Обзоры прессы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Київ продаватиме рекламу в метро через аукціони «ProZorro.Продажі»
Київська міська державна адміністрація підписала Декларацію про співпрацю з «ProZorro.Продажі». Документ закладає основу для проведення пілотного проекту щодо розміщення об`єктів реклами в м. Києві на відкритих електронних аукціонах.
У рамках пілоту на аукціони у «ProZorro.Продажі» буде виставлятися право на розміщення рекламних носіїв від КП «Київський метрополітен». Таким чином лоти включатимуть у себе право на розміщення реклами на вагонах та на станціях метрополітену.
Від КМДА Декларацію підписав заступник голови КМДА Олексій Резніков.
«Завдання столичної влади – якомога краще дбати про інтереси громади. Київ має величезний, цікавий для ринку актив. Треба використовувати його ефективно і отримувати ринкової ціну», – зазначив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков.
Наступним кроком пілотного проекту стане внесення відповідних змін до рішення КМДА від 20 квітня 2017 року № 223/2445 «Про затвердження Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві». А перші лоти в системі мають з’явитися протягом 2 місяців з моменту підписання Декларації.
«Ми очікуємо, що пілотний проект буде більш ніж успішним, – розповів в.о. директора ДП «Прозорро.Продажі» Олексій Соболев. – На користь цього свідчить позитивний досвід прозорих аукціонів як у столиці, так і в регіонах. Наприклад, у Києві ми провели десятки успішних аукціонів із продажу прав на проведення сезонних ярмарків, часто стартова ціна зростала вдвічі. Ми також успішно продали право на оренду торгового місця на легендарній Бессарабці. Ну а про продаж вагонів Київського метрополітену чули усі».
Після успішного завершення пілотного проекту, використання системи буде поширене і на інші комунальні підприємства столиці.
«ProZorro.Продажі» – це електронна торгова система державних аукціонів, що використовується для продажу активів неплатоспроможних банків, які знаходяться в управлінні Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, та реалізації майна державних та комунальних підприємств.
Детальніше про проект можна дізнатися за посиланням: https://prozorro.sale/news/prozorroprod ... priyemstvo.
Нагадаємо, що у квітні 2017 року Київрада ухвалила нові Правила розміщення зовнішньої реклами, а у грудні 2017 року завершена робота над Схемою розміщення наземної реклами.
Згідно з цими документами, забороняється розміщувати рекламні засоби: на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше 2 м; ближче ніж 10 м до перехрещень вулиць і пішохідних переходів, а також зупинок; ближче ніж 20 м до транспортних розв’язок; ближче ніж 50 м до залізничних переїздів.
Також у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій – між найменшими форматами – сітілайтами – 40 метрів, і так до 150 метрів між великими форматами.
Більш виваженим став підхід до визначення тієї чи іншої форматної зони з розміщення рекламних засобів: нульових зон, де реклама заборонена взагалі, стало набагато більше. До того ж, до них віднесено не тільки історичний центр міста, але й транспортні розв’язки, низку парків, бульварів тощо.
Нові правила включають серед іншого уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів, особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не будуть більше перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.
Олексій Резніков неодноразово висловлював позицію щодо розподілу місць для розміщення рекламних засобів, на конкурсних засадах.
https://kyivcity.gov.ua/news/kiv_prodav ... dazhi.html
Київська міська державна адміністрація підписала Декларацію про співпрацю з «ProZorro.Продажі». Документ закладає основу для проведення пілотного проекту щодо розміщення об`єктів реклами в м. Києві на відкритих електронних аукціонах.
У рамках пілоту на аукціони у «ProZorro.Продажі» буде виставлятися право на розміщення рекламних носіїв від КП «Київський метрополітен». Таким чином лоти включатимуть у себе право на розміщення реклами на вагонах та на станціях метрополітену.
Від КМДА Декларацію підписав заступник голови КМДА Олексій Резніков.
«Завдання столичної влади – якомога краще дбати про інтереси громади. Київ має величезний, цікавий для ринку актив. Треба використовувати його ефективно і отримувати ринкової ціну», – зазначив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков.
Наступним кроком пілотного проекту стане внесення відповідних змін до рішення КМДА від 20 квітня 2017 року № 223/2445 «Про затвердження Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві». А перші лоти в системі мають з’явитися протягом 2 місяців з моменту підписання Декларації.
«Ми очікуємо, що пілотний проект буде більш ніж успішним, – розповів в.о. директора ДП «Прозорро.Продажі» Олексій Соболев. – На користь цього свідчить позитивний досвід прозорих аукціонів як у столиці, так і в регіонах. Наприклад, у Києві ми провели десятки успішних аукціонів із продажу прав на проведення сезонних ярмарків, часто стартова ціна зростала вдвічі. Ми також успішно продали право на оренду торгового місця на легендарній Бессарабці. Ну а про продаж вагонів Київського метрополітену чули усі».
Після успішного завершення пілотного проекту, використання системи буде поширене і на інші комунальні підприємства столиці.
«ProZorro.Продажі» – це електронна торгова система державних аукціонів, що використовується для продажу активів неплатоспроможних банків, які знаходяться в управлінні Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, та реалізації майна державних та комунальних підприємств.
Детальніше про проект можна дізнатися за посиланням: https://prozorro.sale/news/prozorroprod ... priyemstvo.
Нагадаємо, що у квітні 2017 року Київрада ухвалила нові Правила розміщення зовнішньої реклами, а у грудні 2017 року завершена робота над Схемою розміщення наземної реклами.
Згідно з цими документами, забороняється розміщувати рекламні засоби: на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше 2 м; ближче ніж 10 м до перехрещень вулиць і пішохідних переходів, а також зупинок; ближче ніж 20 м до транспортних розв’язок; ближче ніж 50 м до залізничних переїздів.
Також у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій – між найменшими форматами – сітілайтами – 40 метрів, і так до 150 метрів між великими форматами.
Більш виваженим став підхід до визначення тієї чи іншої форматної зони з розміщення рекламних засобів: нульових зон, де реклама заборонена взагалі, стало набагато більше. До того ж, до них віднесено не тільки історичний центр міста, але й транспортні розв’язки, низку парків, бульварів тощо.
Нові правила включають серед іншого уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів, особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не будуть більше перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.
Олексій Резніков неодноразово висловлював позицію щодо розподілу місць для розміщення рекламних засобів, на конкурсних засадах.
https://kyivcity.gov.ua/news/kiv_prodav ... dazhi.html
Київпастранс та метрополітен 7 днів безкоштовно перевозитимуть футбольних вболівальників завдяки «Combi-tiket»
Комунальні підприємства «Київпастранс» та «Київський метрополітен» визначено офіційними перевізниками вболівальників та акредитованих осіб на період проведення фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок 2017/2018. Відповідне рішення сьогодні ухвалили депутати на засіданні КМР. Про це повідомили в прес-службі фракції "Солідарність" у Київраді.
Відтак, у день турніру, міські автобуси доставлятимуть вболівальників з квитками з міжнародного аеропорту «Бориспіль» до столиці.
Безкоштовним для них буде і проїзд в метро. Для акредитованих осіб така послуга надаватиметься протягом 7 днів, з 21 травня.
- Усі витрати з підготовки та проведення фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА здійснюються відповідно до механізму «Combi-tiket». Тобто для глядачів з квитками та акредитованих осіб проїзд комунальним громадським транспортом буде безкоштовним. Зазначу, що місто збитків не зазнає. Усі витрати для столиці компенсує футбольна асоціація. Кошти, надані УЄФА, розподілятимуться між комунальними підприємствами «Київпастранс» та «Київський метрополітен» у співвідношенні 75% та 25 % відповідно, - зазначив голова постійної комісії Київради з питань бюджету Андрій Странніков.
Рішення підтримали 77 депутатів Київради.
https://vechirniykiev.com.ua/news/kyivp ... ombi-tiket
Комунальні підприємства «Київпастранс» та «Київський метрополітен» визначено офіційними перевізниками вболівальників та акредитованих осіб на період проведення фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок 2017/2018. Відповідне рішення сьогодні ухвалили депутати на засіданні КМР. Про це повідомили в прес-службі фракції "Солідарність" у Київраді.
Відтак, у день турніру, міські автобуси доставлятимуть вболівальників з квитками з міжнародного аеропорту «Бориспіль» до столиці.
Безкоштовним для них буде і проїзд в метро. Для акредитованих осіб така послуга надаватиметься протягом 7 днів, з 21 травня.
- Усі витрати з підготовки та проведення фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА здійснюються відповідно до механізму «Combi-tiket». Тобто для глядачів з квитками та акредитованих осіб проїзд комунальним громадським транспортом буде безкоштовним. Зазначу, що місто збитків не зазнає. Усі витрати для столиці компенсує футбольна асоціація. Кошти, надані УЄФА, розподілятимуться між комунальними підприємствами «Київпастранс» та «Київський метрополітен» у співвідношенні 75% та 25 % відповідно, - зазначив голова постійної комісії Київради з питань бюджету Андрій Странніков.
Рішення підтримали 77 депутатів Київради.
https://vechirniykiev.com.ua/news/kyivp ... ombi-tiket
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9310
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
В Варшаве на финале ЛЕ всё делалось через ручной контроль. Причём не все контроллёры знали, что билет на стадион даёт право проезда (увидев у нас таковые, звонили в управу и уточняли информацию).
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Станції київського метро обладнають енергозберігаючими світильниками
На деяких станціях столичного метро з’являться енергозберігаючі світильники зі світлодіодними лампами. Нове освітлення з’явиться на платформах станцій «Печерська» та «Кловська», а також в підземному переході станції «Театральна».
Світлодіодне освітлення вже з’явилося на станціях метро «Оболонь», «Гідропарк», «Позняки», «Лівобережна».
https://ukurier.gov.ua/uk/news/stanciyi ... gozberiga/
На деяких станціях столичного метро з’являться енергозберігаючі світильники зі світлодіодними лампами. Нове освітлення з’явиться на платформах станцій «Печерська» та «Кловська», а також в підземному переході станції «Театральна».
Світлодіодне освітлення вже з’явилося на станціях метро «Оболонь», «Гідропарк», «Позняки», «Лівобережна».
https://ukurier.gov.ua/uk/news/stanciyi ... gozberiga/
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Если будет слишком яркое и холодно-синее, это не улучшение.
Кстати, часто в разных "самураях" на СБЛ и разное освещение. Иногда настолько яркое, что неприятно смотреть, режет взор. Это регулируется из кабины, или только заводом?
Кстати, часто в разных "самураях" на СБЛ и разное освещение. Иногда настолько яркое, что неприятно смотреть, режет взор. Это регулируется из кабины, или только заводом?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
В киевском метро произошло задымление
На станции столичного метро «Политехнический институт» сработала пожарная сигнализация, и остро ощущался запах гари, наблюдалось задымление. Но, невзирая на все вышеуказанное, движение поездов не останавливалось, передают «Подробности».
Стало известно, что причиной задымления и острого запаха дыма в метрополитене стала поломка поезда на станции метро «Вокзальная».
Но пользователи Интернета в социальных сетях распространили информацию, что инцидент с возгоранием произошел на станции метро «Шулявская».
«Не знаю, что произошло на «Вокзальной», но на «Шулявке» в это время загорелся поезд, было задымление. Все начали выбегать из вагона на эскалатор», - написала одна из очевидцев инцидента на своей странице в Facebook.
https://journalist.today/v-kiievskom-mi ... lieniie-2/
На станции столичного метро «Политехнический институт» сработала пожарная сигнализация, и остро ощущался запах гари, наблюдалось задымление. Но, невзирая на все вышеуказанное, движение поездов не останавливалось, передают «Подробности».
Стало известно, что причиной задымления и острого запаха дыма в метрополитене стала поломка поезда на станции метро «Вокзальная».
Но пользователи Интернета в социальных сетях распространили информацию, что инцидент с возгоранием произошел на станции метро «Шулявская».
«Не знаю, что произошло на «Вокзальной», но на «Шулявке» в это время загорелся поезд, было задымление. Все начали выбегать из вагона на эскалатор», - написала одна из очевидцев инцидента на своей странице в Facebook.
https://journalist.today/v-kiievskom-mi ... lieniie-2/
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Да, в пятницу 27.04.2018, 15-й маршрут по 1-му пути "Шулявской" доложил о задымлении в вагоне без огня. Вскоре задымление рассеялось.
Был запах гари.
Но затем он поехал. Сзади едущий жаловался на усиление гари и снижение видимости, перегон за перегоном.
Дальше подробностей пока не знаю.
Был запах гари.
Но затем он поехал. Сзади едущий жаловался на усиление гари и снижение видимости, перегон за перегоном.
Дальше подробностей пока не знаю.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
В Киеве подорожает метро
Стоимость проезда в городской подземке будет увеличена. Об этом сообщил директор КП "Киевский метрополитен" Виктор Брагинский.
По его словам, для обладателей проездных тариф вырастет на 1,3 грн., и на 1,5 грн. – при пополнении карточек метро на 50 поездок.
При этом льготники – а их 23 категории – по-прежнему будут ездить бесплатно.
Напомним, в столице озвучили новые тарифы на проезд в наземном транспорте. Проездка будет стоить 8 грн., для тех, у кого проездные, - 6,3 грн.
Новые тарифы вступят в силу с 14 июля.
http://kiev.sq.com.ua/rus/news/novosti/ ... aet_metro/
Стоимость проезда в городской подземке будет увеличена. Об этом сообщил директор КП "Киевский метрополитен" Виктор Брагинский.
По его словам, для обладателей проездных тариф вырастет на 1,3 грн., и на 1,5 грн. – при пополнении карточек метро на 50 поездок.
При этом льготники – а их 23 категории – по-прежнему будут ездить бесплатно.
Напомним, в столице озвучили новые тарифы на проезд в наземном транспорте. Проездка будет стоить 8 грн., для тех, у кого проездные, - 6,3 грн.
Новые тарифы вступят в силу с 14 июля.
http://kiev.sq.com.ua/rus/news/novosti/ ... aet_metro/