Я согласен и на 2 грн., лишь бы людей в метро было по-меньше.
А куда, простите, пассажиры денутся?

[hr]
Метро за 50 копійок залишиться ще на рік
[ Ігор СВАЧІЙ | "Хрещатик" 23-09-2008 ]
З нового року тариф у метрополітені на рівні 50 копійок залишиться лише у річних проїзних, які продаватимуть по 300 — 365 грн. Вартість однієї поїздки у підземці становитиме 2 грн. Про це повідомила учора робоча група з вирішення транспортної кризи. Для наземних видів транспорту ціну поки що обраховують. За рік у столиці з'явиться соціальна картка киянина. Тоді платити доведеться за кожен кілометр чи станцію. Члени робочої групи додали, що пільгові категорії киян будуть і далі захищені, а "Київпастранс" та "Київський метрополітен" назавжди залишаться у власності громади.
Учора відбулося чергове засідання робочої групи з вирішення транспортної кризи. Там повідомили, що з нового року вартість разового проїзду в метро зросте до 2 грн. Тариф розраховувало ГУ з питань цінової політики. Проте кияни зможуть платити весь наступний рік ті ж самі 50 коп. Нині чинний тариф закладуть у довгострокові проїзні квитки. Вартість їх становитиме 300 — 365 грн.
"Пільгові категорії киян і далі користуватимуться тими самими пільгами, якими користувалися досі — це безплатний проїзд. Вони лише пред'являтимуть посвідчення. Це діятиме до 2010 року. А потім перейдемо до соціальної картки киянина",— одразу уточнила голова комісії Київради з питань охорони здоров'я та соціального захисту Алла Шлапак. Поки що названі цифри — робочий варіант, наголошують члени робочої групи. Остаточні розрахунки буде передано на сесію Київради 30 вересня.
Загалом же рекомендацій стосовно розв'язання кризи назбиралося понад два десятки. Зокрема КМДА доручать до 15 грудня розробити комплексну цільову програму розвитку транспортної системи міста до 2025-го, яка має бути чітко узгоджена з удосконаленим Генеральним планом.
До 1 квітня рекомендують обстежити реальні пасажиропотоки на окремих видах транспорту. "Після 2000 року таких досліджень не проводили. Як можна планувати певні об'єкти інфраструктури, не уявляючи, скільки людей згодом ними користуватиметься?" — дивується голова робочої групи Олександр Зінченко. За два тижні визначать також нові тарифи на розташування реклами та торговельних точок у транспортній мережі. Проте, за словами начальника ГУ з питань цінової політики, розрахунки почнуть проводити лише з нового фінансового року.
Для поліпшення фінансового становища транспортних підприємств пропонують залучати більше інвестицій. КП "Київський метрополітен" та "Київпастранс" гроші, отримані за проїзд, витрачатимуть на експлуатаційні потреби. Купувати ж новий рухомий склад робоча група пропонує за рахунок столичного бюджету. Для цього з міської скарбниці на транспорт пропонують відраховувати щорічно не 3,6 відсотка, як сьогодні, а 5. Проте начальник ГУ з питань транспорту Іван Шпильовий каже, що такі цифри формальні, бо вже нині місто виділяє на транспортні потреби майже 6 млрд грн, тобто 20 відсотків.
Проте кияни не повинні хвилюватися через колосальні видатки — транспортна система залишиться у власності громади. Члени робочої групи одностайно підтримали заборону приватизації "Київпастрансу" та "Київського метрополітену". "Сьогодні у ЗМІ з'являються чутки, буцімто хтось щось підкилимно готує до приватизації. Цим рішенням ми поставимо крапку в дезінформації",— сказав Олександр Зінченко.