Євроколія на території України

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Євроколія на території України

Сообщение Бодрый »

Прокладання євроколії від станції у Мостиськах до Львова може коштувати 1,8 млрд грн

Загальна ділянка протяжністю від кордону до Львова - близько 80 км.

Прокладання колії 1435 мм від залізничної станції у Мостиськах до Львова - коштуватиме 1,8 млрд грн, повідомив керівник укправління транспорту і зв’язку Львівської ОВА Степан Рудницький.

Про це пише ЦТС з посиланням на Твоє місто.

"Це є досить дороговартісний інфраструктурний проект. Йдеться, що загальна ділянка протяжністю від кордону до Львова - це є близько 80 км. При цьому є суміщена колія, це коли паралельно і вузька, і широка - це 12 км. І от близько 70 кілометрів - це є проектована колія. За дуже ранніми розрахунками, бо звичайно, що при початку роботі проектанта цифра буде більш чітка, в нас виходили близько 1,8 млрд грн на реалізацію цього проекту. Очевидно, що в державному, чи місцевому бюджетах таких коштів немає. Тому значну частину на проєкті роботи, а потім і на будівельні роботи, фінансуватиме донор USAID", - зазначив він.

Попри це, все ж в деяких випадках, місцевий, чи обласний бюджет можуть залучати.

"Область долучатиметься, перш за все, координацією, для того щоб пішли якісь процеси в розробці проектної документації. Звичайно, що це має бути погоджено на рівні програм, концепцій. Оця ділянка нами вже другий рік обговорюється з "Укрзалізницею", це входить в нашу обласну програму розвитку транспорту та зв'язку, це входить в нашу стратегію Львівської області. Крім того, при потребі, може бути передбачення фінансового ресурсу на розробку проектно-кошторисної документації. По аналогії, так як в нас це було на "Рава-Руська держкордон", де був обласний і місцевий бюджети. Тут в залежності від того, чи буде на це запит", - додав керівник управління транспорту і зв’язку.

Також він зазначив, що усі роботи можуть розділити на декілька проектів, що продовжить загальну тривалість виконання робіт.

"Щодо часу зараз важко говорити, це буде залежати, чи є кошти на весь проект, чи лише на певні ділянки. Бо на сам проект потрібно близько 70 км суміщеної колії, збудувати три км так званої вузької колії і на ділянці на 58 км розширити майданчик землеполотна, а це займає питому вагу всіх робіт. Також потрібно переобладнати автоматизовані системи, які регулюють рух - це є модернізація 8 станцій. Так само потрібно буде виконати реконструкцію системи теплопостачання і в деяких місцях навіть збудувати інфраструктуру станції, як у Скнилові. Тому в залежності від того, чи це передбачать в одному проєкті, чи це буде, наприклад, чотири різні проекти, це може тривати від року і до двох", - підсумував Рудницький.
https://cfts.org.ua/news/2023/11/29/pro ... _grn_77326
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Євроколія на території України

Сообщение Бодрый »

США витратять 225 млн доларів на будівництво 75 км євроколії зі Львова до кордону

USAID розповіло деталі про будівництво євроколії від Мостиськ до Львова

Євроколія розширить можливості експорту агропродукції та інших вантажів з України та допоможе під час повоєнної відбудови

Агентство США з міжнародного розвитку витратить 225 млн доларів на будівництво двоколійної залізничної ділянки, що з’єднає Львів із транс’європейською транспортною мережею Євросоюзу. Це має суттєво розширити можливості експорту агропродукції з України.

Про деталі будівництва ідеться в Меморандумі про взаєморозуміння, що USAID і «Укрзалізниця» підписали у понеділок, 4 грудня. Довжина двоколійної залізничної ділянки становитиме 75 км. Вартість будівництва, що профінансує USAID, становитиме 225 млн доларів.

«Це підкреслює налаштованість США вкладати ресурси у створення альтернативних маршрутів експорту української агропродукції, а також критичну важливість інфраструктури – зокрема залізниці – для відбудови України», – ідеться в повідомленні USAID.

Різна ширина колій, додають в Агентстві, вимагає перевантаження потягів із продукцією на кордоні, а перевантаження одного вантажного потягу може тривати 5 год, що сильно зменшує кількість потягів, що можуть перетнути кордон. Поєднання залізничного вузла у Львові з європейськими залізничними коридорами дозволить завантажувати аграрну продукцію безпосередньо до вагонів, розрахованих на стандартну європейську колію.

Як інформував ZAXID.NET, про намір США допомогти Україні із будівництвом євроколії шириною 1435 мм на дільниці від Мостиськ до Львова стало відомо 24 листопада.
https://zaxid.net/news/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
KuzyaCat
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1178
Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Євроколія на території України

Сообщение KuzyaCat »

а не проще ли просто третий рельс добавить? тем сам получим путь сразу двух стандартов. в прочем, это только теория. возможно, на практике все намного сложнее, я не знаю

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9310
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Євроколія на території України

Сообщение dimentiy »

Совмещенный путь идет добавлением двух рельсов. Скорее всего где-то так и сделают, но на станциях с путевым развитием все равно придется разделять.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Kozak
Машинист
Машинист
Сообщения: 472
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Запорожье / Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение Kozak »

Вариантов развития колеи между станциями:
1) Однопутная 1520
а) без расширения
- Полная замена на 1520/1435
- Полная замена на колею 1435
б) с расширением
- Достройка паралельно одного 1435
- Полная замена на двухпутный 1435
2) Двухпутная 1520
а) без расширения
- Замена одного пути на совмещенную 1520/1435
- Полная замена на двухпутный 1520/1435
- Замена одного из двух путей на 1435
- Полная замена на двухпутный 1435
б) с расширением
- Достройка паралельно одного пути 1435
- Замена одного 1520 на 1435 и постройка нового 1435
Землеотвод останется большей частью текущий.

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение Коржик »

Угадайте, о чём речь.
В течение 36 часов 31 мая и 1 июня 1886 г. десятки тысяч рабочих вытащили костыли с железных дорог всех линий широкой колеи на ххх, переместив их на 3 дюйма (76 мм) влево и забив на новое место. Чтобы облегчить перешивку, внутренние костыли были вставлены на место нового стандарта заранее, до всеобщего перехода, чтобы затем в день Y только забить туда постоянные, штатные костыли.

К июлю 1886 года все основные другоколейные ж/д хххххххх ххххххх протяженностью около 11500 миль (18.500 км), перешли на (примерно) одинаковую ширину колеи - 1448/1435. Подвижной состав также был изменен, чтобы соответствовать новой ширине колеи.

Аватара пользователя
Фосфор
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 765
Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
Откуда: Киев-град, Левый берег

Re: Євроколія на території України

Сообщение Фосфор »

"Стандартизация" колеи в проигравших Гражданскую войну Южных штатах.

А вот "стандартизация" в отдельно взятом населенном пункте, который жил с пересадок пассажиров между ж/д разной ширины (ИЧСХ, ни 1435 ни 1524 среди них не было):
(пардон знаю только английскую версию, онлайн переводчики в помощь)
https://en.wikipedia.org/wiki/Erie_Gauge_War
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9310
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Євроколія на території України

Сообщение dimentiy »

С деревянными шпалами и костылями, естественно, всё намного проще.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение Коржик »

Фосфор писал(а):
14 дек 2023, 02:13
"Стандартизация" колеи в проигравших Гражданскую войну Южных штатах.
Откуда только такие умные берутся? :D :D :D
Вообще там по всей Америке пересортица была. Но основное да, Южные штаты. Причём сначала перешли на 1448, а потом лет десять мудохались с окончательным переходом на 1435.

Аватара пользователя
Фосфор
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 765
Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
Откуда: Киев-град, Левый берег

Re: Євроколія на території України

Сообщение Фосфор »

Коржик писал(а):
14 дек 2023, 03:36
Фосфор писал(а):
14 дек 2023, 02:13
"Стандартизация" колеи в проигравших Гражданскую войну Южных штатах.
Откуда только такие умные берутся? :D :D :D
Вообще там по всей Америке пересортица была. Но основное да, Южные штаты. Причём сначала перешли на 1448, а потом лет десять мудохались с окончательным переходом на 1435.
там цікаво...

мало кто помнит, но в Панаме ж/д, исторически, 1524 мм была еще до 1990х. Теперь сквозная ветка, от океана до океана, перешита на 1435. По ней конечно контейнеры в основном гонят, хотя что-то о пассажирском сообщении говорили.
А вот "мулы", те локомотивы что тащат корабли в шлюзах, по сей день бегут по колее 1524 мм.

А в США да, и 6-футовая, и Стефенсоновская, и Огайская, и 5-футовая. Вроде даже индийская была кое-где. Каждый свое мостил...
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Євроколія на території України

Сообщение Бодрый »

В часи Кирпи, коли він очолював Львівську залізницю, точились розмови про будівництво залізничного вокзалу для потягів під євроколію.
Вокзал мав бути десь в цьому місці
Вложения
Screenshot_2023-12-14-12-15-39-54_3d9111e2d3171bf4882369f490c087b4.jpg
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Євроколія на території України

Сообщение Бодрый »

У Львові пояснили, чому євроколію не побудують відразу до Головного вокзалу

Спочатку запланована залізниця має дійти до Скнилова.

На поточний момент будівництво залізничної колії європейського стандарту 1435 мм від українсько-польського кордону найбільш доцільне до станції Скнилів, оскільки це дозволить мати зв'язок з аеропортом та поєднати вантажні і пасажирські перевезення.

Як передає кореспондент ЦТС, про це в ході Всеукраїнського форуму міської мобільності розповів представник Львівської міської ради Антон Коломєйцев.

На запитання, чому європейську колію від кордону планують прокладати саме до Скнилова, а не до Головного залізничного вокзалу, Коломєйцев сказав: "Нам би хотілось європейську колію до Центрального вокзалу, але є послідовності інвестицій. Основна ідея - це довести євроколію до Брюховичів, і це є найбільш негативний сценарій, тому що зв’язок з Брюховичами дуже поганий. Звичайно, є можливість запустити шатл, мінімально забезпечити доступ громадського транспорту. Тим не менше, це абсолютно відірване рішення, яке не дасть жодним чином інтегрувати якісно місто у сполучення. Що стосується Скнилова - це кращий варіант, і ми як мінімум за нього вболіваємо.

Він теж не супер гарантований станом на сьогодні. Але, з точки зору "Укрзалізниці", він дає змогу зв’язати різні напрямки, зокрема, на Шегині та Мостиську разом. Він дає можливість значно краще поєднати вантажні та пасажирські перевезення, мати одразу короткий зв’язок з аеропортом. Відповідно, шатл-автобус з залізничного вокзалу дає можливість достатньо добре завести у Скнилів поїзди з Києва", - пояснив представник ЛМР.

"З точки зору "завести євроколію на вокзал", то там сьогодні є ряд речей - вихід на північний вхід, перетин гілок… Я думаю, що це краще можуть пояснити колеги з УЗ. Але, з точки зору вокзалу, - це в довшій перспективі наша ціль. Омріяне рішення - це поїзд на євроколії, який заходить на Львівський вокзал, більше того, іде в сторону Києва. При цьому вантажні потяги ідуть по північному ходу", - резюмував Коломєйцев.

Нагадаємо, що на запланованій до будівництва залізниці стандарту 1435 мм очікується рух зі швидкістю до 250 км/год.

Будівництво високошвидкісної залізниці з Варшави до Львова в рамках проекту магістралі, що має поєднати Україну і Польщу, може тривати від 3 до 5 років. Територією України, вірогідно, маршрут проходитиме через Рава-Руську. Подальший маршрут до Львова має бути визначений за результатами ТЕО.
https://cfts.org.ua/news/2023/04/27/u_l ... zalu_74713
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2239
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Євроколія на території України

Сообщение Юрик »

Як задовбали ці дрочери, євроколійники.

Аватара пользователя
Фосфор
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 765
Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
Откуда: Киев-град, Левый берег

Re: Євроколія на території України

Сообщение Фосфор »

Юрик писал(а):
16 дек 2023, 06:55
Як задовбали ці дрочери, євроколійники.
Пан має цікавіші способи організувати ефективне сполучення для пасажирів і вантажів, аніж розвиток і більше навантаження протуберанців мережі 1520 мм в сусідніх країнах ЄС і розвиток і більше навантаження протуберанців мережі 1435 мм в Україні?
(авіаційне сполучення для пасажирів часто комфортніше, то правда. І Одеса вантажі морем вміє ганяти дуже добре. але трохи не ті часи на дворі, нє?)
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam

Аватара пользователя
Kozak
Машинист
Машинист
Сообщения: 472
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Запорожье / Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение Kozak »

Україна і ЄС підписали угоду щодо оновлених індикативних мап TEN-T
Изображение
► Показать

Ответить