Добавлено: 28 мар 2018, 16:53
Відкритий лист by Victor Petruk на ФБ https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 694752252/ВТРАТА КОМПЕТЕНЦІЇ
Відкритий лист до Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана та Президента України Петра Порошенка.
Київська міська державна адміністрація заявила про намір за 17 місяців та 811 млн грн. провести реконструкцію шулявської розв'язки за схемою неповного "чотирилисника": https://kyivcity.gov.ua/news/60691.html
Щоб обґрунтовувати вибір цього недосконалого інженерного рішення, Департамент містобудування та архітектури КМДА, у травні 2017 р. сфальсифікував порівняльну таблицю ТЕПів чотирьох варіантів розв'язки, що розглядались: https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 614189428/, занизивши вартість "чотирилисника" більше ніж вдвічі (з 811 млн. грн. до 400 млн. грн.), натомість зависивши вартість інших варіантів.
Неправдивий кошторис - один з небагатьох аргументів, якими маніпулює Кличко - мер, пояснюючи причини відмови міської адміністрації від реалізації на Шулявці сучасної інноваційної транспортної розв'язки з високими ТЕПами: https://kyivcity.gov.ua/news/51711.html, вартість якої складає приблизно 756 млн. грн.: https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 661497022/
Те що розв'язка типу "чотирилисник", як схема, на Шулявці, в принципі не зможе працювати, підтверджують і автори "чотирилисника": https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 844782137/
Всі розуміють, що новопобудовану розв'язку доведеться через 5-7 років знову перебудовувати: https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 631746326/
Іншою проблемою є невирішеність майнових питань з ВАТ "Більшовик", щодо відчуження цеху №5, без якого неможливо побудувати новий з'їзд з розв'язки в напрямку: Дорогожичі - Центр.
Попри браві рапорти КМДА, позиція Фонду держмайна щодо неможливості відчуження цеху шляхом його передачі до комунальної власності залишається незмінною: https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 703375519/, а керівництво заводу не в курсі, що з ним проводять успішні переговори з цього питання.
Отже, стратегією КМДА, наразі, є план: розібрати аварійний шляхопровід, та зібрати на його місці новий, ширший на дві смуги. На цьому реконструкція розв'язки буде завершена. А питання: - "Де новий обіцяний з'їзд?", після 2020 р. задавати буде нікому, як сьогодні нікому задати питання: - "Де друга черга розв'язки на перехресті пр-ту Науки та Столичного шосе?"
Щоб приховати факти кричущою некомпетентності відповідальних осіб, та факти службових підроблень: https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 743876715/ КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва", при потуранні відповідальних посадових осіб КДМА, блокує розгляд ТЕО альтернативного рішення - трирівневої розв'язки в ДП "Укрдержбудекспертиза": https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 414833180/
Втрати міста від реалізації неповного "чотирилисника", окрім прямого неефективного використання коштів, складуть, щонайменше 2,5 млрд. грн., у найближчі 10 років, через недовироблений ВРП: https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 234378766/
Причиною цієї неординарної ситуації є повна втрата компетенції КМДА в галузі транспортного аналізу та планування.
Окрім того, що внаслідок ліквідації транспортної секції у складі Містобудівної ради, транспортні проекти в ДМА КМДА, наразі, розглядають непрофільні фахівці: https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 041224085/, в керівництві КМДА, включаючи профільних заступників та директорів профільних департаментів та КП, немає фахівців з транспортною освітою.
Оскільки Кличко - мер, попри письмову обіцянку, у відповідь на петицію 6240, яку підтримала міська громада: https://petition.kievcity.gov.ua/docs/_5776655.pdf, не вчиняє жодних дій з організації фахового та неупередженого розгляду питання шулявської розв'язки, не доручає нікому розібратись в цьому питанні, та не запрошує авторів пропозицій та петиції 6240, щоб заслухати їх особисто, змушений звернутись до Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана та Президента України Петро Порошенко:
Шановні Петре Олексійовичу та Володимире Борисовичу!
Хочу звернути Вашу увагу на те, що побудова сучасної інноваційної економіки та задекларований Вами ріст ВВП на 5-6% щорічно, в принципі неможливий, шляхом реалізації "совкових" інженерних рішень, з нульовим або від'ємним економічним ефектом.
Повна втрата компетенції КМДА в частині транспортного аналізу та планування - це і ваша відповідальність перед громадою міста Києва, адже КМДА є виконавчим органом державної влади. Голова КМДА призначається Президентом України, а заступники голови КМДА призначаються за погодженням з Кабінетом міністрів України.
Прошу Вас взяти під особистий контроль питання реконструкції Шулявської транспортної розв'язки в м. Києві, та доручити вповноваженим фахівцям Міністерства регіонального розвитку та Міністерства транспортної інфраструктури, вивчити всі матеріали справи, та прийняти зважене рішення на користь економіки та майбутнього інноваційного розвитку держави Україна, взагалі, та м. Києва, зокрема.
Вдячна міська громада: https://petition.kievcity.gov.ua/petition/?pid=6240
P.S. Це відкритий лист, який я маю намір, також, відправити традиційним поштовим зверненням.
Буду вдячний всім, хто долучиться до поширення цього листа, та тегне людей, які можуть допомогти нам з цього питання (депутатів КМР, ВР, чиновників КМУ та співробітників АП).
P.S.S. Звичайно, я буду дуже вдячний якщо хтось зможе організувати особистий прийом у Виталий Кличко з цього питання. Я все ще свято вірю, що Кличко має збочене уявлення про проблему, виключно через недобросовісні доповіді оточення.