Реконструкция Харьковской площади

Модераторы: dimentiy, Администраторы

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 8000
Зарегистрирован: Чт июл 20, 2006 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK » Пн июл 08, 2013 11:31

Поток от бортничей очень не мал, им нельзя принебрегать. Меня глубина залегания тонелей метро больше интересует - куда там автотонель запихнуть?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

taras1986
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 40
Зарегистрирован: Пн ноя 05, 2012 14:05
Откуда: Київ
Контактная информация:

Сообщение taras1986 » Пн июл 08, 2013 12:07

Якщо побудують тунель і естакаду на Харківське шосе, то кільце досить пристойно розвантажиться і тому транспорт "з" і "на" Бортничі піде набагато краще.
Я звичайно не дуже часто в Борничах буваю, але чому би не зробити вулиці з одностороннім рухом, як на картинці нижче:
Изображение
Последний раз редактировалось taras1986 Пн июл 08, 2013 13:03, всего редактировалось 2 раза.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 8332
Зарегистрирован: Пн дек 26, 2005 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Сообщение dimentiy » Пн июл 08, 2013 12:37

taras1986,

1. Убери рекламу из своего сообщения.
2. Убери ссылку на Радикал по картинке.
3. Прочти пункты Правил 4.3 и 4.23.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Антошка
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1176
Зарегистрирован: Вс сен 25, 2011 10:11
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Антошка » Пн июл 08, 2013 12:55

А где сказано про тоннель? Я думал там эстакады будут строить.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 8000
Зарегистрирован: Чт июл 20, 2006 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK » Пн июл 08, 2013 13:22

taras1986, просто потому, что это одностороннее колечко ничего не даст. толпа (даже в 3 ряда односторонки из бортничей) как и сейчас упрется в светофор и точно так же будет стоять. Это раз. Два - это колечко ничего не решит - оно все равно упрется в ул. светлую по финалу - если и делать односторонки - то долбить в/ч погранцов на сквозной проезд до ленина, но лучше сделать дорогу через лес к первому мосту бориспольской трассы (сам там не раз ездил, крюк в 6 км компенсирует как расход бензина, так и время в пробке)
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3935
Зарегистрирован: Вс янв 01, 2012 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый » Чт фев 15, 2018 16:51

У Київраді згадали про Харківську площу: може держава дасть гроші на розв’язку

Изображение

Вчора на засіданні постійної комісії Київради з питань транспорту, зв'язку та реклами депутати погодили проект рішення, який передбачає звернення до Кабінету Міністрів України щодо виділення коштів для будівництва багаторівневої транспортної розв'язки на Харківській площі у Києві під час змін до держбюджету на 2018 рік.

У тексті звернення мова йде про будівництво багаторівневої транспортної розв'язки на Харківській площі, яка розташована між Харківським шосе, Ташкентською вулицею, Бориспільським шосе, вулицею Світлою, вулицею Колекторною й проспектом Миколи Бажана в Дарницькому районі столиці. Будівництво цієї розв'язки прискорить рух у всіх напрямках, адже приберуть зайві світлофори, що забезпечить безперервність автопотоку. А транзитні машини без зупинок матимуть змогу проїжджати з правого берега від вулиці Грінченка до виїзду з міста через Південний міст в бік проспекту Бажана та Бориспільського шосе. Окрім того, збільшиться швидкість трафіку в напрямку Харківського шосе та мікрорайону Бортничі.

-Транспортний вузол на Харківській площі є частиною маршруту державного значення, що поєднує аеропорт «Бориспіль» і столичний адмінцентр. Тож у першу чергу він виконує туристичну і логістичну функції загальнодержавного рівня. У даному випадку місто може розраховувати на повноцінну участь держави у будівництві багаторівневої розв’язки, яка прискорить рух у всіх напрямках і забезпечить безперервність автомобільного трафіку і для транзитного транспорту, і для киян, – вважає співавтор проекту рішення, голова комісії з питань транспорту, зв’язку та реклами Олексій Окопний.

Раніше на засіданні архітектурно-містобудівної ради при Департаменті містобудування та архітектури КМДА було розглянуто та схвалено передпроектні пропозиції щодо будівництва транспортної розв'язки в різних рівнях на Харківській площі. Замовником проектної документації виступала КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва», проектною організацією — АТ ЗТ «Київсоюзшляхпроект».

Відповідний проект рішення мають також розглянути постійні комісії Київради з питань містобудування та з питань місцевого самоврядування.

Історія з реконструкцією Харківської площі дуже давня, марудна і дорога

Місто ще в 2007 році уклало з інвесторами договір, на масштабну реконструкцію Харківської площі. В її рамках інвестор повинен був побудувати транспортну розв'язку в різних рівнях в поєднанні зі станцією метрополітену, а також автовокзал, торгові і офісні комплекси, ресторан і автостоянки. Загальна площа об'єкта інвестування складала 125,2 тис. кв. м, в тому числі 42 тис. кв. м - офісно-готельний комплекс, 11,6 тис. кв. м - офісний центр з виставковими приміщеннями, 6 тис. кв. м - автовокзал. Загальна орієнтовна вартість будівництва в цінах 2008 року становила 996,234 млн. гривень з ПДВ. Мабуть, усвідомивши масштаби капіталовкладень, інвестори зникли з поля зору.

У ті часи проектанти порівнювали значущість розв'язки на Харківській площі з лінією метро на Троєщину. Через нову розв'язку весь транзитний транспорт без перешкод поїхав би від Південного моста по проспекту Бажана на Бориспільську трасу, розвантаживши Харківське шосе і дорогу на Бортничі.

Всього варіантів будівництва розв'язки колись було три. Перший варіант передбачав будівництво дворівневої розв'язки на перетині проспекту Бажана, а другий рівень перетинав би кільце Харківської площі, вулицю Колекторну і Харківське шосе. Вартість такого проекту десять років тому мала становити 400 млн. грн.

Другий варіант - будівництво трирівневої розв'язки з двома естакадами. Другий рівень передбачає рух транспорту у напрямку проспекту Бажана, третій - з'їзд з Харківського шосе в бік Борисполя. Вартість будівництва могла скласти - 750 млн. грн.

Найдорожчий, третій варіант, пропонував будівництво трирівневої розв'язки, де естакада другого рівня пов'язувала б проспект Бажана з Бориспольською трасою, а естакада третього рівня - з Бортничами. Тут капіталовкладення потягнули б на 1,2 млрд. грн.

Ще на початку жовтня 2013 року Київрада ухвалила рішення, що дозволяє взятися за масштабну реконструкцію Харківської площі і побудувати тут багаторівневу розв'язку. Тоді влада міста мала намір почати реконструкцію площі саме в тому році, і до осені 2013-го були врегульовані всі земельні питання.

На інтернет-форумах водії тоді сильно сперечалися з чиновниками, стверджуючи, що площа «їде нормально», і треба було б зайнятися в першу чергу Ленінградською (нині Дарницькою) площею, яка «непрохідна» в будь-який час доби. Її реконструкція полегшила б життя водіям і пасажирам з Троєщини, Лісового масиву - тим, хто дістається до станцій метро «Чернігівська» і «Лісова».

Як бачимо, у Київраді знову згадали про Харківську площу, про найдорожчий з проектів, і проситимуть допомоги у держави на її спорудження.
https://vechirniykiev.com.ua/news/u-kyi ... rozv-yazku

Аватара пользователя
Антошка
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1176
Зарегистрирован: Вс сен 25, 2011 10:11
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Антошка » Чт фев 15, 2018 19:48

Капец. Ну вот тут уж точно нафиг не нужна реконструкция. Ленинградская площадь дешевле что ли?

Аватара пользователя
Фосфор
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 746
Зарегистрирован: Чт окт 06, 2011 23:20
Откуда: Киев-град, Левый берег

Сообщение Фосфор » Чт фев 15, 2018 21:08

Проблема (кстати реально существующая) поворота с Харьковского Шоссе на трассу в сторону Борисполя (она же Е-40) решается разрешением поворота влево на пересечении с Бажана. Вместо принуждения проезда транспортом всей южной половины круга, где и без них движения хватает.

Проблема выезда из Бортничей, в сторону проспекта Бажана, очевидного решения не имеет. Появление надземного или подземного короткого проезда приведет к разгрузке направления, с результирующим ростом привлекательности, для инвесторов и новоселов, Бортничей для застройки. Пару лет, и они забьют и этот проезд наглухо.
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 8000
Зарегистрирован: Чт июл 20, 2006 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK » Сб фев 17, 2018 01:48

подземного? да ладно))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 11668
Зарегистрирован: Пн апр 05, 2004 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky » Сб фев 17, 2018 09:58

Фосфор писал(а):Появление надземного или подземного короткого проезда приведет к разгрузке направления, с результирующим ростом привлекательности, для инвесторов и новоселов, Бортничей для застройки
Согласен, проблема выезда из Бортничей развязкой не сильно решается.
На 105-м месте в рейтинге причин покупать там жилье будет развязка, как по мне.
Кроме того, беспрепятственный проезд бориспольской трассы к Южному мосту просто перенесёт затор ближе к центру (сейчас "бориспольцы" стоят на светофорах площади). И особой разгрузки направления не будет в принципе.
Вот выезд из города, да, разгрузится.

В общем, проект перспективный, но в таком виде не насущный.

Ответить