Всё о Киеве.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Мыжюристы. Если бы было решение, его бы давно опубликовали, т.к. влияет на права людей, и должно быть зарегистрировано Минюстом.
Возможность постоянного открытия пока только изучается, движение перекрыто (видео) а DFAW в ФБ вообще предлагал Владимирскую перекрыть
Кроме того, "Поділ, Контрактова площа, Набережна Дніпра, Михайлівська та Софіівська площі в останні кілька років приймають найбільші свята та найбільшу кількість бажаючих там побувати як у вихідні, так і у святкові дні" - так что готовимся к перекрытиям, как метод успокоения народа после отмены пешеходного Крещатика.
Департамент транспортної інфраструктури отримує багато пропозицій від киян щодо можливості перенаправлення основних пішохідних туристичних маршрутів до найбільш затребуваних в останні рокі вулиць та майданчиків, де проходять найбільші за розмахом свята та де історичні пам ятки розташовані у пішій доступності.
Саме Поділ, Контрактова площа, Набережна Дніпра, Михайлівська та Софіівська площі в останні кілька років приймають найбільші свята та найбільшу кількість бажаючих там побувати як у вихідні, так і у святкові дні.
Автомобільний транспорт там має найменше місця для проїзду, оскільки тоді транзитний транспортний потік посилюється і зручність проїзду туристичних автобусів, пішохідних екскурсій погіршується
Також нами наразі вивчається можливість зменшити рівень екологічного навантаження на вулиці центральної частини міста, як нам рекомендує Держсанепідслужба Столиці. Вже давно її експерти б'ють на сполох щодо перевищення рівня СО та СО2 на вулиці Хрещатик у зв'язку з нерівномірним транспортним навантаженням та активно наполягають на небезпеці для прогулянок людей в цій зоні.
Ідея відкрити останню частину Хрещатика для проїзду має під собою підґрунтя значного поліпшення як санітарних показників складу повітря на вул. Хрещатик*, так і показників навантаження на транспортну інфраструктуру в історичному центрі Києва вцілому. [Что они курят? - К.]
Отже повідомляємо, що доцільність відкриття Хрещатика для проїзду вивчається в тому числі і методом практичного дослідження змін загальноміського транспортного потоку в разі впровадження такого рішення.
Тим більше, що у разі потреби міста провести саме на Хрещатику будь - які заходи, обмежити там тимчасово рух не становить проблеми та надасть всім бажаючим можливість пішої прогулянки в ці дні.
https://goo.gl/SKzwfG
Советы ДТИ напоминают хомячка, которому посоветовали в пустыне бегать, чтобы его обдувал воздух. Упал замертво.
Возможность постоянного открытия пока только изучается, движение перекрыто (видео) а DFAW в ФБ вообще предлагал Владимирскую перекрыть
Кроме того, "Поділ, Контрактова площа, Набережна Дніпра, Михайлівська та Софіівська площі в останні кілька років приймають найбільші свята та найбільшу кількість бажаючих там побувати як у вихідні, так і у святкові дні" - так что готовимся к перекрытиям, как метод успокоения народа после отмены пешеходного Крещатика.
Департамент транспортної інфраструктури отримує багато пропозицій від киян щодо можливості перенаправлення основних пішохідних туристичних маршрутів до найбільш затребуваних в останні рокі вулиць та майданчиків, де проходять найбільші за розмахом свята та де історичні пам ятки розташовані у пішій доступності.
Саме Поділ, Контрактова площа, Набережна Дніпра, Михайлівська та Софіівська площі в останні кілька років приймають найбільші свята та найбільшу кількість бажаючих там побувати як у вихідні, так і у святкові дні.
Автомобільний транспорт там має найменше місця для проїзду, оскільки тоді транзитний транспортний потік посилюється і зручність проїзду туристичних автобусів, пішохідних екскурсій погіршується
Також нами наразі вивчається можливість зменшити рівень екологічного навантаження на вулиці центральної частини міста, як нам рекомендує Держсанепідслужба Столиці. Вже давно її експерти б'ють на сполох щодо перевищення рівня СО та СО2 на вулиці Хрещатик у зв'язку з нерівномірним транспортним навантаженням та активно наполягають на небезпеці для прогулянок людей в цій зоні.
Ідея відкрити останню частину Хрещатика для проїзду має під собою підґрунтя значного поліпшення як санітарних показників складу повітря на вул. Хрещатик*, так і показників навантаження на транспортну інфраструктуру в історичному центрі Києва вцілому. [Что они курят? - К.]
Отже повідомляємо, що доцільність відкриття Хрещатика для проїзду вивчається в тому числі і методом практичного дослідження змін загальноміського транспортного потоку в разі впровадження такого рішення.
Тим більше, що у разі потреби міста провести саме на Хрещатику будь - які заходи, обмежити там тимчасово рух не становить проблеми та надасть всім бажаючим можливість пішої прогулянки в ці дні.
https://goo.gl/SKzwfG
Советы ДТИ напоминают хомячка, которому посоветовали в пустыне бегать, чтобы его обдувал воздух. Упал замертво.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9313
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
По факту в субботу, 13 февраля, и в воскресенье, 14 февраля, Крещатик перекрывался.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
У КМДА назвали новину "про Хрещатик для авто" помилкою
http://kiev.pravda.com.ua/news/56c1a5e0e9be5/
15.02.2016 12:18
Департамент транспортної інфраструктури КМДА називав помилковою інформацію про відкриття руху автотранспорту по вулиці Хрещатик у вихідні й святкові дні.
Про це "Українській правді. Київ" повідомили у прес-службі Департаменту.
"Це була помилка. Такого розпорядження нема і відповідно воно не буде оприлюднене. Така ідея (відкрити проїзд Хрещатиком на вихідних – ред.) є. Ця ідея обговорюється, але остаточне рішення ще не прийнято", - повідомила представник прес-служби.
На уточнення, чому ж тоді Департамент, пишучи повішення у facebook, посилався на розпорядження, а в прес-службі обіцяли оприлюднити його 15 лютого, представник департаменту наголосила: "Це було помилково".
На запитання, чому Департамент просто видалив з соцмережі повідомлення, нічого не пояснив і не вибачився перед містянами, у прес-службі відзначили:
"Так видалили. Але якщо це була помилкова інформація, то чого її коментувати?".
[skip]
http://kiev.pravda.com.ua/news/56c1a5e0e9be5/
15.02.2016 12:18
Департамент транспортної інфраструктури КМДА називав помилковою інформацію про відкриття руху автотранспорту по вулиці Хрещатик у вихідні й святкові дні.
Про це "Українській правді. Київ" повідомили у прес-службі Департаменту.
"Це була помилка. Такого розпорядження нема і відповідно воно не буде оприлюднене. Така ідея (відкрити проїзд Хрещатиком на вихідних – ред.) є. Ця ідея обговорюється, але остаточне рішення ще не прийнято", - повідомила представник прес-служби.
На уточнення, чому ж тоді Департамент, пишучи повішення у facebook, посилався на розпорядження, а в прес-службі обіцяли оприлюднити його 15 лютого, представник департаменту наголосила: "Це було помилково".
На запитання, чому Департамент просто видалив з соцмережі повідомлення, нічого не пояснив і не вибачився перед містянами, у прес-службі відзначили:
"Так видалили. Але якщо це була помилкова інформація, то чого її коментувати?".
[skip]
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9313
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Ехал во второй половине дня, точнее даже вечером, про утро и день не могу знать.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Как всё было: сначала появилось такое распоряжение
Похоже, в ближайшее время изменений на Крещатике не ожидается. А если бы ДТИ молчало, то всё могло обернуться совсем по-другому. Но интернет сделал своё дело, мгновенно настроив общественное мнение, которое и предопределило исход не в пользу проезда.
Затем все испугались воли народа, и на сайте КГГА (62 и 64 есть, а 63 нет) и в базе публичной информации прямого доступа на него нет.ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 11.02.2016 р. N 63
Київ
Про визнання такими, що втратили чинність, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про автомобільний транспорт", Закону України "Про дорожній рух", з метою поліпшення пропускної спроможності вулично-дорожньої мережі центральної частини міста Києва, в межах функцій органу місцевого самоврядування:
1. Визнати такими, що втратили чинність, такі розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
від 03 березня 2008 N 246 "Про закриття руху транспортних засобів на вул. Хрещатик у вихідні, святкові та неробочі дні релігійних свят";
від 24 червня 2015 року N 613 "Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 березня 2008 року N 246 "Про закриття руху транспортних засобів на вул. Хрещатик у суботні, недільні, святкові та неробочі дні релігійних свят";
від 26 листопада 2015 року N 1155 "Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 березня 2008 року N 246 "Про закриття руху транспортних засобів на вул. Хрещатик у суботні, недільні, святкові та неробочі дні релігійних свят".
2. Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внести відповідні зміни в роботу маршрутів міського пасажирського транспорту, враховуючи пункт 1 цього розпорядження, та довести зміст цього розпорядження до відома населення.
3. Комунальному підприємству "Київдорсервіс" внести зміни в дислокацію технічних засобів регулювання дорожнього руху та встановити відповідні дорожні знаки, враховуючи пункт 1 цього розпорядження.
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова
В. Кличко
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/l ... 60063.html
Зеркало на веб-архиве https://goo.gl/LEL0or
Похоже, в ближайшее время изменений на Крещатике не ожидается. А если бы ДТИ молчало, то всё могло обернуться совсем по-другому. Но интернет сделал своё дело, мгновенно настроив общественное мнение, которое и предопределило исход не в пользу проезда.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Кличко хоче облаштувати підземний паркінг на Європейській площі до кінця року
http://kiev.pravda.com.ua/news/56e0002941c65/
09.03.2016 12:51
Київська міська адміністрація має намір облаштувати підземний паркінг на Європейській площі до кінця 2016 року.
Про це заявив мер Києва Віталій Кличко, повідомляють "Українські новини".
"Поки цей проект відпрацьовується, але я хотів би, щоб облаштування паркінгу закінчилось цього року", - сказав він.
За словами Кличка, паркінг буде розрахований на 0,5 тисячі паркомісць.
Як відомо, у лютому радник мера Києва Павло Рябікін завив "Українській правді. Київ", що столична влада обговорює можливість облаштування підземних паркінгів під Михайлівською та Європейською площами у рамках Концепції розвитку єдиного паркувального простору у Києві.
Він висловив переконання, що якщо оці 2 проекти колись втілять в життя, то центр міста буде забезпечений місцями для паркування авто.
http://kiev.pravda.com.ua/news/56e0002941c65/
09.03.2016 12:51
Київська міська адміністрація має намір облаштувати підземний паркінг на Європейській площі до кінця 2016 року.
Про це заявив мер Києва Віталій Кличко, повідомляють "Українські новини".
"Поки цей проект відпрацьовується, але я хотів би, щоб облаштування паркінгу закінчилось цього року", - сказав він.
За словами Кличка, паркінг буде розрахований на 0,5 тисячі паркомісць.
Як відомо, у лютому радник мера Києва Павло Рябікін завив "Українській правді. Київ", що столична влада обговорює можливість облаштування підземних паркінгів під Михайлівською та Європейською площами у рамках Концепції розвитку єдиного паркувального простору у Києві.
Він висловив переконання, що якщо оці 2 проекти колись втілять в життя, то центр міста буде забезпечений місцями для паркування авто.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits