Страница 24 из 24
Re: Днепр
Добавлено: 06 янв 2024, 07:09
ЛиС
А ЖЖ деякі провайдери блокують, як "ворожий" ресурс. Хоча зараз там дійсно така жижа...
Re: Днепр
Добавлено: 06 янв 2024, 13:03
vv
А памятник, наверное, из чугуния. Из чего ему еще быть
Re: Днепр
Добавлено: 06 янв 2024, 15:29
Коржик
Ага. А планировали из стеклопластика.
Re: Днепр
Добавлено: 06 янв 2024, 22:11
TANK
если я правильно помню, из пластика слепили полноразмерные макеты, потом их заменили на "чугуний". и чувак со звездами в пластике был другой. ну а "лодочную регату" в пластике таскали лет надцать под станцией, потом по парку наверху. должна была стоять на выходе из перехода.
Re: Днепр
Добавлено: 07 фев 2024, 09:42
Бодрый
Набережне шосе в районі станції метро «Дніпро», 1993 рік.
Re: Днепр
Добавлено: 07 мар 2024, 15:13
euhome
У Києві відкривають станцію метро "Дніпро"
https://www.pravda.com.ua/news/2024/03/7/7445387/
СТАНІСЛАВ ПОГОРІЛОВ — ЧЕТВЕР, 7 БЕРЕЗНЯ 2024, 13:18
Влада Києва повідомила про відкриття станції метро "Дніпро" з 8 березня, вона була закрита з початку повномасштабного вторгнення.
Джерело: пресслужба
КМДА
Дослівно: "Із 8 березня станція метро "Дніпро" відновить роботу у звичайному режимі".
Деталі: Повідомляється, що станція метро буде працювати за графіком з 05:41 до 22:36.
"Звертаємо увагу, що станція метро "Дніпро" – наземна, тому під час повітряної тривоги буде зачинена для перевезень пасажирів із міркувань безпеки", - зазначили в КМДА.
Re: Днепр
Добавлено: 03 май 2024, 22:07
vv
TANK писал(а): ↑06 янв 2024, 22:11
если я правильно помню, из пластика слепили полноразмерные макеты, потом их заменили на "чугуний". и чувак со звездами в пластике был другой. ну а "лодочную регату" в пластике таскали лет надцать под станцией, потом по парку наверху. должна была стоять на выходе из перехода.
"Скульптури на пілонах мосту, які первісно були виконані з оргскла і були недовговічними, у 1965 році замінили на залізобетонні.
Скульптурні фігури у повний зріст, що символізують «Мир» (жіноча фігура, що тримає голубів) та «Працю» (чоловіча фігура з мирним атомом) встановлені на пілонах обабіч платформи. Скульптури виконані з цементу на залізному каркасі у характерній для періоду 1960-х рр. стилістиці реалізму, але автори добавили в зображення експресію, яка підкреслена рухом ніг та піднятих рук, а також складками одягу, який якби розвивається від вітряних потоків."
Немного истории из паспорта станции
► Показать
Станція «Дніпро» була запроектована як наземна відкрита, берегового типу. Як і на інші станції першої лінії, у 1947 та у 1952 роках був об’явлений конкурс, на який представлено кілька варіантів наземного павільйону - від монументально-помпезного, з багатоярусним об’ємом, який завершувався великою фігурою Сталіна (1947 р.), до більш стриманого, у класицистичному стилі, з використанням ордерної системи (1952 р.). Наразі виграв проект з мінімалізмом в архітектурі. В проектуванні брали участь два інститути: автори архітектурного рішення з інституту «КиївГіпротранс» - архітектори ЇМ. Гранаткін, П.Ф. Красицький, С.С. Крушинський; від інституту «УкрНііпроект» - С.С. Павловський, А.Ф. Ігнащенко. Конструкторська та інженерна частина розроблена конструкторами та інженерами Г. Фуксом, Л. Новоборським, Б. Ігнатюком. Робочі креслення виконані у лютому 1960 року.
Знайшлася робота і київським скульпторам: на завершеннях пілонів, від яких починався міст метро, було становлено дві скульптурні постаті - «Праця» («XX століття») у вигляді фігури робітника (скульптори Е.М. Кунцевич, Б.М. Карловський) та «Мир» - у вигляді жінки з голубами (скульптори Ф.А. Коцюбинський, К.А. Кузнєцов, І.С. Горовий). Існуючи скульптури з залізобетону встановлені у 1965 році, вони замінили первісні, які були виконані з оргскла і виявилися недовговічними.
За первісним задумом, станція передбачалася як тимчасова, на період зведення мосту через Дніпро, мала розташовуватися уздовж річки і мати один шлях з глухими тупиком. При цьому довжина платформи мала бути досить короткою, 105 м. В процесі опрацювання проекту станцію влаштовано як постійну з платформою у 124 м, яка переходить у мостовий шляхопровід.
Платформа станції передбачала перекриття тільки частково, накритий павільйон містився біля виїзду з пагорбу, решта платформи, до початку мосту, була відкрита. Це спричиняло певні незручності пасажирам у холодну погоду та під час опадів, тому у 1962 р. розглядали проект неопалювального павільйону легкого типу над відкритій платформі та двох критих переходів з платформи до сходів. Проте від цієї ідеї відмовилися через можливе погіршення сприйняття панорами дніпровських просторів та лівобережжя.
Пілони станції виконані з залізобетонних та цегляних конструктивних елементів, простір між несучими лінійними стінами заповнений склом, на архівних фото скрізь скло видно залізобетонний стовп-опору, який проходить по вертикалі скрізь увесь об’єм пілону і на поверхні є постаментом для скульптур.
Для оздоблення вестибюлю касової зали та сходів використано сірий полірований граніт Янцевського та Омелянівського родовищ, світлий інкерманський камінь.
У 1947 році, коли станцію вже задумали, на стінах передбачалося витесати написи "Від Центру" над північним виходом та "До Центру" - над південним. На робочих кресленнях, на пілонах біля скульптур люмінесцентними літерами є напис «Дніпро», але в натурі його встановлено не було, про що свідчать світлини станції після її спорудження. Напис був вміщений над бічними входами з боку Набережного шосе, але наразі він втрачений.
Станція "Дніпро" є самою високо розташованою відносно до рівня землі між станціями київського метро. Крім того, це одна з двох наземних станцій на теренах колишнього Союзу, яка має відкриту платформу. Друга подібна станція "Гоцирідзе" міститься в м. Тбілісі.
У 1970 році на бічному фасаді першого поверху наземного павільйону встановлено меморіальну дошку, присвячено понтонній переправі через річку Дніпр у 1943 р. Дошка виготовлена з граніту, на ній, крім напису - рельєфне зображення силуету понтону та емблема понтонних військ. Дошка символічно позначає «Історичне місце в районі мосту метро. 10 листопада 1943р. 3-я понтонна мостова бригада навела і утримувала перший понтонний міст, який забезпечив переправу військ 1- Українського фронту» — пам’ятку історії місцевого значення відповідно до рішення виконавчого комітету київської міської ради депутатів трудящих від 27.01.1970 № 159.
На початку 2000-х років у вестибюлі касової зали, невелика територія була відведена під кафе, про яке нагадує вітраж на склі двері, виконаний у аплікаційній техніці, коли елементи візерунка вирізують з кольорової плівки і наклеюють на скло.
Re: Днепр
Добавлено: 03 май 2024, 22:09
vv
Бонусом фото, вроде еще не публиковалось
Втрачений надпис "Дніпро" на наземному павільйоні. 1981 рік, фото Козаченка В.В.
Наверное было красиво
Re: Днепр
Добавлено: 03 май 2024, 22:15
vv
Re: Днепр
Добавлено: 04 май 2024, 01:06
dimentiy
Сейчас при желании ту надпись можно воспроизвести довольно просто и недорого. Только желание должно быть.