Страница 2 из 3

Re: Татра-Юг

Добавлено: 24 апр 2021, 11:23
Vadim
Бодрый писал(а):
24 апр 2021, 09:38
Сорян.
Шо, блин, это за слово. На каком, блин, языке (мове)? Борцуны за чистоту рідної мови. :censored: :censored: :censored: :censored: :[

Re: Татра-Юг

Добавлено: 24 апр 2021, 11:49
Бодрый
Vadim писал(а):
16 апр 2021, 06:40
Мэчтатэл. :veryhappy:
на рюССкько-татарско-ординском

Re: Татра-Юг

Добавлено: 24 апр 2021, 14:29
Sinoptik
Бодрый, ты должен помнить.
Ставить горчичник?

Re: Татра-Юг

Добавлено: 25 апр 2021, 13:21
Бодрый
ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Re: Татра-Юг

Добавлено: 27 апр 2021, 20:41
Бодрый
ИзображениеИзображение
Схема Максим Стахун
ИзображениеИзображение

Re: Татра-Юг

Добавлено: 28 апр 2021, 07:30
KuzyaCat
Вопрос: зачем большая дверь и рядом с ней маленькая?

Re: Татра-Юг

Добавлено: 28 апр 2021, 14:47
Sinoptik
Судячи з зовнішніх кнопок, пропонується система вибіркового відкриття дверей. То може конструктори ввжажають, що знайдуться люди, що будуть економити прохолоду влітку і опалення взимку, відкриваючи вУжчі двері.

Re: Татра-Юг

Добавлено: 28 апр 2021, 18:12
MetroPony91
Для збільшення швидкості висадки/посадки. Але дивне коструктивне рішення з розміщення дверей і не тільки...

Re: Татра-Юг

Добавлено: 29 апр 2021, 09:50
post-factum
Може, ширші двері в першу чергу для колясок/возиків.

Re: Татра-Юг

Добавлено: 29 апр 2021, 10:50
MetroPony91
Так, на двері з двійними створками (суржик з просоння) на першій секції у подібних моделях є пандус, наприклад в PESA. Так само як і в К3RN - в К1М8 на середній секції вони розміщені.

Мене особисто бентежить розміщення подвійних дверей перед першим візком і за останнім відповідно - шалений винос кузова в кривих колії. К1М6 має подібну, як на мій погляд, "проблему",.. але він не пішов у серію (за попередньою інформацією) через недоопрацювання електронних вузлів.

Re: Татра-Юг

Добавлено: 01 май 2021, 12:53
Klovsky
"Радянські" Татри теж мають розміщення подвійних дверей перед першим візком і за останнім. І якось їздили навіть в крутому повороті з вул. Інститутської на Кріпосний провулок.
Якщо б візки були ближче до країв вагонів, то мали б іншу ситуацію - більше зміщення середньої частини в бік повороту. Наприклад, стоїть перехожий на тротуарі на перехресті, а перед ним праворуч повертає на рейках в 30 см уздовж бордюру трамвай, тоді б середня частина почала більш сильно наближатися до людини і могла б травмувати.

Re: Татра-Юг

Добавлено: 02 май 2021, 10:38
Юрик
Не люблю "низькі підлоги" тілки за те, що - завузьки проходи між тумбами.

Re: Татра-Юг

Добавлено: 02 май 2021, 15:24
DFAW
+ много, по тому что большинство производителей в погоне за низким полом вообще забыли за эргономику, особенно в этом преуспел телевизор

Re: Татра-Юг

Добавлено: 20 авг 2021, 14:05
Бодрый
В районі ст.м. "Харківська"
ИзображениеИзображение
Фото Єгор Бондаренко

Re: Татра-Юг

Добавлено: 21 авг 2021, 14:21
TANK
так вот ты какой, трамвайный полувагон :lol: