рукажопом!Klovsky писал(а): ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод» є провідним....
Пригородное сообщение.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1174
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
По-перше, не факт,, що там взагалі є ТЕДи. По-друге, варіанти можуть бути від "новий візок разом із рамою" до "замінити осі колпар" - дуже сильно залежить від конструкції. А щодо габариту - Д1 теж не дуже пляше, але ж відкатав зі своїм родоводом практично з війни. Та й двоповерхові німецькі вагони теж навряд чи свого часу дуже під наш габарит адаптували, добре, що він у нас більший.ЛиС писал(а):Та про хлам то так, для смеху. Даже если вдруг дизеля - экипажную часть "на слом", новую где брать? Вместе с ТЭДами естественно. Остаётся почти голый кузов, который никак под наш габарит не пляшет.
И не "15 минут", а выше читайте. В некоторых случаяхи сейчас еще сохранились 15-20 минут
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9326
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Секция в ЭР = 2 вагона (головной+моторный либо промежуточный+моторный), итого имеем 120 вагонов, или 12 десятивагонных сцепов.За весь минулий рік було капітально відремонтовано 60 секцій або 12 приміських поїздів. (що це за арифметика???)
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9326
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Ты меня не учи. Не на железке работаю и не документ пишу, чтобы блюсти терминологию на все 146%.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Варіантів може бути беезліч. Питання ціни не тільки купівлі та переобладнання, а ще й подальшої експлуатації. Запчастини, ремонтна база і т.ін. В кінцевому результаті - б/в гівно з захмарною ціною експлуатації.Vyacheslav писал(а):По-перше, не факт,, що там взагалі є ТЕДи. По-друге, варіанти можуть бути від "новий візок разом із рамою" до "замінити осі колпар" - дуже сильно залежить від конструкції.
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1174
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Якраз дизелі та ГП там можуть бути не убитими, від поважних німецькиих фірм, з нормально виконаними ТО і ремонтами і наявністю запчастин від виробників.ЛиС писал(а):Варіантів може бути беезліч. Питання ціни не тільки купівлі та переобладнання, а ще й подальшої експлуатації. Запчастини, ремонтна база і т.ін. В кінцевому результаті - б/в гівно з захмарною ціною експлуатації.Vyacheslav писал(а):По-перше, не факт,, що там взагалі є ТЕДи. По-друге, варіанти можуть бути від "новий візок разом із рамою" до "замінити осі колпар" - дуже сильно залежить від конструкції.
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1174
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
http://kremenchug.pl.ua/news/v_kremench ... 11-13-5526
https://de.wikipedia.org/wiki/DB-Baureihe_628
Кажуть, що будуть поїзди 628 серіїВ Кременчуге займутся приспособлением немецких поездов к украинским колеям
Администрация ПАО «Крюковский вагоностроительный завод» приступит к приспособлению к украинским условиям 100 электричек немецкой компании «Deutsche Bahn», которые Германия передала нашей стране в качестве благотворительной помощи.
Окончательное решение буде принято после 5 декабря, когда состоится специализированный совет «Укрзализыци».
Сам гендиректор «Крюковского вагоностроительного завода» Анатолий Шабала считает, что понадобится много средств, чтобы приспособить немецкие электрички к нашим железным дорогам. В Украине размер колей больше, а сам подарок ранее был в употреблении.
Планируется, что «Укрзализныця» приобретет в следующем году 11 новых таких поездов, а еще будут те, которые привезут с Германии, и которые надо будет приспособить к нашим условиям. Вероятно, что часть работ по замене железнодорожных тележек этих электричек будет передана Кременчугу. Не исключено, что в связи с недостатком мощностей в производстве пассажирских вагонов в Кременчуге откроется представительство «Deutsche Bahn» и тогда можно будет приступить к работам по изменению немецких электричек.
https://de.wikipedia.org/wiki/DB-Baureihe_628
Мда... Ну ок, переобладнання / питання подальшої експлуатації поки що лишимо у спокої. От тільки не зрозуміло
Ну і "розчехляємо фломастери". Де збираються їх експлуатувати? Трошки Льв, трошки Одс, трошки Дон, і трошки Півд? Чи на ПЗз Коростень - Олевськ 10 пар забабахають? Тобто на кожній дорозі ще по своєму РПЧ? Точніше як мінімум обладнання, наяввність запчастин, персонал... А, ні, мабуть в Крюков будуть на ТО ганяти
в той же часкоторые Германия передала нашей стране в качестве благотворительной помощи
Тобто нові переобладнувати не треба буде чи як?Планируется, что «Укрзализныця» приобретет в следующем году 11 новых таких поездов
Ну і "розчехляємо фломастери". Де збираються їх експлуатувати? Трошки Льв, трошки Одс, трошки Дон, і трошки Півд? Чи на ПЗз Коростень - Олевськ 10 пар забабахають? Тобто на кожній дорозі ще по своєму РПЧ? Точніше як мінімум обладнання, наяввність запчастин, персонал... А, ні, мабуть в Крюков будуть на ТО ганяти
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1174
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Ну так вони ж нові - одразу будуть під наші вимоги. НЯР це буде щось для УЗШК.
Щодо експлуатації - НЯР можна експлуатувати на всьому неелектрифікованому полігоні УЗ. Логічно було б десь зосередити, в якихось із існуючих РПЧ, що зараз обслуговують дизель-поїзди, повністю замінивши там наявний рухомий склад, який, відповідно, передати в інші РПЧ (все, що залишилось живим). Щодо ТО - роблять же зараз якось ТО 620М/630М.
Щодо експлуатації - НЯР можна експлуатувати на всьому неелектрифікованому полігоні УЗ. Логічно було б десь зосередити, в якихось із існуючих РПЧ, що зараз обслуговують дизель-поїзди, повністю замінивши там наявний рухомий склад, який, відповідно, передати в інші РПЧ (все, що залишилось живим). Щодо ТО - роблять же зараз якось ТО 620М/630М.
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1174
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Можна, наприклад, в Тернополі-Коломиї зібрати - там якраз полігон великий, тільки замучити можуть швидко. Можна було б зробити базу в Бахмачі, і працювати від Сум до Гребінки і Чернігова, але тут проблема з межами доріг.
З іншого боку, експлуатацію нового для УЗ рухомого складу в будь-якому разі доведеться організовувати. Хоч це будуть нові дизель-поїзди, хоч уживані.
З іншого боку, експлуатацію нового для УЗ рухомого складу в будь-якому разі доведеться організовувати. Хоч це будуть нові дизель-поїзди, хоч уживані.