Ну-у, его ещё построить должны. А то ведь, можно и так забросить. Ведь сколько есть ещё других интересных и нужных стройек.SEmix писал(а):Да, правильно ну их! Построим мостик, а он возьми и завались ))))
Во хохма будет
Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Или придумать причину о невозможности дальнейшего строительства или о временной преостановки. Но я держу кулаки, что бы этого не произошло. Может это не самый удачный вариант, но учитывая сколько он уже строится, то лучше что-то, чем совсем ничего.SEmix писал(а):Ага обьект №1 забросили, но его не видно, думаю 3 пары мачт будут очень заметны... их чтобы забросить, надо ещё денег потратить, чтобы развалять))
Möge die Macht mit dir sein!
Хочу обратить внимание, что строится самая простая его часть.SEmix писал(а):Вот какраз мост на Трузановом строится достаточно быстро, в 2 смены, а то и в 3. Главное чтобы им финансирование не прикрыли! Помнится мне история с мостом на Радужном. Строили довольно быстро, а потом раз.... и перестали

Möge die Macht mit dir sein!
Не понял сутиSEmix писал(а):2IRJ:
Скажи мне, если они к воде вышли, то они там наверное рядом где-то и были, как можно с постройкой моста продвигаться заметными темпами?

А то что они мост строят, то это уже подрозумевает, что рано или поздно они выйдут к воде

"как можно с постройкой моста продвигаться заметными темпами?" этого я совсем не понял. А как же можно продвигаться? Незаметными темпами. Ну так эти темпы уже длятся с начала освоения Троещины. Эсли так будет продолжаться, то внуки наших внуков моста неувидят 8)
Möge die Macht mit dir sein!
Ну теперь уже и деньги для строительства есть!
Посмотрим на темпы строительства!
Київ отримав 165 млн. доларів на будівництво Подільсько-Воскресенського мосту
15 липня Київрада на сесії ухвалила рішення про залучення коштів від продажу єврооблігацій.
Як повідомляє кореспондент "proUA", із 200 млн. доларів США, які отримало місто від продажу єврооблігацій сьогодні, 165 млн. дол. піде на будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу, 20 млн. дол. – на спорудження двох кардіологічних центрів. Решту коштів витратять на реалізацію програми переробки та утилізації відходів.
За словами заступника міського голови Києва Валерія Борисова, столиця зуміла залучити ці кошти на максимально вигідних умовах, оскільки сьогодні на ринку зовнішніх запозичень спостерігається подорожчання кредитних ресурсів.
Борисов також вважає, що умови нової позики вигідніші, ніж попереднього запозичення, оскільки відсоткова ставка тут нижча на 0,1% а термін запозичення довший на 2 роки і складає 7 років.
Також, за словами Борисова, у КМДА не виключають залучення коштів інвесторів у майбутньому для будівництва Подільсько-Воскресенського переходу, але це буде відбуватися паралельно із залученням коштів для розвитку інфраструктури Трухановому острові. Так, одним із зобов’язань інвесторів має стати участь у проекті будівництва мосту. Це може бути не тільки безпосередня участь у будівництві, але й постачання металоконструкцій, спорудження окремих ділянок переходу тощо.
Нагадаємо, що 14 липня КМДА через уповноважені банки Morgan Stanley і Deutsche Bank продала західним інвесторам семирічні єврооблігації на 200 млн. доларів США зі ставкою прибутковості 8,625% річних.
Посмотрим на темпы строительства!
Київ отримав 165 млн. доларів на будівництво Подільсько-Воскресенського мосту
15 липня Київрада на сесії ухвалила рішення про залучення коштів від продажу єврооблігацій.
Як повідомляє кореспондент "proUA", із 200 млн. доларів США, які отримало місто від продажу єврооблігацій сьогодні, 165 млн. дол. піде на будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу, 20 млн. дол. – на спорудження двох кардіологічних центрів. Решту коштів витратять на реалізацію програми переробки та утилізації відходів.
За словами заступника міського голови Києва Валерія Борисова, столиця зуміла залучити ці кошти на максимально вигідних умовах, оскільки сьогодні на ринку зовнішніх запозичень спостерігається подорожчання кредитних ресурсів.
Борисов також вважає, що умови нової позики вигідніші, ніж попереднього запозичення, оскільки відсоткова ставка тут нижча на 0,1% а термін запозичення довший на 2 роки і складає 7 років.
Також, за словами Борисова, у КМДА не виключають залучення коштів інвесторів у майбутньому для будівництва Подільсько-Воскресенського переходу, але це буде відбуватися паралельно із залученням коштів для розвитку інфраструктури Трухановому острові. Так, одним із зобов’язань інвесторів має стати участь у проекті будівництва мосту. Це може бути не тільки безпосередня участь у будівництві, але й постачання металоконструкцій, спорудження окремих ділянок переходу тощо.
Нагадаємо, що 14 липня КМДА через уповноважені банки Morgan Stanley і Deutsche Bank продала західним інвесторам семирічні єврооблігації на 200 млн. доларів США зі ставкою прибутковості 8,625% річних.
Человеческая жизнь похожа на коробку спичек. Обращаться с ней серьезно - смешно. Обращаться несерьезно - опасно.
До осені відберуть ділянки під метро на Троєщину
У 2004 році відновлюються роботи із проектування та спорудження Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від станції „Вокзальна” до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з будівництвом електродепо.
Про це proUA повідомили в прес-службі КМДА.
Замовники проекту залишиться комунальне підприємство „Київський метрополітен”, генпроектувальником – державне підприємство „Проектний інститут Укрметротунельпроект”, генпідрядником – ВАТ „Київметробуд”.
Також створять комісію з вирішення земельно-правових питань, пов’язаних з вилученням земельних ділянок підприємств, організацій і приватних осіб та знесенням зелених насаджень на територіях, які підпадають в зону будівництва лінії метрополітену. Комісія визначить розмір збитків та компенсацій, а також оформить і затвердить відповідні акти.
До 1 вересня замовники будівництва та Головне столичне управління земельних ресурсів мають розробити проекти відведення земельних ділянок під будівництво зазначених споруд та подати їх на затвердження Київраді.
У 2004 році відновлюються роботи із проектування та спорудження Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від станції „Вокзальна” до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з будівництвом електродепо.
Про це proUA повідомили в прес-службі КМДА.
Замовники проекту залишиться комунальне підприємство „Київський метрополітен”, генпроектувальником – державне підприємство „Проектний інститут Укрметротунельпроект”, генпідрядником – ВАТ „Київметробуд”.
Також створять комісію з вирішення земельно-правових питань, пов’язаних з вилученням земельних ділянок підприємств, організацій і приватних осіб та знесенням зелених насаджень на територіях, які підпадають в зону будівництва лінії метрополітену. Комісія визначить розмір збитків та компенсацій, а також оформить і затвердить відповідні акти.
До 1 вересня замовники будівництва та Головне столичне управління земельних ресурсів мають розробити проекти відведення земельних ділянок під будівництво зазначених споруд та подати їх на затвердження Київраді.
Человеческая жизнь похожа на коробку спичек. Обращаться с ней серьезно - смешно. Обращаться несерьезно - опасно.