Музей метро
Модераторы: dimentiy, Администраторы
это не моделька, а игрушка, кроме того - вообще нереальные пропорции. Но с озвучкой "двері зачиняються" и еще чем-то. И не ежа, а номерного.
если нужна более-менее моделька - тот же технопарк, но с белой полосой - он в реальных пропорциях. видел в пятницу в мЕтро на теремках по 250 грн.
если нужна более-менее моделька - тот же технопарк, но с белой полосой - он в реальных пропорциях. видел в пятницу в мЕтро на теремках по 250 грн.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Музей метрополітенуTANK писал(а):Серьезно? В москве - был, во франкфурте - был, в кельне - был, в Братиславе - был.
А ДОМА - хурена((((((
Музей відчинений для відвідувачів
по робочих днях з 9:00 до 16:30
музеи не для людей, а для вахтера.
Якщо хочете дізнатись аспекти історії та щоденної роботи Київського метрополітену, варто відвідати наш музей. Він відкритий у 2000 році і знаходиться на другому поверсі адміністрації підприємства.
Перші поїзди метро складалися з трьох вагонів. Асоціативно експозиція також розміщена в трьох залах. Інформація представлена на стендах та вітринах. Над стендами в хронологічному порядку розміщені великі фотографії станцій та вказані роки пускових ділянок.
Перший зал присвячено спорудженню та відкриттю черг метрополітену різних років. Тут ви знайдете документи та фото перших років будівництва та роботи метро, особисті речі попередніх керівників метрополітену, нагороди – ордени та багато іншого. Також тут є особливий експонат ― діючий макет станції "Дніпро" у типорозмірі 1:87 із першим депо у тому вигляді, який вони мали у 1960-65 рр. Можна проглянути, як відбувався підйом вагонів типу Д на естакаду станції.
Другий зал присвячено службам метрополітену. На кожному із стендів ― розповідь про підрозділ і людей, які в ньому працювали та працюють. У вітринах служби рухомого складу та депо ― моделі вагонів і частини обладнання. Є тут і історичні реверсивки ― "ключі" машиніста від поїзду. У цьому ж залі можна ознайомитися з колекцією проїзних документів ― як київських, так і інших метрополітенів світу. Один з перших квитків київського метро, жетони та паперові квитки початку 1990-х років, а також безліч місячних проїзних, від картонних до магнітних і електронних, розміщено у музейній вітрині. Крім того, тут є символічні ключі та запрошення на відкриття станцій ― саме у Києві вдалося зберегти найбільшу в СНД колекцію.
У третьому залі встановлено перший первинний годинник із центральної часової станції метро, що синхронізував час та інтервали, діючий макет роботи оборотного тупику (виконано у типорозмірі 1:87). На стендах цього залу розміщено інформацію про підрозділи – службу воєнізованої охорони, служби ЕМ, ТС, П, а також про інформаційно-обчислювальний центр і проектно-конструкторське технологічне бюро метрополітену.
Якщо ви маєте матеріали або речі, які зможуть доповнити експозицію, будемо вдячні вам за них.
Екскурсії
Комунальне підприємство "Київський метрополітен" з метою якнайширшого ознайомлення киян з діяльністю підприємства веде роботу з проведення колективних екскурсій до музею історії Київського метрополітену.
Режим роботи та адреса
Музей працює з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 17:00.
***
Дзвінки приймаються за телефонами (044) 238-50-50, (050) 444-74-27 з понеділка по четвер з 9:00 до 17:00, у п’ятницю – з 9:00 до 16:00.
Екскурсії проводяться для групи від 10 до 20 осіб за завчасно погодженими по даті й часу проведення та наданими заявками. ЗАВАНТАЖИТИ заявку для відвідування музею історії Київського метрополітену. Надсилайте заявку на адресу zmi@metro.kiev.ua вкажіть у темі листа «заявка в музей».
Музей історії Київського метрополітену знаходиться за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 35 (адміністрація).
ЕКСКУРСІЇ БЕЗКОШТОВНІ.
http://www.metro.kiev.ua/node/115
TANK, коли йдемо до музею ? )
Re: Музей метро
В продажу на инет-аукцион выставили том пояснительной записки проектного задания Святошинско-Броварской линии, 1958 год.
Хозяин хочет почти 7 тыс. грн.
Будут желающие поучаствовать в совместном выкупе? Условия по ссылке
https://www.facebook.com/aleksey.yankov ... 5006071023
Можно отмечаться прямо в фб в каментах
Хозяин хочет почти 7 тыс. грн.
Будут желающие поучаствовать в совместном выкупе? Условия по ссылке
https://www.facebook.com/aleksey.yankov ... 5006071023
Можно отмечаться прямо в фб в каментах
Re: Музей метро
О, як.
А яким чином, взагалі, проектне завдання потрапило в приватні руки?
А яким чином, взагалі, проектне завдання потрапило в приватні руки?
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Музей метро
Выкинули при какой-то реорганизации.
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Музей метро
Август 61го.
В Киеве пока пять станций.
За окном не станция Днепр.
В Киеве пока пять станций.
За окном не станция Днепр.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Музей метро
судя по путевой стене - университет. там плитка по размеру больше обычной и бежевая.
арсенальная и вокзальная - обычная, мелкая, белая, крещатик - вообще облицован мрамором.
ОФФ - Коржик, в подписи перечеркивание фразы с Ипподромом убери)))
арсенальная и вокзальная - обычная, мелкая, белая, крещатик - вообще облицован мрамором.
ОФФ - Коржик, в подписи перечеркивание фразы с Ипподромом убери)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Музей метро
Этот пра-пра-правнук Лыбеди сломался.
Несите другого.
https://youtu.be/xuTWoOivDu8?si=4SpA4MPXk_HKni-w
Да штош вам моя подпись покоя не даёт?
Она нерукотворный памятник этого форума!
Я тут главный эксперт по челнокам!
Последний раз редактировалось Коржик 09 дек 2023, 20:58, всего редактировалось 1 раз.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Музей метро
Да так в штангу лупанул. Это ппц. Причём дважды. Буду ходатайствовать перед администрацией об отмене специального звания.
На четырёх подземных станциях первой очереди была плитка одинакового размера. Оттенки могли отличаться. Надо провентилировать вопрос.
На Крещатике плитку поменяли на мрамор в восьмидесятых.
А тема про Университет двадцать лет назад вообще началась с обсуждения замены плитки на путевой стене.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Музей метро
Ууууууу, ТАNK )
Пропоную прибрати одну приставку "пра" )))
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...