Метрошные новости

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Vadim
Админ
Админ
Сообщения: 3857
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev
Контактная информация:

Сообщение Vadim »

Уже обсуждали это. Есть всякие тележки и т.п. которые ездят по одному рельсу из пары.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

Я не думаю что их следует относить к осматриваемому транспорту. Это съёмный путевой инструмент, к которому выдвигаются гораздо менее строгие требования по безопасности и технической исправности.
ИМХО, очередной журналяп.

На сим предлагаю забить на тему монорельсового транспорта в метро :)
Океания всегда воевала с Ост-Азией

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

В метро обновляют "менял"
Вчера на станции метро "Лукьяновская" двое рабочих в синих спецовках отрывали от стены автомат по выдаче жетонов
Владимир ОВСИЕНКО / 01.11.2007


Конечно, все сразу же стали беспокоиться – а не навсегда ли забрали "менял", не придется ли выстаивать еще более длинные очереди?

– По распоряжению начальника КП "Киевский метрополитен" Петра Мирошникова, мы просто меняем нерабочие автоматы по выдаче жетонов на новые, – рассказали в пресс-службе метро.

Стоимость такого "агрегата" – 18 тысяч гривен. Всего в метро в нерабочем состоянии – 20 автоматов, меняющих купюры номиналом 1 и 2 гривни.

– Это плановая работа. Списанные автоматы меняют на более новые. Ранее с введением новых купюр номиналом 1 и 2 гривни у нас возникли некоторые проблемы. Но сейчас все автоматы работают и с "новыми", и со "старыми" деньгами, – пояснил замначальника коммерческой службы Валентин Магировский.

По его словам, в новых "менялах" также есть индикаторы – зеленая кнопочка. Она "моргает", когда автомат в рабочем состоянии. Если же светится красным: или жетоны закончились, или агрегат не работает.

Новые автоматы уже наполовину оплачены. В дальнейшем планируется купить еще около 20 "менял".

Аватара пользователя
vv
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 4185
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev

Сообщение vv »

Theo писал(а):... может, это рельсовый вариант велосипеда :lol: )
Иллюстрация
http://smotri.te.ua/images/2007-10/item ... 7964.b.jpg
Сто грамм - не "стоп-кран"!

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
01-11-2007


На станціях метрополітену періодично (один раз на десять - дванадцять років) здійснюється капітальний ремонт ескалаторів. Так, 29 жовтня розпочато плановий капітальний ремонт ескалатора №2 верхнього нахилу станції «Хрещатик», який планується завершити 7 грудня 2007року.

31 жовтня розпочато капітальний ремонт ескалатора №2 станції «Кловська» з кінцевим терміном його завершення 27 грудня 2007року.

Водночас повідомляємо, що ремонт ескалатора на станції «Лісова» триватиме до 5 листопада 2007 року.



ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ2
01-11-2007


Для поліпшення обслуговування пасажирів на станціях метрополітену проводяться роботи з демонтажу 47-ми АВЖ (автомати видачі жетонів), які виробили свій ресурс та не підлягають модернізації. У подальшому планується придбати та встановити на місцях демонтованих автоматів нові АВЖ.

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
02-11-2007


1 листопада в Адміністрації Київського метрополітену відбувалася робоча зустріч з представниками ТОВ «Кард-Сістем», на якій були підведені попередні підсумки впровадження ІІ етапу автоматизованої системи проходу пасажирів у метрополітен (АСПП).

Для довідки: основна мета впровадження системи — перехід на електронні засоби оплати проїзду для забезпечення обліку всіх продаж та проходів пасажирів, у тому числі пільгових. 30.08.07 р. за результатами проведеного тендеру з ТОВ «Кард-Сістем» було укладено договір на виконання частини робіт ІІ етапу з терміном - грудень 2007 року.

Під час зустрічі представники фірми проінформували про обсяги виконаних робіт, про наступні заходи і дати їх реалізації. Наразі триває виготовлення серверів, терміналів для роботи з безконтактними картками, автоматизованих робочих місць касирів тощо. Вже на початку грудня розпочнеться монтаж та налагодження обладнання у вестибюлях станцій.

Як зазначив начальник метрополітену Петро Мірошников, всі роботи з впровадження ІІ етапу АСПП необхідно виконати до кінця поточного року, адже це дасть змогу 80% пасажирів користуватися безконтактними картками. Водночас, на його думку, потрібно обов’язково проводити аналітичні дослідження роботи системи, що дозволить повною мірою відчути її ефективність.



ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ 2
02-11-2007


1 листопада за спільною згодою відбувалася зустріч керівництва метрополітену з Радою машиністів. Представники однієї з провідних професій столичної підземки поділилися наболілим. Серед питань, які піднімалися на зустрічі, є стурбованість ситуацією, що склалася навколо реорганізації профільної поліклініки; недостатнє фінансування ремонтних робіт рухомого складу, що сягнуло критичної межі; сумна перспектива професії, адже через невисоку заробітну плату у метрополітені не спостерігається поповнення новими кадрами.

Однак, найважливішим наразі, на їх думку, є укладення угоди з міською владою на перевезення пасажирів. Кілька років поспіль метрополітен намагається укласти цю угоду, та поки що безрезультатно. Ця угода є вкрай важливою для подальшого функціонування підприємства, обсяги перевезень якого часто перевищують 2 млн. пасажирів на добу.

Втім, питання забезпечення житлом працівників різних професій також перебуває на часі. Вирішення його дозволить не лише зберігати кваліфіковані кадри на підприємстві, а й залучати молодь.

Водночас, посланці від імені своїх колег висловили вдячність начальнику метрополітену за відчутну допомогу при вирішенні їх соціальних та побутових проблем.

Керівництво з розумінням поставилося до порушених машиністами проблем. Начальник метрополітену Петро Мірошников запевнив присутніх, що зробить все можливе для задоволення їх вимог, які вважає цілком справедливими.

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

Інформаційне повідомлення
06-11-2007


З метою удосконалення структури управління підприємством, наказом начальника метрополітену від 21.09.2007 за № 424-Н створено структурний підрозділ «Служба колії, тунельних споруд і будівель».

З 1 листопада 2007 року Сушка Ігоря Анатолійовича призначено заступником начальника метрополітену, начальником служби, Авраменка Михайла Сергійовича — головним інженером служби, Семенихіна Анатолія Миколайовича — заступником начальника служби з утримання тунельних споруд, Шестака Володимира Григоровича — заступником начальника служби з утримання колійного господарства, Григуса Петра Івановича — заступником начальника служби з утримання будівель, Сидоренка Володимира Леонтійовича — заступником начальника служби з безпеки руху.

З 1 листопада 2007 року наказом начальника метрополітену від 31.10.2007 за № 493-Н створено структурний підрозділ „Служба соціального забезпечення”. Виконуючою обов’язки начальника служби призначена Чернічко Любов Іванівна.
© КП "Київський метрополітен" 2007

[hr]
Как думаете зачем это?
Ведь у них была служба тоннельных сооружений во главе с Авраменко...

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

05.11.2007 | 09:15

На Подоле затеяли грандиозное строительство


В субботу, 3 ноября, 2 часа ночи на улице Нижний Вал 27\29 около 70 человек в камуфляжной форме установили металлический забор протяженностью 170 метров без соответствующих документов, имея на руках ксерокопию ордера на археологические раскопки! От 03.11.2007 г. Над проходящими внизу линиями метрополитена!

На шум сварочных и монтажных работ вышли жители прилегающих домов и предприниматели, работающие на данной территории. Возникла конфликтная ситуация с применением физической силы со стороны людей в камуфляжной форме. Милиция отреагировала на неоднократные вызовы спустя 1,5 часа, а приехав на место происшествия – не вмешивалась в происходящую ситуацию. Они не препятствовала рейдерам проводить монтажно-сварочные работы по установке ограждения, а также не принимала заявления от пострадавших в драке!

В дневное время рейдеры не допускали не жителей, не предпринимателей к своей собственности, а также устроили "разборки" с применением оружия! Есть множество свидетелей!

[hr]

Все забывал сказать... "Контрактова площа"

Огородили забором, никаких табличек, демонтируют всякие ларки и кафешку! Как раз все над тоннелями метро!

З.Ы. Примерно месяца 3-4 назад было неч-то подобное на на площади "Червона пресня" возле кинотеатра Жовтень, хотели строить арманяскую церковь и тоже над метро! :)

Аватара пользователя
vv
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 4185
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev

Сообщение vv »

З метою удосконалення структури управління підприємством, наказом начальника метрополітену від 21.09.2007 за № 424-Н створено структурний підрозділ «Служба колії, тунельних споруд і будівель».
Все новое-хорошо забытое старое.
Сто грамм - не "стоп-кран"!

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Метробудівець писал(а):На Подоле затеяли грандиозное строительство
Это больше какой-то цирк напоминает.
ПРошло уже 4 дня. Чем закончилось, кто в курсе?
Здесь могла быть моя подпись...

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

Каждый день мимо на работу хожу, стоит забор без опозновательных знаков!

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12484
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
08-11-2007

6 листопада 2007року станціям метрополітену „Мінська” та „Героїв Дніпра” Куренівсько-Червоноармійської лінії виповнилося 25 років з дня їх відкриття.

Нині пасажиропотік станції „Мінська” становить понад 62 тис. пасажирів на добу (для порівняння: у 1982 році - лише 10 тис. пасажирів).

Станцією „Героїв Дніпра” щодобово користується понад 52 тис. пасажирів, а одразу після відкриття середньодобові перевезення складали 8 тис. пасажирів.

Двадцять п’ять років тому у години „пік” на Куренівсько-Червоноармійській лінії діяв 30-ти парний графік руху поїздів, сьогодні ж парність збільшена до 40. Подальше ущільнення графіку руху поїздів вже технічно неможливе.
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news1404



ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
08-11-2007

У жовтні 2007 року завершені роботи з капітального ремонту мережі колієвих ящиків мосту «Південний», який проводили працівники служби електропостачання Київського метрополітену.

Виконання вказаних робіт дозволило привести електрообладнання мережі, яке знаходиться у несприятливому середовищі (підвищена вологість, хімічно–активне середовище через викиди автомобільного транспорту) до вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів.

При капітальному ремонті для підвищення рівня пожежної безпеки використано кабель, що не поширює горіння.
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news1405
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

При капітальному ремонті для підвищення рівня пожежної безпеки використано кабель, що не поширює горіння.
То же, что писали про "Шулявскую". Там тоже применили проводку с негорючей изоляцией.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

Київському метро загрожує підтоплення

До 25 листопада фахівці київського метрополітену повністю ліквідують протікання талої води на деяких станціях.

Як повідомляє УНІАН з посиланням на прес-службу Київської міської державної адміністрації, Київський міський голова Леонід Черновецький доручив фахівцям комунального підприємства «Київський метрополітен» негайно ліквідувати протікання води на станціях метро, що виникло внаслідок різкого танення снігу.

За інформацією першого заступника голови КМДА Дениса Басса, нині спеціалісти підприємства вживають невідкладних заходів з усунення протікань у підземному переході біля станції «Майдан Незалежності», на станціях «Льва Толстого» та «Оболонь». Ці роботи будуть закінчені 15 листопада.

У свою чергу, заступник начальника метрополітену Ігор Сушко пообіцяв повністю ліквідувати протікання до 25 листопада поточного року. Для цього фахівці комунального підприємства застосовують сучасні технології та використовують стійкі полімерні матеріали.

За словами Сушка, раніше метрополітен будувався з використанням лише залізобетонних конструкцій, а для гідроізоляції застосовували руберойд зі смолою. Нові станції, що будуються у наш час, ізолюються поліуретановими композиціями, стійкою до зовнішніх впливів монтажною піною та різними домішками, які роблять конструкції щільнішими та міцнішими.

Фахівці стверджують, що талої води протікання не пошкодять метрополітен, адже несуча спроможність його конструкцій надзвичайно висока.

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

Реклама принесла киевскому метро около 5 млн грн

За 9 месяцев 2007 года прибыли коммунального предприятия «Киевский метрополитен» выросли на 4,68 млн грн. благодаря размещению рекламы на территории предприятия. Об этом «Главреду» сообщили в пресс-службе КГГА.

«За аналогичный период в прошлом году «Киевский метрополитен» получил лишь 2,5 млн грн. от размещения рекламы. В этом году прибыли выросли более чем вдвое. В целом до конца года планируется получить 7,2 млн гривен.», - сказал первый заместитель председателя КГГА Денис Басс.

По его словам, прибыли Киевского метрополитена от договоров по размещению рекламы составляют в среднем 550 тыс. грн. в месяц и постоянно растут. Такая тенденция объясняется тем, что, начиная с июня 2007 года, по поручению Киевского городского головы, заключение договоров по размещению рекламной продукции в метрополитене осуществляется исключительно по договорным ценам. Такая же практика применяется и при устанавке новых рекламных конструкций, «брэндировании» станций, вагонов и тому подобное.

По словам Басса, в метрополитене появились поезда, на которых размещается внешняя реклама. Теперь таких поездов в столице семь, а вскоре появится еще два. Для размещения такой рекламы на подвижном составе, агентства самостоятельно проводят окрашивание и наносят рекламу. Такая реклама в среднем стоит от 10 до 16 тыс. грн. в месяц.

Ответить