Тобто, відомо, що будівництво Maglev дорожче за традиційну високошвидкісну залізницю. Он у Балтиморі взагалі прикольнулись і пробують протягти проект вартість $420 млн. за милю. Наші ж генії вважають, що якщо запхнути колію для Maglev у трубу з розрідженим повітрям, то вартість будівництва різко впаде, і hyperloop стане дешевшим у будівництві за залізницю.ТСН писал(а): ТЕСТОВА ДІЛЯНКА HYPERLOOP У ДНІПРІ ОБІЙДЕТЬСЯ В 5,5-8,5 МЛН ДОЛАРІВ
Майданчик для випробування технологій пересування капсул на повітряній подушці у вакуумній трубі в українському Дніпрі має стати європейським аналогом тестового центру Ілона Маска в американському штаті Невада. Про це заявив в інтерв’ю Громадському радіо керівник українського проекту з будівництва Hyperloop – HypeUA Олександр Озеран.
"Ми разом з Малою академією наук України будемо вивчати з науково-економічної точки зору доцільність використання Hyperloop в Україні. Наші економісти та інженери підрахували, що будівництво Hyperloop мінімум в два рази дешевше, ніж будівництво євроколії. Другий компонент – у Дніпрі ми хочемо розмістити такий собі хаб, де б могли виростати стартап проекти взагалі в площині нових видів транспорту", - пояснив він і навів у приклад Неваду, де існує конкурс із призовим фондом, а стартапери змагаються у швидкості капсул та отримують за досягнення гроші.
За словами Озерана, майданчик у Дніпрі не потребуватиме надто великих капіталовкладень. "Це якраз зараз рахується. Але це не такі великі гроші. Наразі на європейському континенті один кілометр колії коштує 40 мільйонів доларів. Якщо ми говоримо про Hyperloop, то це від 11 до 17 мільйонів доларів. Тестовий майданчик – це півкілометра, тобто не такі значні гроші", - пояснив він і додав, що допомогу в реалізації проекту очікують із кількох джерел. "Ми зібрали десять партнерів – це державні і приватні компанії. З державних – це "ПівденМаш", який володіє всіма нашими космічними технологіями, і з якихось з цих технологій ми просто маємо здути пилюку і застосувати їх. Також це державний концерн "Укроборонпром", в них під дві сотні підприємств з відповідними технологіями", - пояснив керівник проекту.
Озеран також пояснив, що ціна на проїзд у капсулі залежатиме від того, наскільки швидко інвестори захочуть повернути витрачені кошти. "Ми говорили про те, що квиток буде десь в районі 500-600 гривень, але потрібно розуміти, що тут є питання окупності. Якщо термін окупності потяга складе десятки років, то звичайно, квиток може бути недорогим. Якщо нам потрібно окупити швидко, то ми рахували, що квиток може коштувати близько 4 тисяч гривень. Але саме сума 500-600 гривень закриває вартість на обслуговування потягу та на його роботу", - пояснив ентузіаст.
А згадка про малу академію наук - це просто вишенька на торті