok/
Киевские перевозчики планируют повышение стоимости проезда в автобусах. Стоимость проезда может подняться до 10 гривен. Об этом сообщает "Сегодня" со ссылкой на председателя "Ассоциации перевозчиков Киева и Киевской области" Игоря Моисеенко.
По версии владельцев маршруток, они понесли убытки из-за карантина, поэтому следует повышать плату за проезд.
Городские власти не регулируют стоимость проезда в частном транспорте. Перевозчик должен лишь за неделю уведомить власти об изменении стоимости проезда.
https://kiev.sq.com.ua/rus/news/novosti ... arshrutok/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Новости киевских маршруток
Якби ж то у пасажирів вистачило тями забити на маршрутки, що подорожчали. Тоді асоціація посиділа б тиждень без доходу, і швиденько повернули б старі ціни. Але ж люди побурчать-поматюкаються і заплатять.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Новости киевских маршруток
Ну разница с 6.50 станет ещё более значительной
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Новости киевских маршруток
6,50 - осталось до выборов. Затем - явно повысят. Так что разница не продлится долго, да и в 6,50 надо очередь отстоять, ведь в маршрутках на стоячих не обращают внимания, а в 6,50 - чаще против стоячих, чем за.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Новости киевских маршруток
Посмотрим. Я не думаю что в НОТ-е будут поднимат
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Новости киевских маршруток
Не поднимут, если Киеврада из бюджета компенсирует затраты, поскольку сейчас стоячих пассажиров не перевозят, а затраты не уменьшились существенно.
+Скоро нас переведут в оранжевую зону с допуском в транспорт 50% сидячих и 0% стоячих. Что уменьшит поступления в кассу ещё вдвое. А зарплату платить надо, как и за топливо, электроэнергию и т.п.
+Скоро нас переведут в оранжевую зону с допуском в транспорт 50% сидячих и 0% стоячих. Что уменьшит поступления в кассу ещё вдвое. А зарплату платить надо, как и за топливо, электроэнергию и т.п.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Новости киевских маршруток
Уже не переведут. Уже выучили ошибки. Кстати часто вижу уже нормально заполненный ПС, где и когда писать не буду - а то ещё устроят расправу над водителями
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Новости киевских маршруток
Киево-Святошинский р-н, Ирпень (которая, по сути, уже не просто город-спутник, а как район Киева (откуда проще добраться, чем иногда с Троещины) - уже перевели в оранжевую зону (введение ограничений с понедельника 07 сентября).
Переведение Киева в более жёсткий карантин, увы, неизбежно (это лишь вопрос времени - сейчас, в декабре или феврале), поскольку тут много власть имущих, а вот доктора и медсёстры заканчиваются. Кислород можно произвести, антибиотики купить, гостиницы под больничные койки отдать, но медперсонал из выпускников юрфака и манагеров не сделать. Думай.те.
Переведение Киева в более жёсткий карантин, увы, неизбежно (это лишь вопрос времени - сейчас, в декабре или феврале), поскольку тут много власть имущих, а вот доктора и медсёстры заканчиваются. Кислород можно произвести, антибиотики купить, гостиницы под больничные койки отдать, но медперсонал из выпускников юрфака и манагеров не сделать. Думай.те.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Новости киевских маршруток
Вон в Тернополи уже хотели транспорт закрыть и как ?
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Новости киевских маршруток
Это пока есть койки и персонал.
UPD 09:07
За последние 14 дней новых больных в Киеве: 3651 пациент.
Показатель заболеваемости на 100 тыс. населения (считают около 3 млн населения): 121+.
Для закрытия в Киеве половины сидячих мест достаточно превышения 120.
Т.е., есть основания для удлинения очередей на транспорт вдвое уже с понедельника, с переводом Киева в оранжевую зону.
Ну, хоть метро разгрузится от наплыва пассажиров с НОТа.
DFAW, думаю, что ты прав в ожиданиях больших нарушений ограничений в транспорте, и что многие будут пытаться обойти закон. Но КПТ, как и раньше, преимущественно будет соблюдать ограничения, ИМХО.
UPD 09:07
За последние 14 дней новых больных в Киеве: 3651 пациент.
Показатель заболеваемости на 100 тыс. населения (считают около 3 млн населения): 121+.
Для закрытия в Киеве половины сидячих мест достаточно превышения 120.
Т.е., есть основания для удлинения очередей на транспорт вдвое уже с понедельника, с переводом Киева в оранжевую зону.
Ну, хоть метро разгрузится от наплыва пассажиров с НОТа.
DFAW, думаю, что ты прав в ожиданиях больших нарушений ограничений в транспорте, и что многие будут пытаться обойти закон. Но КПТ, как и раньше, преимущественно будет соблюдать ограничения, ИМХО.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт