Пресс-конференция начальника метрополитена

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Володимир ФЕДОРЕНКО: “До 2025 року мережу метрополітену планується збільшити на сорок кілометрів і ввести в експлуатацію тридцять одну станцію”

[ Підготувала Марія Бєляєва | “Хрещатик” 02-08-2011 ]
У програмі “Столиця. Спецпроект” на ТРК “Київ” триває обговорення перспектив розвитку столиці. Нещодавно про плани столичної підземки та розбудову ліній розповів гість студії — начальник КП “Київський метрополітен” Володимир Федоренко.

— Які найближчі перспективи розвитку Київського метрополітену та плани до 2025 року.

— У цьому році перед нами поставлено завдання ввести станцію “Виставковий центр”. Вважаю, ми його виконаємо. Хоча в історії в нас ще не було такої напруженої роботи: ми почали будувати перегін від станції “Васильківська” до Виставкового центру, коли фактично не було проектної документації, ніяких напрацювань. Усі зусилля були спрямовані на те, щоб ввести в експлуатацію три станції. Це був дуже великий обсяг роботи, і ми з цим упоралися.

— Минулого року ви відкрили три станції. Одну станцію заплановано відкрити цього року. Тобто, попри такі швидкі темпи, вже маєте за плечима досвід. Тож далі працюватиметься легше?

— Є об’єктивні процеси. Наприклад, швидкість проходки тунелів або технічні можливості комплексів. Якщо подолаємо всі бюрократичні перепони, то впораємося з цим завданням до кінця року. Нині зусилля зосереджені на продовженні Куренівсько-Червоноармійської лінії в бік масиву Теремки, тому що там буде сконцентровано виробничу базу метро. Наступного року потрібно ввести в експлуатацію ще дві станції — “Іподром” і “Одеська” (будівельні назви). Один перегін становить 850 метрів, другий — 1,5 кілометра між станціями. До 2025 року ми відпрацювали позиції в проекті стратегії: всі лінії подовжуються. Мережу планується збільшити на сорок кілометрів і ввести в експлуатацію тридцять одну станцію.

— Чи збираєтеся продовжувати Куренівсько-Червоноармійську гілку, де Виставковий центр та Іподром, на Теремки?

— До 2025 року планується збудувати ще одну станцію і ввести в експлуатацію допоміжне електродепо. Річ у тім, що довжина лінії буде доволі велика. З одного кінця є основне депо “Оболонь”, а з іншого, за нормами, треба ввести допоміжне (оборотне) депо “Теремки”. Це є в нас у плані.

— Шановна адміністраціє міста! Є пропозиція провести одну станцію від метро “Бориспільської” чи “Харківської” на масив Бортничі, і пускати електрички по черзі — на Червоний хутір та на Бортничі. Таким чином до міста можна прив’язати великий житловий масив (пропозиція від киянина).

— Продовження Сирецько-Печерської лінії від станції “Червоний хутір” має кілька варіантів. Зокрема був варіант продовження до аеропорту “Бориспіль”, до залізничної платформи “Лісництво”, щоб зв’язати приміську електричку і метро. Коли розпочали будувати Дарницький залізничний вокзал, було опрацьовано напрямок до цього великого транспортного вузла. Це головний напрямок продовження Сирецько-Печерської лінії, який ми пропонуємо в проекті стратегії.

— Чи готові ви зараз розповісти, яким чином і де буде побудовано метро на Троєщину?

— Ми вже подали пропозиції до програми соціального розвитку з проханням виділити приблизно 400 мільйонів гривень для будівництва метро на Троєщину. Розпочинати будувати треба з правого берега, де є станції глибокого залягання та два вузли між станціями “Лук’янівська” та “Тараса Шевченка”. Ці дві лінії й пересікатиме нова лінія. Це доволі великий обсяг роботи, складні геологічні умови, і потрібно потужно розгортати виробничу базу, проводити роботу з відселення підприємств, а це більш як 10 об’єктів у зоні будівництва. Наступного року ми плануємо розпочати будівництво метро в цьому напрямку. Як ви знаєте, Подільсько-Вигурівська лінія складається з двох: Лівобережної і Подільсько-Воскресенської. У подальшій перспективі, після 2025 року, вони повністю будуть сформовані. Першочергово потрібно збудувати Подільсько-Вигурівську лінію, щоб якнайшвидше вийти на житловий масив Троєщина.

— Де саме проходитиме метро: на правому чи лівому берегах?

— По правому березі є два варіанти проходження — естакадний і підземний. Вважаємо, що підземний варіант кращий, тому що зачіпає набагато менше підприємств і потрібно менше коштів для їх відселення. На лівобережній частині є два варіанти проходження лінії метрополітену — на вулицях Бальзака та Маяковського. До цієї справи потрібно підійти дуже виважено, зважити на думку всіх фахівців і ухвалити правильне рішення. В планах — по 2-3 роки на кожну станцію, тому що глибина 60 —70 метрів (на правому березі — AMY) потребує тривалої проходки. В наступному році головні зусилля буде зосереджено на правому березі, тому що там найтриваліше будівництво.

— За станцією “Святошин” є непрацюючий оборотний тупик. Від нього можливо продовжити лінію в бік Південної Борщагівки. Чи не збираєтеся ви звернути на це увагу? І ще, чи подовжите лінію до житлового масиву Виноградар? (дзвінок глядача)

— За станцією метро “Святошин” і справді є оборотний тупик. Він пропрацював приблизно 30 років, коли станція “Святошин” була кінцевою. Це технологічний тупик. Такі є й на інших станціях. Його ніяким чином не можна продовжити, адже він знаходиться посередині між двома тунелями, які йдуть далі й одразу ж за ним сходяться.
У Стратегії розвитку є проект будівництва продовження від станції “Сирецької” до Виноградаря. Ще потрібно побудувати 3 станції. До слова, там теж планується будівництво оборотного депо, яке буде допомагати електродепо “Харківське”. Всі наступні проекти залежатимуть від будівництва на Троєщину. Це стратегічний напрямок. Взагалі будівництво метро — дуже дороговартісна справа. Потрібно шукати інвесторів, створювати їм цікаві умови. КМДА разом із нами активно займається цим питанням. Було проведено переговори з японською компанією, є підтримка цього проекту урядом Японії.

— Яким планується зробити продовження Святошинсько-Броварської лінії до 2025 року?

— Вважається, що ця лінія метро нібито закінчила свій розвиток. Проте ми плануємо продовження ще однієї станції за “Академмістечко” в бік Новобіличів. Там зарезервований майданчик для розміщення електродепо. Це станція “Новобіличі”, в якій буде перехід на приміську електричку. Дуже зручно, це ще більше розвантажить станцію “Святошин”. Я вважаю, що це реально зробити до 2020 року.

— У мене запитання щодо роботи нинішнього метрополітену. Від станції метро “Видубичі” до “Харківської” потяги рухаються зі швидкістю 5 км/год. Чим пояснити такий повільний рух потягів? (дзвінок глядача)

— Такої швидкості немає. Від станції “Видубичі” потяги йдуть зі швидкістю, яку дозволяє профіль колії. Там не можна розвивати високої швидкості за умовами перевезення. На південно-мостовому переході, за технічними умовами, задана швидкість до 60 кілометрів на годину. Проте поряд проходить автомобільна дорога, і за певних погодних умов на рейки потрапляє багато мастила, збільшуються гальмівні шляхи, тому, з огляду на безпеку, ми змушені зменшувати швидкість. Від станції “Славутич” теж діють обмеження швидкості, пов’язані із станом тунелів, які прокладені у водонасичених ґрунтах. Ми вирішуємо питання для закріплення ґрунтів. Частину вже закріпили. Проте доволі велика дільниця лишається від станції “Осокорки” до “Позняків”.

— Я часто користуюся червоною лінією, і в спеку просто неможливо їздити с старих вагонах. Коли планується оновлення парку, особливо на червоній лінії?

— Дуже добре, що ви називаєте лінію за кольором. До слова, ми плануємо змінити систему навігації пасажирів, вдосконалити її, кожній лінії — присвоїти колір, кожній станції — надати номер. Наприклад, у Сеулі 400 станцій і 9 ліній. Коли я був там, мене цікавив номер станції, де був мій готель, оскільки назву не запам’ятовуєш. Особливо це зручно для іноземців. Щодо проблеми старих вагонів, то справді на Святошинсько-Броварській лінії вона є найбільшою. Тому що на 5,5 кілометра там відкрита дільниця, і вагони тривалий час знаходяться під сонцем, нагріваються. На жаль, на сьогодні ми не можемо нічого зробити, тому що система вентиляції у вагонах так сконструйована. Вагони старі, якщо взимку пасажири відчувають холодне повітря, яке заходить до вагонів, то влітку — навпаки.
— Сьогодні ми говоримо про стратегічний напрямок, чи плануєте взагалі замінити такі вагони і випустити на лінію нові сучасні?
— До 2025 року, аби виконати програму, яку ми намітили, потрібно закупити приблизно 400 нових вагонів. За планами, спишеться приблизно 140 вагонів. Ми вже маємо певні рішення Міністерства екології з залучення інвестицій для модернізації старих вагонів. Також залучаємо японські технології, щоб змінити систему приводу, зробити їх економічнішими. Плануємо, що вже в наступному році з’являться такі вагони.
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Первый зам. начальника КПКМ Валерий Гавриленко в программе "Столица" ТРК "Киев", 02.08.2012

:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Цену на проезд в киевском метро повысят в два этапа

На станциях подземки будет звучать музыка

[ Анастасия Браткова | «Вести», 18 сентября 2014 ]

Кассы, которые недавно закрыли на двух станциях метро, продолжат закрывать и на других. За год-полтора из подземки исчезнут жетоны, а взамен им придут электронные билеты — карточки. А еще в метро хотят нарисовать театр на месте Ленина, включать классическую музыку на станциях и уже запустили вагон-музей.

3D-картина и классика

«Не секрет, что в метрополитене сейчас сложно с финансированием. Но радовать пассажиров новинками мы хотим. Вот, например, сейчас ведем переговоры с компанией Wall Street, которая предложила абсолютно бесплатно нарисовать на месте закрытой скульптуры Ленина на станции метро «Театральная» 3D-рисунок оперного театра. От рисунка у пассажиров на станции будет создаваться ощущение, что они в театре. А те, кто будут стоять у картины, окажутся будто на сцене», — делится с нами директор метрополитена Виктор Брагинский.

Есть у Брагинского еще один недорогой, но забавный проект — проводить в метро недели классической музыки. «Кроме того, что музыка будет звучать на станциях, еще и в самих вагонах планируется разместить плакаты с интересными фактами из жизни композиторов. Пассажирам будет интересно почитать», — говорит Брагинский. А вот то, что уже сделано сейчас, это возобновлена работа вагона-музея на Святошинско-Броварской ветке. «Любой пассажир может случайно попасть в этот вагон до 19:00 и изучить историю метрополитена. Ведь весь вагон украшен фотографиями и фактами из жизни подземки», — рассказывает Брагинский.

Платформы могут удлинить

Из-за экономии в столичном метро пришлось отложить долгожданные стройки. «На следующий год из-за нехватки средств в бюджете мы не планируем открытие станции метро «Львовская Брама», а также строительство второго выхода из станции «Вокзальная». Также отложен пока вопрос строительства подземки на Троещину. Могу с вами поделиться, что обсуждается вопрос удлинения платформ на самой новой Сырецко-Печерской ветке.

Так как пассажиропоток постоянно растет, мы думаем, что возможности станции позволяют удлинить платформу и соответственно составы до шести вагонов. Но это только обсуждается», — говорит Брагинский. Поднимается также вопрос установки ограждений на платформах, не позволяющих людям прыгать под поезда.

В бункерах будет еда

К слову, о безопасности. Брагинский рассказывает, что сейчас все сотрудники метро усиленно изучают, как вести себя в случае ЧП. Например, отрабатывают поведение каждого в случае непредвиденной ситуации в самом метро или в случае, если люди побегут в подземку прятаться от внешних воздействий. «На этот случай у нас подготовлены укрытия. В принципе, каждая закрытая станция может послужить укрытием, но лучше спускаться на станции глубокого залегания, которые находятся преимущественно в центре. Это те же пересадочные узлы. Здесь у нас достаточно воды и воздуха для людей. Еды, правда, нет, потому что мы ее не можем закупать. Но и это предусмотрено. В случае, если, не дай Бог, что-то произойдет, в районах есть свои запасы питания для людей, и они будут их сюда передавать», — говорит директор метро.

Кассы уберут за год

Пожалуй, самой главной новинкой в столичном метро станет автоматизация станций. Как уже писали «Вести», начало проекту уже положено — на двух станциях «Демеевской» и «Голосеевской» недавно были закрыты все кассы, а вместо них остались работать лишь автоматы. «Мы уже сейчас можем сказать, что проект нам удается. Если в первые дни без касс нам еще поступали жалобы от пассажиров, то сейчас почти нет. Конечно, мы со своей стороны тоже пошли навстречу пассажирам и доставили к имеющимся четырем автоматам пополнения карт еще два, потому что поняли: у них собираются очереди», — рассказывает Брагинский.

По его словам, автоматизировать все станции киевского метро хотят за год-полтора. Так долго будут реализовать проект снова-таки из-за нехватки денег — нужно купить еще около 250 автоматов. А стоимость одного еще пару лет назад стартовала от 96 тыс. грн. «Но даже при автоматизации всех станций все равно будут работать некоторые кассы для возврата залоговой стоимости карты, например. Сейчас думаем, что их нужно будет оставить, скажем, на конечных», — говорит Брагинский. К слову, также за год-полтора в метро собираются полностью вывести из оборота жетоны. Закрытие касс в метро и переход на карты вместо жетонов — первый шаг на пути к внедрению Единого электронного билета, о котором неоднократно писали «Вести».

Цену проезда будут повышать в два этапа

Повышение стоимости проезда в метро будет происходить в два этапа. Первый раз тариф повысят после выборов в ноябре, а позже — в ключе внедрения Единого электронного билета. В КГГА говорят, что на совещаниях предлагается повысить стоимость проезда до 3 грн и при этом оставить цену проездных на том же уровне, что и сейчас. Например, 95 грн за месячный проездной. Параллельно город работает над электронным билетом. Из идей, которые звучат, приспособить для проезда карточку киевлянина и выдавать ее прямо в кассах метро, а также внедрить отдельный билет для поездок по одной ветке метро.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
post-factum
Машинист
Машинист
Сообщения: 514
Зарегистрирован: 22 сен 2008, 22:11
Откуда: Česko
Контактная информация:

Сообщение post-factum »

AMY писал(а):Есть у Брагинского еще один недорогой, но забавный проект — проводить в метро недели классической музыки.
Не знаю, як там інші ідеї, а ця хороша, як на мене. Тільки як вони збираються це організувати?
Dies iræ, dies illa, solvet sæclum in favilla.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12484
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Вмикати музику через репродуктори та обклювати рухомий склад всередині плакатами з музичними новинами позаминулого сторіччя про композиторів.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
post-factum
Машинист
Машинист
Сообщения: 514
Зарегистрирован: 22 сен 2008, 22:11
Откуда: Česko
Контактная информация:

Сообщение post-factum »

Пффф, я думав, живі концерти на станціях…
Dies iræ, dies illa, solvet sæclum in favilla.

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Начальник киевского метро: “В среднем в день у нас 1,5 млн пассажиров”

Начальник КП “Киевский метрополитен” Виктор Брагинский в интервью рассказал об убыточности предприятия и какие он видит выходы, о том, когда отменят жетоны и когда в метро будет wi-fi.

- Каковы доходная и расходная части бюджета метрополитена? - Когда я принял предприятие, плановый убыток на конец года должен был составить 724 млн грн. За три месяца работы удалось провести оптимизацию и уменьшить эту цифру на 150 млн. Мы уходим от фирм-посредников и стараемся проводить максимум работ своими силами. Например, на нашем вагоностроительном заводе. Сейчас доходная часть метрополитена на конец года будет 1 млрд гривен, а расходная – 1 млрд 574 млн. При таких показателях пока с трудом хватает средств, чтобы вовремя выплачивать сотрудникам зарплату, рассчитываться за электроэнергию и нести обязательства по кредитным договорам.

- Что Вы планируете делать для сокращения убыточности предприятия? - Учитывая специфику метрополитена, у нас не очень много возможностей, чтобы повысить доход. Основные средства предприятия составляет профильная деятельность, то есть перевозка пассажиров. Также мы получаем прибыль от непрофильной деятельности – рекламы и аренды. Но в общей финансовой структуре это незначительная часть. Например, по аренде – 16 млн грн. в год. Этот показатель можно увеличить путем пересмотра тарифных ставок. Мы направили соответствующее обращение к городу.

- Насколько подорожание проезда поможет сократить уровень убыточности предприятия? - Наш основной доход напрямую зависит от пассажиропотока. Соответственно, зависимость очевидная. А насколько удастся сократить убыточность за счет стоимости проезда, будет зависеть от тарифа, который установит город.

- И все-таки, сколько, по вашим подсчетам, должен стоить проезд в метро? - Однозначно должна покрываться себестоимость перевозки пассажира. Для развития предприятия и модернизации предприятия нужно закладывать рентабельность. Ее размер, а также общую стратегию в этом направлении утверждает город.

- А какая себестоимость проезда сегодня? - Себестоимость проезда сегодня составляет 3,11 грн. Доход от одного пассажира, с учетом льготных категорий, составляет 1,61 грн. Из 280,6 млн грн, предусмотренной нам компенсации, мы получили только 96,7 млн грн.

- Сколько ежедневно жителей столицы пользуются метрополитеном. Сколько среди них льготников (по данным за 2014 г.)? - В среднем в день у нас 1,5 млн пассажиров, чуть больше в будни, и соответственно меньше на выходных. Каждый четвертый из них – льготник.

- Будет ли повышена стоимость проездного параллельно с увеличением стоимости разовой поездки? - Это было бы логично, но какое решение примет город, я не знаю. Естественно, у нас есть понимание того, что стоимость проезда по проездному должна быть меньше, чем стоимость разовой поездки. Но в то же время нужно предусмотреть лимит. У нас есть случаи, когда по проездному билету пассажир за месяц умудряется проехать больше 1 тыс. раз. Но в среднем количество поездок 1 пассажира составляет 56-60. Я считаю, нам надо привязываться к конкретной цифре. Если провести аналогию, то так в свое поступили мобильные операторы.

- В каком состоянии находится подвижной состав метрополитена? Расскажите о планах обновления или модернизации подвижного состава. - В метрополитене еще эксплуатируются вагоны класса “Е” 1960-х годов выпуска, 95 из них уже модернизировали. Проект очень успешный. После проведения работ, мы получили экономию электроэнергии, повысился уровень безопасности и комфорта для пассажиров. Поэтому мы стараемся максимально ускорить проведение второго этапа модернизации. Еще 50 вагонов по этой же программе “зеленых инвестиций” планируем сделать за год. В то же время к концу 2015 г. дефицит на линии будет порядка 25 поездов. Исходя из нашей сегодняшней финансовой ситуации средств на покупку новых составов не предусмотрено, поэтому основной вариант обновления состава именно модернизация.

- Когда планируете полностью отказаться от жетонов? - Это во многом зависит от сознательности наших пассажиров. Мы пытаемся донести до них преимущества электронных билетов разными способами. Отказ от жетонов выгоден и удобен как пассажирам, так и метрополитену. Я думаю, что полный переход на карточку будет в следующем году.

- Когда будет введен единый электронный билет? - Метрополитен большей частью уже готов к его внедрению. Вопрос в наземном транспорте. Там нужно начинать практически с нуля. Поэтому сейчас разрабатываются технические задания. Как только город одобрит, я думаю, что нам понадобится год-полтора для реализации этого проекта.

- В последнее время значительно участились случаи ложного минирования станций. Как отражаются на работе метрополитена подобные случаи? Отразились ли подобные “минирования” на общем пассажиропотоке? Какие убытки метрополитен несет из-за таких случаев? - В первую очередь, подобные “минирования” плохо отражаются на моральном состоянии сотрудников метрополитена. Каждое минирование – это стресс. Персоналу необходимо полностью перестраивать график движения поездов. Соответственно, это дискомфорт и для пассажиров. Особой динамики падения пассажиропотока из-за таких “минирований” мы не наблюдаем. Ведь пассажир, который планировал ехать на метро, воспользуется соседней станцией.

- Готов ли сегодня метрополитен выполнять функции бомбоубежища? Проводились ли какие-либо подготовительные работы в этом направлении ввиду военных действий в стране? - Мы регулярно проводим такие работы. Сразу после моего назначения на должность мы пересмотрели все инструкции. Также были проведены соответствующие учения. Метрополитен способен укрыть порядка 200 тыс. человек, в среднем до 1400 людей на одной станции. Находиться в подземке можно будет до 48 часов.

- Когда можно ожидать Интернет на всех станциях метрополитена? - По внедрению Wi-fi уже проведен конкурс. Ориентировочно для реализации проекта нужен год. Мобильная связь и мобильный Интернет на перегонах будут внедряться параллельно. Автор материала: Илья Иванов По материалам: Rbc.ua
Источник: http://newsdaily.com.ua/post/504665
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Svyatoslav
Механик
Механик
Сообщения: 271
Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23

Сообщение Svyatoslav »

Персоналу необходимо полностью перестраивать график движения поездов.
Действительно?

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12484
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Ага. Только не график, а режим, и не полностью, а частично (на закрытой станции).


__________________
...не рублей, а долларов, и не в лотерею, а в карты, и не выиграл, а проиграл

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5902
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Зношеність рухомого складу метрополітену становить 80 %

http://metro.kiev.ua/node/4362

Вт, 18/11/2014 - 13:12

Столичний метрополітен змушений встановлювати обмеження швидкості руху та зменшувати кількість поїздів через відсутність коштів на проведення ремонтних робіт. Про це на прес-конференції в агенції «Голос.ua» заявило керівництво підприємства.

«Останній раз тариф на проїзд в метрополітені переглядався у 2008 році. З того часу електроенергія подорожчала на 72%, індекс інфляції склав 190%. Ціни зростають, а наші основні засоби зношуються. Зношеність рухомого складу становить 80%. Все треба ремонтувати, а на це потрібні кошти», - пояснив перший заступник начальника Валерій Гавриленко.

Він додав, що за останні 6 років у підземці було введено в експлуатацію 6 нових станцій, збільшено кількість рухомого складу, а відповідно зросли видатки на обслуговування вагонів, тунелів та колій тощо.

На сьогодні у підземці потребують заміни 27 ескалаторів, які працюють ще з 60-х років та пройшли по 5-6 капітальних ремонтів, зокрема на станціях «Арсенальна», «Хрещатик», «Університет», «Вокзальна», «Політехнічний інститут» та «Шулявська». Через просідання ґрунтів метрополітен змушений зменшувати швидкість руху. Особливо критичною ця проблема є на Сирецько-Печерській лінії, де замість 60 км/год, через обмеження поїзди розвивають не більше 40 км/год. Потребують заміни також 9 кілометрів рейок, стрілочні переводи та 8 тисяч шпал.

Досі не вирішені питання з будівництвом другого виходу на станції «Вокзальна», залишається законсервованою «Львівська брама». Є необхідність спорудження других пересадочних вузлів між станціями «Театральна» – «Золоті ворота» та «Площа Льва Толстого» – «Палац спорту». Перевантаженість станцій уже створює незручності для пасажирів у голини «пік».

Зважаючи на стан підприємства, питання перегляду тарифу, який стримувався з політичних міркувань, стоїть дуже гостро. Планові збитки на кінець цього року сягатимуть більше півмільярда гривень, а собівартість однієї поїздки у 2015 становитиме 3,16 грн.

«Для того, щоб ми могли розвиватися, замінювати техніку, освітлення, ремонтувати рухомий склад та забезпечувати належну якість перевезень ми повинні отримувати достатнє фінансування», - повідомив Валерій Гавриленко.

Варто додати, що Київський метрополітен є найглибшим у світі. В години «пік» підприємство забезпечує найкоротший інтервал у 90 секунд. Загалом у столичній підземці працює 52 станції. Щоденно у Києві метрополітеном користуються 1,5 мільйона пасажирів, кожен 4 з яких – пільговик.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Через просідання ґрунтів метрополітен змушений зменшувати швидкість руху
:facepalm:
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Уже все дэто проходили. Горбюджет не мог рассчитаться за льготников по 50 копеек и метро просило поднять тариф (не хватало, условно, 100 000 000 * 0,50 грн). В результате задолженность горбюджета за льготников выросла, потому что приходится платить уже по 2 грн. (100 000 000 * 2,0 грн). Угадаете с одного разу, что произойдет после следующего повышения тарифа?
:rtfm: :censored:

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7685
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Сообщение Анатолий »

AMY писал(а):Уже все дэто проходили. Горбюджет не мог рассчитаться за льготников по 50 копеек и метро просило поднять тариф (не хватало, условно, 100 000 000 * 0,50 грн). В результате задолженность горбюджета за льготников выросла, потому что приходится платить уже по 2 грн. (100 000 000 * 2,0 грн). Угадаете с одного разу, что произойдет после следующего повышения тарифа?
Убытки увеличатся.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12484
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

И Киеву будет уже намного солиднее просить субвенции из госбюджета в свой местный.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

На сьогодні у підземці потребують заміни 27 ескалаторів, які працюють ще з 60-х років та пройшли по 5-6 капітальних ремонтів, зокрема на станціях «Арсенальна», «Хрещатик», «Університет», «Вокзальна», «Політехнічний інститут» та «Шулявська».
Я насчитал 33. Не иначе, как 6 эскалаторов 1965 года с «Крещатика» в статистику еще не вошли.

Хотя глянул по московским эскалаторам, лет 5-10-20 у нашего метро в запасе еще есть. В Москве еще прекрасно работают родные эскалаторы на станциях 1952 года пуска. А старейший, 1944 года на «Бауманской», планируется к замене в 2015 году

http://goo.gl/Zg5ooG
:rtfm: :censored:

Ответить