Тайваньцы смогут оплатить метро при помощи "мобилки"
http://rus.newsru.ua/world/03nov2007/mobilkaa.html
время публикации: 3 ноября 2007 г., 15:39
последнее обновление: 4 ноября 2007 г., 15:11
Вчера, 2 ноября, на Тайване началось тестирование новой мобильной бесконтактной системы платежей, работающей в мобильных телефонах, сообщает Сybersecurity.
Новые кредитные и дебетовые карты встраиваются прямо в SIM-карты телефонов.
Пока что система работает в тестовом режиме и при её помощи группа добровольцев оплачивает поездки в метро, а также покупки в магазинах. Метрополитен в столице Тайваня городе Тайпее оборудован новыми платёжными терминалами, при помощи которых проводится оплата за поездки.
Отметим, что уже в ближайшие дни расплатиться при помощи мобильника можно будет и в крупных тайпейских магазинах.
Тайпей
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Тайпей
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
В Тайпеї пропущено тестовий поїзд по лінії Songshan (зелена). Саму ж лінію, а саме ділянку від станції Ximen до станції Songshan буде запущено в експлуатацію в листопаді. Таким чином було закінчено перетворення однієї лінії за напрямком північ-південь на дві L-подібних лінії. Адміністрація міста вірить, що це спросить користування метро та зменшить кількість пересадок, необхідних для пересування містом.
Нова офіційна схема ліній.
http://www.trtc.com.tw/public/Attachment/4620153885.jpg
Якщо кому цікава суть здійснених перетворень. В червні 2013 року, червона та зелена лінії стикувалися на станції Chiang Kai-Shek Memorial Hall, де-факто це була одна лінія. Сама станція побудована з розрахунком на функціонування в якості крос-платформеного вузла, т..е. має два поверхи.
Фрагмент нинішньої зеленої гілки від Chiang Kai-Shek Memorial Hall до синьої лінії, був окмемою "міні-лінією", яку по одній колії обслуговував човник. Влітку 2013 року було закінчено західний фрагмент червоної гілки, після чого було запроваджено маршрутний рух: частина поїздів після станції рухалася на південь, частина - на схід.
Ну і зараз очікується відкриття нової ділянки зеленої гілки, яка також включить давно побудовану "міні-лінію" (на схемі - салатова).
Описав трансформації на схемі.
Нова офіційна схема ліній.
http://www.trtc.com.tw/public/Attachment/4620153885.jpg
Якщо кому цікава суть здійснених перетворень. В червні 2013 року, червона та зелена лінії стикувалися на станції Chiang Kai-Shek Memorial Hall, де-факто це була одна лінія. Сама станція побудована з розрахунком на функціонування в якості крос-платформеного вузла, т..е. має два поверхи.
Фрагмент нинішньої зеленої гілки від Chiang Kai-Shek Memorial Hall до синьої лінії, був окмемою "міні-лінією", яку по одній колії обслуговував човник. Влітку 2013 року було закінчено західний фрагмент червоної гілки, після чого було запроваджено маршрутний рух: частина поїздів після станції рухалася на південь, частина - на схід.
Ну і зараз очікується відкриття нової ділянки зеленої гілки, яка також включить давно побудовану "міні-лінію" (на схемі - салатова).
Описав трансформації на схемі.