Реконструкция Шулявского путепровода

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

Самое прикольное, что о нем (о переходе)даже некоторые ответственные лица не знают (в часности Глинский)
Последний раз редактировалось Дёдя 13 ноя 2008, 23:01, всего редактировалось 1 раз.
kitponiS, женились бы, БАРИН!

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Самое прикольное, что "ответственное лицо", которое уже знает о переходе после общения с тобой — не Ламбуцкий, а Глинский Георгий Ярополкович :vavan_hi:
Последний раз редактировалось AMY 14 ноя 2008, 14:37, всего редактировалось 1 раз.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Почему ж "не обойтись"? А как встраивали ТЦ в подземный переход на Крещатике\Прорезной? Ничего ведь не перекрывали. А на той же Гетьмана, ближе у "Украине".
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

А на крещати ТРЦ где находится? Под дорогой? Тото же! (я про глобус, а ты?)
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Эмм. Соврал.
Реконструкция\перекрытие Крещатика и в самом деле как-то выпала у меня. А на Гетьмана ТРЦ строили, там же не было подземного перехода.
Прошу прощения...
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

Раскрою тему ДуБа
Общий вид http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=6227
расстояние до дороги http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=6229
еще одна координата http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=6228
kitponiS, женились бы, БАРИН!

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Дёдя писал(а):Раскрою тему ДуБа

На викимапии

Изображение
На схеме реконструкции
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Новий Шулявський шляхопровід врятує киян від заторів

[ Віталій КУРІННИЙ | “Хрещатик” 21-11-2008 ]

У реконструкцію мосту вкладуть 300 мільйонів гривень
Замовникові реконструкції Шулявського шляхопроводу вдалося вирішити питання щодо знесення одного з корпусів заводу "Більшовик", який заважає будівництву правоповоротного з'їзду із моста. Тепер проект залишилося затвердити на містобудівній раді та узгодити питання про землевідведення. Разом із перенесенням сталеливарного виробництва фахівці оцінюють реконструкцію у 300 млн грн. Роботи планують розпочати у другій половині 2009-го, а закінчити за рік-півтора.

Лише за останніх два-три роки під Шулявським шляхопроводом тричі була пожежа. Найбільше дісталося ринку “Секонд-хенд” і, звичайно ж, самому мосту. Під час останнього загорання пошкоджено майже 800 кв. м торговельних павільйонів, а від перегрівання постраждали конструкції шляхопроводу. Рятувати міст вирішили у два етапи. Насамперед його “підперли” міцними конструкціями, згодом же мають капітально реконструювати.

Як розповів “Хрещатику” директор інституту “Київдормістпроект” АТ “Київпроект” Володимир Воробйов, заплановано розширити Шулявський шляхопровід з 5 до 8 смуг. “Завдяки цьому його пропускна спроможність збільшиться з 2 до 3 тис. авто на добу, а кількість пробок зменшиться,— переконаний він.— Окрім цього, тут збудують з’їзд із вулиці Олександра Довженка на проспект Перемоги, а потім — на Індустріальну”. Архітектор переконаний, що реалізувати проект можна за рік-півтора. Наразі все залежить від того, як швидко перенесуть сталеливарний цех заводу “Більшовик”, котрий потрапляє у зону майбутньої транспортної розв’язки. На вимогу керівництва підприємства зазначене виробництво вирішено перенести в чавуноливарний цех. Ціна питання дуже висока — в межах 150 мільйонів гривень. Загалом же реконструкція об’єкта обійдеться місту в 300 млн грн”.

Архітектор зазначив, що на час проведення робіт доведеться відкрити об’їзні шляхи для руху авто. Але громадський транспорт курсуватиме мостом без перешкод.

Нещодавно проект робіт на транспортній розв’язці обговорили на містобудівній раді. Фахівці згодилися з тим, що шляхопровід потрібно розібрати. Тобто демонтувати й застосувати не 24-метрові монолітні, а збірні залізобетонні балки. Архітектори вже збиралися затвердити проект, коли несподівано корективи вніс начальник ГУ охорони культурної спадщини КМДА Руслан Кухаренко. “Зносити приміщення сталеливарного цеху не можна,— заявив він.— Адже це пам’ятник історії, архітектури і промислового будівництва. Таких не те що в столиці, в Україні практично не залишилося”. Руслан Іванович вважає, що потрібно залишити все як є. “Кому треба, той, як і до цього, об’їде через Гетьмана на Гарматну”,— переконаний він.

Більшість архітекторів стали на захист проекту. Вони стверджували, що доля “Більшовика” практично вирішена. “Не сьогодні завтра тут почнуть споруджувати торговельно-розважальний центр, офісно-житлові висотки,— запевнив Євген Лішанський.— І цей правоповоротний з’їзд буде, як ніколи, до речі. До того ж не відомо, до чого призведе затримка робіт на самому шляхопроводі і як довго він ще протримається в такому стані”.

Тож вирішили повернути проект на доопрацювання до з’ясування всіх майново-правових питань. Щоправда, це стосується лише долі цеху і правоповоротного з’їзду. Щодо самого шляхопроводу запитань не виникло, тому проект його реконструкції архітектори затвердили. При цьому рекомендували не влаштовувати під Шулявським мостом паркінгів, а тим паче — “Секонд-хендів”.

На минулому тижні питанню Шулявського шляхопроводу присвятили спеціальну нараду. На неї запросили представників міністерств, Фонду держмайна, керівництво заводу “Більшовик”, проектантів. За словами першого заступника голови КМДА Анатолія Голубченка, питання шляхопроводу потрібно вирішувати негайно, тим паче, що об’єкт є в програмі підготовки до Євро-2012. “Наразі досягнуто домовленості з керівництвом заводу “Більшовик” щодо перенесення сталеливарного виробництва до іншого цеху,— зазначив він.— На це отримано згоду й Фонду держмайна. Щоправда, ще залишилося визначитися із земельною ділянкою”,— повідомив пан Голубченко і додав, що після ретельної перевірки з’ясувалося: проблемний цех не є пам’яткою архітектури. Отож скоріш за все реконструкцію розпочнуть не раніше другої половини 2009-го, щоб за рік-півтора завершити роботи. “Місто бере на себе всі витрати, пов’язані з оновленням шляхопроводу, перенесенням цеху,— сказав він.— Адже об’єкт має чимале соціальне значення. Після розширення проїжджої частини вдасться зменшити кількість заторів у цьому місці”

PS: статья написана слово-в слово, как нам рассказывал Глинский на разборке домика на Московской площади.
Иван Иванович [ для тех, кто в курсе :wink: ], а не Вы ли пописываете в Крещатик под превдонимом "Виталий Куренной"?
:rtfm: :censored:

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7698
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Сообщение Анатолий »

Опять 25. На Московской площади меньше чем за сутки снесли дом 1905 года постройки и не пикнул никто, что это памятник не просто промышленной архитектуры, а шедевр вселенского домостроения. А здесь опять всплыл уродский корпус какого-то большевика. Я бы тому, кто снесёт его к чёртовой матери, дал бы почётное звание "ГЕРОЙ КИЕВА".
А получилось, что встал неизвестно кто и начал нести какую-то ахинею про памятник какого-то промышленного строительства 30-х годов прошлого века. Надо просто проверить этого человека и сразу станет ясно, под чью дудку он танцует.

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Вариант реконструкции.
http://sup-har4o.livejournal.com/67738.html
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9736
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

по функциональности этот вариант гораздо лучше официального.

Но кольцо с движением по часовой стрелке - это перл.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9328
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

а что здесь такого? На самом деле с этим вариантом по крайней мере можно и здание Большевика не сносить...
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9736
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

Там простого кольца вполне хватило бы, без наваротов и отбойников.

А здание - я не считаю этот советский долгострой памятником, тем более, что он и сам уже рушится.

Ну и последнее - этот вариант не будет реализован, т.к. там и копать и пролеты ставить. Не соответствует, так сказать, революционной необходимости((
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Gregorium
Машинист
Машинист
Сообщения: 532
Зарегистрирован: 11 авг 2006, 13:55
Откуда: Kyiv

Сообщение Gregorium »

вполне хороший проект, вот только перекопать в хлам пр.Победы на 3-4 года - это нужно думать многим об эмиграции или покупке велосипеда. метро задохнется

Gregorium
Машинист
Машинист
Сообщения: 532
Зарегистрирован: 11 авг 2006, 13:55
Откуда: Kyiv

Сообщение Gregorium »

а вообще, откуда сам проект, кто разработчик, какие перспективы вообще?

Ответить