Новости транспорта

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9321
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Судя по тому, что по предыдущим предложениям Кавы уже есть очевидцы, шансы на воплощение этой тоже ненулевые
Кава к тому же довольно контактен в Facebook, можно обсуждать, комментировать и дискутировать.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Системщик
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1136
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 16:46
Откуда: Киев

Сообщение Системщик »

У Києві облаштували нові зупинки громадського транспорту європейського стандарту (+ схема оновленого автобусного маршруту № 24)
https://kievcity.gov.ua/news/16249.html

З 3 вересня користуватися наземним громадським транспортом у центрі столиці стане комфортніше. Влада Києва облаштувала нові зупинки для автобусів і тролейбусів на вулицях Хрещатик, Грушевського, Мазепи, Лаврській, площі Льва Толстого та Майдані Незалежності. Про це повідомив радник голови КМДА з питань транспорту Олександр Кава. «Ми прагнемо створити комфортні умови для пасажирів і привести пункти зупинок наземного транспорту у відповідність до європейських стандартів. Раніше відстань між зупинками становила 400-800 метрів, що створювало додаткові незручності для пасажирів, оскільки, щоб дістатися до зупинки, доводилося йти пішки кілька кварталів. Сьогодні ця відстань буде в межах 250-350 метрів, як у Європі», – повідомив радник голови КМДА.

Зміни торкнуться передусім автобусних маршрутів №№24, 55, 62 та тролейбусних маршрутів №№5, 8, 9, 17 і 38. Нові зупинки розташовані в місцях найбільшого пасажиропотоку. «Це дозволить киянам і гостям міста швидше та зручніше робити пересадки, скажімо, на метро чи інший вид наземного транспорту. Так, чотири нові зупинки з обох сторін дороги з’явилися біля станцій метро «Хрещатик» і «Майдан Незалежності». Також відтепер із вулиці Червоноармійської стане зручніше добиратися в обидва боки – нова зупинка розташована біля кінотеатру «Київ», – розповів Олександр Кава.

З’явиться нова зупинка й на Бессарабській площі, щодо необхідності облаштування якої надійшло багато звернень громадян.

Крім того, щоб відвідати Києво-Печерську Лавру, людям більше не доведеться йти пішки кількасот метрів – нові зупинки автобусу №24 та тролейбусу №38 встановили біля центрального входу. Для зручності громадян створили зупинку «Стадіон «Арсенал» (автобуси№№24, 55, 62), що на вулиці Грушевського.

У майбутньому планують розмістити на зупинках інформацію про рух транспорту, яка дозволить краще орієнтуватися пасажирам і буде корисною для численних гостей нашого міста. «Це буде карта з місцевістю, де знаходиться пасажир, та схемою руху всіх видів транспорту, які тут зупиняються», – пояснив радник голови КМДА. За задумом столичної влади, на таких картах буде відображена вся необхідна кожному пасажиру інформація, аж до відстані між зупинками й вулиць, які перетинає той чи інший маршрут громадського транспорту.

Схема: https://kievcity.gov.ua/files/2014/9/2/Bus-24-Large.jpg

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12491
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Для зручності громадян створили зупинку «Стадіон «Арсенал» (автобуси№№24, 55, 62), що на вулиці Грушевського.
Может, кому-то это и хорошо (из жителей аж 3-х окрестных домов). Но пока сравнительный комфорт для остальных вижу только в том, что на одной остановке-хабе останавливаются сразу 3 этих автобусных маршрута (можно пересесть 24<->55, и удобно с Крещатика наземным общественным транспортом попасть на левый берег, если опять с метро начнутся проблемы).
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Евгений Г.
Механик
Механик
Сообщения: 214
Зарегистрирован: 15 июн 2012, 17:01
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Евгений Г. »

Інформуємо Вас, що питання, з якими Ви звернулись до КБУ «Контактний центр міста Києва» стосовно зміни траси руху автобусів маршруту № 35, тролейбусів маршрутів №№ 6, 46к, трамваїв маршруту № 11, відкриття нових маршрутів, заміни автобусних маршрутів на тролейбусні зареєстровані за №№ Г-10099/1, Г-19105/1, Г-10098/1, Г-10104/1, від 22.08.2014,Г-10145/1, Г-10144/1, Г-10151/1, Г-10146/1, Г-10148/1 від 23.08.2014 та розглянуті в комунальному підприємстві «Київпастранс».
Повідомляємо, що на даний час через відсутність достатньої кількості рухомого складу, в першу чергу новий рухомий склад направляється на маршрути з великим пасажиропотоком, де є гостра потреба в його збільшенні. Тому питання про відкриття нових (автобусний маршрут від вулиці Русової до Дарницького вокзал, тролейбусний маршрут замість автобусного № 102) буде розглянуто після отримання необхідної кількості нового рухомого складу.
Траси автобусного маршруту № 35 та тролейбусного маршруту № 46к узгоджені з районними держадміністраціями та Департаментом транспортної інфраструктури. Крім того, зміна траси зазначених маршрутів викличе невдоволення пасажирів, які довгий час ними користуються. Слід зазначити, що тролейбусний маршрут № 46к «Вулиця Милославська – станція метро Дарниця» є допоміжним до тролейбусного маршруту № 46 «Вулиця Милославська – Дарницький універмаг», де склався стабільний великий пасажиро потік, тому зміна траси тролейбусів маршруту № 46к не дасть можливості здійснювати перевезення в цьому напрямі.
На даний час розглядається можливість оптимізації маршрутної мережі міського пасажирського транспорту на житлових масивах Позняки та Троєщина в якій будуть враховані пропозиції пасажирів.
З метою поліпшення транспортного обслуговування мешканців Мінського району, відвідувачів міської клінічної лікарні № 8 та Діагностичного центру, на виконання розпорядження Київської міської державної адміністрації з 17.05.2014 відкрито рух тролейбусів маршруту № 6 за трасою «Діагностичний центр – станція метро «Лук’янівська».
Планом розвитку міського пасажирського транспорту на 2014 рік будівництво тролейбусної лінії по вулиці Кондратюка (автобусний маршрут № 99), від бульвару Перова до вулиці Микитенка та від станції метро «Дарниця» до станції метро «Лівобережна» (автобусний маршрут № 46), від Кільцевої дороги до Одеського шляхопроводу (автобусний маршрут № 56) та трамвайного повороту з житлового масиву Оболонь в напрямку на селища Пуща-Водиця та в зворотному напрямі не передбачено. На даний час трамвайний маршрут № 12 «Пуща-Водиця – Контрактова площа» повністю забезпечує перевезення існуючого пасажиропотоку.

З повагою,
заступник генерального директора С. Литвинов

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12491
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

зміни траси руху автобусів маршруту № 35, тролейбусів маршрутів №№ 6, 46к, трамваїв маршруту № 11, відкриття нових маршрутів, заміни автобусних маршрутів на тролейбусні
Непонятно, что конкретно предлагалось.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Евгений Г.
Механик
Механик
Сообщения: 214
Зарегистрирован: 15 июн 2012, 17:01
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Евгений Г. »

Предлагалось следующее:
---------------------------------------------------------------------------
Прошу розглянути пропозицію щодо покращення транспортного обслуговування жителів Пущі-Водиці шляхом перенаправлення трамвайного маршруту №11 за маршрутом: вул. Лайоша Гавро - станція метро ”Оболонь” - кільце ”Скляренка” - пл. Шевченка - Пуща-Водиця, 14 лінія та у зворотньому напрямі за тією ж трасою. Таке рішення надасть жителям Пущі-Водиці найбільш швидкого доступу до Куренівсько-Червонармійської лінії метрополітену, а маршруту №11 значно більшої популярності, адже на сьогоднішній день він повністю дублює ділянку Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену від станції ”Оболонь” до станції ”Контрактова площа” та не користується значним попитом серед пасажирів.
------------------------------------------------------------------------------
Після подовження в жовтні 2012 року автобусного маршруту №35 від станції метро ”Славутич” до вул. Ахматової почастішали випадки простою автобусів зазначеного маршруту у пробках в ранкові години-пік на проспекті Бажана, а у вечірні часи - при повороті з проспекту Бажана на вул. Зарічну в напрямі дачного масиву ”Осокорки”. Таким чином, графіки зазначені на сайті Київпастрансу http://193.23.225.210/rozklad/avt/rob/A0035R.htm збиваються, автобуси витрачають зайві літри паливних матеріалів, а пасажири перестають користуватися маршутом, адже невідомо чи прибуде автобус на зупинку в зазначений час. До того ж, маршрут користується попитом на 2 незалежних ділянках: від вул. Ахматової до станції метро ”Осокорки” та від станції метро ”Славутич” до вул. Підлипка. Ділянку від станції метро ”Осокорки” до станції метро ”Славутич” (ту саму, де утворюються пробки) автобуси проходять майже без пасажирів. Наразі на автобусному маршруті №35 працює 2 автобуси. Прошу розглянути пропозицію щодо покращення роботи автобусного маршруту №35: один з автобусів, що обслуговують маршрут, направити за маршрутом від станції метро ”Славутич” (спільна кінцева з автобусним маршрутом №64) до вул. Підлипка, а інший автобус направити за маршрутом від станції метро ”Осокорки” (спільна кінцева з автобусним маршрутом №87) до вул. Ахматової. Таким чином, автобуси не будуть простоювати у пробках на найбільш проблемній ділянці маршруту, до того ж, не будуть збиватися графіки руху маршруту у ранкові і вечірні часи-пік. Таке рішення надасть обом новим маршрутам більшої популярності серед пасажирів, а КП ”Київпастранс” не буде витрачати зайві літри паливних матеріалів для простою автобусів у пробках. Схема руху автобусного маршруту №35, та фотографії пробок на проспекті Бажана додаються.
-----------------------------------------------------------------------------
Враховуючи високу вартість паливно-мастильних матеріалів, а також той факт, що траса автобусного маршруту №46 (станція метро ”Лівобережна” - вулиця Микитенко) більшою частиною проходить по вулицям якими прокладено тролейбусну контактну мережу, прошу розглянути пропозицію щодо облаштування односторонньої тролейбусної контактної мережі по вулицям Запорожця, Карбишева та Микитенка, а також двосторонної по Броварському проспекту від проспекту Визволителів до станції метро ”Лівобережна”, з одночасним закриттям автобусного маршруту №46 та відкриттям нового тролейбусного за наступною схемою руху: станція метро ”Лівобережна” - Броварський проспект - бульвар Перова - вулиця Запорожця - вулиця Карбишева - вулиця Микитенка - бульвар Перова - Броварський проспект - станція метро ”Лівобережна”.
-----------------------------------------------------------------------------------
Враховуючи високу вартість паливно-мастильних матеріалів, а також той факт, що траса автобусного маршруту №56 (станція метро ”Академмістечко” - станція метро ”Виставковий центр”) більшою частиною проходить по вулицям якими прокладено тролейбусну контактну мережу, прошу розглянути пропозицію щодо облаштування тролейбусної контактної мережі по вулиці Кільцева дорога від перетину з проспектом Леся Курбаса до Одеської площі та відміною автобусного маршрута №56 з одночасним продовженням тролейбусного маршруту №39 від проспекта Леся Курбаса до станції метро ”Виставковий центр”. Бажано передбачити заїзд тролейбусів до оптового ринку сільськогосподарської продукції «Столичний» та нового автовокзалу, що знаходиться по вул. Кільцева дорога.
--------------------------------------------------------------------------------
Для забезпечення жителів 10, 13, 21, 22, 23 та 24 мікрорайонів Вигурівщини-Троєщини швидким транспортним зв’язком зі Святошинсько-Броварською лінією метрополітену, прошу переорієнтувати тролейбусний маршрут №46К (станція метро ”Дарниця” - вул. Милославська) за наступною схемою руху:
станція метро ”Дарниця” - бульвар Перова - вул. Цвєтаєвої - вул. Лісківська - вул. Радунська - кінцева зупинка ”вул. Милославська” та в зворотньому напрямку за тїєю ж трасою.
----------------------------------------------------------------------------------
Враховуючи високу вартість паливно-мастильних матеріалів, а також той факт, що автобусний маршрут №99 (Мінський масив - ст. м. ”Мінська”) курсує по вулицям якими прокладено тролейбусну контактну мережу, прошу розглянути пропозицію щодо облаштування тролейбусної контактної мережі по вулиці Юрія Кондратюка та відміною автобусного маршрута №99 з одночасним призначенням нового тролейбусного маршрута за тією ж трасою руху.
-------------------------------------------------------------------------------------
Враховуючи, той факт, що автобусний маршрут №102 (Виноградар - кінотеатр ”Братислава”) курсує по вулицям, по яким прокладено тролейбусну контактну мережу, для економії паливно-мастильних матеріалів прошу відмінити автобусний маршрут №102 та одночасно призначити замість нього тролейбусний маршрут за тією ж трасою руху.
--------------------------------------------------------------------------------------
У зв’язку із введенням нового тролейбусного маршруту №33, що забезпечує транспортний зв’язок жителів Мінського масиву із залізничним вокзалом, для забезпечення належним транспортним зв’язком жителів масиву Виноградар з Сирецько-Печерською лінією метрополітену та центром міста, прошу переорієнтувати тролейбусний маршрут №6 за трасою ”проспект Свободи - станція метро Лук’янівська - Майдан Незалежності”.

Аватара пользователя
Системщик
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1136
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 16:46
Откуда: Киев

Сообщение Системщик »

:)
по п.1: оптимальным был бы маршрут "пл.Шевченко - кольцо на Скляренко - ул.Лайоша Гавро", желательно, с продлением самой линии по Мате Залки до Героев Сталинграда.

по п.2: не практично/неэффективно. В данной ситуации, лучше вернуться к старой схеме движения - от метро Славутич, и создать абсолютно новый маршрут "метро Осокорки - ул.Ахматовой - пр-т Григоренко - метро Позняки" (как вариант). В принципе, маршрутную А-сеть южного левобережья нужно просто кардинально пересмотреть.

по п.3: при таких вынужденных холостых пробегах троллейбусов с Куреневки на Троещину и с ТД-2 на Куреневку выгоднее и дальше эксплуатировать А46, пока на левом берегу не появится новое Тр-депо.

по п.4: с подходом к перевозкам АП-1 - это норм. Тем более, что ТД-1 как бы недозагружено работой. Бабки-кравчучки? нет, ищщо одного Тр12 (старой версии Тр22) не надо.

по пп.6 и 7: ответ - в п.3. Хотя А102 можно хоть сейчас передать на обслуживание в АП-5.

по п.8: к диагностике как раз спрос значительно больше. оптимальнее было бы часть (то бишь половину) выпуска Тр18 перенаправить на предложенный вариант маршрута. В принципе, ответ на эти перетрубации простой - после Лукьяновки метро не тудой построили...

Аватара пользователя
Системщик
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1136
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 16:46
Откуда: Киев

Сообщение Системщик »

Міська влада вивчає можливості збільшення швидкості руху громадського транспорту
http://kievcity.gov.ua/news/16394.html

Міська влада разом із КП «Київпастранс» розглядає питання збільшення швидкості руху громадського транспорту. Про це повідомив радник Київського міського голови з питань транспорту Олександр Кава в інтерв’ю порталу «Delo.UA». «Це дозволить десяткам тисяч киян скоротити час, який вони витрачають на дорогу. Адже існуючі графіки руху було затверджено ще за стандартами 60-х-70-х років. Навіть коли у Києві почали з’являтися автомобільні затори, до розкладу руху було внесено зміни з метою збільшення часу в дорозі, незалежно від того, чи є затори в цей час», – пояснив він.

Крім того, за словами Олександра Кави, використання рухомого складу з низьким рівнем підлоги дозволяє не лише зробити громадський транспорт зручнішим для маломобільних груп населення та жінок із дитячими візками, а й скоротити на 25-30% час стоянки на зупинках за рахунок прискорення посадки-висадки пасажирів.

Нагадаємо, що з 6 вересня вже внесені зміни до графіку руху трамваїв маршрутів №№4 і 5 – їх маршрутну швидкість збільшили на 16% і 10% відповідно.
_______________________________________________________________
Ехал сегодня днем в Богдане на Тр42 от Лыбидской до Севаст.пл.. Водитель объявил, что только до Индустриального путепровода (???) Оказалось, что сильно опаздывает. Это "сильно" я увидел воочию: скорость на прямых перегонах - 15-25 км/час, на Кировоградской водитель поговорил минуту-полторы с подошедшей/потерявшейся от своего троля бабулей-кондючкой (некоторые пассы аж нервничать стали - так долго), на подъеме ехали со скоростью до 40 км/час, а дальше - также ловили все возможности не спешить. Итог: до Кировоградской при норме в 13 минут доехали аж за 11, а до Севы - за 26 (при 22). При выходе из своего троля увидел подъехавший сзади бабулин следующий Тр42. Плановый интервал - 11...12 минут.

mylix
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 311
Зарегистрирован: 25 ноя 2011, 11:34

Сообщение mylix »

Системщик писал(а): Нагадаємо, що з 6 вересня вже внесені зміни до графіку руху трамваїв маршрутів №№4 і 5 – їх маршрутну швидкість збільшили на 16% і 10% відповідно.
Вместо 30 км/ч теперь едут 35 км/ч. Хотя легко могут 60.

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Вы бы для начала поинтересовались, что такое "маршрутная" скорость.
Здесь могла быть моя подпись...

mylix
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 311
Зарегистрирован: 25 ноя 2011, 11:34

Сообщение mylix »

Маршрутная, как я понимаю, средняя скорость с учетом остановок.
Уточню - я имел в виду минимальную скорость, которую допускает вагоновожатый на перегоне, после чего начинает разгон, не считая начального разгона после остановки и торможения перед следующей. Т.е. по личным наблюдениям поддерживается скорость не ниже 35 км/ч. До этого было около 30.

Maksym
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2416
Зарегистрирован: 28 апр 2009, 16:18

Сообщение Maksym »

:) так это уже скоростной трамвай в полном понимании этого слова. 35 км/час - так и на Борщаговке трамваи летают скоростные.
Хотя лучше бы сделали европейский нескоростной трамвай - он ползает со скоростью 60 км/час на прямых участках...

Аватара пользователя
mann
Машинист
Машинист
Сообщения: 599
Зарегистрирован: 06 июл 2011, 12:50
Откуда: Киев

Сообщение mann »

mylix писал(а):
Системщик писал(а): Нагадаємо, що з 6 вересня вже внесені зміни до графіку руху трамваїв маршрутів №№4 і 5 – їх маршрутну швидкість збільшили на 16% і 10% відповідно.
Вместо 30 км/ч теперь едут 35 км/ч. Хотя легко могут 60.
По моим наблюдениям едут 45-50, а между Каштановой и Ватутина и того больше.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9321
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

GPS-ом замеряйте.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Фосфор
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 765
Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
Откуда: Киев-град, Левый берег

Сообщение Фосфор »

Любопытно -- как политическая и экономическая ситуация повлияла на потоки пассажиров и транспорта в городе в 2014 г? есть ли уже статистика/анализ по первым месяцам, по сравнению с прошлыми годами?
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam

Ответить