Страница 2 из 5
Добавлено: 22 фев 2007, 13:42
Hoaxer
IRJ писал(а):
Ух ты, третий Таурус. Недавно читал, что Венгрия совместно с ÖBB (Австрия) закупили эти электровозы для упрощения грузообмена между странами. Этот красавчик (в ÖBB он имеет номер 1216), как и немецкий BR189, понимает 3 (4) системы электрификации.
Ага
Саме цей потяг (з фотки) тоді від'їзжав з пасажирськими вагонами до Австрії... у них таких локомотивів дуже багато... окрім таких червоних бачив багато жовто-синіх
Добавлено: 22 фев 2007, 14:04
IRJ
Прошу прощения - я своё сообщение удалил, т.к. присмотревшись, понял, что это не третий Таурус...
Добавлено: 22 фев 2007, 14:59
Hoaxer
IRJ писал(а):Прошу прощения - я своё сообщение удалил, т.к. присмотревшись, понял, что это не третий Таурус...
це OBB Taurus 1016
Добавлено: 23 фев 2007, 10:56
Дёдя
ми в житті не знайомі? мабуть таки ні...
Ты не понял меня
Добавлено: 23 фев 2007, 20:43
Hoaxer
а що ти мав на увазі?
вибач за непорозуміння
я подумав може ти мене знаєш через те що я нещодавно з запалом розказував на роботі про Будапештські Сіменси і показував ці фотки, а тут ти таке запитав, тому в мене й промайнула така думка. То що ти мав на увазі? Просто пожартував?
Добавлено: 23 фев 2007, 23:08
Дёдя
Просто пожартував?
Так. Маючи на увазi, що ти вiзьмешь мене з собою, для того щоб виконати замовлення
Добавлено: 24 фев 2007, 11:43
Hoaxer
Ну в Будапешт поки що не важко поїхати - потрібен лише закордонний паспорт і бронь в готелі (через КийАвіа можна зробити), але скоро Угорщина буде частиною Шенгену, от тоді буде жорсткіше...
ну і гроші звісно - обміняти на тревел чеки у банку і показати в посольстві.
Добавлено: 26 фев 2007, 08:17
Дёдя
Раскажи поподробнее про метро. Просто непонятно почему
столько веток на схеме
Добавлено: 26 фев 2007, 09:30
Vadim
Всего линий 3 штуки. Причем пересекаются все в одной точке. Желтая - самая певая. Синяя и красная простроены при советах.
Добавлено: 26 фев 2007, 10:39
Hoaxer
Жовта це найперше метро в континентальній Європі (друге після Лондона). Називається "Метро Тисячоліття" (Metro Millenium). Станції всі маленькі однакові з фото Будапешта початку сторіччя. Рухомий склад власного виробництва - тривагонний. На станції перетині трьох ліній є музей метро (вхід - звичайний квиток вартістю 5 грн)), ось фото міні моделі рухомого складу жовтої гілки -
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=3097. Там же у моїй галереї можна побачити фото моделей наших совкових вагонів
Всередині вагонів жовтої лінії (з німецької Вікіпедії)
http://de.wikipedia.org/wiki/Bild:Budap ... Inside.jpg
Багато інших ліній на мапі - то трамвайні маршрути. У них на відміну від наших КП Київметрополітен і КП Київпастранс одна компанія займається усім - BKV (Budapesti Közlekedési Zrt.; Mass Transport co. ltd. of Budapest – скорочення BKV залишилось від старої назви Budapesti Közlekedési Vállalat; Mass Transport Company of Budapest). Квиток на одну поїздку коштує приблизно 5 гривень (діє на усі види транспоррту). Про вартість я точно не памятаю, бо купую туристичний проїзний... Для метро є спеціальні "дешевші" квитки - на 5 зупинок без пересадки, з трансфером на інший траспорт і т.п. Квитки діють протягом години...
Проїзний на 3 дні на весь транспорт коштує 70 гривень. Турнікетів як у нас в метро немає... на вході до станцій є компостери, які пробивають квиток і друкують даний час... Це також є у моїй галереї.
На синій і червоній лінії їздять 81-717(2), 81-717(2)М, 81-7142, 81-7172М і 81-7142М. Про угорські вагони - тут:
http://metros.freeweb.hu/jarmu/81.html
Ось матеріал про БКВ -
http://en.wikipedia.org/wiki/BKV.
Там є фотка станції з Метро Тисячоліття.
Будапештське метро (угорською) -
http://hu.wikipedia.org/wiki/Budapesti_metr%C3%B3
Будапештське метро (англійською) -
http://en.wikipedia.org/wiki/Budapest_Metro і німецькою
http://de.wikipedia.org/wiki/Metro_Budapest. Всі статті різні з різними фото.
ФОТКИ "ЄВРОРЕМОНТУ" СТАНЦІЙ: http://metros.freeweb.hu/jarmu/81.html
Фан сайт Будапештського метро (угорською)
http://metros.freeweb.hu/ та
http://www.bvemetro.hu/.
На останньому сайті можна скачати програму "симулятор" і побачити примітивні 3д версії станцій, але які саме файли треба качати не зрозуміло
розберусь - напишу. Симулятор виглядає так:
http://www.bvemetro.hu/galeria/BVE_M2/i ... age12.html
Добавлено: 26 фев 2007, 14:27
Hoaxer
Я все-ж таки запустив "симулятор" Будапештського метро!
неймовірно - в 3д відтворені станції, тоннелі, всі колії!!! (окрім депо).
його домашня сторінка -
http://www.bvemetro.hu/
Скріншоти:
http://www.bvemetro.hu/galeria/BVE_M2/i ... age25.html
http://www.bvemetro.hu/galeria/BVE_M2/i ... age21.html
http://www.bvemetro.hu/galeria/BVE_M2/i ... mage1.html
http://www.bvemetro.hu/galeria/BVE_M2/i ... mage2.html
Керуєш потягом - їдеш від станцій до станції зі звуком поїзда, озвучкою станцій - все як по стправжньому! Принаймі я так гадаю - за справжнім потягом не їздив
ще тобі як машиністу дають оцінку дивлячись як ти загальмував, чи брав до уваги сввітлофори, чи вписався у кінець платформи і т.п. ... поїзд там керується 4ма... ні - 5ма кнопками (5-та, Enter - гудок).
перші дві кнопки - керування... тягою? Brake2, Brake1, Neutral, P1, P2
інші дві - напрямок - FORWARD, NEUTRAL, BACK. Ви вже вибачте що термінології не знаю
)))
Скачати потрібно:
1. Engine симулятора -
http://mackoy.cool.ne.jp/, обирайте версію 2. Якщо не знайдете ось пряме посилання:
http://mackoy.cool.ne.jp/cgi-bin/bvedl.cgi?english
далі йдемо на домашню сторінку симулятора, у секцію LETÖLTÉSEK (Downloads)
2. у Downloads окремо скачуємо файли потягів (під заголовком Járművek). Для червоної і синью ліній підходять Ev típusú та Ev3 típusú. Качаємо ці файли (3,7 та 3,8 мб)
3. у Downloads окремо скачуємо потрібну вам лінію метро (під заголовком Pályák). Червона лінія - 28 мб, синя - 13 мб. Тиснемо на посилання. Далі у наступній сторінці (з даними про лінію) тисніть кнопку LETÖLTÉS.
Спробуйте! Не пожалкуєте! Я от думаю - а чому б нам таке не зробити про наше метро? Чи варто виносити цей пост у окрему тему?
Добавлено: 26 фев 2007, 23:40
Sinoptik
Hoaxer писал(а):перші дві кнопки - керування... тягою? Brake2, Brake1, Neutral, P1, P2
Контроллер машиниста. 0 (нулевое) положение, Ход1, Х2, Х3,
И, соответственно Тормоз1, Т1А, Т2.
(только что-то положений маловато будет
)
інші дві - напрямок - FORWARD, NEUTRAL, BACK. Ви вже вибачте що термінології не знаю
)))
А это реверсор. "вперел", "ноль/нейтраль (хоть нейтраль не говорят)" и "назад".
Добавлено: 27 фев 2007, 10:45
dimentiy
Прикольный симулятор, не много тупой, графика не очень, но прикольно.
Добавлено: 27 фев 2007, 11:20
Hoaxer
так, графіка не дуже, це ж фани робили, але!!! базова форма, колір і текстура усіх станцій на місці! маршрут, повороти тоннелів, їх нахил, "тип тоннелю" (круглий\квадратний, подвійний), допоміжні колії, усі стрілки, озвучка - все на місці! Не кажучи вже про виїзд на поверхню...
ми тут схеми колій малюємо, а уних все в 3д є!
можливо їм їх метрополітен якось сприяв, якісь схеми надавав, бо вони аж занадто правильно все відтворили
F4 - список станцій маршруту, кнопки керування A,Z,UP,DOWN, ENTER - гудок
раджу подивитись 3 кінцеві станції червоної лінії (в обох напрямках проїхатись). Цікавий проміжок від Stadionok починається. Ну і взагалі просто проїхатись від початку до кінця Синя лінія - на більшості шляху тоннель подвійний.
для четвертої версії симулятора є приміські маршрути залізниці і один трамвайний.
як гадаєте - чи варто продублювати про симулятор у окрему тему на іншому форумі?
я тут думаю... було б цікаво аби для train simulator'a зробити наше метро
Добавлено: 27 фев 2007, 16:42
dimentiy
Для TRS уже СБЛ есть