Після завершення робіт на Куренівсько-Червоноармійській лінії тунелепрохідницькі щити прокладатимуть підземку в напрямку Виноградаря
У понеділок метробудівці здійснили збійку лівого перегінного тунелю з котлованом станції "Голосіївська". Тобто завершили проходження складної за гідрогеологічними показниками ділянки довжиною 850 м від станції "Деміївська" Куренівсько-Червоноармійської лінії. Загалом до кінця 2008-го будівельники мають пройти відстань майже в 3 км. У роботі їм сприятимуть існуючі тунелепрохідницькі комплекси та новий підземний "кріт", який мають змонтувати у грудні нинішнього року.
У понеділок столичні метробудівці здійснили збійку лівого перегінного тунелю з котлованом станції “Голосіївська” на спорудженні лінії підземки в напрямку ж/м “Теремки”. За словами голови правління ВАТ “Київметробуд” Володимира Петренка, це дуже важлива подія, враховуючи, що будівельники пройшли складну за гідрогеологічними показниками ділянку у 850 м, зокрема плавні річки Либідь, плавучі грунти.
“Тобто відбувся своєрідний міні-пуск ділянки підземки, значно наблизившись до офіційної здачі в експлуатацію в кінці наступного року 3-х станцій метрополітену — “Деміївська”, “Голосіївська”, “Васильківська”,— зазначив пан Петренко. Він додав, що непростий відрізок вдалося подолати завдяки тунелепрохідницькому комплексу фірми Wirth. Наразі агрегат вже пройшов 1800 м, залишилося ще 1200 м. Враховуючи, що машина, яка свого часу була у використанні, кілька разів зупинялася, то за рік її мають демонтувати.
Володимир Петренко розповів “Хрещатику”, що наприкінці грудня планують запустити новий прохідницький щит фірми Herrenknecht. До Києва вже прибуло 12 із 36 машин із елементами цього агрегата. “Загалом же в розпорядженні метробудівців є 6 “кротів” для прокладання метро в різних умовах,— розповів він.— Три з них працює на спорудженні Куренівсько-Червоноармійської лінії, інші планують запустити в роботу з протилежного боку, тобто з Одеської площі”. Після завершення робіт комплекси планують використати на будівництві підземки на Сирецько-Печерській лінії в напрямку житлового масиву “Виноградар”.
“Загалом же в розпорядженні метробудівців є 6 “кротів” для прокладання метро в різних умовах,— розповів він.— Три з них працює на спорудженні Куренівсько-Червоноармійської лінії, інші планують запустити в роботу з протилежного боку, тобто з Одеської площі”.
Сегодня экспертным советом из двух "йа метростроевец"(ваш покорный слуга и AMY) было установлено следующее: на старой монтажной площадки находится 5 транспортных единиц нового щита и идёт промежуточная сборка. Первым 8 ноября туда приехал тюбингоукладчик, я его погрузку наблюдал, но так как не мог понять что ему там делать - не писал про это. Кроме того есть один пакет с двумя частями внешнего обода ножа или внешнего ножа (точно не уверен в конструктиве), винтовой транспортёр грунта из призабойной зоны и две части внешней оболочки которые сейчас собирают в единое целое.
На Голосеевской щит выполз в котлован настолько что можно попасть в тоннель, в котловане был застукан Петренко с соучастниками.
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
По просьбе AMY были проведены изыскательные работы в теме.
Пресрелиз писал(а):Спорудження тунелю від станції „Деміївська" до станції „Голосіївська" було розпочато в другій половині квітня поточного року, середня швидкість проходки складає 5 м/добу, максимальна швидкість - 8,4 м/добу. Монтаж обробки тунелю діаметром 6,04 м виконується із залізобетонної обробки з гумовим ущільненням, що виключає необхідність додаткових ізоляційних робіт.
DFAW писал(а):Сегодня экспертным советом из двух "йа метростроевец"(ваш покорный слуга и AMY) было установлено следующее: на старой монтажной площадки находится 5 транспортных единиц нового щита и идёт промежуточная сборка. Первым 8 ноября туда приехал тюбингоукладчик, я его погрузку наблюдал, но так как не мог понять что ему там делать - не писал про это. Кроме того есть один пакет с двумя частями внешнего обода ножа или внешнего ножа (точно не уверен в конструктиве), винтовой транспортёр грунта из призабойной зоны и две части внешней оболочки которые сейчас собирают в единое целое
А теперь слайды
[hr]
Табличка "Надежды" переместилась на пару метров вперед, цифирь прочитать не удалось