ЖД-транспорт :-)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: ЖД-транспорт :-)
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
Стало відомо, хто годуватиме пасажирів “Укрзалізниці” замість WOG Cafe
https://www.epravda.com.ua/news/2024/05/31/714488/
31 ТРАВНЯ 2024, 09:44 - АНАСТАСІЯ ДЯЧКІНА
З 1 червня ray AB cafe починає годувати пасажирів "Укрзалізниці", змінюючи WOG Cafe.
Про це повідомила прес-служба перевізника.
"Нова сторінка у бортових обідах – а також сніданках, полуденках, вечерях і навіть опівнічних перекусах – на швидкісних поїздах Укрзалізниці! Вітаємо на борту ray AB cafe – переможця прозорого конкурсу від залізниці, який вже готовий з 1 червня частувати вас смаколиками в дорозі!", – йдеться у повідомленні.
У меню "Укрзалізниці" є тепер 33 нових позиції, зокрема круасани, дитяче меню, рибний обід, веганські бургери та курячий бульйон, а також залишились хот-доги та сирники.
Ціни на комплексні обіди та воду в квитку лишаються без змін, тому їжу можна забронювати заздалегідь.
Нагадаємо:
Із 2016 року послуги харчування пасажирів швидкісних поїздів Інтерсіті та Інтерсіті+ надає група WOG. Влітку 2023 року АМКУ заявив, що "Укрзалізниця" створила WOG привілейоване становище щодо конкурентів і має забезпечити конкурентний механізм відбору нового постачальника.
У квітні 2024 року "Укрзалізниця" на торгах обрала компанію, яка організовуватиме харчування пасажирів у поїздах Інтерсіті+. Переможцем торгів на надання послуги у системі SmartTender стала компанія ТОВ "Понтем.УА", їй вже направили пропозицію укласти угоду. Угода діятиме наступні 5 років.
https://www.epravda.com.ua/news/2024/05/31/714488/
31 ТРАВНЯ 2024, 09:44 - АНАСТАСІЯ ДЯЧКІНА
З 1 червня ray AB cafe починає годувати пасажирів "Укрзалізниці", змінюючи WOG Cafe.
Про це повідомила прес-служба перевізника.
"Нова сторінка у бортових обідах – а також сніданках, полуденках, вечерях і навіть опівнічних перекусах – на швидкісних поїздах Укрзалізниці! Вітаємо на борту ray AB cafe – переможця прозорого конкурсу від залізниці, який вже готовий з 1 червня частувати вас смаколиками в дорозі!", – йдеться у повідомленні.
У меню "Укрзалізниці" є тепер 33 нових позиції, зокрема круасани, дитяче меню, рибний обід, веганські бургери та курячий бульйон, а також залишились хот-доги та сирники.
Ціни на комплексні обіди та воду в квитку лишаються без змін, тому їжу можна забронювати заздалегідь.
Нагадаємо:
Із 2016 року послуги харчування пасажирів швидкісних поїздів Інтерсіті та Інтерсіті+ надає група WOG. Влітку 2023 року АМКУ заявив, що "Укрзалізниця" створила WOG привілейоване становище щодо конкурентів і має забезпечити конкурентний механізм відбору нового постачальника.
У квітні 2024 року "Укрзалізниця" на торгах обрала компанію, яка організовуватиме харчування пасажирів у поїздах Інтерсіті+. Переможцем торгів на надання послуги у системі SmartTender стала компанія ТОВ "Понтем.УА", їй вже направили пропозицію укласти угоду. Угода діятиме наступні 5 років.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
Чому вони не пишуть кому ці контори належать?
"Гівно - ти, а не самурай журналіст!"
"Гівно - ти, а не самурай журналіст!"
Re: ЖД-транспорт :-)
Швейцарія надасть 10 мільйонів франків гранту для потреб "Укрзалізниці"
https://www.epravda.com.ua/news/2024/06/7/714884/
7 ЧЕРВНЯ 2024, 19:56 - ОЛЕКСІЙ ПАВЛИШ
За грантовою угодою між Україною та Швейцарією для АТ "Укрзалізниця" закуплять рейкові скріплення на 10 млн швейцарських франків (11 млн дол).
Про це повідомив у Телеграмі постійний представник уряду у Верховній Раді Тарас Мельничук.
За його словами, уряд схвалив проєкт додаткової угоди N 1 до Грантової угоди між Україною та Швейцарією щодо проєкту з екстреної підтримки для покращення та відновлення залізничної інфраструктури України.
"Додаткова угода передбачає надання грантової допомоги урядом Швейцарії для продовження реалізації проєкту з екстреної підтримки для покращення та відновлення залізничної інфраструктури України та окреслює умови залучення грантової допомоги", - повідомив Мельничук.
Кошти гранту у розмірі 10 мільйонів швейцарських франків будуть спрямовані на закупівлю рейкових скріплень у швейцарського постачальника для потреб "Укрзалізниці".
Економічна правда
https://www.epravda.com.ua/news/2024/06/7/714884/
7 ЧЕРВНЯ 2024, 19:56 - ОЛЕКСІЙ ПАВЛИШ
За грантовою угодою між Україною та Швейцарією для АТ "Укрзалізниця" закуплять рейкові скріплення на 10 млн швейцарських франків (11 млн дол).
Про це повідомив у Телеграмі постійний представник уряду у Верховній Раді Тарас Мельничук.
За його словами, уряд схвалив проєкт додаткової угоди N 1 до Грантової угоди між Україною та Швейцарією щодо проєкту з екстреної підтримки для покращення та відновлення залізничної інфраструктури України.
"Додаткова угода передбачає надання грантової допомоги урядом Швейцарії для продовження реалізації проєкту з екстреної підтримки для покращення та відновлення залізничної інфраструктури України та окреслює умови залучення грантової допомоги", - повідомив Мельничук.
Кошти гранту у розмірі 10 мільйонів швейцарських франків будуть спрямовані на закупівлю рейкових скріплень у швейцарського постачальника для потреб "Укрзалізниці".
Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
Додатково
Нова угода передбачає постачання рейкових скріплень у 2024-2025 роках для відновлення залізничної інфраструктури, насамперед на напрямках транспортних коридорів, які межують з країнами ЄС: Словаччиною, Румунією, Угорщиною, Польщею, у напрямку портів та Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T).
Зокрема, роботи заплановані на таких напрямках: Київ – Жмеринка – Підволочиськ – Львів, Жмеринка – Вапнярка – Одеса; Київ – Гребінка – Красноград – Лозова; Львів – Ужгород; Київ – Миронівка – П’ятихатки – Чаплине.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
УЗ встановила рекорд із перевезення пасажирів за одну добу
https://www.epravda.com.ua/news/2024/06/17/715321/
17 ЧЕРВНЯ 2024, 19:00 - ОЛЕКСІЙ ПАВЛИШ
"Укрзалізниця" за одну добу, 16 червня, перевезла 95 тисяч пасажирів - це найбільша кількість пасажирів, які впродовж однієї доби подорожували залізницею від початку 2024 року.
Про це повідомляє пресслужба УЗ в Telegram.
"Цього дня, подорожувало 46 організованих груп дітей до місць відпочинку", - пояснили в компанії.
В УЗ додали, що найпопулярнішими напрямками від початку року вже традиційно залишаються Київ – Львів, Львів – Київ, Дніпро – Київ та Харків – Київ.
Економічна правда
https://www.epravda.com.ua/news/2024/06/17/715321/
17 ЧЕРВНЯ 2024, 19:00 - ОЛЕКСІЙ ПАВЛИШ
"Укрзалізниця" за одну добу, 16 червня, перевезла 95 тисяч пасажирів - це найбільша кількість пасажирів, які впродовж однієї доби подорожували залізницею від початку 2024 року.
Про це повідомляє пресслужба УЗ в Telegram.
"Цього дня, подорожувало 46 організованих груп дітей до місць відпочинку", - пояснили в компанії.
В УЗ додали, що найпопулярнішими напрямками від початку року вже традиційно залишаються Київ – Львів, Львів – Київ, Дніпро – Київ та Харків – Київ.
Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
УЗ отримала ліцензію залізничного перевізника і виходить на ринок Польщі
https://www.epravda.com.ua/news/2024/06/27/715860/
27 ЧЕРВНЯ 2024, 13:47 - ВІКТОР ВОЛОКІТА
Компанія Ukrainian Railways Cargo Poland отримала можливість повноцінного виходу на європейський ринок залізничних вантажоперевезень і отримала ліцензію залізничного перевізника від правління залізничного транспорту Польщі.
Про це повідомляє пресслужба "Укрзалізниці".
"Отримання ліцензії – це ще один крок на шляху створення повноцінного міжнародного залізничного оператора, який зможе запропонувати своїм клієнтам єдиний транскордонний транспортний сервіс", – розповів голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Лященко.
Планується, що Ukrainian Railways Cargo Poland на першому етапі своєї роботи як перевізника сконцентрується на підвищенні обсягу перевезень через українсько-польські прикордонні переходи.
Таким чином, як йдеться в повідомленні, польські та українські вантажовідправники отримають послугу перевезення "від дверей до дверей" та від одного оператора, без необхідності укладати низку договорів з різними компаніями.
Крім того, компанія в майбутньому планує оперувати рухомим складом для колії шириною і 1435, і 1520 мм, що дозволить ефективно працювати на усіх прикордонних переходах з Польщею.
Очікується, що повноцінні комплексні послуги з перевезень Ukrainian Railways Cargo Poland розпочне вже наступного року.
Економічна правда
https://www.epravda.com.ua/news/2024/06/27/715860/
27 ЧЕРВНЯ 2024, 13:47 - ВІКТОР ВОЛОКІТА
Компанія Ukrainian Railways Cargo Poland отримала можливість повноцінного виходу на європейський ринок залізничних вантажоперевезень і отримала ліцензію залізничного перевізника від правління залізничного транспорту Польщі.
Про це повідомляє пресслужба "Укрзалізниці".
"Отримання ліцензії – це ще один крок на шляху створення повноцінного міжнародного залізничного оператора, який зможе запропонувати своїм клієнтам єдиний транскордонний транспортний сервіс", – розповів голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Лященко.
Планується, що Ukrainian Railways Cargo Poland на першому етапі своєї роботи як перевізника сконцентрується на підвищенні обсягу перевезень через українсько-польські прикордонні переходи.
Таким чином, як йдеться в повідомленні, польські та українські вантажовідправники отримають послугу перевезення "від дверей до дверей" та від одного оператора, без необхідності укладати низку договорів з різними компаніями.
Крім того, компанія в майбутньому планує оперувати рухомим складом для колії шириною і 1435, і 1520 мм, що дозволить ефективно працювати на усіх прикордонних переходах з Польщею.
Очікується, що повноцінні комплексні послуги з перевезень Ukrainian Railways Cargo Poland розпочне вже наступного року.
Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
Іспанська компанія ADIF допоможе Укрзалізниці адаптувати потяги до різної ширини колії
https://www.ukrinform.ua/rubric-economy ... kolii.html
26.06.2024 21:45
Укрзалізниця та оператор залізничної інфраструктури ADIF готують перші напрацювання в рамках пілотного проєкту щодо впровадження потягів, які адаптуються до різної ширини колії для 1520 мм /1435 мм/1668 мм
Про це повідомила перша віцепрем’єр-міністерка — міністерка економіки України Юлія Свириденко на спільній пресконференції з міністром економіки, торгівлі та підприємництва Королівства Іспанія Карлосом Куерпо Кабальєро в Києві, передає Укрінформ.
За словами Свириденко, зараз розробляється дорожня карта із реалізації проєкту. Опрацьовуються питання проєктування, випробування та виготовлення вагонів, обладнаних розсувними колісними парами, а також пристрою зміни ширини колії, їх тестування, сертифікація системи в країнах експлуатації.
https://www.ukrinform.ua/rubric-economy ... kolii.html
26.06.2024 21:45
Укрзалізниця та оператор залізничної інфраструктури ADIF готують перші напрацювання в рамках пілотного проєкту щодо впровадження потягів, які адаптуються до різної ширини колії для 1520 мм /1435 мм/1668 мм
Про це повідомила перша віцепрем’єр-міністерка — міністерка економіки України Юлія Свириденко на спільній пресконференції з міністром економіки, торгівлі та підприємництва Королівства Іспанія Карлосом Куерпо Кабальєро в Києві, передає Укрінформ.
За словами Свириденко, зараз розробляється дорожня карта із реалізації проєкту. Опрацьовуються питання проєктування, випробування та виготовлення вагонів, обладнаних розсувними колісними парами, а також пристрою зміни ширини колії, їх тестування, сертифікація системи в країнах експлуатації.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
Сегодня какой-то день картины "ленин в разливе в шалаше с газеткой форбс"....
УЗ никаких лицензий не получала, никакую работу в польше не начинает и никаких "от дверей до дверей одним перевозчиком" не будет.
лицензию (год получали, кстати) получила ПОЛЬСКАЯ фирма "Ukrainian Railways Cargo Poland". Это отдельное юрлицо, еще и не украинское. Юридически перевозка офорляется точно так же, как и сейчас через поляков.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: ЖД-транспорт :-)
Укрзалізниця створює нову компанію «УЗ Енерго»
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/632524/
28.06.2024
Укрзалізниця найближчим часом побудує розподілену генерацію електроенергії. Вона забезпечуватиме потреби компанії та споживачів, які приєднані до мереж товариства. З цією метою створено окрему юридичну особу — ТОВ «УЗ Енерго».
Наразі Укрзалізниця, як один з найбільших споживачів електричної енергії в Україні, відчуває суттєвий дефіцит електричної енергії. Запроваджені ліміти на споживання електроенергії лише на 75% покривають реальні потреби товариства для забезпечення перевізного процесу та поточної господарської діяльності. За наявними прогнозами із наближенням осінньо-зимового періоду посилення дефіциту в електропостачанні може вплинути на безперебійний рух поїздів та негативно позначитися на наданні комунальних послуг для побутових споживачів, адже Укрзалізниця також є оператором системи розподілу електроенергії та водопостачання.
«Укрзалізниця входить до ТОП-5 найбільших розподільчих компаній України за протяжністю мереж та обсягами перетоку електроенергії. Товариство є важливим елементом Об'єднаної енергетичної системи України, забезпечує електропостачання для низки домогосподарств та підприємств на усій території України. Минулої зими ми вже допомогли енергосистемі країни в забезпеченні живлення окремих адміністративних одиниць та зараз, беручи до уваги складну ситуацію з генерацією, ми маємо допомогти країні пройти найскладніший в історії осінньо-зимовий період. Саме тому було схвалено рішення про будівництво десятків газогенераторних установок загальною потужністю до 250 МВт. На сьогодні Укрзалізниця проводить активні перемовини з постачальниками та міжнародними фінансовими організаціями для швидкої реалізації цього проєкту», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Новостворена компанія «УЗ Енерго» має побудувати у різних регіонах України газові електростанції загальною потужністю до 250 МВт. Насамперед вони будуть встановлені в обласних центрах та приєднані до мереж товариства, від яких заживлені об’єкти залізничного транспорту, соціальної сфери, а також об’єкти критичної інфраструктури інших галузей економіки.
Відповідно до вимог законодавства, діяльність з виробництва електричної енергії з використанням газогенераторних установок та установок зберігання електричної енергії може здійснюватися лише відокремленою від оператора системи розподілу юридичною особою, з отриманням у встановленому порядку ліцензії на провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії. У зв'язку з цим правлінням АТ «Укрзалізниця» було надано згоду на створення окремої компанії, частка в статутному капіталі якої в розмірі 100% належатиме ТОВ «Збут Енерджи ЛТД», статутний капітал якої, в свою чергу, на 100% належить Укрзалізниці.
Нагадаємо, що Укрзалізниця, як оператор системи розподілу електроенергії, має понад 100 тисяч приєднаних споживачів.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/632524/
28.06.2024
Укрзалізниця найближчим часом побудує розподілену генерацію електроенергії. Вона забезпечуватиме потреби компанії та споживачів, які приєднані до мереж товариства. З цією метою створено окрему юридичну особу — ТОВ «УЗ Енерго».
Наразі Укрзалізниця, як один з найбільших споживачів електричної енергії в Україні, відчуває суттєвий дефіцит електричної енергії. Запроваджені ліміти на споживання електроенергії лише на 75% покривають реальні потреби товариства для забезпечення перевізного процесу та поточної господарської діяльності. За наявними прогнозами із наближенням осінньо-зимового періоду посилення дефіциту в електропостачанні може вплинути на безперебійний рух поїздів та негативно позначитися на наданні комунальних послуг для побутових споживачів, адже Укрзалізниця також є оператором системи розподілу електроенергії та водопостачання.
«Укрзалізниця входить до ТОП-5 найбільших розподільчих компаній України за протяжністю мереж та обсягами перетоку електроенергії. Товариство є важливим елементом Об'єднаної енергетичної системи України, забезпечує електропостачання для низки домогосподарств та підприємств на усій території України. Минулої зими ми вже допомогли енергосистемі країни в забезпеченні живлення окремих адміністративних одиниць та зараз, беручи до уваги складну ситуацію з генерацією, ми маємо допомогти країні пройти найскладніший в історії осінньо-зимовий період. Саме тому було схвалено рішення про будівництво десятків газогенераторних установок загальною потужністю до 250 МВт. На сьогодні Укрзалізниця проводить активні перемовини з постачальниками та міжнародними фінансовими організаціями для швидкої реалізації цього проєкту», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Новостворена компанія «УЗ Енерго» має побудувати у різних регіонах України газові електростанції загальною потужністю до 250 МВт. Насамперед вони будуть встановлені в обласних центрах та приєднані до мереж товариства, від яких заживлені об’єкти залізничного транспорту, соціальної сфери, а також об’єкти критичної інфраструктури інших галузей економіки.
Відповідно до вимог законодавства, діяльність з виробництва електричної енергії з використанням газогенераторних установок та установок зберігання електричної енергії може здійснюватися лише відокремленою від оператора системи розподілу юридичною особою, з отриманням у встановленому порядку ліцензії на провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії. У зв'язку з цим правлінням АТ «Укрзалізниця» було надано згоду на створення окремої компанії, частка в статутному капіталі якої в розмірі 100% належатиме ТОВ «Збут Енерджи ЛТД», статутний капітал якої, в свою чергу, на 100% належить Укрзалізниці.
Нагадаємо, що Укрзалізниця, як оператор системи розподілу електроенергії, має понад 100 тисяч приєднаних споживачів.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
"Укрзалізниця" збільшила перевезення вантажів на 28%, експорт зерна зріс на 43%
https://www.epravda.com.ua/news/2024/07/1/716034/
1 ЛИПНЯ 2024, 15:13 - ВІКТОР ВОЛОКІТА
АТ "Укрзалізниця" в січні-червні 2024 року перевезла більше 90 млн тонн вантажів. Це на 28% більше аналогічного періоду 2023 року.
Про це повідомляє пресслужба "Укрзалізниці".
Водночас, як йдеться в повідомленні, експортні перевезення зросли майже на 59% – до 45 млн тонн.
"Важливо, що крім загального обсягу перевезень зріс і експорт стратегічно важливого вантажу – зернових культур – у порівнянні з минулим роком на 43%. Це надважливо для зміцнення економіки країни. Але наразі вже спостерігаємо ріст обсягів перевезень позакласних – збиткових вантажів, що є викликом для фінансової стабільності компанії", – зазначив голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Лященко.
Загалом за 6 місяців 2024 року перевезено:
у внутрішньому сполученні – 40 млн тонн, (+3%);
на експорт – 45 млн тонн (+59%);
на імпорт – 5 млн тонн (+ 62%).
У пресслужбі також зазначили, що вже декілька місяців поспіль зростають обсяги перевезень позакласних – збиткових вантажів.
Найбільше в січні-червні 2024 року було перевезено вантажів:
залізна і марганцева руда – 22,9 млн тонн;
зернові вантажі – 22,5 млн тонн;
кам’яне вугілля – 12,5 млн тонн;
мінбудматеріали – 13,7 млн тонн.
Економічна правда
https://www.epravda.com.ua/news/2024/07/1/716034/
1 ЛИПНЯ 2024, 15:13 - ВІКТОР ВОЛОКІТА
АТ "Укрзалізниця" в січні-червні 2024 року перевезла більше 90 млн тонн вантажів. Це на 28% більше аналогічного періоду 2023 року.
Про це повідомляє пресслужба "Укрзалізниці".
Водночас, як йдеться в повідомленні, експортні перевезення зросли майже на 59% – до 45 млн тонн.
"Важливо, що крім загального обсягу перевезень зріс і експорт стратегічно важливого вантажу – зернових культур – у порівнянні з минулим роком на 43%. Це надважливо для зміцнення економіки країни. Але наразі вже спостерігаємо ріст обсягів перевезень позакласних – збиткових вантажів, що є викликом для фінансової стабільності компанії", – зазначив голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Лященко.
Загалом за 6 місяців 2024 року перевезено:
у внутрішньому сполученні – 40 млн тонн, (+3%);
на експорт – 45 млн тонн (+59%);
на імпорт – 5 млн тонн (+ 62%).
У пресслужбі також зазначили, що вже декілька місяців поспіль зростають обсяги перевезень позакласних – збиткових вантажів.
Найбільше в січні-червні 2024 року було перевезено вантажів:
залізна і марганцева руда – 22,9 млн тонн;
зернові вантажі – 22,5 млн тонн;
кам’яне вугілля – 12,5 млн тонн;
мінбудматеріали – 13,7 млн тонн.
Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
В "Укрзалізниці" рекорд: за добу перевезли найбільшу кількість пасажирів
https://www.epravda.com.ua/news/2024/07/1/716053/
1 ЛИПНЯ 2024, 19:52 - АРТУР КРИЖНИЙ
"Укрзалізниця" впродовж червня перевезла 2,5 мільйона пасажирів - на 18% більше, ніж торік за цей же період, а також встановили рекорд перевезення пасажирів за одну добу.
Про це повідомила пресслужба компанії.
Так, 30 червня залізничники встановили рекорд - перевезли 100 тисяч пасажирів за добу. Це найбільша кількість від початку повномасштабного вторгнення, не враховуючи період масової евакуації.
Окрім того, рекордними є результати й щодо міжнародного сполучення. Минулого місяця такими маршрутами подорожували майже 210 тисяч пасажирів, що на 29% більше за показник червня 2023 року.
Найпопулярнішим поятгом у червні став №128 Запоріжжя — Львів. Ним за місяць проїхали 65 426 пасажирів. А от найбільшим попитом традиційно користувалися такі сполучення:
Київ — Львів та Львів — Київ;
Харків — Київ;
Дніпро — Київ.
Економічна правда
https://www.epravda.com.ua/news/2024/07/1/716053/
1 ЛИПНЯ 2024, 19:52 - АРТУР КРИЖНИЙ
"Укрзалізниця" впродовж червня перевезла 2,5 мільйона пасажирів - на 18% більше, ніж торік за цей же період, а також встановили рекорд перевезення пасажирів за одну добу.
Про це повідомила пресслужба компанії.
Так, 30 червня залізничники встановили рекорд - перевезли 100 тисяч пасажирів за добу. Це найбільша кількість від початку повномасштабного вторгнення, не враховуючи період масової евакуації.
Окрім того, рекордними є результати й щодо міжнародного сполучення. Минулого місяця такими маршрутами подорожували майже 210 тисяч пасажирів, що на 29% більше за показник червня 2023 року.
Найпопулярнішим поятгом у червні став №128 Запоріжжя — Львів. Ним за місяць проїхали 65 426 пасажирів. А от найбільшим попитом традиційно користувалися такі сполучення:
Київ — Львів та Львів — Київ;
Харків — Київ;
Дніпро — Київ.
Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
Реагуємо на зростання попиту пасажирів на поїздки до Одеси і додаємо місць в цьому напрямку на певні дати!
Призначаємо поїзд Інтерсіті №761/762 Київ — Одеса, який курсуватиме через день з 9 липня!
Поїзд відправлятиметься з Києва о 6:03 та прибуватиме до Одеси о 13:34. В зворотному напрямку, з Одеси, поїзд відправлятиметься о 14:20 та прибуватиме до Києва о 21:54.
На маршруті курсуватимуть вагони МПЛТ з місцями для сидіння 1-го та 2-го класу.
Додаємо також місць для поїздок між Києвом та Харковом: з 3 липня щосереди о 23:53 з Києва відправлятиметься поїзд №720, який прибуватиме до Харкова о 5:14. В зворотному напрямку, з Харкова, поїзд №719 відправлятиметься о 23:30, та прибуватиме до Києва о 5:01.
Квитки на всі рейси, як зазвичай, будуть доступні в застосунку Укрзалізниці, на сайті, в чат-боті та в касах вокзалів.
Джерело
Призначаємо поїзд Інтерсіті №761/762 Київ — Одеса, який курсуватиме через день з 9 липня!
Поїзд відправлятиметься з Києва о 6:03 та прибуватиме до Одеси о 13:34. В зворотному напрямку, з Одеси, поїзд відправлятиметься о 14:20 та прибуватиме до Києва о 21:54.
На маршруті курсуватимуть вагони МПЛТ з місцями для сидіння 1-го та 2-го класу.
Додаємо також місць для поїздок між Києвом та Харковом: з 3 липня щосереди о 23:53 з Києва відправлятиметься поїзд №720, який прибуватиме до Харкова о 5:14. В зворотному напрямку, з Харкова, поїзд №719 відправлятиметься о 23:30, та прибуватиме до Києва о 5:01.
Квитки на всі рейси, як зазвичай, будуть доступні в застосунку Укрзалізниці, на сайті, в чат-боті та в касах вокзалів.
Джерело
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
"Укрзалізниця" запускає контейнерні та контрейлерні поїзди до порту Дуйсбург
https://www.epravda.com.ua/news/2024/07/2/716106/
2 ЛИПНЯ 2024, 16:59 - ВІКТОР ВОЛОКІТА
АТ "Укрзалізниця" та Duisburger Hafen Aktiengesellschaft влітку планують запустити регулярні контейнерні та контрейлерні поїзди між Україною та портом Дуйсбург.
Про це повідомляє пресслужба "Укрзалізниці"
В повідомленні йдеться, що вже підписано відповідний меморандум.
"Завдяки співпраці з найбільшим у світі річковим портом компанія зможе організовувати абсолютно новий сервіс door to door для українських та європейських клієнтів. Перший поїзд за маршрутом термінал ЦТС Ліски – порт Дуйсбург вирушить уже цього літа", - розповіли в пресслужбі.
Там також додали, що до перевезення прийматимуться всі вантажі, які транспортуються залізничним або автотранспортом.
"З порту, попри те, що він знаходиться відносно далеко від моря, вантажі прямують до інших країн Європи, Близького Сходу та Африки", - зазначили в пресслужбі.
Порт Дуйсбург розташований поблизу від місця злиття річок Рур і Рейн, приблизно за 190 кілометрів від Північного моря. Він є найбільшим внутрішнім річковим портом не лише в Європі, а й у світі. У порту розташовано 8 контейнерних терміналів.
https://www.epravda.com.ua/news/2024/07/2/716106/
2 ЛИПНЯ 2024, 16:59 - ВІКТОР ВОЛОКІТА
АТ "Укрзалізниця" та Duisburger Hafen Aktiengesellschaft влітку планують запустити регулярні контейнерні та контрейлерні поїзди між Україною та портом Дуйсбург.
Про це повідомляє пресслужба "Укрзалізниці"
В повідомленні йдеться, що вже підписано відповідний меморандум.
"Завдяки співпраці з найбільшим у світі річковим портом компанія зможе організовувати абсолютно новий сервіс door to door для українських та європейських клієнтів. Перший поїзд за маршрутом термінал ЦТС Ліски – порт Дуйсбург вирушить уже цього літа", - розповіли в пресслужбі.
Там також додали, що до перевезення прийматимуться всі вантажі, які транспортуються залізничним або автотранспортом.
"З порту, попри те, що він знаходиться відносно далеко від моря, вантажі прямують до інших країн Європи, Близького Сходу та Африки", - зазначили в пресслужбі.
Порт Дуйсбург розташований поблизу від місця злиття річок Рур і Рейн, приблизно за 190 кілометрів від Північного моря. Він є найбільшим внутрішнім річковим портом не лише в Європі, а й у світі. У порту розташовано 8 контейнерних терміналів.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits