Yaroslav, а на Дарницю і далі електрички пускати не треба? Жителі Борисполя й околиць дуже зрадіють перспективі висадки у полі лісі, з кінцевою станцією метро, яке ще немалим крюком йде в центр. Лісництво, як проміжна зупинка з підведеним метро, буде актуальною для жителів районів навколо проспекту Бажана, переводити на неї всіх пасажирів не виглядає привабливою ідеєю.
Jyraff писал(а):Yaroslav, а на Дарницю і далі електрички пускати не треба? Жителі Борисполя й околиць дуже зрадіють перспективі висадки у полі лісі, з кінцевою станцією метро, яке ще немалим крюком йде в центр. Лісництво, як проміжна зупинка з підведеним метро, буде актуальною для жителів районів навколо проспекту Бажана, переводити на неї всіх пасажирів не виглядає привабливою ідеєю.
Експрес в аеропорт не дотягнути до Київ-Пас. ще більш не гарно. Ну хто з транзитних пасажирів буде з сумками їхати експресом, потім на метро з пересадкою, щоб добратись до вокзалу? Усі підуть на легальний чи не зовсім автотранспорт. Та й втрачається вся вигода експресу над маршрутками - затори то в Києві, а не на трасі.
Ну хто піде із Київ-Пасу на автотранспорт, щоб потім в заторі запізнитися в аеропорт? Якщо не більше 4...5 годин до літака, то підуть на надійне метро. Бо у місті можна і 2 години стояти, особливо в зимову негоду.
Інша справа, що після реалізації проекту покращення приміського залізничного сполучення "Святошин" - "Ірпінь" (і далі) я більш впевнений в можливості організації аероекспресу саме з Київ-Пасу до UKBB (аеропорту, тобто).
Проблема може бути лише в грошах та інтервалі руху, бо ганяти порожні вагони часто ніхто не буде, а більший інтервал буде незручним вже для подорожніх.
В принципі, все це на форумі в тій чи іншій формі вже обговорювали, вже ж стільки років проекту.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Ну тоді напевно платформи "Лісництва" краще суміщувати паралельно існуючим коліям, або навіть зробити паралельне відгалудження залізничних колій, щоб зробити можливість зупинки на 7-10 хвилин.
Последний раз редактировалось Yaroslav 17 дек 2017, 22:14, всего редактировалось 1 раз.
Залізничні колії там істотно не паралельні між собою. Так що добиватися кросплатформенної пересадки -- ніби й хотілося б, раз уже поки що є місце її втулити. Але істотно ускладнює конфігурацію (геометричне розміщення) колій.
Все це треба вирішувати якось дуже вже комплексно. Аж до того, що поки що не очевидно, чи в аеропорт Бориспіль повинен ходити залізничний рухомий склад, чи якийсь інший.
Можливо, глобально правильним (на віки, а не на прямо зараз) взагалі є щось у стилі "зробити колії від ст. Лісництво до аеропорту такими, щоб по ним могли ходити і вагони метро, і спеціалізовані вагони, які вміють ходити і по тій лінії, і по залізниці; пускати раз на годину рухомий склад, який далі їде по зеленій гілці метро, і раз на годину рухомий склад, який далі їде по залізниці" (сумарний інтервал раз на 30 хвилин). В такому разі потреба у зручній пересадці дуже істотно зменшується.
Нет, там есть и двухпутка (в сторону парка прибытия Дарницы/ДВРЗ), и однопутка сразу к платформам Дарницы (через Фармацевтическую). О.п. Лесничество находится прямо на посту.
А вообще, попытки оправдать строительство станции метро в глухом лесу (это даже не бубль гум Красный хутор, там даже мобильный на поверхности не ловит) лишь пересадкой на гипотетические (пригородные, которые сходят на нет) и фантастические (аэроэкпресс в Борисполь) электрички, выглядят чушью.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
dimentiy, ну ведь в этой можно?)) фломастеры все-таки)
Хотя мы давным-давно определились, что первая станция, которая будет построена в лесу, должна называться Плюты и станет хабом для всех маршруток из Украинки-Ржищева-Канева и т.д.))