Телеграмма прошла.
====
24.11.09 О 4:41 НА СТ. БОРЩАГІВКА-ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОПОЇЗДОМ 6902 СПОЛУЧЕННЯМ БОРЩАГІВКА-ТЕХНІЧНА-НІЖИН,ЕР9М 396,ПІД УПРАВЛІННЯМ МАШИНІСТА КУЛІНІЧА,ПОМІЧНИКА МАШИНІСТА ЛАШЕВИЧА ДОПУЩЕНО ПРОЇЗД ЗАБОРОННОГО СИГНАЛУ Ч11 З НАСТУПНИМ РОЗРІЗОМ ДВОХ СТРІЛОЧНИХ ПЕРЕВОДІВ
====
Отправились по желтому, махнули красный выходной и через 150 метров порезали две стрелки. По телеграмме путь отправления не кодирован. При этом дважды давили на РБ. (Это они оба пьяные, обкуренные или невыспавшиеся? Или просто заболтались?)
P.S. У кого-нибудь есть ТРА или схема Борщаговки-технической?
Взрез двух стрелок по Борщаговке-технической
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Взрез двух стрелок по Борщаговке-технической
Объяснять оппонентам свою точку зрения надо спокойно и методично, вводя поправки на направление ветра, износ ствола и температуру снаряда.
Ну даю полную телеграмму.
====
З КИЇВА НР 000288/ЦРП 25/11-09 1643=
ВСІМ Н, НЗТ, НЗЛ, НЗД, НЗ-РБ, ДН-НЗ, УРБ, НРП, Т, РПЧ, РПД, ТЧ, ТД, ДНЧ,
ДС,ПЧ,ШЧ,ЗАЛІЗНИЦЬ УКРАЇНИ
КОПІЯ ЦРП, цт, ЦРБ, ЦД, ЦП, ЦШ=
24.11.09 О 4-41 НА СТ. БОРЩАГІВКА-ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОПОЇЗДОМ НР 6902 СПОЛУЧЕННЯМ БОРЩАГІВКА-ТЕХНІЧНА-НІЖИН,ЕР9М НР 396,ПІД УПРАВЛІННЯМ МАШИНІСТА ДЕПО ФАСТІВ КУЛІНІЧА,ПОМІЧНИКА МАШИНІСТА ЛАШЕВИЧА ДОПУЩЕНО ПРОЇЗД ЗАБОРОННОГО СИГНАЛУ Ч11 З НАСТУПНИМ РОЗРІЗОМ ДВОХ СТРІЛОЧНИХ ПЕРЕВОДІВ ПРИ ТАКИХ ОБСТАВИНАХ.
ПО ПЕРШІЙ ГОЛОВНІЙ КОЛІЇ О 4-34 ПРОСЛЇДУВАВ ПАСАЖИРСЬКИЙ ПОЇЗД НР 111 СПОЛУЧЕННЯМ ХАРКІВ-ЛЬВІВ, ПІСЛЯ ПРОСЛІДУВАННЯ ПОЇЗДА НР 111 ДСП ЗАРУЦЬКА ВІДКРИЛА МАРШРУТНИЙ СВІТЛОФОР ЧМ11А 3 11А КОЛІЇ НА 11-ТУ КОЛІЮ ДО СВІТЛОФОРА Ч11, МАШИНІСТ ВІДПРАВИВСЯ 3 11А КОЛІЇ ПО ЖОВТОМУ ВОГНЮ МАРШРУТНОГО СВІТЛОФОРА ЧМ11А НА 11-ТУ КОЛІЮ. ВИХІДНИЙ СИГНАЛ Ч11 СИГНАЛІЗУВАВ ЧЕРВОНИМ ВОГНЕМ.
ВІДСТАНЬ МІЖ СИГНАЛАМИ 300 МЕТРІВ (КОЛІЯ ВІДПРАВЛЕННЯ НЕ КОДОВАНА).
ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НЕ СЛІДКУВАЛА ЗА СИГНАЛОМ СВІТЛОФОРА Ч11, ПОЛОЖЕННЯМ ГОСТРЯКІВ , ДВІЧІ НАТИСНУВШИ РУКОЯТКУ ПИЛЬНОСТІ , ПРОСЛІДУВАЛА СТРІЛОЧНІ ПЕРЕВОДИ НР 35, НР 29 ЩО БУЛИ ПО МАРШРУТУ, ТА РОЗРІЗАЛА СТРІЛКИ НР 21 ТА НР 17
ВІДСТАНЬ ВІД СВІТЛОФОРА Ч11 ДО СТРІЛКИ НР 17 150 МЕТРІВ.
ВИПАДОК СТАВ МОЖЛИВИМ З ПРИЧИНИ ГРУБИХ ПОРУШЕНЬ МАШИНІСТОМ КУЛІНЇЧ А.О.,ПОМІЧНИКОМ МАШИНІСТА ЛАШЕВИЧ С.І.,
Пп..16.38, 16.39, 16.40.ПТЕ, та
Пп.. 3.8, 3.18.1, 3.19.1 ІНСТРУКЦІЇ ЛОКОМОТИВНІЙ БРИГАДІ ЦТ-0106.
З МЕТОЮ НЕДОПУЩЕННЯ ПОДІБНИХ ВИПАДКІВ ЗОБОВ'ЯЗУЮ:
1.ВСІМ Н,НЗТ,НЗД,НЗЛ,НЗ-РБ,ДН,УРБ,НРП,Т,РПЧ,РПД,ТЧ,ТД,ДНЧ,ДС, ПЧ,ШЧ,ОЗНАЙОМИТИ ПРИЧЕТНИХ ПРАЦІВНИКІВ З ОБСТАВИНАМИ ЦІЕЇ ТРАНСПОРТНОЇ ПОДІЇ ПІД РОЗПИС.
2.Н ПЇВДЕННО-ЗАХЇДНОІ ЗАЛІЗНИЦІ,ЦРП,ЦРБ ПРОВЕСТИ СЛУЖБОВЕ РОЗЛІДУВАННЯ ТРАНСПОРТНОЇ ПОДІЇ У ВСТАНОВЛЕНІ ТЕРМІНИ,ВЖИТИ ЗАХОДІВ ЩОДО НЕДОПУЩЕННЯ ПОДІБНИХ ВИПАДКІВ.
3.ЦРП ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ РОЗГЛЯДУ ПІДГОТУВАТИ ТЕЛЕГРАФНУ ВКАЗІВКУ ПРИЧЕТНИМ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ОСТАТОЧНИМИ ПРИЧИНАМИ ТА ОБСТАВИНАМИ ВИПАДКУ.РОЗРОБИТИ ЗАХОДИ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ БЕЗПЕКИ РУХУ НА ЗАЛІЗНИЦЯХ.
4.КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ЦІЕІ ВКАЗІВКИ ПОКЛАДАЮ НА ЦРП =
ЦЗЛ-1Ч/581 ЗАСТУПНИК ГЕНЕРАЛЬНОГО ДИРЕКТОРА УКРЗАЛІЗНИЦІ ОСТАПЮК-
====
====
З КИЇВА НР 000288/ЦРП 25/11-09 1643=
ВСІМ Н, НЗТ, НЗЛ, НЗД, НЗ-РБ, ДН-НЗ, УРБ, НРП, Т, РПЧ, РПД, ТЧ, ТД, ДНЧ,
ДС,ПЧ,ШЧ,ЗАЛІЗНИЦЬ УКРАЇНИ
КОПІЯ ЦРП, цт, ЦРБ, ЦД, ЦП, ЦШ=
24.11.09 О 4-41 НА СТ. БОРЩАГІВКА-ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОПОЇЗДОМ НР 6902 СПОЛУЧЕННЯМ БОРЩАГІВКА-ТЕХНІЧНА-НІЖИН,ЕР9М НР 396,ПІД УПРАВЛІННЯМ МАШИНІСТА ДЕПО ФАСТІВ КУЛІНІЧА,ПОМІЧНИКА МАШИНІСТА ЛАШЕВИЧА ДОПУЩЕНО ПРОЇЗД ЗАБОРОННОГО СИГНАЛУ Ч11 З НАСТУПНИМ РОЗРІЗОМ ДВОХ СТРІЛОЧНИХ ПЕРЕВОДІВ ПРИ ТАКИХ ОБСТАВИНАХ.
ПО ПЕРШІЙ ГОЛОВНІЙ КОЛІЇ О 4-34 ПРОСЛЇДУВАВ ПАСАЖИРСЬКИЙ ПОЇЗД НР 111 СПОЛУЧЕННЯМ ХАРКІВ-ЛЬВІВ, ПІСЛЯ ПРОСЛІДУВАННЯ ПОЇЗДА НР 111 ДСП ЗАРУЦЬКА ВІДКРИЛА МАРШРУТНИЙ СВІТЛОФОР ЧМ11А 3 11А КОЛІЇ НА 11-ТУ КОЛІЮ ДО СВІТЛОФОРА Ч11, МАШИНІСТ ВІДПРАВИВСЯ 3 11А КОЛІЇ ПО ЖОВТОМУ ВОГНЮ МАРШРУТНОГО СВІТЛОФОРА ЧМ11А НА 11-ТУ КОЛІЮ. ВИХІДНИЙ СИГНАЛ Ч11 СИГНАЛІЗУВАВ ЧЕРВОНИМ ВОГНЕМ.
ВІДСТАНЬ МІЖ СИГНАЛАМИ 300 МЕТРІВ (КОЛІЯ ВІДПРАВЛЕННЯ НЕ КОДОВАНА).
ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НЕ СЛІДКУВАЛА ЗА СИГНАЛОМ СВІТЛОФОРА Ч11, ПОЛОЖЕННЯМ ГОСТРЯКІВ , ДВІЧІ НАТИСНУВШИ РУКОЯТКУ ПИЛЬНОСТІ , ПРОСЛІДУВАЛА СТРІЛОЧНІ ПЕРЕВОДИ НР 35, НР 29 ЩО БУЛИ ПО МАРШРУТУ, ТА РОЗРІЗАЛА СТРІЛКИ НР 21 ТА НР 17
ВІДСТАНЬ ВІД СВІТЛОФОРА Ч11 ДО СТРІЛКИ НР 17 150 МЕТРІВ.
ВИПАДОК СТАВ МОЖЛИВИМ З ПРИЧИНИ ГРУБИХ ПОРУШЕНЬ МАШИНІСТОМ КУЛІНЇЧ А.О.,ПОМІЧНИКОМ МАШИНІСТА ЛАШЕВИЧ С.І.,
Пп..16.38, 16.39, 16.40.ПТЕ, та
Пп.. 3.8, 3.18.1, 3.19.1 ІНСТРУКЦІЇ ЛОКОМОТИВНІЙ БРИГАДІ ЦТ-0106.
З МЕТОЮ НЕДОПУЩЕННЯ ПОДІБНИХ ВИПАДКІВ ЗОБОВ'ЯЗУЮ:
1.ВСІМ Н,НЗТ,НЗД,НЗЛ,НЗ-РБ,ДН,УРБ,НРП,Т,РПЧ,РПД,ТЧ,ТД,ДНЧ,ДС, ПЧ,ШЧ,ОЗНАЙОМИТИ ПРИЧЕТНИХ ПРАЦІВНИКІВ З ОБСТАВИНАМИ ЦІЕЇ ТРАНСПОРТНОЇ ПОДІЇ ПІД РОЗПИС.
2.Н ПЇВДЕННО-ЗАХЇДНОІ ЗАЛІЗНИЦІ,ЦРП,ЦРБ ПРОВЕСТИ СЛУЖБОВЕ РОЗЛІДУВАННЯ ТРАНСПОРТНОЇ ПОДІЇ У ВСТАНОВЛЕНІ ТЕРМІНИ,ВЖИТИ ЗАХОДІВ ЩОДО НЕДОПУЩЕННЯ ПОДІБНИХ ВИПАДКІВ.
3.ЦРП ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ РОЗГЛЯДУ ПІДГОТУВАТИ ТЕЛЕГРАФНУ ВКАЗІВКУ ПРИЧЕТНИМ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ОСТАТОЧНИМИ ПРИЧИНАМИ ТА ОБСТАВИНАМИ ВИПАДКУ.РОЗРОБИТИ ЗАХОДИ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ БЕЗПЕКИ РУХУ НА ЗАЛІЗНИЦЯХ.
4.КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ЦІЕІ ВКАЗІВКИ ПОКЛАДАЮ НА ЦРП =
ЦЗЛ-1Ч/581 ЗАСТУПНИК ГЕНЕРАЛЬНОГО ДИРЕКТОРА УКРЗАЛІЗНИЦІ ОСТАПЮК-
====
Объяснять оппонентам свою точку зрения надо спокойно и методично, вводя поправки на направление ветра, износ ствола и температуру снаряда.
- sashman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 7031
- Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
- Откуда: оттуда.
- Контактная информация:
Я, конечно, не знаток всяких КЛУБов, но в чём тут криминал?straus писал(а):путь отправления не кодирован. При этом дважды давили на РБ.
Бывает. 4 утра, всё такое.straus писал(а):(Это они оба пьяные, обкуренные или невыспавшиеся? Или просто заболтались?)
В телеграммах РЖД в таких случаях обязательно указывается, когда и сколько спала бригада перед проишествием.
Что там увидишь? Схода не было, стрелки уже наверное давно осмотрены и отремонтированы шчистами.DFAW писал(а):Могу сходить завтра посмотреть на местности, если не забуду.
http://ru.wikipedia.org/wiki/Взрез_стрелкиSascha писал(а):А что такое "разрезали", "порезали", "взрез"?
Океания всегда воевала с Ост-Азией
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Ну человек сверху вон схему просил.sashman писал(а):Что там увидишь? Схода не было, стрелки уже наверное давно осмотрены и отремонтированы шчистами.DFAW писал(а):Могу сходить завтра посмотреть на местности, если не забуду.
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.