Украинский (Крюковский) метровагон
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Испытывать не серийное оборудование надо в стерильных условиях. А тут может наделать шороху - проедет в непогоду через Южный мост и потом заткнёт всю линию.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- sashman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 7031
- Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
- Откуда: оттуда.
- Контактная информация:
Лучше пусть заткнёт один раз при обкатке, чем будет это делать систематически, попав в серию.Klovsky писал(а):Испытывать не серийное оборудование надо в стерильных условиях. А тут может наделать шороху - проедет в непогоду через Южный мост и потом заткнёт всю линию.
Хотя, обкатывают совсем челенджеров ночью и на СБЛ. В частности, из-за уклонов.
Океания всегда воевала с Ост-Азией
Стоит он в ТЧ2. Вон я выложил фоты недельной давности. Глобальные проблемы решены, сейчас устраняют ряд мелких недоделок. На линии еще не обкатывается.
Не перегнали в ТЧ3 потому, что там нет еще нормальных условий для экспериментов.
В общем к маю-июню может и запустят.
А про то, что будет на СПЛ писали уже и не раз.
Не перегнали в ТЧ3 потому, что там нет еще нормальных условий для экспериментов.
В общем к маю-июню может и запустят.
А про то, что будет на СПЛ писали уже и не раз.
Сто грамм - не "стоп-кран"!
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Не знаю, было или нет. Я не нашел. Видео испытаний крюка на ККЛ (под музыку Бон Джови).
взято тут http://forum.mymetro.ru/index.php?showtopic=5764
взято тут http://forum.mymetro.ru/index.php?showtopic=5764
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
В Києві з’явився перший вітчизняний потяг метро
[ Марина ГУБЕНКО | “Хрещатик” 17-04-2008 ]
Денис Басс зустрівся з колективом КП електродепо «Оболонь»
[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 16-04-2008 ]

[ Марина ГУБЕНКО | “Хрещатик” 17-04-2008 ]
Випробування вдосконалених вагонів закінчаться наприкінці місяця
Учора перший заступник голови КМДА Денис Басс відвідав комунальне підприємство електродепо «Оболонь». Він поспілкувався з машиністами та оглянув перший потяг метро вітчизняного виробництва. Тестування останнього мають закінчитися до кінця нинішнього квітня. Наразі серед головних його технічних переваг називають системи вентиляції та шумозниження. Пан Басс запевнив, що розвиток метро – один із пріоритетних у місті. Працівникам підприємства він пообіцяв підвищення окладу на 12%.
Поспілкуватися про проблеми столичного метрополітену та перспективи їхнього розв’язання перший заступник голови КМДА Денис Басс учора приїхав у комунальне підприємство електродепо “Оболонь”. Під час зустрічі йому влаштували невеличку екскурсію та показали перший потяг метро вітчизняного виробництва (ВАТ “КВЗ”). Нині він перебуває на стадії випробування. Тестування мають закінчити вже до кінця квітня. В травні відбудеться засідання міжвідомчої комісії з прийому поїзда. Серед головних його переваг — новий дизайн, кондиціонери у відділі машиніста, вентиляція, зменшення шуму у вагоні та поліпшення мікроклімату.
Оглянувши український потяг, Денис Басс своєю чергою розповів про перспективи розвитку метрополітену та оновлення рухомого складу. Він укотре наголосив, що пріоритетом для столичної влади є саме громадський транспорт, тому на нього спрямовуватимуть максимальну кількість сил та коштів.
“Метро — найбільший перевізник пасажирів у столиці. Щодня його послугами користуються понад два мільйони людей. Нині ми визначаємо, які вагони купуватимемо, адже це довгострокова перспектива. Київ розробив план “Євро-2012”, і до того часу ми хочемо забезпечити якісний рівень перевезень не лише для киян, але й гостей чемпіонату”, – наголосив перший заступник голови КМДА.
Стосовно перспектив будівництва нових станцій Денис Басс нагадав, що у цьогорічному бюджеті підприємству передбачено майже 2 млрд грн. До Дня Києва заплановано відкрити станцію “Червоний хутір” на Сирецько-Печерській лінії, а до кінця року — ще три, у напрямку Теремків.
“Також маємо створити ситуаційний центр у метро, який передбачає обладнання станцій камерами відеоспостереження. Це дасть змогу контролювати всі процеси у метрополітені”, – сказав пан Басс.
За його словами, особливої уваги надаватимуть і оплаті праці метрополітенівців. Якщо у 2007 році середня заробітна плата на підприємстві становила 1710 грн, то з січня 2008-го вона зросла до 2770 грн. “Наразі планується ще одне підвищення — на 12%. Власне, вже сьогодні середня зарплата по метрополітену перевищує відповідний показник по місту. На жаль, в умовах гіперінфляції проблема полягає не в збільшенні окладів, а в стабілізації фінансово-економічної системи в країні. Але ця проблематика є компетенцією винятково Кабінету Міністрів України”, – резюмував перший заступник голови КМДА.
[hr]Учора перший заступник голови КМДА Денис Басс відвідав комунальне підприємство електродепо «Оболонь». Він поспілкувався з машиністами та оглянув перший потяг метро вітчизняного виробництва. Тестування останнього мають закінчитися до кінця нинішнього квітня. Наразі серед головних його технічних переваг називають системи вентиляції та шумозниження. Пан Басс запевнив, що розвиток метро – один із пріоритетних у місті. Працівникам підприємства він пообіцяв підвищення окладу на 12%.
Поспілкуватися про проблеми столичного метрополітену та перспективи їхнього розв’язання перший заступник голови КМДА Денис Басс учора приїхав у комунальне підприємство електродепо “Оболонь”. Під час зустрічі йому влаштували невеличку екскурсію та показали перший потяг метро вітчизняного виробництва (ВАТ “КВЗ”). Нині він перебуває на стадії випробування. Тестування мають закінчити вже до кінця квітня. В травні відбудеться засідання міжвідомчої комісії з прийому поїзда. Серед головних його переваг — новий дизайн, кондиціонери у відділі машиніста, вентиляція, зменшення шуму у вагоні та поліпшення мікроклімату.
Оглянувши український потяг, Денис Басс своєю чергою розповів про перспективи розвитку метрополітену та оновлення рухомого складу. Він укотре наголосив, що пріоритетом для столичної влади є саме громадський транспорт, тому на нього спрямовуватимуть максимальну кількість сил та коштів.
“Метро — найбільший перевізник пасажирів у столиці. Щодня його послугами користуються понад два мільйони людей. Нині ми визначаємо, які вагони купуватимемо, адже це довгострокова перспектива. Київ розробив план “Євро-2012”, і до того часу ми хочемо забезпечити якісний рівень перевезень не лише для киян, але й гостей чемпіонату”, – наголосив перший заступник голови КМДА.
Стосовно перспектив будівництва нових станцій Денис Басс нагадав, що у цьогорічному бюджеті підприємству передбачено майже 2 млрд грн. До Дня Києва заплановано відкрити станцію “Червоний хутір” на Сирецько-Печерській лінії, а до кінця року — ще три, у напрямку Теремків.
“Також маємо створити ситуаційний центр у метро, який передбачає обладнання станцій камерами відеоспостереження. Це дасть змогу контролювати всі процеси у метрополітені”, – сказав пан Басс.
За його словами, особливої уваги надаватимуть і оплаті праці метрополітенівців. Якщо у 2007 році середня заробітна плата на підприємстві становила 1710 грн, то з січня 2008-го вона зросла до 2770 грн. “Наразі планується ще одне підвищення — на 12%. Власне, вже сьогодні середня зарплата по метрополітену перевищує відповідний показник по місту. На жаль, в умовах гіперінфляції проблема полягає не в збільшенні окладів, а в стабілізації фінансово-економічної системи в країні. Але ця проблематика є компетенцією винятково Кабінету Міністрів України”, – резюмував перший заступник голови КМДА.
Денис Басс зустрівся з колективом КП електродепо «Оболонь»
[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 16-04-2008 ]
Під час зустрічі з машиністами депо Денис Басс оглянув перший потяг метро вітчизняного виробництва (ВАТ «КВЗ»), який зараз перебуває на стадії випробувальних робіт

Поспілкуватися про проблеми столичного метрополітену та перспективи їх вирішення перший заступник голови КМДА Денис Басс вирішив безпосередньо з колективом КП електродепо «Оболонь». Під час зустрічі з машиністами депо Денис Басс оглянув перший потяг метро вітчизняного виробництва (ВАТ «КВЗ»), який зараз перебуває на стадії випробувальних робіт. Випробування завершаться вже в квітні цього року, а в травні відбудеться засідання Міжвідомчої комісії з прийому цього потягу. Основні переваги рухомого складу вітчизняного виробництва - це новий дизайн, кондиціонери у відділі машиніста, вентиляція, зменшення шуму у вагоні та покращення мікроклімату. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Оглянувши український вагон, Денис Басс розповів про перспективи розвитку метрополітену та оновлення рухомого складу. Наголосив, що пріоритетом для столичної влади є саме громадський транспорт, тому на його розвиток зараз спрямовано багато сил і коштів.
«Метро - найбільший перевізник пасажирів у Києві, щодня його послугами користуються більше двох мільйонів киян та гостей міста. Зараз ми визначаємо, які вагони будемо закуповувати, адже це довгострокова перспектива. Київ розробив план «Євро-2012», до цього часу ми хочемо забезпечити якісний рівень перевезень не лише для киян, але й для гостей чемпіонату», – підкреслив Денис Басс.
Щодо перспектив будівництва метро, то перший заступник голови КМДА зазначив, що цьогорічним бюджетом на будівництво метро передбачено близько 2 млрд. грн., а це бюджет великих українських міст. Цього року планується відкрити 4 станції метрополітену – 3 у напрямку Теремків і одну на Лівому березі.
«Також ми плануємо створити новий ситуаційний центр у метро, який передбачає обладнання усіх станцій камерами відеоспостереження, а це дозволить контролювати усі процеси у метрополітені. Особливу увагу приділяємо заробітній платі – вона має бути на належному рівні, оскільки плинність кадрів внаслідок недостатнього фінансування значно зросла», – розповів Денис Басс.
За його словами, останнім часом підвищення зарплати в метрополітені відбувається доволі регулярно. Якщо у 2007 році середня заробітна плата на підприємстві становила 1710 грн., то з січня 2008 року вона зросла до 2770 грн. Наразі планується ще одне підвищення – на 12%. «Власне вже сьогодні середня зарплата метрополітену перевищує відповідний показник по місту. На жаль, в умовах гіперінфляції проблема не в збільшенні окладів, а в стабілізації фінансово-економічної системи країни. Але ця проблематика є компетенцією виключно Кабінету Міністрів України», – підкреслив Денис Басс.


Поспілкуватися про проблеми столичного метрополітену та перспективи їх вирішення перший заступник голови КМДА Денис Басс вирішив безпосередньо з колективом КП електродепо «Оболонь». Під час зустрічі з машиністами депо Денис Басс оглянув перший потяг метро вітчизняного виробництва (ВАТ «КВЗ»), який зараз перебуває на стадії випробувальних робіт. Випробування завершаться вже в квітні цього року, а в травні відбудеться засідання Міжвідомчої комісії з прийому цього потягу. Основні переваги рухомого складу вітчизняного виробництва - це новий дизайн, кондиціонери у відділі машиніста, вентиляція, зменшення шуму у вагоні та покращення мікроклімату. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Оглянувши український вагон, Денис Басс розповів про перспективи розвитку метрополітену та оновлення рухомого складу. Наголосив, що пріоритетом для столичної влади є саме громадський транспорт, тому на його розвиток зараз спрямовано багато сил і коштів.
«Метро - найбільший перевізник пасажирів у Києві, щодня його послугами користуються більше двох мільйонів киян та гостей міста. Зараз ми визначаємо, які вагони будемо закуповувати, адже це довгострокова перспектива. Київ розробив план «Євро-2012», до цього часу ми хочемо забезпечити якісний рівень перевезень не лише для киян, але й для гостей чемпіонату», – підкреслив Денис Басс.
Щодо перспектив будівництва метро, то перший заступник голови КМДА зазначив, що цьогорічним бюджетом на будівництво метро передбачено близько 2 млрд. грн., а це бюджет великих українських міст. Цього року планується відкрити 4 станції метрополітену – 3 у напрямку Теремків і одну на Лівому березі.
«Також ми плануємо створити новий ситуаційний центр у метро, який передбачає обладнання усіх станцій камерами відеоспостереження, а це дозволить контролювати усі процеси у метрополітені. Особливу увагу приділяємо заробітній платі – вона має бути на належному рівні, оскільки плинність кадрів внаслідок недостатнього фінансування значно зросла», – розповів Денис Басс.
За його словами, останнім часом підвищення зарплати в метрополітені відбувається доволі регулярно. Якщо у 2007 році середня заробітна плата на підприємстві становила 1710 грн., то з січня 2008 року вона зросла до 2770 грн. Наразі планується ще одне підвищення – на 12%. «Власне вже сьогодні середня зарплата метрополітену перевищує відповідний показник по місту. На жаль, в умовах гіперінфляції проблема не в збільшенні окладів, а в стабілізації фінансово-економічної системи країни. Але ця проблематика є компетенцією виключно Кабінету Міністрів України», – підкреслив Денис Басс.







- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
А шо, это не одно и тожеА народу пофиг, потому как 99 человек из 100 крюковца от славутича не отличают,


ЯТД стастика куда печальнее.... Например 998 из 1000

Ну шо говорить, если КШ МН на вопрос "на каком маршруте Славутич", чуть скорую помощь мне не вызвала.... (в соответственной теме я это описывал)
kitponiS, женились бы, БАРИН!
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Ещё печальнее. Нет в Киеве 6 000 знающих.Дёдя писал(а):ЯТД стастика куда печальнее.... Например 998 из 1000
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт