Дарницкий вокзал и новая станция
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 18
- Зарегистрирован: 17 фев 2006, 20:22
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9304
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Я чтото вообще не замечаю активности на строительстве самого здания вокзала. Очень боють, как бы он не превратился на монумент долгостроям на ст.м.Левобережная.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Вокзал у Дарниці «розморозили»
Пасажирський вокзальний комплекс на станції Дарниця будується на підставі відповідних розпоряджень Кабінету Міністрів України, ухвалених два роки тому. Генеральний проектувальник — „Архітектурна спілка” та ряд підрядних проектних організацій, зокрема „Київдіпротранс” та „Київінжпроект”.
До складу комплексу входитимуть головний вокзал для пасажирів далекого прямування, який розрахований на 2,7 тис. пасажирів, вокзал для пасажирів приміського сполучення на 1,6 тис. чоловік, центральний та транзитний підземні тунелі з виходами на платформу.
Будівля вокзалу матиме п’ять поверхів (з шостим технічним та підземним поверхами). Тут розташуються зони обслуговування пасажирів, адміністративний блок служб станції та вокзалу, торговельні площі, кімнати відпочинку, зал для інвалідів. Добова пропускна спроможність вокзалу розрахована на 14,6 тис. чоловік. Загальна площа будівлі — майже 71 тис. м2, а комерційна — понад 24,7 тис. м2.
— Спорудження Дарницького вокзального комплексу, розпочате два роки тому, — сказав заступник головного інженера Південно-Західної залізниці Михайло Січной, — велося спершу активно. Були підрахунки, згідно з якими ми мали б здати об’єкт в експлуатацію ще торік. Але на певному етапі роботи були призупинені. Залізничники працювали над розвитком колійного господарства станції Дарниця. Структурними підрозділами Південно-Західної магістралі було побудовано три та відновлено 14 колій.
Нині ведуться підготовчі роботи з відновлення колій № 6 та № 7, здійснюється спорудження високих пасажирських платформ. Уже змонтовано 650 м платформи № 3 та 200 м платформи № 2.
А загалом силами залізничників столичної магістралі виконано робіт на суму понад 9 млн грн.
На прокладанні тунелів задіяні підрядні організації ТОВ „Інвес” та ВАТ „Київметробуд”. Специфіка їх діяльності полягає в тому, щоб роботи велися без припинення вантажних і пасажирських перевезень. Це висувало перед метробудівцями та залізничниками додаткові завдання насамперед щодо забезпечення безпеки руху поїздів. Метробудівці працювали цілодобово й досягли хороших результатів. Вони завершили будівництво третього етапу центрального (72 м) та наскрізного (272 м) пішохідних тунелів, оздобили 70 % стін та 30 % підлоги наскрізного пішохідного тунелю.
Певна затримка була на спорудженні вокзального комплексу. До серпня минулого року тут працювали спеціалісти підрядної організації СП „Основа-Солфис”. Вони завершили так званий „нульовий” цикл та перший поверх будівлі. Укладено майже 29 тис. м3 бетону та близько 4,8 тис. т арматури. Нині тут працюють фахівці ТОВ „Реле”.
Є питання, які потрібно найближчим часом вирішити спільно з Київською міською державною адміністрацією. Серед них — розгляд генерального плану вокзального комплексу станції Дарниця. Важливий аспект частки участі міста в спорудженні об’єктів, які належать до сфери транспортного забезпечення, зокрема станції метро, автомобільного та трамвайного тунелів, транспортних розв’язок. Слід особливо підкреслити, що столична влада схильна до конструктивної розмови.
Щодо транспортної розв’язки, то в її побудову необхідно вкласти майже 400 млн грн. Що входить до неї? Два транспортних тунелі, трамвайний тунель, який з’єднає Празьку та Ялтинську вулиці, тунелі привокзальної площі, станції метрополітену. Поза тим на наступний рік київська влада планує відкрити нову станцію метрополітену “Червоний хутір” на Сирецько-Печерській лінії. По цьому мають подовжити Сирецько-Печерську лінію до Дарницького вокзалу.
Для залучення інвесторів до будівництва Дарницького вокзального комплексу на сайті Південно-Західної залізниці вміщено детальну інформацію про техніко-економічні показники щодо будівлі. На пропозицію взаємовигідного співробітництва відгукнулося чимало потенційних інвесторів. Остаточне рішення стосовно їх залучення до участі у будівництві буде ухвалене наприкінці квітня поточного року — і лише по детальному вивченню пропозицій.
Південно-Західна залізниця вже виконала ряд доручень керівництва Укрзалізниці щодо активізації будівництва Дарницького вокзального комплексу. З головним архітектором Києва проведено попереднє обговорення проектних матеріалів відкоригованого проекту і першої черги проекту. Стан справ розглянуто минулого тижня на містобудівній раді столиці.
Заступник головного інженера Південно-Західної магістралі Михайло Січной відзначив, що новий підрядник — компанія „Реле” — активно ввійшов у виробничий процес. На цей час змонтовано чотири баштових крани. Ведеться встановлення підмостків для бетонування каркасів. Змонтовано каналізацію і засипано котлован поблизу колій, у який завезено майже 13 тис. м3 ґрунту. Підготовлено майданчик для обслуговування будівлі вокзалу баштовим краном з боку залізничних колій.
За техніко-економічним обґрунтуванням вартість будівництва становить 2,7 млрд грн. Нині освоєно 160 млн грн. Майже третина з цієї суми — вартість корпусу вокзалу. Стільки ж вартують витрати на прокладання тунелів. До цього додаються витрати на створення проектної документації та розвиток колійного господарства.
Будівля вокзалу майже не зазнає змін. Вони торкнуться насамперед облаштування пасажирських платформ. Тут практично без зниження рівня сервісу передбачається зменшити витрати на його створення.
На об’єкті щодоби задіяно до 160 спеціалістів. Здача в експлуатацію вокзального комплексу розрахована на кілька етапів. На першому з них належить відкрити транзитний тунель, два павільйони, де розмістяться квиткові каси, зали очікування. Заплановано встановити ескалатори. Передбачається ці роботи завершити до 24 серпня, коли Україна святкуватиме День Незалежності. А відтак тимчасовий вокзал, збудований на станції Дарниця два роки тому, буде перенесено, як мовиться, на постійне місце дислокації.
Головне призначення другого залізничного вокзалу — розвантажити у столиці центральний вокзал станції Київ-Пасажирський та створити належні умови для мешканців Лівобережжя, де проживає майже півмільйона чоловік. Це дозволить розвантажити міський транспорт та надасть можливість організувати рух міського електропоїзда по північному кільцю.
Терміни завершення будівництва Дарницького вокзального комплексу заплановано на кінець 2007 — початок 2008 років.
Василь Шимко,
„Магістраль”
vshimko@uz.gov.ua
Пасажирський вокзальний комплекс на станції Дарниця будується на підставі відповідних розпоряджень Кабінету Міністрів України, ухвалених два роки тому. Генеральний проектувальник — „Архітектурна спілка” та ряд підрядних проектних організацій, зокрема „Київдіпротранс” та „Київінжпроект”.
До складу комплексу входитимуть головний вокзал для пасажирів далекого прямування, який розрахований на 2,7 тис. пасажирів, вокзал для пасажирів приміського сполучення на 1,6 тис. чоловік, центральний та транзитний підземні тунелі з виходами на платформу.
Будівля вокзалу матиме п’ять поверхів (з шостим технічним та підземним поверхами). Тут розташуються зони обслуговування пасажирів, адміністративний блок служб станції та вокзалу, торговельні площі, кімнати відпочинку, зал для інвалідів. Добова пропускна спроможність вокзалу розрахована на 14,6 тис. чоловік. Загальна площа будівлі — майже 71 тис. м2, а комерційна — понад 24,7 тис. м2.
— Спорудження Дарницького вокзального комплексу, розпочате два роки тому, — сказав заступник головного інженера Південно-Західної залізниці Михайло Січной, — велося спершу активно. Були підрахунки, згідно з якими ми мали б здати об’єкт в експлуатацію ще торік. Але на певному етапі роботи були призупинені. Залізничники працювали над розвитком колійного господарства станції Дарниця. Структурними підрозділами Південно-Західної магістралі було побудовано три та відновлено 14 колій.
Нині ведуться підготовчі роботи з відновлення колій № 6 та № 7, здійснюється спорудження високих пасажирських платформ. Уже змонтовано 650 м платформи № 3 та 200 м платформи № 2.
А загалом силами залізничників столичної магістралі виконано робіт на суму понад 9 млн грн.
На прокладанні тунелів задіяні підрядні організації ТОВ „Інвес” та ВАТ „Київметробуд”. Специфіка їх діяльності полягає в тому, щоб роботи велися без припинення вантажних і пасажирських перевезень. Це висувало перед метробудівцями та залізничниками додаткові завдання насамперед щодо забезпечення безпеки руху поїздів. Метробудівці працювали цілодобово й досягли хороших результатів. Вони завершили будівництво третього етапу центрального (72 м) та наскрізного (272 м) пішохідних тунелів, оздобили 70 % стін та 30 % підлоги наскрізного пішохідного тунелю.
Певна затримка була на спорудженні вокзального комплексу. До серпня минулого року тут працювали спеціалісти підрядної організації СП „Основа-Солфис”. Вони завершили так званий „нульовий” цикл та перший поверх будівлі. Укладено майже 29 тис. м3 бетону та близько 4,8 тис. т арматури. Нині тут працюють фахівці ТОВ „Реле”.
Є питання, які потрібно найближчим часом вирішити спільно з Київською міською державною адміністрацією. Серед них — розгляд генерального плану вокзального комплексу станції Дарниця. Важливий аспект частки участі міста в спорудженні об’єктів, які належать до сфери транспортного забезпечення, зокрема станції метро, автомобільного та трамвайного тунелів, транспортних розв’язок. Слід особливо підкреслити, що столична влада схильна до конструктивної розмови.
Щодо транспортної розв’язки, то в її побудову необхідно вкласти майже 400 млн грн. Що входить до неї? Два транспортних тунелі, трамвайний тунель, який з’єднає Празьку та Ялтинську вулиці, тунелі привокзальної площі, станції метрополітену. Поза тим на наступний рік київська влада планує відкрити нову станцію метрополітену “Червоний хутір” на Сирецько-Печерській лінії. По цьому мають подовжити Сирецько-Печерську лінію до Дарницького вокзалу.
Для залучення інвесторів до будівництва Дарницького вокзального комплексу на сайті Південно-Західної залізниці вміщено детальну інформацію про техніко-економічні показники щодо будівлі. На пропозицію взаємовигідного співробітництва відгукнулося чимало потенційних інвесторів. Остаточне рішення стосовно їх залучення до участі у будівництві буде ухвалене наприкінці квітня поточного року — і лише по детальному вивченню пропозицій.
Південно-Західна залізниця вже виконала ряд доручень керівництва Укрзалізниці щодо активізації будівництва Дарницького вокзального комплексу. З головним архітектором Києва проведено попереднє обговорення проектних матеріалів відкоригованого проекту і першої черги проекту. Стан справ розглянуто минулого тижня на містобудівній раді столиці.
Заступник головного інженера Південно-Західної магістралі Михайло Січной відзначив, що новий підрядник — компанія „Реле” — активно ввійшов у виробничий процес. На цей час змонтовано чотири баштових крани. Ведеться встановлення підмостків для бетонування каркасів. Змонтовано каналізацію і засипано котлован поблизу колій, у який завезено майже 13 тис. м3 ґрунту. Підготовлено майданчик для обслуговування будівлі вокзалу баштовим краном з боку залізничних колій.
За техніко-економічним обґрунтуванням вартість будівництва становить 2,7 млрд грн. Нині освоєно 160 млн грн. Майже третина з цієї суми — вартість корпусу вокзалу. Стільки ж вартують витрати на прокладання тунелів. До цього додаються витрати на створення проектної документації та розвиток колійного господарства.
Будівля вокзалу майже не зазнає змін. Вони торкнуться насамперед облаштування пасажирських платформ. Тут практично без зниження рівня сервісу передбачається зменшити витрати на його створення.
На об’єкті щодоби задіяно до 160 спеціалістів. Здача в експлуатацію вокзального комплексу розрахована на кілька етапів. На першому з них належить відкрити транзитний тунель, два павільйони, де розмістяться квиткові каси, зали очікування. Заплановано встановити ескалатори. Передбачається ці роботи завершити до 24 серпня, коли Україна святкуватиме День Незалежності. А відтак тимчасовий вокзал, збудований на станції Дарниця два роки тому, буде перенесено, як мовиться, на постійне місце дислокації.
Головне призначення другого залізничного вокзалу — розвантажити у столиці центральний вокзал станції Київ-Пасажирський та створити належні умови для мешканців Лівобережжя, де проживає майже півмільйона чоловік. Це дозволить розвантажити міський транспорт та надасть можливість організувати рух міського електропоїзда по північному кільцю.
Терміни завершення будівництва Дарницького вокзального комплексу заплановано на кінець 2007 — початок 2008 років.
Василь Шимко,
„Магістраль”
vshimko@uz.gov.ua
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
Какого года?Передбачається ці роботи завершити до 24 серпня, коли Україна святкуватиме День Незалежності. А відтак тимчасовий вокзал, збудований на станції Дарниця два роки тому, буде перенесено, як мовиться, на постійне місце дислокації.
Если этого - то выборы уже прошли, лапшу поздно вешать
kitponiS, женились бы, БАРИН!
27.04.2006 | 10:06
Що буде з Дарницьким вокзалом?
Дарницький вокзал в історії українського будівництва - безпрецедентний випадок. Його зводять і водночас узгоджують та затверджують проект. Таку єдиноразову ухвалу щодо майбутнього споруди підписав Кабінет Міністрів.
Утім, затвердження проекту та узгодження техніко-економічного обґрунтування все одно зволікається. Архітектори проекту неодноразово намагалися представити на Містубудівну раду чергове ТЕО. Утім, тільки натепер це вдалося. Однак його лише представили, додали зауваження та пропозиції і ... не ухвалили. Найбільше критикували стиль споруди вокзалу. Більшість назвали його віденським чи празьким. Столичні зодчі наполягали - Дарницький вокзал повинен мати суто київське обличчя. Уразливим місцем ТЕО, на думку фахівців, є транспортна розв'язка вокзалу. Із цим положенням не погоджуються автори проекту.
Вячеслав Бабушкін, головний архітектор проекту:
- Во-первых нас долго не пускали на совет. Это мы только сейчас с большим трудом прорвались...Пора навести порядок. Потому что не может все время давать советы. Советы должны быть советами . если совет професыонала он должен быть по делу. А не возвращать город на десять лет назад. Если учесть что объект наполовину построен. Надо правильно четко понимать , что мы согласовываем. работают профессионалы, работают заказчики. Действительно стройка брошена, надо доводить е до ума. А не рассказывать.
Василь Присяжнюк, головний архітектор Києва:
- Доопрацювати транспорту схему, автомобільного руху і доставки пасажирів до вокзалу. Друге, це має бути чітко визначено об"єми робіт по будівництву з вулиці Пражської на Бориспільську. Для того, щоб забезпечити автомобільний рух. І також забезпечити можливість перенесення трамваю з Харківського шосе на вулицю Пражську, потім на Бориспільську і до Харківської площі. Одна з головних умов, які поставила кихвська міська держадмінстрація.
5 Канал
http://www.kiyany.com.ua/news/2006/4/27/15370.htm
Що буде з Дарницьким вокзалом?
Дарницький вокзал в історії українського будівництва - безпрецедентний випадок. Його зводять і водночас узгоджують та затверджують проект. Таку єдиноразову ухвалу щодо майбутнього споруди підписав Кабінет Міністрів.
Утім, затвердження проекту та узгодження техніко-економічного обґрунтування все одно зволікається. Архітектори проекту неодноразово намагалися представити на Містубудівну раду чергове ТЕО. Утім, тільки натепер це вдалося. Однак його лише представили, додали зауваження та пропозиції і ... не ухвалили. Найбільше критикували стиль споруди вокзалу. Більшість назвали його віденським чи празьким. Столичні зодчі наполягали - Дарницький вокзал повинен мати суто київське обличчя. Уразливим місцем ТЕО, на думку фахівців, є транспортна розв'язка вокзалу. Із цим положенням не погоджуються автори проекту.
Вячеслав Бабушкін, головний архітектор проекту:
- Во-первых нас долго не пускали на совет. Это мы только сейчас с большим трудом прорвались...Пора навести порядок. Потому что не может все время давать советы. Советы должны быть советами . если совет професыонала он должен быть по делу. А не возвращать город на десять лет назад. Если учесть что объект наполовину построен. Надо правильно четко понимать , что мы согласовываем. работают профессионалы, работают заказчики. Действительно стройка брошена, надо доводить е до ума. А не рассказывать.
Василь Присяжнюк, головний архітектор Києва:
- Доопрацювати транспорту схему, автомобільного руху і доставки пасажирів до вокзалу. Друге, це має бути чітко визначено об"єми робіт по будівництву з вулиці Пражської на Бориспільську. Для того, щоб забезпечити автомобільний рух. І також забезпечити можливість перенесення трамваю з Харківського шосе на вулицю Пражську, потім на Бориспільську і до Харківської площі. Одна з головних умов, які поставила кихвська міська держадмінстрація.
5 Канал
http://www.kiyany.com.ua/news/2006/4/27/15370.htm
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
http://www.swrailway.gov.ua/doc/ukr/news/06_01_30.html
Коммерческое предложение на сайте ЮЗЖД. Есть схема, но отвратительного качества. Так и непонятно, есть ли там станция метро или нет.
Коммерческое предложение на сайте ЮЗЖД. Есть схема, но отвратительного качества. Так и непонятно, есть ли там станция метро или нет.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
На странице, открытой по вышеупомянутой ссылке, есть ещё линк "завантажити схему (1,38М)" - под левой схемой. Там, если присмотреться, есть в легенде пункт 2.3 - станція метрополітену з перегонними тунелями (вул. Празька, Яготинська та Бориспільська).Bomberman писал(а):непонятно, есть ли там станция метро или нет
Рабочие название - "Дарниця-Пасажирська".
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Вот же слепота, блин. А я просто жал на картинку, думал, что это одно и то же. Спасибо!Klovsky писал(а): На странице, открытой по вышеупомянутой ссылке, есть ещё линк "завантажити схему (1,38М)" - под левой схемой.
Получается ее нужно будет построить до запуска вокзала, ведь она под путями проходит. Но что-то я не видел там никакого шевеления. Правда давненько был там. Кто недавно был: ничего не видели?
ЗЫ: что интересно: метро там отнесено к второй очереди строительства, а здание вокзала только к третьей.
Последний раз редактировалось Bomberman 27 апр 2006, 16:04, всего редактировалось 1 раз.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
Проект Дарницкого вокзала отправлен на доработку
/ 27.04.2006
Градостроительный совет Киева рекомендовал Юго-Западной железной дороге, являющейся заказчиком строительства, доработать проект строительства вокзального комплекса на станции Дарница. Об этом сказал главный архитектор Киева Василий Присяжнюк на заседании градсовета, сообщает Украина Индустриальная.
По его словам, для одобрения проекта необходимо рассчитать мощность пассажиропотока, и с его учетом создать транспортную и пешеходные схемы. Также, авторам проекта (компания "Архитектурный союз") нужно выбрать из двух предложенных вариантов пешеходных переходов один - подземный или надземный (конкурс).
Заказчику строительства члены градсовета рекомендовали определиться, какой объем работ будет выполнен за средства бюджета, какой - за деньги инвесторов. Кроме того, архитекторы настояли на том, что здание комплекса необходимо выполнить в современном стиле, а не в классическом венском.
Проект предусматривает строительство вокзального комплекса площадью 70 тыс. кв. м. На территории вокзального комплекса планируется построить несколько подземных и надземных паркингов. Стоимость проекта составляет 2,79 млрд. гривень, стоимость подземных тоннелей для транспорта и пешеходов - 1,4 млн. гривень
http://pk.kiev.ua/city/2006/04/27/113118.html
/ 27.04.2006
Градостроительный совет Киева рекомендовал Юго-Западной железной дороге, являющейся заказчиком строительства, доработать проект строительства вокзального комплекса на станции Дарница. Об этом сказал главный архитектор Киева Василий Присяжнюк на заседании градсовета, сообщает Украина Индустриальная.
По его словам, для одобрения проекта необходимо рассчитать мощность пассажиропотока, и с его учетом создать транспортную и пешеходные схемы. Также, авторам проекта (компания "Архитектурный союз") нужно выбрать из двух предложенных вариантов пешеходных переходов один - подземный или надземный (конкурс).
Заказчику строительства члены градсовета рекомендовали определиться, какой объем работ будет выполнен за средства бюджета, какой - за деньги инвесторов. Кроме того, архитекторы настояли на том, что здание комплекса необходимо выполнить в современном стиле, а не в классическом венском.
Проект предусматривает строительство вокзального комплекса площадью 70 тыс. кв. м. На территории вокзального комплекса планируется построить несколько подземных и надземных паркингов. Стоимость проекта составляет 2,79 млрд. гривень, стоимость подземных тоннелей для транспорта и пешеходов - 1,4 млн. гривень
http://pk.kiev.ua/city/2006/04/27/113118.html
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 18
- Зарегистрирован: 17 фев 2006, 20:22
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 18
- Зарегистрирован: 17 фев 2006, 20:22
ну и что что под путями?Bomberman писал(а):Получается ее нужно будет построить до запуска вокзала, ведь она под путями проходит.
тонели строятся и практически уже почти готовы (внутренние отделки идут) без остановки движения
тоже самое будет и с метро
кстати тоннели строит Киевметрострой если ты заметил
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Заметил А ты заметил как строились те тоннели, в которых сейчас ведутся отделочные работы? Их строили "открытым способом" разбирая сначала одну половину путей, потом вторую. Как ты думаешь, легко это будет сделать на действующем вокзале? Да и станция метро с подходными тоннелями скажем так сооружения несколько посложнее простого подземного перехода.anaksemandr писал(а): тонели строятся и практически уже почти готовы (внутренние отделки идут) без остановки движения
тоже самое будет и с метро
кстати тоннели строит Киевметрострой если ты заметил
Последний раз редактировалось Bomberman 28 апр 2006, 08:56, всего редактировалось 1 раз.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно