Ще в 2016 році було розпорядження ВО КМР (КМДА) від 14.09.2016 р. N 826Rider писал(а): ↑21 янв 2020, 18:05Вот им просто нех.... нехрен делать.
На перекрестке Щекавицкой и Кирилловской автомобили или чиркают днищем о горбы или режут покрышки об дыры вдоль трамвайных путей, про тротуары вообще молчу, там ноги переломать можно в округе, но нужно бабла на реконструкции попилить велосипедную дорожечку на Крещатике замутить.
"Про реконструкцію вул. Кирилівської з реконструкцією трамвайних колій у Подільському районі м. Києва"
https://ips.ligazakon.net/document/view/MA160826?an=1
=====
Вулиця Кирилівська у Києві буде реконструйована і розширена
Інститут «Київдормістпроект» готує проект реконструкції вулиці Кирилівської, що на Куренівці у Києві, яка давно вже знаходиться в занедбаному стані і постійно викликає нарікання автомобілістів. Вулиця дуже важлива для міста, адже є частиною хордової магістралі, що пов’язує північно-західні в’їзди до міста з Подолом, а далі – з південно- західним напрямком із столиці.
- Для нас є великою відповідальністю розробити проект реконструкції однієї з найстаріших вулиць Києва - Кирилівської, відомої як шлях ще з 12 століття, а пізніше як вулиця Плоска, Кирилівська, Фрунзе, з 2015 р знову Кирилівська. Це найдовша вулиця в історичній частині міста, і все її 5 км належить реконструювати, - говорить головний інженер проекту Рашид Халілов. – В цьому році ми виконуємо стадію проект. Сподіваємося, наступного року розпочнуться роботи і все буде зробленов в одну чергу. Звичайно, зважаючи на те, що вулиця дуже довга, у період виконання поетапно, на окремих ділянках, обмежуватиметься рух транспорту, але будуть визначені й схеми об’їзду.
-Транспортна інфраструктура вулиці морально застаріла і давно вже не відповідає обсягу і інтенсивності дорожнього руху, - зауважує Рашид Халілов. - Завдяки тому, що Інститут "Київдормістпроект" відрізняється комплексним підходом до проекту, то будуть передбачені також роботи по реконструкції всіх видів важливих інженерних підземних мереж, яких в цьому місці дуже багато, а також гідротехнічних споруд, в тому числі, дощової каналізації. Тут пролягає й ділянка старого і важливого для життєдіяльності міста Смородинського колектора. Якщо спеціалісти «Київводоканалу» дадуть висновок, що колектор в надійному робочому стані, тоді не знадобиться його перекладання, якщо – ні, то будемо його підсилювати. Всі інші мережі треба буде оновлювати.
-Перед проектувальниками стоїть складне завдання розширення проїжджої частини, облаштування зручних для пішоходів тротуарів та реконструкції трамвайних колій, - говорить Рашид Халілов.- А вони тут незвичайні - це найстаріші шляхи зі збережених в Києві, по електрифікованих коліях трамваї возять своїх пасажирів з 1891 року. Вулиця має різну ширину. Деякі споруди стоять на червоних лініях. Тому проектом буде передбачено знесення нежитлових споруд: декількох СТО, кафе, прибудов – всього того, що заважатиме нормальному руху, розширенню вулиці.Зараз над проектом працюють, окрім Рашида Халілова, головний спеціаліст Олександра Жукова та інші.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/vulytsya ... rozshyrena
=====
Послуги з проектування автомобільних доріг (роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція вул. Кирилівської з реконструкцією трамвайних колій у Подільському районі м. Києва»)
Очікувана вартість 13 500 000,00 UAH
UA-2017-02-14-001025-a ● 109efa4076e24bf1944402d1650eaeee
Початок аукціону: 03 березня 2017 14:55
Переможець Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут "Київдормістпроект", #35812763 , 13 406 152,16 UAH з ПДВ
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-14-001025-a