Украинский (Крюковский) метровагон
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
МІСТО. Крюківський вагонобудівний завод (Кременчук, Полтавська обл.) передав Київському метрополітену перший вітчизняний склад метро.
Як повідомлялося в ході церемонії передачі 26 січня в Кременчуці, склад включає п'ять вагонів: два - головних і три – проміжних, інформує «Інтерфакс-Україна». Нові вагони відрізняються від колишніх інтер'єром, обладнані автономною системою вентиляції, сигналізації та відеоспостереженням за салоном. У конструкції вагону прокладено тепло-звукову ізоляцію та встановлено склопакети.
Новий потяг протягом трьох-чотирьох місяців проходитиме випробування в електродепо "Дарниця" та "Оболонь".
За словами президента ОАО "Крюківський вагонний завод" Володимира ПРИХОДЬКО, підприємство планує виготовити в другому півріччі другий дослідний склад метро, з асинхронним приводом, який полегшить обслуговування техніки та дозволить економити електроенергію. Крім того, у середині 2006 року вагонний завод збирається взяти участь в тендері Київського метрополітену на постачання двох-трьох складів метро.
Співпраця Крюківського вагонобудівного заводу з комунальним підприємством "Київський метрополітен" почалося в 1997 році із замовлень на виготовлення запчастин до вагонів метро й ескалаторів. У червні 2005 року між концерном і Київським метрополітеном було підписано договір про постачання експериментального зразка потягу метро з п'яти вагонів.
Джерело: Київ Прес Iнформ
http://www.kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=61322
Як повідомлялося в ході церемонії передачі 26 січня в Кременчуці, склад включає п'ять вагонів: два - головних і три – проміжних, інформує «Інтерфакс-Україна». Нові вагони відрізняються від колишніх інтер'єром, обладнані автономною системою вентиляції, сигналізації та відеоспостереженням за салоном. У конструкції вагону прокладено тепло-звукову ізоляцію та встановлено склопакети.
Новий потяг протягом трьох-чотирьох місяців проходитиме випробування в електродепо "Дарниця" та "Оболонь".
За словами президента ОАО "Крюківський вагонний завод" Володимира ПРИХОДЬКО, підприємство планує виготовити в другому півріччі другий дослідний склад метро, з асинхронним приводом, який полегшить обслуговування техніки та дозволить економити електроенергію. Крім того, у середині 2006 року вагонний завод збирається взяти участь в тендері Київського метрополітену на постачання двох-трьох складів метро.
Співпраця Крюківського вагонобудівного заводу з комунальним підприємством "Київський метрополітен" почалося в 1997 році із замовлень на виготовлення запчастин до вагонів метро й ескалаторів. У червні 2005 року між концерном і Київським метрополітеном було підписано договір про постачання експериментального зразка потягу метро з п'яти вагонів.
Джерело: Київ Прес Iнформ
http://www.kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=61322
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно