Страница 1 из 63

Транспортная развязка около станции метро "Днепр"

Добавлено: 06 окт 2009, 15:41
AMY
''ЛИГА:Закон'' писал(а):
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 28.07.2006 р. N 1138


Київ

Про будівництво транспортної розв'язки біля станції метрополітену "Дніпро" у Печерському районі

Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про дорожній рух" та з метою удосконалення руху транспорту біля станції метрополітену "Дніпро" у Печерському районі:

1. Здійснити у 2006 - 2007 році проектування та будівництво транспортної розв'язки біля станції метрополітену "Дніпро".

2. Замовником з будівництва транспортної розв'язки біля станції метрополітену "Дніпро" визначити комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва", що входить до складу комунальної корпорації "Київавтодор".

3. Комунальному підприємству "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва":

3.1. Одержати в Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) архітектурно-планувальне завдання та в інженерних службах міста - технічні умови.

3.2. Визначити у встановленому порядку на тендерній основі генеральні проектну та будівельну організації для проектування та будівництва транспортної розв'язки біля станції метрополітену "Дніпро".

3.3. Розробити та затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію.

3.4. Одержати в управлінні державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) дозвіл на виконання будівельних робіт.

3.5. Одержати в Головному управлінні контролю за благоустроєм та зовнішнім дизайном міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) ордер на виконання робіт.

3.6. Роботи виконувати згідно з Правилами виконання робіт по підземних спорудах та надземному інженерному обладнанню в м. Києві, затвердженими рішенням виконкому Київської міської Ради народних депутатів від 04.02.80 N 125.

4. Генеральній проектній організації у складі проекту розробити та погодити з УДАІ ГУ МВС України в м. Києві схему організації руху транспорту на період будівництва транспортної розв'язки біля станції метрополітену "Дніпро".

5. Головному управлінню транспорту, зв'язку та інформатизації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

5.1 Фінансування робіт із проектування транспортної розв'язки біля станції метрополітену "Дніпро" здійснити відповідно до показників, що передбачені Програмою соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2006.

5.2. У встановленому порядку подати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо включення робіт із будівництва транспортної розв'язки біля станції метрополітену "Дніпро" до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2007 рік та наступні роки.

6. Виконуючому обов'язки заступника голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. забезпечити висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

7. Контроль за виконанням цього розпорядженню покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

Голова
Л. Черновецький


''ЛИГА:Закон'' писал(а):
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 18.09.2009 р. N 1079


Київ

Про внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.07.2006 N 1138

Відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про дорожній рух", "Про автомобільні дороги", з метою продовження терміну розробки проектно-кошторисної документації та здійснення будівництва транспортної розв'язки біля станції метрополітену "Дніпро" у Печерському районі, в межах функцій органу місцевого самоврядування:

1. Внести до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.07.2006 N 1138 "Про будівництво транспортної розв'язки біля станції метрополітену "Дніпро" у Печерському районі" такі зміни:

1.1. У пункті 1 цифри "2007" замінити цифрами "2011" відповідно.

1.2. Підпункт 3.1 пункту 3 викласти в такій редакції:

"3.1. Одержати у встановленому порядку вихідні дані.".

1.3. У підпункті 3.4 пункту 3 слова "управлінні державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" замінити словами "інспекції державного архітектурно-будівельного контролю".

1.4. Визнати підпункт 3.5 пункту 3 таким, що втратив чинність.

1.5. Підпункт 3.6 пункту 3 викласти у такій редакції: "Роботи виконувати відповідно до Правил благоустрою міста Києва, які затверджені рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 N 1051/1051 (із змінами та доповненнями).".

2. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

Голова
Л. Черновецький


Во как интересно акценты сместились... Вместо обеспечить — подумать, а нужно ли газетам сообщать...

Добавлено: 06 окт 2009, 15:43
tov_tob
Это уже не в первом распоряжении проскакивает.

Добавлено: 06 окт 2009, 16:41
AMY
tov_tob писал(а):Это уже не в первом распоряжении проскакивает.

Я только сейчас заметил

Анатолий писал(а):Ну а там то что хотят сделать?

То же, что и раньше... Разбросано по разным темам. Может у модераторов будет время, чтобы отсортировать и посбрасывать сообщения в эту "папку"

Эстакада на набережной севернее станции "Днепр" с моста Метро в направлении на юг. Трамлиния по набережной в проект не вписывалась... А сейчас просто перенесли сроки "на перспективу"...

Добавлено: 06 окт 2009, 19:55
XAN
На Киевском Трам Форуме проскакивало сообщение, что сам ЛЧ сказал переделать проект для включения в него линии Т5. Кто-то омжет подтвердить или опровергнуть сей слух?

Добавлено: 09 окт 2009, 23:13
AMY

Добавлено: 21 окт 2009, 12:41
AMY
Щодо транспортної розв'язки поблизу станції метро "Дніпро" (міст Метро), то її будівництво розпочнеться не раніше, ніж наступного року. Звісно ж, якщо будуть кошти на масштабну реконструкцію. До кінця року фахівці мають завершити проектні роботи. Кошти на це передбачено в бюджеті Києва. Як розповів учора "Хрещатику" директор інституту "Київдормістпроект" Володимир Воробйов, лишилося пройти тільки держекспертизу. "Маємо єдине зауваження стосовно трамвайної лінії уздовж набережної,— пояснив він.— Згідно з проектом, а це передбачено й Генпланом міста, її мають демонтувати. Але на це не погоджується "Київпастранс". За словами пана Воробйова, вартість реконструкції транспортної розв'язки в районі мосту Метро оцінюють у 350 млн грн. За стабільного фінансування, роботи можна закінчити протягом двох років.
http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/3590/a ... 57106.html

Добавлено: 21 окт 2009, 13:39
TANK
хоть убейте, не понимаю смысла южной эстакады. просто отмыв денег. Ведь сейчс (да почти уже год как) на мост метро с почтовой площади спокойно заезжают без пересечения потоков ПО СУЩЕСТВУЮЩЕЙ РАЗВЯЗКЕ. Более того, существующий мост изменять никто не собирается, зато попытка впихнуть 4 ряда машин в 2 налицо. Строить нужно только разворот севернее метромоста.

Добавлено: 29 янв 2011, 11:36
Klovsky
У Києві планується побудувати нову транспортну розв`язку в районі Мосту метро і набережної, Прем’єр вимагає за 4 місяці

Як передає кореспондент УНІАН, про це заявив прем`єр-міністр України Микола АЗАРОВ в ефірі програми «Велика політика» на телеканалі «Інтер».

Він повідомив, що у п`ятницю, 28 січня, провів нараду з питань підготовки Києва до Євро-2012, на якій обговорювався, зокрема, і цей проект. При цьому він зазначив, що дав завдання не затягувати терміни реалізації проекту.

«Ми, наприклад, збираємося провести реконструкцію і побудувати розв`язку Міст метро - набережна. Мені кажуть: півтора роки треба цим займатися. Я кажу: ви уявляєте собі, що півтора роки люди будуть стояти у пробках. Не можна цього допустити. Треба сконцентрувати ресурси, будівельну техніку, потужності, і зробити це максимум за 4-5 місяців », - сказав М.АЗАРОВ.

Добавлено: 29 янв 2011, 11:53
XAN
О нет...
Конец Т5 теперь будет немного предсказуем (с)

Добавлено: 29 янв 2011, 12:24
dimentiy
О нет...
Конец Т5 теперь будет немного предсказуем (с)
Он уже давно предсказуем - со дня на день.

Добавлено: 29 янв 2011, 12:33
Klovsky
Дело не в маршруте, а в физической возможности проезда по набережной любым трамваем (арендоваными кафе, ретро и т.п.). Как только поставят забор, об отрезке "Мост Метро"-"Мост Патона" можно смело забыть.

Добавлено: 01 фев 2011, 15:16
киевлянин_9046
dimentiy писал(а):Он уже давно предсказуем - со дня на день.
Вот новое сообщение:
http://www.segodnya.ua/news/14217848.html
Здесь написано, что все-же приняли решение при строительстве этой развязки демонтировать трамвайные пути. Так что с трамваем по Набережной придется распрощаться. Надо его спасать.

Добавлено: 01 фев 2011, 17:16
incognito
киевлянин_9046 писал(а):Так что с трамваем по Набережной придется распрощаться. Надо его спасать.
Есть идея, как спасти: скидываться ежемесячно деньгами и компенсировать КПТ разницу между затратами на эксплуатацию этой ветки и приносимым ею доходом от продажи билетов, экскурсий и т.п. Если все небезразличные скинутся, думаю получится не много - по пару тысяч гривен в месяц.
Потом назначим уполномоченного по сбору денег на спасение.
Все кто согласен, добавляйте себя в список:
1. киевлянин_9046

Добавлено: 01 фев 2011, 17:41
XAN
incognito писал(а):
киевлянин_9046 писал(а):Так что с трамваем по Набережной придется распрощаться. Надо его спасать.
Есть идея, как спасти: скидываться ежемесячно деньгами и компенсировать КПТ разницу между затратами на эксплуатацию этой ветки и приносимым ею доходом от продажи билетов, экскурсий и т.п. Если все небезразличные скинутся, думаю получится не много - по пару тысяч гривен в месяц.
Потом назначим уполномоченного по сбору денег на спасение.
Все кто согласен, добавляйте себя в список:
1. киевлянин_9046
Есть информация из КПТ, что как раз там абсолютно не хотят терять ни одной трамвайной линии, даже такой немассовой, как на Набережной.
П.С.: От тех же автобусов у КПТ каждый день убытки на порядок больше, чем от Набережной. Так что автобусы закрывать вперед :)

Добавлено: 01 фев 2011, 17:46
incognito
XAN писал(а):П.С.: От тех же автобусов у КПТ каждый день убытки на порядок больше, чем от Набережной. Так что автобусы закрывать вперед :)
Красть меньше. Маршрутки с теми же тарифами и без дотаций из бюджета - рентабельны.