Страница 6 из 7

Добавлено: 26 фев 2018, 19:18
Jyraff
Вони часом Петрука в цей HypeUA не взяли? Бо вміння оцінювати вартість проектів аналогічна - нулик вичеркнули, і кажемо, що це все супер дешево і модно.
ТСН писал(а): ТЕСТОВА ДІЛЯНКА HYPERLOOP У ДНІПРІ ОБІЙДЕТЬСЯ В 5,5-8,5 МЛН ДОЛАРІВ

Майданчик для випробування технологій пересування капсул на повітряній подушці у вакуумній трубі в українському Дніпрі має стати європейським аналогом тестового центру Ілона Маска в американському штаті Невада. Про це заявив в інтерв’ю Громадському радіо керівник українського проекту з будівництва Hyperloop – HypeUA Олександр Озеран.

"Ми разом з Малою академією наук України будемо вивчати з науково-економічної точки зору доцільність використання Hyperloop в Україні. Наші економісти та інженери підрахували, що будівництво Hyperloop мінімум в два рази дешевше, ніж будівництво євроколії. Другий компонент – у Дніпрі ми хочемо розмістити такий собі хаб, де б могли виростати стартап проекти взагалі в площині нових видів транспорту", - пояснив він і навів у приклад Неваду, де існує конкурс із призовим фондом, а стартапери змагаються у швидкості капсул та отримують за досягнення гроші.

За словами Озерана, майданчик у Дніпрі не потребуватиме надто великих капіталовкладень. "Це якраз зараз рахується. Але це не такі великі гроші. Наразі на європейському континенті один кілометр колії коштує 40 мільйонів доларів. Якщо ми говоримо про Hyperloop, то це від 11 до 17 мільйонів доларів. Тестовий майданчик – це півкілометра, тобто не такі значні гроші", - пояснив він і додав, що допомогу в реалізації проекту очікують із кількох джерел. "Ми зібрали десять партнерів – це державні і приватні компанії. З державних – це "ПівденМаш", який володіє всіма нашими космічними технологіями, і з якихось з цих технологій ми просто маємо здути пилюку і застосувати їх. Також це державний концерн "Укроборонпром", в них під дві сотні підприємств з відповідними технологіями", - пояснив керівник проекту.

Озеран також пояснив, що ціна на проїзд у капсулі залежатиме від того, наскільки швидко інвестори захочуть повернути витрачені кошти. "Ми говорили про те, що квиток буде десь в районі 500-600 гривень, але потрібно розуміти, що тут є питання окупності. Якщо термін окупності потяга складе десятки років, то звичайно, квиток може бути недорогим. Якщо нам потрібно окупити швидко, то ми рахували, що квиток може коштувати близько 4 тисяч гривень. Але саме сума 500-600 гривень закриває вартість на обслуговування потягу та на його роботу", - пояснив ентузіаст.
Тобто, відомо, що будівництво Maglev дорожче за традиційну високошвидкісну залізницю. Он у Балтиморі взагалі прикольнулись і пробують протягти проект вартість $420 млн. за милю. Наші ж генії вважають, що якщо запхнути колію для Maglev у трубу з розрідженим повітрям, то вартість будівництва різко впаде, і hyperloop стане дешевшим у будівництві за залізницю.

А згадка про малу академію наук - це просто вишенька на торті :D

Добавлено: 27 фев 2018, 18:43
XAN
Jyraff писал(а):Вони часом Петрука в цей HypeUA не взяли? Бо вміння оцінювати вартість проектів аналогічна - нулик вичеркнули, і кажемо, що це все супер дешево і модно.
ТСН писал(а): ТЕСТОВА ДІЛЯНКА HYPERLOOP У ДНІПРІ ОБІЙДЕТЬСЯ В 5,5-8,5 МЛН ДОЛАРІВ

Майданчик для випробування технологій пересування капсул на повітряній подушці у вакуумній трубі в українському Дніпрі має стати європейським аналогом тестового центру Ілона Маска в американському штаті Невада. Про це заявив в інтерв’ю Громадському радіо керівник українського проекту з будівництва Hyperloop – HypeUA Олександр Озеран.

"Ми разом з Малою академією наук України будемо вивчати з науково-економічної точки зору доцільність використання Hyperloop в Україні. Наші економісти та інженери підрахували, що будівництво Hyperloop мінімум в два рази дешевше, ніж будівництво євроколії. Другий компонент – у Дніпрі ми хочемо розмістити такий собі хаб, де б могли виростати стартап проекти взагалі в площині нових видів транспорту", - пояснив він і навів у приклад Неваду, де існує конкурс із призовим фондом, а стартапери змагаються у швидкості капсул та отримують за досягнення гроші.

За словами Озерана, майданчик у Дніпрі не потребуватиме надто великих капіталовкладень. "Це якраз зараз рахується. Але це не такі великі гроші. Наразі на європейському континенті один кілометр колії коштує 40 мільйонів доларів. Якщо ми говоримо про Hyperloop, то це від 11 до 17 мільйонів доларів. Тестовий майданчик – це півкілометра, тобто не такі значні гроші", - пояснив він і додав, що допомогу в реалізації проекту очікують із кількох джерел. "Ми зібрали десять партнерів – це державні і приватні компанії. З державних – це "ПівденМаш", який володіє всіма нашими космічними технологіями, і з якихось з цих технологій ми просто маємо здути пилюку і застосувати їх. Також це державний концерн "Укроборонпром", в них під дві сотні підприємств з відповідними технологіями", - пояснив керівник проекту.

Озеран також пояснив, що ціна на проїзд у капсулі залежатиме від того, наскільки швидко інвестори захочуть повернути витрачені кошти. "Ми говорили про те, що квиток буде десь в районі 500-600 гривень, але потрібно розуміти, що тут є питання окупності. Якщо термін окупності потяга складе десятки років, то звичайно, квиток може бути недорогим. Якщо нам потрібно окупити швидко, то ми рахували, що квиток може коштувати близько 4 тисяч гривень. Але саме сума 500-600 гривень закриває вартість на обслуговування потягу та на його роботу", - пояснив ентузіаст.
Тобто, відомо, що будівництво Maglev дорожче за традиційну високошвидкісну залізницю. Он у Балтиморі взагалі прикольнулись і пробують протягти проект вартість $420 млн. за милю. Наші ж генії вважають, що якщо запхнути колію для Maglev у трубу з розрідженим повітрям, то вартість будівництва різко впаде, і hyperloop стане дешевшим у будівництві за залізницю.

А згадка про малу академію наук - це просто вишенька на торті :D
Все логічно, гіперлуп нее викоритсовує повітря, тому на ньому можно зєкономити :lol:

Добавлено: 21 апр 2018, 09:47
Klovsky
ИзображениеИзображение

Проектні дані:

ОПИС ПРОЕКТУ

Концепція проекту передбачає розробку лінії канатної дороги і станцій посадки з впровадженням в кілька етапів.

Перший етап:

Арка Дружби Народів - Поштова площа - Труханів острів

Другий етап:

Труханів острів - Матвіївська затока - р. Десенка - Гідропарк

РОЗТАШУВАННЯ

Арка Дружби Народів знаходиться за комплексом будівель Національної філармонії України в Хрещатому парку. Пам'ятний комплекс знаходиться на вершині правого берега Дніпра. Наразі тільки пішохідний міст з'єднує місто з островом Труханів.

Труханів острів, розташований на річці Дніпро навпроти історичного Подолу, району міста Києва. Він має площу 4,5 км2 (1,7 квадратних миль). Острові в основному покритий зеленню. Матвіївська затока — затока Дніпра, розташована на Трухановому острові за 3 км нижче Річкового вокзалу, за потікоспрямовуючою косою, яка була насипана на острові наприкінці XIX сторіччя. Гідропа́рк — парк у Києві, розташований на Венеціанському та Долобецькому островах між Дніпром та Русанівською протокою. Парк було створено у 1965—1968 роках як водно-розважальний комплекс із численними пляжами, водними атракціонами, човновими станціями. Площа парку становить 365 гектарів.

ПРОЕКТ ПАРАМЕТРИ

Загальна довжина: ~ 6170 м

Перший етап: ~ 950 м

Другий етап: ~ 5220 м

Кількість посадочних станцій: 7

Обсяг інвестицій: $21 млн США

https://bit.ly/2K51VQ8

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Добавлено: 29 ноя 2018, 09:42
Бодрый
Визначено переможця інвестиційного конкурсу з облаштування парку в Печерському районі

ИзображениеИзображение

У Печерському районі на вулиці Михайла Грушевського, 36 (стадіон "Арсенал") облаштують парк із об’єктами спортивної інфраструктури. Переможця відповідного конкурсу із залучення інвестора до реалізації проекту затверджено розпорядженням КМДА.

Нагадаємо, що підготовку конкурсу було розпочато наприкінці минулого року. Згідно із рішенням постійно діючої конкурсної комісії по залученню інвесторів до фінансування будівництва, реконструкції, реставрації тощо об’єктів житлового та нежитлового призначення, незавершеного будівництва, інженерно-транспортної інфраструктури цим інвестором визначено товариство з обмеженою відповідальністю «МЕЛЕТІЯ».

Департаменту економіки та інвестицій доручено укласти відповідний інвестиційний договір із переможцем конкурсу, замовником реалізації проекту – КП «Київське інвестиційне агентство» та власником частини земельної ділянки – Публічним акціонерним товариством акціонерним банком «Укргазбанк».

Крім благоустрою зеленої зони та розбудови спортивної інфраструктури в районі, столиця отримає надходження до бюджету міста від сплати коштів на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури – понад 539 011 грн без урахування ПДВ.
https://kyivcity.gov.ua/news/viznacheno ... ayoni.html

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Добавлено: 29 ноя 2018, 23:05
f320v10

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Добавлено: 11 дек 2018, 00:21
Бодрый
В Киеве планируют построить новый спортивный комплекс с ледовой ареной и реконструировать старые

Депутаты согласовали городскую целевую программу "Молодежь и спорт столицы" на 2019-2021 годы на заседании постоянной комиссии Киевского городского совета по вопросам бюджета и социально-экономического развития. Согласно документу, в столице планируется строительство многофункционального спортивного комплекса с ледовой ареной и бассейном. Об этом сообщает пресс-служба Киевсовета.

Спорткомлекс разместится по адресу на улице Тростянецкой, 60. Кроме того, на улице Ягодной, 2 планируют построить лыжно-роллерную трассу для биатлона КДЮСШ № 15. А в рекреационной зоне Киева хотят открыть технически оборудованную локацию для размещения летних палаточных детских лагерей.

Также в Киеве проведут реконструкцию спортивных комплексов "Стадион "Старт", "Русановец", легкоатлетического манежа на Тычины, 18, а также стадиона на Алматинской, 60.

Согласно целевой программе, в столице должны создать условия для реабилитации, занятий физической культурой для участников боевых действий, граждан с инвалидностью и социально незащищенных слоев населения. Также в Киеве планируют заняться оздоровлением детей, которые требуют особого внимания.

Как рассказал председатель постоянной комиссии Киевсовета по вопросам бюджета Андрей Странников, на реализацию планов выделят почти 3,3 млрд. грн. 2,8 млрд. грн. — из бюджета города, остальные — средства других источников.

По его словам, благодаря реализации аналогичной программы в 2016-2018 годах, на которую выделили 2,1 млрд. грн., в столице провели капитальный ремонт спортзалов, футбольных полей, залов для настольного тенниса. Самое главное - в Киеве состоялись финал Лиги чемпионов УЕФА, чемпионат мира по хоккею, международные турниры по спортивной гимнастике. Лучшие спортсмены Киева получили семь однокомнатных квартир и две двухкомнатные.

Целевую программу "Молодежь и спорт столицы" на 2019-2021 годы должны рассмотреть еще на одном из заседаний Киевского городского совета.
https://openkyiv.info/ru/news/v-kieve-p ... y-kompleks
http://kmr.gov.ua/uk/content/u-kyyevi-p ... N_Y88JyqSY

Р.S. Про будівництво спорткомлексу в парку Партизанської слави по вул. Тростянецкій, 60 розмови точилися ще у бородатому 2013-у

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Добавлено: 06 янв 2019, 12:00
Бодрый
За чутками, цього року знову буде спроба встановити флагшток Державного прапору і від цієї ідеї не відмовились.

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Добавлено: 06 янв 2019, 16:18
Klovsky
Але з 51 млн виділили на папері у бюджеті лише менше 0,2% фінансування - 100 тисяч, які всі підуть на проектування.
Тому встановити - ще не встановлять.

Джерело:
http://kreschatic.kiev.ua/file/12752.pdf
Сторінка 30.

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Добавлено: 18 июн 2020, 18:46
Бодрый
Про проведення інвестиційного конкурсу із залучення інвестора до реалізації проєкту «Облаштування атракціону канатна переправа через річку Дніпро від арки Дружби народів до Труханового острова»
Розпорядження КМДА
від 16 червня 2020 року № 864
Дата оприлюднення
17 червня 2020 року
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_provede ... o_ostrova/

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Добавлено: 22 июн 2020, 20:11
Rider
Эта канатная дорога очень тесно связана с пешеходным мостом и планами по застройке спуска.
И пешеходный мост - лишь удобное прикрытие, к сожалению.

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Добавлено: 19 окт 2020, 18:41
Бодрый
КМДА оголосила конкурс на будівництво канатної переправи через Дніпро

Вартість будівництва переправи оцінили орієнтовно у 3,69 мільйона гривень.

Один посадковий майданчик планують розташувати на ділянці площею 0,02 гектара біля Арки Дружби народів, другий – на ділянці площею 0,05 гектара на Трухановому острові. Йдеться про одноповерхові тимчасові споруди без фундаменту.

Вартість будівництва канатної переправи оцінили орієнтовно у 3,69 мільйона гривень.

Переможця визначатимуть за таким головним критерієм – найкраща пропозиція щодо розміру платежу на утримання та розвиток Труханового острова. Згідно з умовами, інвестор зобов’язується щомісяця сплачувати на ці потреби щонайменше 10 тисяч гривень.

Замовником реалізації проєкту виступає КП «Плесо», а замовником підготовчих робіт – Київське інвестиційне агентство.

Ідея канатної дороги через Дніпро виникла у 2017 році. Проєкт, за яким мали її зводити, належав «Проектним системам ЛТД» Андрія Миргородського. Миргородський також автор проєкту велопішохідного моста над Володимирським узвозом та пішохідного моста-хвилі на острів Оболонський, який почали будувати у жовтні цього року.

За яким проєктом будуватимуть канатну переправу, наразі невідомо.
https://hmarochos.kiev.ua/2020/10/19/km ... 5WemVigLt4

Першоджерело:
https://kyivcity.gov.ua/oholoshennia/ki ... o_ostrova/

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Добавлено: 20 окт 2020, 09:35
AMY
Бодрый писал(а):
19 окт 2020, 18:41
Переможця визначатимуть за таким головним критерієм – найкраща пропозиція щодо розміру платежу на утримання та розвиток Труханового острова. Згідно з умовами, інвестор зобов’язується щомісяця сплачувати на ці потреби щонайменше 10 тисяч гривень.
Целых ДЕСЯТЬ ТЫСЯЧ ГРИВЕН в месяц, Карл!

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Добавлено: 20 окт 2020, 11:49
Klovsky
Это ж аукцион и минимальная начальная цена для торга. На e-bay 11-й айфон за 100 баксов и ниже выставляют в торг, а продают фактически намного дороже.
Кроме того, там реально сезон 3 месяца (конец весны - лето). В августе уже народ едет по Турциям и Египтам. А платить надо круглый год.
Построить надо за 12 месяцев с момента заключения договора. Коню понятно, что никакого существенного ослабления карантина летом не будет + экономика в кризисе. Следовательно, летний сезон 2021 пролетает. А строить и платить надо. Сезон 2022? Но сейчас бизнес в Киеве так надолго не планирует, реально.

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Добавлено: 20 окт 2020, 15:36
Бодрый
Колись в Ворохті канатною дорогою люди залюбки користувались і в люті морози )
В наші часи взимку катаються на Буковелі
Р.S. Попит на подільське колесо огляду є? Є.
Буде попит на канатку і зимою

Re: Канатка, дирижабль и другие прожекты

Добавлено: 20 окт 2020, 23:24
Бодрый
Рендер станції "Труханів острів" та території біля неї
ИзображениеИзображение