Международное сообщение

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Vyacheslav
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1175
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Re: Международное сообщение

Сообщение Vyacheslav »

XAN писал(а):
31 мар 2024, 15:40
Словаки то ли до Ковида, то ли до полномасштабного вторжения спокойно ездили на двух-вагонном рельсовом автобусе до Мукачево :)
Вони і зараз їздять
Изображение
https://railgallery.pp.ua/view/129688/

Аватара пользователя
Kozak
Машинист
Машинист
Сообщения: 476
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Запорожье / Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение Kozak »

XAN писал(а):
31 мар 2024, 15:40
Дешевые многосистемные локомотивы и электропоезда привели к доминирование переходов через нейтральные вставки, позволяющие избегать потерь времени на смену локомотива и связного с этим дорогих человекочасов.
Дешевые они (многосистемные) только в сравнении с современными электровозами (односистемными), т.к. схема одинакова:
"вв выпрямитель - инвертор - вч трансформатор - управляемый выпрямитель - двигатель"
добавить для второго типа питания второй неуправляемый вв выпрямитель стоит недорого.
Рама, кузов, кабина и др на разницу стоимости не влияют.

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2752
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Re: Международное сообщение

Сообщение ЛиС »

В Польщі показали німецькі вагони, що імовірно курсуватимуть до України.

Зазначається, що вживані вагони Deutsche Bahn за рівнем комфорту переважають більшість рухомого складу, що є в Польщі.
Польський залізничний оператор Stowarzyszenie Kolejowych Przewozów Lokalnych (SKPL) показав, як виглядають всередині вагони першого класу, які компанія придбала у німецького Deutsche Bahn.
Як пише ЦТС, доступ до вагонів отримали журналісти польського видання Rynek kolejowy. Вони відзначили, що, не дивлячись на те, що це вживані і виведені з експлуатації в Німеччині вагони, вони все рівно кращі за більшість рухомого складу, що курсує в Польщі.
Зазначається, що вагони типу R109 почали виготовляти в першій половині 1970-х років, а на початку нинішнього століття вони пройшли глибоку модернізацію, яка включала встановлення нових дверей, систем живлення та управління, модернізацію гальмівних систем і візків, а також заміну оббивки та переобладнання туалетів. Такі вагони все ще експлуатуються на деяких сполученнях IC та EC, наприклад, з Берліна до Амстердама. Наразі у зв’язку з введенням у рухомий склад нових вагонів ICE 4 та Talgo вони вилучаються з експлуатації в Німеччині.
"Тож, SKPL помітив дуже гарну можливість. Вагони готові курсувати не лише в Польщі, а й у сусідніх країнах", - відзначили польські журналісти.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що дані вагони планують задіяти у тому числі і на українському напрямку - на маршруті Варшава - Рава-Руська. Це може статися вже до кінця цієї весни. "Великий інтерес пасажирів змусив змінити тягову одиницю (дизель-поїзд) на вагон", - підтвердив президент SKPL Томаш Страпаґєль.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5935
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Международное сообщение

Сообщение euhome »

Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9340
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Международное сообщение

Сообщение dimentiy »

euhome, нагадую: viewtopic.php?p=279793#p279793
Знаю, не так зручно, треба витратити трохи більше часу. Але якщо посилання «зламається», на форумі лишиться і цитування першоджерела, і контекст дискусії.
Дякую!
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5935
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Международное сообщение

Сообщение euhome »

Час подорожі на поїзді Київ - Варшава скоротять на понад годину - УЗ

https://www.epravda.com.ua/news/2024/05/22/714060/

22 ТРАВНЯ 2024, 14:30

Завдяки оптимізації проходження прикордонно-митних операцій, час подорожі на поїзді за маршрутом Київ - Варшава, а також Дніпро - Київ - Хелм та Київ - Хелм скоротиться.

Про це повідомляє пресслужба Укрзалізниці.

Поїзд №67 Київ - Варшава відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський о 19:45 (замість 18:19) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 10:18 (замість 10:15).

Поїзд №68 Варшава - Київ відправлятиметься з станції Варшава Всходня о 17:48 (замість 17:50) і прибуватиме до кінцевої зупинки о 12:13 (замість 12:17).

Окрім цього, за повідомленням, скориговано також графіки руху поїздів у сполученні з Хелмом, що має скоротити, як час у дорозі, так і очікування пасажирів при пересадці з польських стикувальних рейсів.

Поїзд №119 Дніпро - Київ - Хелм відправлятиметься з Дніпра о 21:48, Київ-Пасажирський 06:27 - 06:47 та прибуватиме до кінцевої зупинки о 16:33 (замість 17:20).

Поїзд №120 Хелм - Київ - Дніпро відправлятиметься зі станції Хелм о 10:37 (замість 10:27), Київ-Пасажирський 22:39 - 23:13 та прибуватиме до кінцевої зупинки о 07:28.

А також:

Поїзд №19 Київ - Хелм відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський о 19:45 (замість 18:19) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 05:42 (замість 04:55).

Поїзд №20 Хелм - Київ відправлятиметься зі станції Хелм о 22:43 (замість 23:40) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 12:13 (замість 12:17).

У інший час:

Поїзд №23 Київ - Хелм відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський о 21:41 (замість 22:40) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 11:15 (замість 11:05).

Поїзд №24 Хелм - Київ відправлятиметься зі станції Хелм о 15:55 (замість 16:42) та прибуватиме до кінцевої зупинки о 05:13 (замість 05:39).

Продаж квитків на оновлені рейси вже розпочався, їх можна купити на дату від 9 червня.

Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5935
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Международное сообщение

Сообщение euhome »

Пасажирів поїздів до Варшави та Любліна попередили про тимчасові зміни

https://www.eurointegration.com.ua/news ... 1/7187231/

СУБОТА, 1 ЧЕРВНЯ 2024, 13:13 — ОЛЕГ ПАВЛЮК

З 23 червня по 31 серпня на залізничних маршрутах до Варшави та Любліна змінюють порядок пересадки у зв'язку з ремонтними роботами з польського боку.

Про це, як пише "Європейська правда", повідомили в "Укрзалізниці".

Тимчасові зміни стосуються поїздів №23 Київ — Хелм, №93/94 Харків — Хелм та №120 Хелм — Дніпро. Через ремонтні роботи на станції Хелм пересадка відбуватиметься на прикордонній станції Дорохуськ.

Прикордонно-митний контроль для пасажирів, як і раніше, відбуватиметься в поїзді, уточнюють в "Укрзалізниці".

Для поїздів №93/23 Харків/Київ — Дорохуськ прибуття до Дорохуська заплановане на 06:45, до 08:15 триває прикордонно-митний контроль, а пересадковий поїзд вирушає з з Дорохуська о 08:43 і прибуває на станцію Варшава Всходня о 12:31.

Для поїздів №120/94 Дорохуськ — Дніпро/Харків пересадка доступна до 11:00, після чого у поїзді починаються контрольні операції. Пересадковий поїзд із Варшави IC 12100 прибуватиме в Дорохуськ о 09:57, відправлятиметься з Варшави Центральної о 06:40, а Варшави Всходньої – о 06:49.

В "Укрзалізниці" наголосили, що йдеться про "вимушений тимчасовий крок", тож "станція буде доступна лише для узгодженої пересадки між двома поїздами без можливості покинути станцію іншим видом транспорту".

Поїзди, які курсують до Хелма, змін у розкладі руху не зазнають, так само як і прямий поїзд №67/68 Київ — Варшава — Київ.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5935
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Міжнародне сполучення

Сообщение euhome »

В УЗ пояснили, на які поїзди потрібно роздруковувати квитки

https://www.epravda.com.ua/news/2024/06/10/714969/

10 ЧЕРВНЯ 2024, 20:20 - ОЛЕКСІЙ ПАВЛИШ

Пасажирам, які планують поїздку міжнародним рейсом до Австрії або Угорщини, потрібно роздруковувати електронні квитки.

Про це повідомляє пресслужба "Укрзалізниці" в Telegram.

"Міжнародні рейси до Австрії та Угорщини - виняток. Міжнародний залізничний рух до цих країн здійснюється у партнерстві з угорськими та австрійськими залізничниками. У них свої правила: квиток має бути роздрукований", - пояснили в компанії.

Українські вагони RIC (прямий поїзд №749 Київ – Відень) або угорський поїзд (№146 Чоп – Відень) здійснюють транзитний рух. Під час курсування представники залізничних компаній можуть перевіряти проїзні документи, робити на них відповідні позначки, фіксувати дані щодо статистики та звітності.

Вартість розподіляється між залізницями країн пропорційно кількості кілометрів, яку проїхали пасажири територією тієї чи іншої країни, тому перевірка квитків є складовою частиною взаємного контролю, додали в УЗ.

Усім пасажирам, як придбали квиток до Угорщини чи Австрії у застосунку, УЗ направляє сповіщення про необхідність роздрукувати щойно придбаний квиток, кажуть у компанії.

До того ж сам бланк квитка також містить марковану інформацію про необхідність роздрукувати електронний квиток.

"Якщо пасажир з якихось причин не виконав цю вимогу, то можуть виникнути неприємні ситуації. Зокрема, залізничники сусідніх країн можуть вимагати оплати за транзитний рух", - резюмували в компанії.

Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Ответить