Планов громадье

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Vladimir
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 17 дек 2009, 05:43
Откуда: Kiev

Сообщение Vladimir »

Klovsky Об авиатакси мечтали и писали ещё в 70-е годы то ли в "Технике молодёжи", то ли в "Вечернем Киеве" или справочнике "Киев". Идея старая.

Чтобы реализовать, надо некий минимум площадок и формальностей для полёта. Пока что проще и быстрее ехать через заторы на авто.
Где-то в начале 60-х годов даже было, Ми-4 или Ми-1, помоему Симферополь- Ялта и в Москве. Но не долго, выдел где-то в кинохронике.
Сейчас до высоты полета 500м не нужно ничего кроме площадок и незалетать в зону аедромов. Выше нужно давать заявку в Украерорух за сутки с маршрутом.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12484
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Из первого сообщения данной темы стали понятны планы. А теперь - их финансирование.


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 24 лютого 2010 р. № 185

Київ

Питання використання у 2010 році коштів
Стабілізаційного фонду для виконання
функцій столиці відповідно до Закону України
“Про столицю України — місто-герой Київ”

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Виділити за рахунок залишку нерозподілених коштів Стабілізаційного фонду станом на 1 січня 2010 р., а в разі їх недостатності — за рахунок коштів, одержаних від приватизації державного майна, а також надходжень від розміщення державних цінних паперів, 500 млн. гривень для виконання функцій столиці відповідно до Закону України “Про столицю України — місто-герой Київ”.

2. Затвердити Порядок використання у 2010 році коштів Стабілізаційного фонду для виконання функцій столиці відповідно до Закону України “Про столицю України — місто-герой Київ”, що додається.

3. Забезпечити до погодження розподілу коштів Стабілізаційного фонду з комітетами Верховної Ради України з питань фінансів і банківської діяльності та з питань бюджету:

Міністерству фінансів — внесення відповідних змін до тимчасового розпису державного бюджету;

Державному казначейству — перерахування коштів Стабілізаційного фонду.

4. Київській міській державній адміністрації погодити розподіл коштів Стабілізаційного фонду з комітетами Верховної Ради України з питань фінансів і банківської діяльності та з питань бюджету.




Прем’єр-міністр України
Ю. ТИМОШЕНКО



Інд.39

http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnp ... =243291797

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 24 лютого 2010 р. №185

ПОРЯДОК
використання у 2010 році коштів Стабілізаційного
фонду для виконання функцій столиці відповідно до
Закону України “Про столицю України — місто-герой Київ”

1. Цей Порядок визначає механізм використання у 2010 році коштів Стабілізаційного фонду для виконання функцій столиці відповідно до Закону України “Про столицю України — місто-герой Київ” (далі — бюджетні кошти).

2. Головним розпорядником бюджетних коштів є Мінфін, розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня — Головне фінансове управління, Головне управління капітального будівництва та Головне управління комунального господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міськдержадміністрації) відповідно до компетенції (далі — розпорядники бюджетних коштів).

3. Бюджетні кошти виділяються з урахуванням вимог Порядку використання коштів Стабілізаційного фонду, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2009 р. № 289 (Офіційний вісник України, 2009 р., № 24, ст. 793; 2010 р., № 2, ст. 69).

4. Бюджетні кошти спрямовуються на фінансування таких проектів будівництва та реконструкції:

перекладка напірного каналізаційного колектора від насосної станції житлового масиву Святошин до Чумаківського самопливного колектора, будівництво — 40,5 млн. гривень;

південно-західний каналізаційний колектор, I—IV пускові комплекси, будівництво — 97,6 млн. гривень;

водовідна мережа діаметром 1400 міліметрів від вул. Гречка до Великої кільцевої дороги у Подільському, Шевченківському та Святошинському районах м. Києва, будівництво — 52,2 млн. гривень;

каналізаційний колектор від Мостицького до Головного міського колектора, перша черга, будівництво — 55,2 млн. гривень;

прохідний колектор водопроводу діаметром 1400 міліметрів від станції метро “Дніпро” до вул. Кіровоградської у м. Києві, реконструкція — 15,7 млн. гривень;

колектор по вул. Стеценка з метою ліквідації каналізаційно-напірної станції “Нивки” у м. Києві, будівництво — 44 млн. гривень;

каналізаційний колектор по вул. Протасів Яр від вул. Солом’янської до вул. Грінченка у Солом’янському районі м. Києва, будівництво — 21,6 млн. гривень;

каналізаційний колектор по вул. Кіото у Дарницькому районі м. Києва, реконструкція — 2,9 млн. гривень;

напірні колектори № 1 і 2 каналізаційно-напірної станції “Микільська Борщагівка № 1” (дві нитки) у Святошинському районі м. Києва, будівництво — 12,6 млн. гривень;

напірний каналізаційний колектор № 1 від каналізаційно-напірної станції “Микільська Борщагівка № 2” у Святошинському районі м. Києва, реконструкція — 25 млн. гривень;

каналізаційний колектор діаметром 500 міліметрів по Столичному шосе, реконструкція — 7,1 млн. гривень;

лінія швидкісного трамваю від вул. Старовокзальної до Великої кільцевої дороги, комплексна реконструкція — 75,6 млн. гривень;

реконструкція споруд очистки стічних каналізаційних вод і будівництва технологічної лінії з обробки та утилізації осадів Бортницької станції аерації департаменту експлуатації каналізаційного господарства ВАТ “Київводоканал” (проектні роботи) — 16,6 млн. гривень;

реконструкція дамб мулових полів № 1 і 2 Бортницької станції
аерації — 23,6 млн. гривень;

удосконалення процесу видалення органічних сполук і підвищення енергетичної ефективності Бортницької станції аерації по вул. Колекторній, 1, у Дарницькому районі — 9,8 млн. гривень.

5. Фінансування об’єктів капітального будівництва здійснюється відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 52, ст. 2374).

6. Операції, пов’язані з використанням бюджетних коштів, проводяться відповідно до Порядку обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету, затвердженого Державним казначейством.

7. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання виключно у межах фактично перерахованих на рахунки бюджетних коштів.

8. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.

9. Головне фінансове управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міськдержадміністрації) подає Мінфіну щомісяця до
10 числа інформацію про використання бюджетних коштів у розрізі об’єктів.

10. Державне казначейство подає Мінфіну щомісяця до 16 числа інформацію про обсяги перерахування бюджетних коштів у розрізі об’єктів.

11. Головний розпорядник бюджетних коштів подає Кабінетові Міністрів України щокварталу до 20 числа наступного місяця інформацію про використання бюджетних коштів у розрізі об’єктів.

12. Після закінчення бюджетного періоду залишки бюджетних коштів, що обліковуються на рахунках їх розпорядників станом на 1 січня 2011 р., повертаються до Стабілізаційного фонду.

13. Складення та подання фінансової звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnp ... =243291804
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Плани Київського метрополітену на 2010 рік (проект)

[ Офіційний сайт КП «Київський метрополітен»| 10-03-2010 ]
Основними складовими успішного розвитку нашого підприємства є виконання Комплексної інвестиційної програми техніко-економічного розвитку КП «Київський метрополітен» на 2010 рік та Програми соціально-економічного розвитку м. Києва.


Комплексна інвестиційна програма техніко-економічного розвитку КП «Київський метрополітен» на 2010 рік передбачає:

• гідну підготовку підприємства до відзначення 50-річчя з дня пуску першої дільниці метрополітену;

• підвищення рівня безпеки перевезень і культури обслуговування пасажирів, експлуатаційної надійності основних засобів і систем метрополітену, пожежної і техногенної безпеки, санітарного стану, ефективності управління і організації перевізного процесу;

• створення сприятливих умов життєдіяльності й вільного доступу в метрополітен осіб з обмеженими можливостями тощо.


Інвестиційною програмою оновлення і поліпшення основних засобів метрополітену передбачено виконати 101 першочергову роботу на загальну суму 31 045,69 тис. грн.

Серед них 33 проектні та проектно-дослідницькі роботи на загальну суму 2 841,22 тис. грн., а також 68 робіт з впровадження нової техніки, передових технологій, механізації та автоматизації виробничих і технологічних процесів на загальну суму 28 204,47 тис. грн. Зокрема, це:

• впровадження 29440 комплектів сучасного рейкового скріплення німецької фірми «ФОССЛОХ» (витрати — 1000 тис. грн.) — економічний ефект на 1 км — 45 тис. грн., на запланованих 4 км, відповідно, 180 тис. грн.;

• впровадження сучасних енергозберігаючих технологій і устаткування, всього 16 робіт, сумарні витрати — 8 389,2 тис. грн.; економічний ефект від реалізації — 5 300 тис. грн., в т.ч., на зниження споживання:

– електроенергії — 8 робіт, витрати — 2260,3 тис. грн.; економічний ефект від реалізації 340 тис. грн.

– теплової енергії — 6 робіт, витрати — 4460,9 тис. грн.; економічний ефект від реалізації 4200 тис. грн.

– природного газу — 2 роботи, витрати — 1668,0 тис. грн.; економічний ефект від реалізації 760 тис. грн.

Із 33-х проектних робіт 22 (145 окремих проектів) на суму 1 134,5 млн. грн. будуть виконані силами ПКТБ метрополітену.

Очікуваний економічний ефект від реалізації запланованих першочергових заходів цього підрозділу складає близько 10 300,0 тис. грн.


Крім цього, оновлення і поліпшення основних засобів метрополітену (науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи) заплановано виконання 4-х першочергових робіт на загальну суму 1 590,0 тис. грн. Основні з них направлені на дослідження несучої несної здатності конструкцій рам кузовів вагонів метрополітену серії 81-717, 81-714 і рам візків вагонів, які вичерпали встановлений ресурс експлуатації і перевищили його, з метою продовження терміну їх експлуатації на 10–15 років. У цілому в зазначеному підрозділі на 2010 рік заплановано виконати 5 робіт на загальну суму 1 743,0 тис. грн.


Інвестиційна програма технічного розвитку і переоснащення основних засобів метрополітену.

Джерелами фінансування передбачених у цьому напрямі робіт є ресурси державного і міського бюджетів метрополітену, кредити, лізинг та інші. На 2010 рік заплановано виконати 33 першочергові роботи на загальну суму 542 804,11 тис. грн.:

• кошти державного бюджету — 9 583,2 тис. грн.,

• кошти міського бюджету — 203 625,53 тис. грн. (у т.ч. 15 215,2 тис. грн. — борг за виконані в минулі роки роботи),

• кошти метрополітену — 22 790,78 тис. грн.,

• кредити, лізинг та інші джерела — 306 804,6 тис. грн.).


Серед першочергових робіт слід відзначити придбання 105 вагонів метрополітену, в т.ч. 100 вагонів на умовах фінансового лізингу і 5 вагонів за кредитною угодою ЄБРР, на загальну суму 256 951,13 тис. грн., заміну 5 ескалаторів на сучасні на станціях «Політехнічний інститут» та «Берестейська» на загальну суму 57 100,0 тис.
грн., а також впровадження автоматизованої системи проходу пасажирів на суму 13 766,6 тис. грн. Окрім цього, заплановано:

• впровадження системи відеоспостереження і центру відеомоніторингу на суму 27 550,0 тис. грн. (кошти міського бюджету — 5 550,0 тис. грн. (в т.ч. 3 128,9 тис. грн. — борг за виконані в 2009 році роботи), кредити, лізинг і інше — 22 000,0 тис. грн.);

• створення сучасного єдиного диспетчерського центру метрополітену на суму 36 100,0 тис. грн. (кошти міського бюджету — 5 600,0 тис. грн., кредити, лізинг і інше — 30 500,0 тис. грн.);
• модернізація колієвимірювальної станції (кошти метрополітену — 8 500,0 тис. грн.);

• заміна рам візків вагонів — 102 шт. на загальну суму 15 300,0 тис. грн. (кошти міського бюджету — 10 800,0 тис. грн. (72 шт.), кошти метрополітену — 4 500,0 тис. грн. (30 шт);

• придбання 6 одиниць спеціальної техніки (снігоочисної машини, ВПРС, мотовоза, дефектоскопних візків і 2 платформ УП-4 для дрезин і мотовозів) на загальну суму 29 079,7 тис. грн. (кошти міського бюджету — 8 079,7 тис. грн. (в т.ч. 89,0 тис. грн. — борг за роботи, виконані в минулі роки), кредити, лізинг і інше — 20 200,0 тис. грн.).


Програма соціально-економічного розвитку м. Києва

На першому місці в цій програмі, звісно, пуск трьох нових станцій «метро на Теремки». Сьогодні об’єкти готові на 95%, і тільки ненадходження коштів (близько 600 млн. грн.) з державного бюджету затримує початок експлуатації нових станцій. Є надія, що 2010 року питання з державним фінансуванням буде вирішено позитивно і мешканці Теремків отримають можливість користуватись найзручнішим і найшвидшим видом громадського транспорту.

Також наприкінці січня заступник міського голови Валерій Міронов провів зустріч з японськими інвесторами, які зацікавлені в розвитку проекту «метро на Троєщину». Але поки говорити про щось конкретне рано.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Сообщение Bomberman »

заміну 5 ескалаторів на сучасні на станціях «Політехнічний інститут» та «Берестейська»
Именно замена? Или под заменой имеется ввиду капремонт....
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

впровадження 29440 комплектів сучасного рейкового скріплення німецької фірми «ФОССЛОХ»
Это то что между Черниговской и Лесной? приветствую. Там стыки не так слышно и поезд не так дергается. надеюсь на подземный участок это распространится
Люблю пневматику!

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Я, честно говоря, не пойму, каким образом замена противоугона, снижает шум при прохождении стыков...
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

Я тоже не пойму. Но факт есть факт. Или же на том участке расстояние между рельсами более минимальное... :roll:
Люблю пневматику!

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Dimon, что с чем ты сравниваешь? Один участок с другим? Это неправильно: нужно сравнивать один и тот же участок до и после. С попроавкой на субъективность человеческого восприятия в нашем случае это сделать невозможно.
Здесь могла быть моя подпись...

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5355
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

Sinoptik писал(а):Я, честно говоря, не пойму, каким образом замена противоугона, снижает шум при прохождении стыков...
Так ведь современные крепления снижают вибрацию рельс и шпал, это не стык крнечно, но тоже звук.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

«Київавтодор» хоче 171 мільйон на ремонт доріг

[ «Українська правда. Київ» | 15.03.2010 18:16 ]
КК «Київавтодор» планує, що в поточному році на капітальний ремонт доріг у столиці буде виділено з міського бюджету близько 70 мільйонів гривень, на поточний ремонт — 101 мільйон гривень.

Про це на прес— конференції в понеділок заявив гендиректор корпорації Георгій Глинський, повідомляє «Інтерфакс».

За його словами, «Київавтодор» у першу чергу планує завершити реконструкцію і будівництво об’єктів, що були початі в попередні роки — Московської площі, естакади на Набережно-Хрещатицькій, капремонт проспекту Палладіна і вулиці Олени Теліги.

Крім того, планується почати капітальний ремонт Моста Метро.

З нових об’єктів заплановані тільки проектування і початок будівництва нової під’їзної дороги до аеропорту «Київ»(Жуляни) від проспекту Червонозоряного.

За словами Глинського, «Київавтодор» подав відповідну пропозицію для включення в проект міського бюджету на поточний рік.

Крім того, корпорація планує цього року здійснити поточний ремонт 700 тисяч кв м доріг. Для того, щоб привести дороги в належний вигляд до Євро-2012, необхідно здійснити капремонт 13 мільйонів кв. м автодоріг на загальну суму 6,3 мільярда гривень, і поточний ремонт 9,3 мільйонів кв. м на суму 1,4 мільярда гривень.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5902
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

В Киеве построят еще 25 станций метро

http://for-ua.com/ukraine/2010/06/15/154434.html

15 июня 2010 | 15:44

Уже разработан соответствующий проект строительства наземной линии метро по улице Бальзака, по которому плановый срок строительства трассы составляет 5 лет.

Концепцией развития города Киева до 2025 года предусмотрено увеличение длины линии метрополитена на 63%, с 60 до 98 км, будет построено около 27 новых станций метро. Об этом заявил и.о. начальника Главного управления градостроительства, архитектуры и дизайна городской среды Киевской городской госадминистрации Сергей Броневицкий на совещании в КГГА.

По словам Броневицкого, планируется строительство метро на жилой массив Троещина с трассой по проспекту Маяковского с сохранением линии скоростного трамвая по улице Бальзака.

Трамвайные сети в Киеве предполагается увеличить со 124 до 156 км, троллейбусных - на 34%. Кроме того, запланировано введение в эксплуатацию кольцевой линии городской электрички, сообщает «Город Киев«.

В то же время начальник КП «Киевский метрополитен» Петр Мирошников отметил, что перенесение строительства трассы метро на Троещине с улицы Бальзака на проспект Маяковского является нецелесообразным. По его словам, уже разработан соответствующий проект строительства наземной линии метро по улице Бальзака, по которому плановый срок строительства трассы составляет 5 лет. Кроме того, строительство подземной трассы метро по проспекту Маяковского обойдется в 3-4 раза дороже.

«ForUm»
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7685
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Сообщение Анатолий »

Хватит разрабатывать планы! Надо просто начать строить метро!! Хоть по Бальзака, хоть по Маяковского, хоть по Закревского... Хватит болтать!!! Пора дело делать!!!!

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Анатолий, последнее сообщение больше похоже на призыв окон РОСТА.
Старайся вкладывать меньше эмоций, и больше смысла.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Уже разработан соответствующий проект строительства наземной линии метро по улице Бальзака, по которому плановый срок строительства трассы составляет 5 лет.

По словам Броневицкого, планируется строительство метро на жилой массив Троещина с трассой по проспекту Маяковского с сохранением линии скоростного трамвая по улице Бальзака.

Обожаю плюрализм мнений в головах чиновников :wink:
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12484
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Слава Богу, что плюрализм - не в одной голове, и раздвоения личности не наблюдается ни у чиновника, ни у представителя хозяйствующего субъекта.

Но решать будет не хозсубъект, а чиновник. Поэтому перенос проектирования линии на ул. Маяковского выглядит более реальным, чем реплики несогласного хозсубъекта.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Ответить