Бортницька станція аерації (БСА)

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Бортницька станція аерації (БСА)

Сообщение Метробудівець »

Скоро БСА ждет участь быть реконструированной.
Дёдя писал(а):Раскрываю тему БСА
БСА
БСА-2
Иловые поля
Иловые поля -2
№1549. Про затвердження "Техніко-економічного обґрунтування реконструкції споруд очищення стічних каналізаційних вод і будівництва технологічної лінії з обробки та утилізації осадів Бортницької станції аерації"
ИзображениеИзображение

№1548. Про реконструкцію Бортницької станції аерації у Дарницькому районі
ИзображениеИзображение
ІБ ВДЗ 03.11.2008р. № 30 (328) писал(а): 23696 (БУД)
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА м.КИЄВА
ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКРАДИ
(КИЇВСЬКОЇ МІСЬКДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ)

вул.Фрунзе, 113, м.Київ, 03073
Черній Віктор Данилович
тел.: (044) 2003860;
тел./факс: (044) 2003874;
Інформація про закупівлю: роботи з проектування споруд Бортницької
станції аерації на вул.Колекторній, 1-а

Постачання/виконання: м.Київ, грудень 2008 2009рр.
Процедура: відкриті торги
Отримання документації: за адресою замовника, каб.105, особисто або поштою
Подання: за адресою замовника, каб.105, особисто або поштою,
18.11.2008р. 10.30
Розкриття: за адресою замовника, каб.105, 18.11.2008р. 11.30
Тендерне забезпечення: банківська гарантія; 40000 (сорок тисяч) грн.
Додаткова інформація: кваліфікаційні вимоги відповідно до п.24 Положення

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

Оголошення про результати процедури закупівлі
Номер бюлетеня: 8 (344) від 23.02.2009
Номер оголошення у бюлетені: 03552
Код оголошення: 17022009/493497308
Замовник торгів Головне управління капітального будівництва м.Києва Виконавчого органу Київської міськради (Київської міськдержадміністрації), вул.Фрунзе, 113, м.Київ, 03073
Процедура закупівлі: Відкриті торги

Інформація про предмет закупівлі Галузь: Будівництво, будівельні матеріали та спецтехніка
Предмет: роботи з проектування споруд Бортницької станції аерації на вул.Колекторній, 1-а
Кількість:

Інформаційний бюлетень, в якому опубліковане оголошення про проведення процедури закупівлі Номер оголошення, номер і дата бюлетеня: Оголошення № 23696, "ВДЗ" №30 (328) від 03.11.2008р.
Результат процедури закупівлі: Завершені з визначенням переможця


Інформація про переможців торгів Повна назва
ТОВ "Берлінвассер інтернаціональ ост"


Завершені з визначенням переможця Дата акцепту: 08.01.2009
Дата акцепту Вартість договору Дата договору
08.01.2009 31259878.4 грн.(з ПДВ) 04.02.2009
Досье:
ТОВ "Берлінвассер інтернаціональ ост" официальное представительство компании Berlinwasser International AG, а точнее "Совмесное предприятие Berlinwasser International и украинской компании "Альфа-У"
01001 Київ
Музейний провулок 4, к. 8
Україна
телефон: + 380 44 4997696
e-mail: bwi_lebedewa(ф)svitonline.com

Ранее этой компание разрабатывалось ТЕО
ТЕО (техніко-економічнеобґрунтування) станції аерації (очисних споруд) та утилізації мулу в м. Київ

ТЕО реконструкції Бортницької станції аерації міста Києва - це важлива віха на цьому шляху. Успішна участь ТОВ «Берлінвассер Інтернаціональ-Ост» у Державному тендері на розробку ТЕО Борницької станції аерації у м. Києві з запроектованою потужністю
очистки 1,8 мільйонів м3 стічних вод, включаючи утилізацію мулу - це
перше конкретне досягнення BWIOst в українській столиці. Результати
ТЕО, що очікуються вже в кінці 2007-го року, відображатимуть, наскільки ефективно метрополія на Дніпрі буде очищати стічні води та утилізувати мулу майбутньому. Вже сьогодні визначена мета – створити стале, орієнтоване на європейські норми та стандарти рішення, яке буде відповідати як комунальному завданню в сфері утилізації, так і високим вимогам до охорони навколишнього середовища.

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

Технічний стан мулових полів Бортницької станції аерації в аварійному стані, тому Київ реконструює станцію?

На розширеному засіданні Колегії КМДА говорили про перспективи реконструкції одного з найбільш екологічно небезпечних об’єктів столиці – Бортницької станції аерації (БСА).

«На Бортницькій станції аерації використовується класична схема обробки стічних вод, яка включає механічну очистку (на механічних решітках, в пісколовках та первинних відстійниках) та біологічну очистку (в аеротенках та вторинних відстійниках). Схема обробки стічних вод ідентична на кожному з блоків очисних споруд. Всі блоки станції, як і допоміжні споруди, в тому числі і мулові поля потребують докорінної реконструкції та переоснащення, особливо це стосується очисних споруд І блоку Бортницької станції аерації і мулових полів», – повідомив начальник Головного управління комунального господарства Михайло Шпарик.

Він зауважив, що технічний стан мулових полів Бортницької станції аерації з кожним днем погіршується, почастішали випадки переливів і локальних проривів дамб. Аварійні виливи і прориви ліквідуються силами аварійних бригад ВАТ "АК"Київводоканал" але ситуація залишається аварійно небезпечною. Неочищені стічні води все частіше заливають прилеглу територію, що може стати причиною надзвичайної ситуації. Весняний повеневий період ще більше ускладнить небезпечну екологічну ситуацію.

Як поінформував Михайло Шпарик, за 2 останні роки на об’єкті проведено низку важливих заходів. Зокрема, розроблено техніко – економічне обґрунтування реконструкції Бортницької станції аерації, встановлено більшу частину обладнання в грабельному відділенні ІІ і ІІІ блоків станції, переоснащено два аеротенки для видалення біогенних забруднень, розпочато будівельно-монтажні роботи по реконструкції (нарощуванню) дамб мулових полів № 1 та № 2, закуплено частину сучасного обладнання тощо.

«В планах на найближчі роки: почергова реконструкція блоків БСА, будівництво установки зневоднення і мулоспалювального заводу, а також реконструкція насосних станцій – Лівобережної, Позняки і Правобережної», – відзначив Михайло Шпарик..

Виконувач обов’язків голови КМДА Анатолій Голубченко вкотре наголосив, що реконструкція БСА як аварійного та екологічно небезпечного об’єкта не лише для столиці, а й для тих 25 млн. українців, які проживають поблизу Дніпра, повинна стати одним з пріоритетів у 2009 році.

«Сьогодні ситуація на Бортницькій станції аерації дійсно кричуща, і вирішення її не можна відкладати далі. Я сподіваюсь, що потужним рушієм реконструкції також стане і проведення в Україні Євро-2012. Тож необхідно терміново відновити фінансування, погасити борги та продовжити заплановані роботи на об’єкті», – підкреслив виконувач обов’язків голови КМДА.

За словами Анатолія Голубченка, в проекті плану соціально-економічного розвитку м. Києва на 2009 рік на реконструкцію Бортницької станції аерації передбачено 62 млн. грн. З них – 32 млн. грн. для ГУ капітального будівництва під стадію проектування, і 30 млн. грн. для ГУ комунального господарства на завершення першочергових поточних робіт та на покриття боргів попередніх років за виконані роботи.

Нагадаємо, проектна потужність Бортницької станції аерації – 1,8 млн. м3 стічних вод на добу (проектна потужність кожного з 3-х блоків – 600 тис. м3 на добу). Сьогодні, у зв’язку із зменшенням водоспоживання, щодоби тут очищається 800 000 – 950 000 м3 стічних вод. 1-ша черга БСА була введена в експлуатацію у 1965 році.

Аватара пользователя
Семен
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 326
Зарегистрирован: 23 янв 2009, 18:51
Откуда: Нью Васюки

Сообщение Семен »

Ну слава Богу,зачесались, когда жареный петух почти клюнул.Я как эколог могу сказать, что реконструкция БСА- очень важный и не терпящий отлагательства проект, также, впрочем, как и мусорного полигона в Подгорцах.
За высказывания ника автор ответственности не несет

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

На тему мусора я бы сказал что вообще надо стремится к схеме мусосортировочны+мусоросжигательный+полигон для биотходов на выходе - (метан+удобрение). Кстати с илом я помню тоже так можно бороться.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Сообщение Bomberman »

DFAW писал(а):На тему мусора я бы сказал что вообще надо стремится к схеме мусосортировочны+мусоросжигательный+полигон для биотходов на выходе - (метан+удобрение). Кстати с илом я помню тоже так можно бороться.
Все правильно, но сжигать все это надо не на краю огромного жилмассива.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

IMHO, в зависимости от качества самой мусоросжигательной установки. Кроме того при сортировке то что будет оставаться для сжигания будет намного экологичней.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

Семен писал(а):Ну слава Богу,зачесались, когда жареный петух почти клюнул.Я как эколог могу сказать, что реконструкция БСА- очень важный и не терпящий отлагательства проект, также, впрочем, как и мусорного полигона в Подгорцах.
Так ведь на полигоне ТПВ №5 установили установку по выпариванию фильтрата, одну поблему сняли.
Осталась другая - его вообще нужно закрывать :D , проектные мошности превышены в несколько раз.

Аватара пользователя
ВАВАНчик
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 847
Зарегистрирован: 26 дек 2008, 00:23

Сообщение ВАВАНчик »

Вроде в Подгорцах хотели мусоросжигалку строить!
Даже ЛЭП туда протянули!
Загадка:
Опустело без тебя метро... _А_М_А_Л_К_Е_Р_

Аватара пользователя
Flake
Машинист
Машинист
Сообщения: 572
Зарегистрирован: 29 июл 2008, 15:06
Откуда: Бандерштадт

Сообщение Flake »

Японці позичать Києву мільярд євро
Українська Правда 02.07.2009 14:15
http://kiev.pravda.com.ua/news/4a4c96bbadb91/

До кінця року Київ отримає близько мільярда євро від японців як кредит на реконструкцію Бортницької станції аерації.

Міська адміністрація розраховує підготувати всі необхідні документи і одержати відповідні дозволи на залучення коштів до кінця 2009 року.

А вже наступного року планується розпочати реконструкцію БСА в три черги, поетапно закриваючи окремі ділянки, пише муніципальна газета "Вечірній Київ".

Кредитні гроші будуть використані у три етапи. Спочатку - будівництво насосної станції першого підйому, потім - часткова реконструкція і модернізація ІІ і ІІІ блоків, необхідна для забезпечення якості очищення стічних вод на період реконструкції І блоку.

В останню чергу має відбутися реконструкція І блоку станції та будівництво мулоспалювального заводу.

Крім цього, планують переоснастити грабельне відділення, що суттєво знизить викиди неприємних газів в атмосферу. Згідно із затвердженим технічно-економічним обґрунтуванням, орієнтовна вартість проекту становитиме 420 мільйонів євро, відзначає газета.

За словами начальника БСА Володимира Бражника, запровадження мулоспалювальних заводів практикується в Європі, оскільки альтернативи спалюванню у великих містах не існує, тим паче в Україні діє заборона використання осаду в сільському господарстві.

"Зараз же цей осад лежить на спеціальних мулових полях, які давно переповнені. Майданчики розраховано на 3,5 мільйона м3, а зберігається понад 8 мільйонів. Якщо станеться прорив дамби цих полів, то суттєво постраждають сільськогосподарські угіддя, розташовані поблизу", - сказав Бражник.

Саме тому, за його словами, треба швидше будувати мулоспалювальний завод, який допоможе розв'язати цю критичну ситуацію.

Як відомо, перший заступник мера Анатолій Голубченко заявляв, що мерія вже провела переговори з японською компанією, яка готова надати Києву такий кредит під гарантію Кабінету міністрів.

За його словами, на реконструкцію БСА потрібно від 700 мільйонів до 1 мільярда доларів.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

AMY писал(а):Дык для «Сегодня» это нормально, какая фота попалась, такую и поставили. И незачем заморачиваться ©
Ты ещё не видел, как "Корр" проиллюстрировал реконструкцию двух аэротенков Бортнической станции аэрации (БСА).

Изображение
Завершение монтажных работ и ввод аэротенков №17 и №18 в эксплуатацию состоялись в понедельник.

Для финансирования работ по монтажу и запуску аэротенков было выделено 12,8 млн. гривен: 7,8 млн. гривен из городского бюджета и 5 млн. гривен - из стабилизационного фонда госбюджета.

Главный инженер БСА Владимир Грубин на запуске отметил, что ввод в эксплуатацию реконструированных аэротенков позволит практически полностью устранить выделение неприятных запахов при обработке сточных вод.

Кроме того, на 30% сократится потребление электроэнергии, а процесс очистки сточных вод в аэротенках будет полностью автоматизирован и фактически вдвое будет сокращено время пребывания стоков в сооружениях.

По словам главного инженера, сейчас из 18 аэротенков работают 16.

При этом он отметил, что одной из насущных проблем станции также является и перегруженность иловых полей.

Грубин отметил, что поля перегружены в 2,5 раза, так как уже много лет с полей запрещен вывоз осадков .

Он добавил, что сейчас дамбы подсыпаются, чтобы увеличить емкость полей, а в течение 5-6 лет город определится с механизмом поведения с осадками.

Грубин сообщил, что согласно ТЭО реконструкции станции предполагается строительство илосжигающего завода, также рассматривается вариант обезвоживания осадков.

При этом он отметил, что пока этот механизм не определен.

Кроме того, 18 октября были введены в эксплуатацию после реконструкции грабельные отделения.

На их реконструкцию были направлены 3,7 млн. гривен.

Оснащение отделения новым оборудованием также поспособствует сокращению выделения неприятных запахов в процессе очистки сточных вод, а работа отделения также перейдет на автоматизированный режим.

Первый заместитель председателя Киевской городской государственной администрации Александр Попов считает необходимым привлечение кредитных средств для завершения реконструкции Бортнической станции аэрации (БСА).

"Я думаю, что такой ресурс (полный объем финансирования реконструкции БСА) мы сможем найти только при объединении усилий города и Кабинета Министров, но в первую очередь, я думаю, нам необходимо вступить в дискуссию с международными финансовыми организациями. Это такие организации, как Мировой банк и Европейский банк развития и реконструкции, которые позволят нам взять заемные ресурсы на 20-25 лет с обслуживанием в 4% годовых", - отметил Попов.

При этом он не уточнил необходимую для завершения реконструкции сумму, пояснив, что проектно-сметная документация еще не доработана, но отметил, что это многомиллионный проект.

Так, по его словам, только на системы канализации потребуется порядка 600 миллионов гривен.

В свою очередь начальник Главного управления коммунального хозяйства Киевгорадминистрации Дмитрий Новицкий отметил, что в 2011 году будет введена в эксплуатацию первая очередь второй нити городского канализационного коллектора, что обеспечит канализирование центральной части города, а завершение работ, по его словам, ожидается в 2012 году.

Кроме этого, КГГА планирует направить на реконструкцию Бортнической станции аэрации (БСА) около 20 миллионов гривен до конца 2010 года. До конца года Киев намерен завершить реконструкцию одного из иловых полей полностью и частично второго поля, также ведется реконструкция еще двух аэротенков, которые планируется ввести в эксплуатацию в 2011 году.

Как сообщалось ранее, в ноябре прошлого года Киевская горадминистрация заявила о намерении обратиться к Европейскому банку реконструкции и развития (ЕБРР) по вопросу о выделении кредита на работы по комплексной реконструкции Бортнической станции аэрации (БСА).
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

Технічне переоснащення грабельного відділення ІІ та ІІІ блоків Бортницької станції аерації на вул. Колекторній, 1 у Дарницькому районі м. Києва.
42795 №45 08.11.2010
6. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання процедури закупівлі в одного учасника: Учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «АВП Нордік Продактс Україна» разом з виробником обладнання компанії SPIRAC AB (Швеція) та з фахівцями ДЕКГ ВАТ «АК «Київводоканал» протягом 2005-2006 р.р. вивчали питання щодо вдосконалення процесу механічної очистки стоків та вилучення забруднень з подальшою їх утилізацією. Компанія виробник SPIRAC AB, враховуючи технологічні особливості процесу очищення стоків та розміри каналів, розробило відповідне обладнання.
Протягом 2006 р. ТОВ «АВП Нордік Продактс Україна» замінили 5 з 11 необхідних зношених решіток МГ-5Т з прозором 16 мм та стрічковий транспортер на сучасні механізовані ступінчаті решітки SPIRAC ST 4000-1800-6 з прозорами 6 мм технології тонкого очищення стоків, шнеково-спіральний транспортер SPIRAC U420 та прес-транспортер SPIRAC MN 300-500. Встановлене нове обладнання збільшило у кілька разів ефективність та кількість затриманих забруднень, зменшило навантаження на наступні ступені очистки стоків.
У 2007 р. для подальшого впровадження високотехнологічного обладнання SPIRAC (Швеція), ТОВ «АВП Нордік Продактс Україна» розробило концепцію технічного переоснащення грабельного відділення ІІ та ІІІ блоків з повним циклом затримання забруднень на решітках, транспортування забруднень, зменшення вологості та об’єму забруднень з їх зберіганням та системою автоматичного управління всього комплексу, з урахуванням вже встановленого обладнання.
Інститут «Київінжпроект» АТ «Київпроект» на основі концепції технічного переоснащення та завдання на проектування наданого ДЕКГ ВАТ «АК «Київводоканал», який на той час був замовником, розробив робочий проект «Технічне переоснащення грабельного відділення ІІ та ІІІ блоків станції».
Проектом передбачено використання та встановлення обладнання шведської компанії SPIRAC AB, виконання спеціалізованих монтажних та пусконалагоджувальних робіт, які повинні виконуватись спеціалістами, що мають необхідні знання та кваліфікацію, підтвердженні виробником обладнання, у зв’язку з тим, що обладнання виробляється в індивідуальному порядку та потребує необхідної підготовки обладнання перед встановленням, з наданням гарантійних обов’язків на впроваджене обладнання.
Для впровадження проекту була запропонована процедура закупівлі у одного учасника та отриманий Висновок № 0004482-вс, згідно з протоколом Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель № 45 від 25 вересня 2007 р.
10 жовтня 2010 р. був підписаний Договір підряду № 29 між Головним управлінням комунального господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та ТОВ «АВП Нордік Продактс Україна» на технічне переоснащення грабельного відділення ІІ та ІІІ блоків Бортницької станції аерації на вул. Колекторній, 1 у Дарницькому районі м. Києва.
У 2007-2010 р.р. ТОВ «АВП Нордік Продактс Україна» виконало по договору поставку наступного технологічного обладнання SPIRAC (Швеція), передбаченого проектом та договором, а саме: 6 од. механізованих ступінчатих решіток SPIRAC ST 4000-1800-6 з прозорами 6 мм технології тонкого очищення стоків, шнековий горизонтальний транспортер SPIRAC MEGAWESHER VWR 280, бункер для зберігання зневоднених забруднень SPIRAC Silo, затвор щитовий 2.1м х 3,25м, шнековий горизонтальний транспортер SPIRAС U420 L=1900, шнековий горизонтальний транспортер SPIRAС U420 L=15500, виконало частину робіт по технічному переоснащенню.
Для врахування додаткових робіт що виникли в процесі будівництва та для проведення перерахунку залишків робіт, врахувавши зміну цін на недопоставлене обладнання та матеріальні ресурси Київська міська державна адміністрація 15.12.2009 р. затвердила Додаткове завдання на коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту «Технічне переоснащення грабельного відділення ІІ та ІІІ блоків Бортницької станції аерації на вул. Колекторній, 1 у Дарницькому районі м. Києва».
Інститут «Київінжпроект» АТ «Київпроект» на основі завдання на проектування, затвердженим заступником голови Київської міської державної адміністрації Мазурчаком О.В. виконав проектні роботи по коригуванню проектно-кошторисної документації, який пройшов в установленому порядку комплексну експертизу в Київської міської філії ДП «Укрдержекспертиза» державного підприємства «Спеціалізована державна експертна організація – центральна служба Української державної будівельної експертизи» та отримав позитивний висновок державної експертизи № 11-00360-10 від 08 жовтня 2010 р.
Закупівля в одного учасника обумовлена відсутністю конкуренції (в тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним учасником, за відсутності при цьому альтернативи, де відсутність конкуренції та альтернативи обумовлена тим, що ТОВ «АВП Нордік Продактс Україна» з 2006 р., а по даному проекту з 2007р., виконує роботи з технічного переоснащення грабельного відділення ІІ та ІІІ блоків БСА та здійснює для цього поставку обладнання шведської компанії SPIRAC AB, (вже встановлено 16 одиниць обладнання з передбачених 18). ТОВ «АВП Нордік Продактс Україна» є єдиним офіційним представником та постачальником в Україні, а також має офіційний дозвіл компанії виробника SPIRAC AB проводити монтажні та пусконалагоджувальні роботи з обладнанням SPIRAC. Обладнання для даного проекту виробляється фірмою SPIRAC AB в індивідуальному порядку, відповідно до технічних властивостей об’єкту, умов проекту та вимог технічного завдання. Для закінчення технічного переоснащення необхідно здійснити закупівлю та поставку недопоставленого обладнання SPIRAC, передбаченого проектом та виконати монтажні та пусконалагоджувальні роботи.

Аватара пользователя
Arhim
Путеец
Путеец
Сообщения: 116
Зарегистрирован: 21 янв 2012, 19:55

Сообщение Arhim »

Не зная куда разместить ...

Попов после телефонного звонка неожиданно прервал брифинг. СМИ предполагают, что на Днепре произошло ЧП
http://korrespondent.net/kyiv/1536585-p ... proizoshlo
Сегодня, 14:34

Глава Киевгоргосадминистрации Александр Попов во время инспекции Бортнической станции аэрации на предмет безопасности и надежности, после телефонного звонка прервал общение с прессой и срочно уехал в неизвестном направлении.

Журналисты связывают отъезд Попова с серьезным ЧП.

Перед самым подходом Попова к прессе, ему позвонили. Во время общения с собеседником глава КГГА несколько раз спросил: "Водолазы работают?" и "есть ли угроза прорыва?". Как поняли присутствовавшие, речь шла о каком-то происшествии в акватории Днепра.

После разговора Александр Попов извинился перед журналистами, что не может продолжить общение, и быстро уехал.

Пресс-секретарь Александра Попова в телефонном разговоре отметила, что глава администрации "выехал на место обследования подводных дюкеров на Днепре, которое проводится в рамках работ по предотвращению угроз наводнения и ликвидации его последствий".

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4139
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Сообщение FerrariF1racing »

Извините за небольшой оффтопик, искал в интернете, но так и не могу понять, что это за "подводные дюкера на Днепре"?
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

http://mail.menr.gov.ua/publ/kiev2003/a ... kart39.jpg

Если по-простому, то это канализационные трубы под Днепром (присыпаны песком), транспортирующие продукт с правого берега на левый в сторону БСА.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Ответить