Реконструкция Жулянского путепровода
Модераторы: dimentiy, Администраторы
В пятницу вечером было замечено 1) снятие чернозема с травкой на югозападном сегменте "клевера", правда его просто соскребли в кучу и 2) движение на бывшей автобазе (там же, югозапад) - на свободной территории строят ангары и возводят башню из тюбингов. Но тут могут быть 2 варианта - либо это работа под мост - цемент мешать на месте и не тратить деньги на доставку бетона, либо кто-то знает, что расширения моста не будет и строит свой "заводик"((.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
А я о том,что если б на Московской параллельно с заливкой колонн не занимались тоже не менее важными делами,а сидели курили метровые сигареты и ждали когда окрепнут колонны,то вот то что мы сейчас видим на площади ни о какой задержке в строительстве не шло быDFAW писал(а):Ну вопрос в том что осталось после присутствия буровых, как минимум - сваи в земле которые набирают прочность и на которых можно будет строить опоры потом.
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1173
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Київ розпочав реконструкцію Жулянського мосту
Версія для друку Додати коментар
05.08.2010 10:43
КК "Київавтодор" розпочав реконструкцію транспортної розв'язки на Жулянському шляхопроводі.
Про це розповів директор "Київавтодору" Георгій Глинський, повідомляє прес-служба мерії.
В рамках інформаційного тижня, присвяченого вирішенню проблем транспортних довгобудів столиці, в.о. голови КМДА Олександр Попов здійснив робочу поїздку на Жулянський шляхопровід, де ознайомився з проектом реконструкції об'єкту та перевірив хід виконання підготовчих робіт.
За його словами, загальна кошторисна вартість об'єкту реконструкції складає близько 300 мільйонів гривень.
На Київську міську державну адміністрацію покладено завдання виконати перекладку інженерних мереж та переселення мешканців з 28 житлових будинків приватної забудови, які розташовані на плямі реконструкції розв'язки.
На ці цілі міським бюджетом передбачено фінансування у розмірі 85,6 мільйона гривень.
Станом на початок серпня виконано проектних робіт на суму 1,2 мільйона гривень. Проект транспортної розв'язки розглянуто на містобудівній раді та за результатом розгляду видано лист погодження. Наразі проект передано на державну експертизу.
Програмою на 2010 рік передбачено фінансування об'єкту у сумі 19 мільйонів гривень, у тому числі 15 мільйонів гривень - Державною цільовою програмою підготовки та проведення Євро-2012.
"Українська правда. Київ"
http://kiev.pravda.com.ua/news/4c5a6bada6c58/
Версія для друку Додати коментар
05.08.2010 10:43
КК "Київавтодор" розпочав реконструкцію транспортної розв'язки на Жулянському шляхопроводі.
Про це розповів директор "Київавтодору" Георгій Глинський, повідомляє прес-служба мерії.
В рамках інформаційного тижня, присвяченого вирішенню проблем транспортних довгобудів столиці, в.о. голови КМДА Олександр Попов здійснив робочу поїздку на Жулянський шляхопровід, де ознайомився з проектом реконструкції об'єкту та перевірив хід виконання підготовчих робіт.
За його словами, загальна кошторисна вартість об'єкту реконструкції складає близько 300 мільйонів гривень.
На Київську міську державну адміністрацію покладено завдання виконати перекладку інженерних мереж та переселення мешканців з 28 житлових будинків приватної забудови, які розташовані на плямі реконструкції розв'язки.
На ці цілі міським бюджетом передбачено фінансування у розмірі 85,6 мільйона гривень.
Станом на початок серпня виконано проектних робіт на суму 1,2 мільйона гривень. Проект транспортної розв'язки розглянуто на містобудівній раді та за результатом розгляду видано лист погодження. Наразі проект передано на державну експертизу.
Програмою на 2010 рік передбачено фінансування об'єкту у сумі 19 мільйонів гривень, у тому числі 15 мільйонів гривень - Державною цільовою програмою підготовки та проведення Євро-2012.
"Українська правда. Київ"
http://kiev.pravda.com.ua/news/4c5a6bada6c58/
Керівник Держслужби автодоріг доповів Президентові, що через три місяці планується завершити будівництво шляхопроводу в Жулянах. «Це надзвичайно важкий об’єкт, але ми все спланували, і він буде цього року зданий в експлуатацію», – резюмував Володимир Демішкан.( ржуууу нимагуууу)
http://ukraine2012.gov.ua/publication/n ... 23074.html
http://ukraine2012.gov.ua/publication/n ... 23074.html
Мерія думає, як зекономити на реконструкції Жулинського мосту
Версія для друку Додати коментар
17.08.2010 11:19
Міська влада обдумує варіанти здешевлення реконструкції одного з найбільш проблемних місць на Окружній дорозі, щоб вистачило грошей на ремонт інших об'єктів.
Зокрема, в.о. мера Києва Олександр Попов заявив, що є можливість не відселяти жителів 28 будинків з Жулян у Пуща-Водицю, які розташовані біля Жулянського шляхопроводу.
Чиновник переконаний, що досить відгородити їх від дороги шумозахисними екранами, пише "Комсомольська правда".
"З огляду на дефіцит коштів, якщо ми зможемо забезпечити нормальні санітарні умови, нам потрібно погоджуватися на варіант, що коштує дешевше", - сказав Попов.
Втім, поки чиновники не можуть назвати, скільки така ідея дозволить заощадити. Усі цифри обіцяють озвучити через місяць. Нині ж, як відомо, реконструкція Жулянського шляхопроводу довжиною 2,2 км оцінюється більш ніж в 400 мільйонів гривень.
Існуючу естакаду планують розширити до 8 смуг, що збільшить пропускну здатність в 2,5 рази. Також по обидві сторони естакади з'являться два підземних переходи.
http://kiev.pravda.com.ua/news/4c6a4614cee21/
Версія для друку Додати коментар
17.08.2010 11:19
Міська влада обдумує варіанти здешевлення реконструкції одного з найбільш проблемних місць на Окружній дорозі, щоб вистачило грошей на ремонт інших об'єктів.
Зокрема, в.о. мера Києва Олександр Попов заявив, що є можливість не відселяти жителів 28 будинків з Жулян у Пуща-Водицю, які розташовані біля Жулянського шляхопроводу.
Чиновник переконаний, що досить відгородити їх від дороги шумозахисними екранами, пише "Комсомольська правда".
"З огляду на дефіцит коштів, якщо ми зможемо забезпечити нормальні санітарні умови, нам потрібно погоджуватися на варіант, що коштує дешевше", - сказав Попов.
Втім, поки чиновники не можуть назвати, скільки така ідея дозволить заощадити. Усі цифри обіцяють озвучити через місяць. Нині ж, як відомо, реконструкція Жулянського шляхопроводу довжиною 2,2 км оцінюється більш ніж в 400 мільйонів гривень.
Існуючу естакаду планують розширити до 8 смуг, що збільшить пропускну здатність в 2,5 рази. Також по обидві сторони естакади з'являться два підземних переходи.
http://kiev.pravda.com.ua/news/4c6a4614cee21/
Масштаб робіт на об'єкті вражає. Приблизно тут насипали велику гірку піску, який використовують в будівництві. Почали робити прокол в насипі автодороги під запланований пішохідний перехід зі сторони Борщагівки, з тієї ж сторони починають робити насип що вестиме до нового шляхопроводу. І найцікавіше: сьогодні вранці рядом з однією з опор, в сторону області стояло рештування (можливо що арматурна решітка, їхав поїздом і добре не роздивився), а на в місці торців насипу майбутнього шляхопроводу почали монтувати шпунтову стінку. Склалось враженя, що скоро почнуть робити опору під новий шляхопровід, а потім і сам шляхопровід.