Міжнародне сполучення
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Международное сообщение
Кравцов обещает за год построить евроколею от Львова до польской границы
https://www.facebook.com/Kravtsov.Evg/p ... 7852895645
https://www.facebook.com/Kravtsov.Evg/p ... 7852895645
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Международное сообщение
На залізничному вокзалі Львова відкрили пункт контролю через державний кордон
https://www.epravda.com.ua/news/2019/12/18/655050/
18 ГРУДНЯ 2019, 20:50
Уряд відкрив міжнародний пункт контролю через державний кордон на залізничній станції "Львів" для забезпечення залізничного пасажирського сполучення з Польщею.
Як повідомляє "Європейська правда" з посиланням на департамент комунікацій секретаріату Кабміну, відповідне рішення ухвалили на засіданні уряду 18 грудня.
Процедури прикордонного та митного контролю здійснюватимуться під час руху поїздів, щоб зменшити час очікування та створити більш зручний сервіс для пасажирів, зазначили у департаменті. Пункт пропуску функціонуватиме постійно та цілодобово.
Як підкреслили в уряді, відкриття пункту пропуску є результатом успішного пілотного проєкту на потягах "Інтерсіті+" сполученням "Київ-Львів-Перемишль" під час його руху між станціями "Львів" і "Мостиська-2" та у зворотному напрямку.
Як повідомлялось, "Укрзалізниця" запустила онлайн-продаж квитків на всі напрямки до Польщі.
Європейська правда
https://www.epravda.com.ua/news/2019/12/18/655050/
18 ГРУДНЯ 2019, 20:50
Уряд відкрив міжнародний пункт контролю через державний кордон на залізничній станції "Львів" для забезпечення залізничного пасажирського сполучення з Польщею.
Як повідомляє "Європейська правда" з посиланням на департамент комунікацій секретаріату Кабміну, відповідне рішення ухвалили на засіданні уряду 18 грудня.
Процедури прикордонного та митного контролю здійснюватимуться під час руху поїздів, щоб зменшити час очікування та створити більш зручний сервіс для пасажирів, зазначили у департаменті. Пункт пропуску функціонуватиме постійно та цілодобово.
Як підкреслили в уряді, відкриття пункту пропуску є результатом успішного пілотного проєкту на потягах "Інтерсіті+" сполученням "Київ-Львів-Перемишль" під час його руху між станціями "Львів" і "Мостиська-2" та у зворотному напрямку.
Як повідомлялось, "Укрзалізниця" запустила онлайн-продаж квитків на всі напрямки до Польщі.
Європейська правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Международное сообщение
Євроколію до кордону з Польщею планують почати будувати вже в 2020 році
https://www.epravda.com.ua/news/2020/02/27/657561/
27 ЛЮТОГО 2020, 20:50
"Укрзалізниця" планує в поточному році почати будівництво залізниці європейського стандарту з шириною колії 1435 міліметрів від Скниліва до Мостиської, що поблизу українсько-польського кордону.
Про це повідомив директор зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики "Укрзалізниці" Антон Саболевський, передає ЦТС.
За словами Саболевського, будівництво нової залізниці з колією євростандарту дозволить пасажиру сісти в поїзд у Львові і без пересадок дістатися до європейських країн. Інтерес до цього проекту вже проявили польські і чеські залізничники.
Також представник УЗ нагадав про намір "Укрзалізниці" почати електрифікацію напрямку Ковель-Ізов: "Ми передбачили початок робіт в нашому фінансовому плані на 2020 рік. Якщо КМУ і МІУ підтримають таке рішення "Укрзалізниці", то в 2020 році почнемо роботи".
Крім того, він зазначив, що вже оголошено тендер на модернізацію напрямку Долинська-Миколаїв. В "Укрзалізниці" планують електрифікувати цю ділянку до 2023 року, а Миколаїв-Колосівка - до 2024 року.
Нагадаємо, що в кінці листопада минулого року Євген Кравцов, який очолював на той момент УЗ, заявив, що "Укрзалізниця" може за рік побудувати залізницю з євроколією від станції Скнилів до державного кордону. Це дозволить налагодити рух швидкісних поїздів між Львовом і Краковом, Прагою, Віднем.
В УЗ конкретизували, що в загальному комплексі робіт по проєкту необхідно буде укласти 69,8 км комбінованої колії 1435/1520 мм, побудувати 3,1 км колії 1435 мм, виконати на 58,2 км розширення майданчика землеполотна, провести комплексно-оздоровчий ремонт 9,5 км існуючої суміщеної колії і реконструкцію 8 станцій, виконати реконструкцію та модернізацію інфраструктури електропостачання, побудувати інфраструктуру вокзалу станції Скнилів колії 1435 мм.
В уряді розраховують, що, в разі будівництва залізниці Скнилів-Мостиська з європейським стандартом колії, поїзди по ній могли б щорічно перевозити понад 600 тис. пасажирів.
https://www.epravda.com.ua/news/2020/02/27/657561/
27 ЛЮТОГО 2020, 20:50
"Укрзалізниця" планує в поточному році почати будівництво залізниці європейського стандарту з шириною колії 1435 міліметрів від Скниліва до Мостиської, що поблизу українсько-польського кордону.
Про це повідомив директор зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики "Укрзалізниці" Антон Саболевський, передає ЦТС.
За словами Саболевського, будівництво нової залізниці з колією євростандарту дозволить пасажиру сісти в поїзд у Львові і без пересадок дістатися до європейських країн. Інтерес до цього проекту вже проявили польські і чеські залізничники.
Також представник УЗ нагадав про намір "Укрзалізниці" почати електрифікацію напрямку Ковель-Ізов: "Ми передбачили початок робіт в нашому фінансовому плані на 2020 рік. Якщо КМУ і МІУ підтримають таке рішення "Укрзалізниці", то в 2020 році почнемо роботи".
Крім того, він зазначив, що вже оголошено тендер на модернізацію напрямку Долинська-Миколаїв. В "Укрзалізниці" планують електрифікувати цю ділянку до 2023 року, а Миколаїв-Колосівка - до 2024 року.
Нагадаємо, що в кінці листопада минулого року Євген Кравцов, який очолював на той момент УЗ, заявив, що "Укрзалізниця" може за рік побудувати залізницю з євроколією від станції Скнилів до державного кордону. Це дозволить налагодити рух швидкісних поїздів між Львовом і Краковом, Прагою, Віднем.
В УЗ конкретизували, що в загальному комплексі робіт по проєкту необхідно буде укласти 69,8 км комбінованої колії 1435/1520 мм, побудувати 3,1 км колії 1435 мм, виконати на 58,2 км розширення майданчика землеполотна, провести комплексно-оздоровчий ремонт 9,5 км існуючої суміщеної колії і реконструкцію 8 станцій, виконати реконструкцію та модернізацію інфраструктури електропостачання, побудувати інфраструктуру вокзалу станції Скнилів колії 1435 мм.
В уряді розраховують, що, в разі будівництва залізниці Скнилів-Мостиська з європейським стандартом колії, поїзди по ній могли б щорічно перевозити понад 600 тис. пасажирів.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Международное сообщение
Наступного року розпочнеться відновлення євроколії від Ужгорода
https://www.epravda.com.ua/news/2020/12/18/669345/
18 ГРУДНЯ 2020, 16:30
Євроколію шириною 1,435 метра почнуть відновлювати у 2021 році, вона вестиме від Ужгорода до станції Чоп на кордоні.
Про це йдеться на сайті Мінфіну.
Кошти на відповідні роботи закладені у бюджеті на 2021 рік. Наступного року планують підготувати проєктну документацію та розпочати відновлення раніше демонтованої колії від Чопа до Ужгорода.
Відновлення лінії дозволить зробити в Ужгороді пересадковий вузол з українських колій шириною 1,52 метра на європейські 1,435 метра.
Також на вокзалі Ужгорода заплановано облаштувати пункт митного і прикордонного контролю, що дозволить не зупиняти поїзди на державному кордоні.
"Така ініціатива повністю відповідає нещодавно ухваленій транспортній стратегії ЄС, за якою залізниця визначена пріоритетним видом транспорту, на розвиток якого країни-члени ЄС будуть спрямовувати державні інвестиції. Пасажирські перевезення цим видом транспорту мають збільшитися удвічі в найближчі 10 років", – зазначає заступник міністра фінансів Олександр Кава.
Економічна правда
https://www.epravda.com.ua/news/2020/12/18/669345/
18 ГРУДНЯ 2020, 16:30
Євроколію шириною 1,435 метра почнуть відновлювати у 2021 році, вона вестиме від Ужгорода до станції Чоп на кордоні.
Про це йдеться на сайті Мінфіну.
Кошти на відповідні роботи закладені у бюджеті на 2021 рік. Наступного року планують підготувати проєктну документацію та розпочати відновлення раніше демонтованої колії від Чопа до Ужгорода.
Відновлення лінії дозволить зробити в Ужгороді пересадковий вузол з українських колій шириною 1,52 метра на європейські 1,435 метра.
Також на вокзалі Ужгорода заплановано облаштувати пункт митного і прикордонного контролю, що дозволить не зупиняти поїзди на державному кордоні.
"Така ініціатива повністю відповідає нещодавно ухваленій транспортній стратегії ЄС, за якою залізниця визначена пріоритетним видом транспорту, на розвиток якого країни-члени ЄС будуть спрямовувати державні інвестиції. Пасажирські перевезення цим видом транспорту мають збільшитися удвічі в найближчі 10 років", – зазначає заступник міністра фінансів Олександр Кава.
Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Международное сообщение
Якось по дурному...
Основний пасажиропотік йде через Мукачеве-Чоп.
Треба буде їхати до Ужгорода через Чоп, щоб робити пересадку, назад повертатись в Чоп вже по євроколії? Марна трата часу.
Тим більше, в Чопі вже є євроколія. Краще б там організувати зручний пересадковий вузол.
Клятий націоналіст
Re: Международное сообщение
Тим більше, що і в Мукачевому є євроколія
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9465
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Международное сообщение
Ну так супер, из Мукачево и Ужгорода едут по вагону, сцепляются по Чопу, таможатся и шуруют вместе в ЕС
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9463
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Международное сообщение
Початок літа - в Австрії або Угорщині: лишилось всього кілька днів до старту курсування рейсу Київ-Відень
У зв’язку із стабілізацією ситуації з коронавірусом, Укрзалізниця відновлює міжнародне сполучення за сприяння залізничних адміністрації Австрії та Угорщини.
Перший рейс з Києва до Відня відправиться вже 1 червня, тож у пасажирів Укрзалізниці є чудова нагода розпочати своє літо з візиту до Австрії. Надалі потяг курсуватиме щоденно за наступним графіком: він відправлятиметься з Центрального київського вокзалу о 14:07, проходитиме через Будапешт (прибуття о 8:20) і прибуватиме до Відня об 11:21 наступного дня. У зворотному напрямку (з 2 червня) потяг відправлятиметься о 16:42 і прибуватиме до Києва о 17:22 наступного дня.
Квитки на поїзд Київ-Відень можна придбати в міжнародних квиткових касах вокзалів.
Актуальну інформацію щодо правил в’їзду українських громадян на територію Австрії та Угорщини, а також громадян цих країн до України, пасажири можуть дізнатися через офіційні джерела посольств України у Австрії та Угорщині й посольств цих країн в Україні.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/544830/
У зв’язку із стабілізацією ситуації з коронавірусом, Укрзалізниця відновлює міжнародне сполучення за сприяння залізничних адміністрації Австрії та Угорщини.
Перший рейс з Києва до Відня відправиться вже 1 червня, тож у пасажирів Укрзалізниці є чудова нагода розпочати своє літо з візиту до Австрії. Надалі потяг курсуватиме щоденно за наступним графіком: він відправлятиметься з Центрального київського вокзалу о 14:07, проходитиме через Будапешт (прибуття о 8:20) і прибуватиме до Відня об 11:21 наступного дня. У зворотному напрямку (з 2 червня) потяг відправлятиметься о 16:42 і прибуватиме до Києва о 17:22 наступного дня.
Квитки на поїзд Київ-Відень можна придбати в міжнародних квиткових касах вокзалів.
Актуальну інформацію щодо правил в’їзду українських громадян на територію Австрії та Угорщини, а також громадян цих країн до України, пасажири можуть дізнатися через офіційні джерела посольств України у Австрії та Угорщині й посольств цих країн в Україні.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/544830/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- post-factum
- Машинист
- Сообщения: 516
- Зарегистрирован: 22 сен 2008, 22:11
- Откуда: Česko
- Контактная информация:
Re: Международное сообщение
А є детальний розклад цього поїзду? Він як і раніше буде по кілька годин відстоюватися на проміжних станціях?
Dies iræ, dies illa, solvet sæclum in favilla.
Re: Международное сообщение
Це не поїзд, а причіпний ВБС. Так, при перепричепках буде стояти
РОЗКЛАД ДЛЯ БЕЗПЕРЕСАДКОВОГО ВАГОНУ КИЇВ-ПАС.-ВІДЕНЬ ГОЛОВНИЙ ЗАГАЛЬНИЙ ЧАС В ДОРОЗІ 22:14 ЗАГАЛЬНИЙ ЧАС В ДОРОЗІ 23:40 ПIВДЕННО-ЗАХIДНА ЗАЛІЗНИЦЯ (ЧАС КИЇВСЬКИЙ) ПОЇЗД № 749 - - 14.07 Київ-Пас. 0 2200001 17.22 - - ЛЬВIВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ (19.57) 63 - Львів 572 2218000 - - (11.26) ПОЇЗД № 145 ПОЇЗД № 750 - - 21.00 Львів 572 2218000 10.14 72 - 22.04 2 22.06 Стрий 647 2218090 09.05 3 09.08 23.04 2 23.06 Славське 710 2218091 08.06 2 08.08 23.43 3* 23.46 Скотарське 734 2218132 - - 07.34 00.24 2 00.26 Свалява 769 2218290 06.52 3 06.55 00.49 5 00.54 Мукачево 795 2218070 06.22 5 06.27 01.40 108 - Чоп-Пас. 837 2218115 - - 05.27 ПОЇЗД № 32519 ПОЇЗД № 146 - - 03.28 Чоп-Пас. 837 2218115 02.28 179 - 03.38 1* 03.39 Держ.Кордон 840 02.17 1* 02.18 УГОРСЬКІ ЗАЛІЗНИЦІ (ЧАС МІСЦЕВИЙ) (02.46) 82 - Захонь 842 5514175 - - (01.10) ПОЇЗД № 140 ПОЇЗД № 32510 - - 04.08 Захонь 842 5514175 00.10 60 - 04.26 1 04.27 Кишварда 858 5501411 23.50 1 23.51 04.38 1 04.39 Демечер 868 5500009 23.38 1 23.39 04.59 2 05.01 Н’їредьхаза 908 5514019 23.08 10 23.18 05.32 2 05.34 Дебрецен 957 5513912 22.35 2 22.37 - - - Ебеш 22.24 1 22.25 05.48 1 05.49 Хайдусобосло 996 5513888 22.18 1 22.19 - - - Каба 22.09 1 22.10 06.03 1 06.04 Пюштекладань 1006 5513862 22.01 1 22.02 06.13 1 06.14 Карцаг 5501384 21.49 1 21.50 06.24 1 06.25 Кишуйсаллаш 5513821 21.38 1 21.39 - - - Федвернек-Орменеш 21.28 1 21.29 06.40 1 06.41 Тороксентмиклош 5513789 21.20 1 21.21 - - - Саел 21.13 1 21.14 06.54 3 06.57 Сольнок 5513748 21.02 2 21.04 08.20 20 08.40 Будапешт-Келеті 5510017 19.19 21 19.40 08.53 2 08.55 Будапешт-Келєнфельд 5501024 19.02 2 19.04 09.25 1 09.26 Татабанія 5501131 18.29 1 18.30 10.00 2 10.02 Д’ер 5501289 17.53 3 17.56 10.19 1 10.20 Мосонмадьяровар 5501347 17.35 1 17.36 10.29 3 10.32 Хедьешхалом 5501362 17.25 3 17.28 АВСТРІЙСЬКІ ЗАЛІЗНИЦІ (ЧАС МІСЦЕВИЙ) 11.21 - - Відень Головний 8100100 - - 16.42 ПОЇЗД № 147
Re: Международное сообщение
ЛиС, так это сразу было понятно - туда отдельного поезда никогда и небыло. Единственный существовавший - "каштан" в берлин, во времена циркуля с кувалдой на флаге и кучи вояк там. А остальное - РИЦы в хвосте.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Международное сообщение
Ну не только "Каштан". Из полноценных самостоятельных поездов были Варшава, Пшемышль, Легница(потом Вроцлав), Варна и даже Стамбул. На Вену, ЕМНИП, ходила сборная солянка из Москвы с прицепками
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9463
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Международное сообщение
ЛиС, а в які роки потяги курсували до Стамбулу ?
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Международное сообщение
Графік 95/96 року, він був один рік такий. Там були виключно РІЦи(6 чи 7 вагонів), і навіть багажний вагон не зовсім звичайний, а бувший "ракетовоз", з якого просто демонтували відповідну начинку.
Re: Международное сообщение
Ну я о постоянных и долговременных поездах, а эти в долговременности существования замечены не были.
И Варшава в каштане ездила, НЯП.
А что за ракетовоз? БЖРК на базе термоса? а он разве в габарите?
И Варшава в каштане ездила, НЯП.
А что за ракетовоз? БЖРК на базе термоса? а он разве в габарите?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)