ЖД-транспорт :-)

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5897
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

ЄБРР надає 150 млн. євро для будівництва другої колії та електрифікації на напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка, - Володимир Омелян

https://mtu.gov.ua/news/29419.html

30 Грудня 2017, 10:38

ЄБРР надає кредит в обсязі 150 млн. євро для будівництва другої колії, електрифікації та модернізації систем сигналізації і зв'язку на напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка. Відповідну Угоду було підписано сьогодні, 30 грудня 2017 року, в Міністерстві інфраструктури України за участі Міністра Володимира Омеляна.

Головною метою підписання Гарантійної угоди є залучення ПАТ «Укрзалізниця» кредитних коштів ЄБРР в обсязі 150 млн. євро, що передбачено Угодою про надання позики між Публічним акціонерним товариством «Українська залізниця» та Європейським банком реконструкції та розвитку.

Загальна вартість проекту становить орієнтовно 300 млн євро.

Фінансування проекту планується здійснити за рахунок залучених кредитних коштів Європейського банку реконструкції та розвитку під державні гарантії в обсязі – 150 млн євро. Джерелом співфінансування проекту будуть залучені кошти Європейського інвестиційного банку (відповідну Фінансову угоду було підписано у грудні минулого року).

За словами Володимира Омеляна, реалізація Проекту дозволить підвищити пропускну спроможності залізничного напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка, який пролягає територією Кіровоградської, Миколаївської та Одеської областей, що у свою чергу дозволить вирішити проблеми з пропуском вантажів в напрямку миколаївських портів; підняти дільничну швидкість руху вантажних поїздів на 20 – 25%, що дасть можливість скоротити термін доставки вантажів, а також суттєво зменшити експлуатаційні витрати, пов’язані із поліпшенням організації руху поїздів, а саме уникнути значної кількості гальмувань і розгонів поїздів (при виконані обгонів та схрещувань); одержати значну економію дизельного палива й поліпшити екологічну ситуацію в регіоні за рахунок виключення шкідливих викидів (продуктів згоряння дизельного палива) в атмосферу загальною кількістю 11000 т/рік; додатково створити близько 300 кваліфікованих робочих місць.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5897
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Укрзалізниця у 2017 році оновила в поїздах понад 330 тисяч комплектів постільної білизни та майже 160 тисяч одиниць знімного інвентарю, – Євген Кравцов

http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to ... ic/466331/

16.01.2018

Укрзалізниця минулого року екіпірувала поїзди 330,8 тис. нових комплектів постільної білизни та 159,4 тис. одиниць знімного інвентарю – це матраци, подушки, ковдри та чохли. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За його словами, постачання цієї продукції за договорами, укладеними у 2017 році, здійснюватиметься також у січні-лютому 2018 року. Так планується отримати 125,7 тис. комплектів постільної білизни, 3,8 тис. матраців, 7,3 тис. подушок, 4,1 тис. ковдр та 7,3 тис. матрацних чохлів.

«Ми приділяємо увагу сервісу пасажирських перевезень. Збільшили обсяги оновлення постільної білизни та знімного інвентарю, придбали минулого року 50 нових вагонів купейного типу, з яких 18 – нового формату з меблями, що трансформуються. З нових вагонів ми сформували нові поїзди, якими вже користуються пасажири – це №7/8 та 749/750 Київ –Івано-Франківськ-Київ, №37/38 та №737/738 Київ – Запоріжжя – Київ, №11/12 Львів – Одеса, №7/8 Харків-Одеса та №1/2 Івано-Франківськ – Костянтинівка. Ми продовжимо оновлювати рухомий склад і у 2018-му запланували придбати 60 пасажирських вагонів», – розповів в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Нагадуємо, щоденно для користування пасажирам надається близько 80 тисяч комплектів постільної білизни.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

У 2018 році Південно-Західна залізниця виконає комплексну реконструкцію одного з найбільших залізничних вузлів України - Дарницького


Про це повідомив в.о. директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Роман Веприцький під час комісійного інспектування станції Дарниця та залізничних підприємств, які входять до складу Дарницького вузла.

За словами Романа Веприцького, комплексну програму реконструкції Дарницького залізничного вузла, яка містить заходи технічного й органі-заційного характеру, було розроблено після ретельного аналізу показників діяльності вузла за 2016-2017 роки та амортизаційних характеристик місцевої інфраструктури й обладнання. Практична реалізація цієї програми дозволить значно підвищити КПД станції і всіх вузлових підприємств, вивести їх на новий рівень виробничої діяльності та санпобуту, а також надання послуг пасажирам.

Упродовж 2018 року залізничники планують відремонтувати ряд колій на станції Дарниця та в парку «Ліски», оновити тут низку стрілочних переводів і гіркових уповільнювачів, модернізувати мережі електроживлення й освітлення, систему гучномовного зв’язку та відеонагляду.

Значні обсяги робіт передбачено і на вузлових підприємствах, насамперед у локомотивному та вагонному депо. Так, на ПТО тепловозів і електровозів модернізують системи підігріву та екіпірування локомотивів мастилами, а в цехах відремонтують зношене електрообладнання, компресори, верстати та двигуни.

На всіх вузлових підприємствах також виконають капітальні чи поточні ремонти виробничих будівель і споруд – фасадів, покрівель, підвалів та інших приміщень, оновлять комп’ютерну техніку, радіостанції, тощо.

Окремим рядком у програмі реконструкції Дарницького вузла прописане створення належних умов праці та санпобуту залізничників: ремонт душових, туалетів, роздягалень, кімнат приймання їжі, сходових маршів, утеплення приміщень, заміна вікон, а також енергоощадні заходи, зокрема, встановлення приладів обліку та сучасного опалювального обладнання у котельнях.

«У нас комплексний підхід до реконструкції Дарницького вузла, - говорить в.о. керівника Південно-Західної залізниці Роман Веприцький. - Ми оновлюватимемо його самі і водночас наполягатимемо на тому, щоб прилеглі до Дарниці незалізничні підприємства навели лад у зоні своєї відповідальності. Один із найбільших залізничних вузлів України має стати взірцевим, показати гідний наслідування приклад виробничої культури та сервісу».

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

ЛиС, а на рахунок Дарницького залізничного вокзалу нічого не чути ?
Без його добудови вузол взірцевим бути аж ніяк не може

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

Все інше теж поки що з розряду "бла бла бла" і "вилами по воді писано". Новий в.о. імітує видимість бурхливої діяльності. Толку з нових уповільнювачів(які, доречі, не так давно міняли) якщо працювати немає кому :)

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

офф - а на рахунок Дарницького залізничного вокзалу - можно только перевести деньги. - а що до Дарницького залізничного вокзалу (или "з приводу" или еще куча варинтов). Я тоже на калькуляторе "рахую, що Ісуса не було"...

Это у соседей только "считаю счетами, а еще и думать умею" обозначается одним словом.

взірцевим - зразковим.

Это не разработанный проект для массового копирования или эталон (взірець, specimen), а просто очень хороший уже существующий обьект, достойный (но не обязательно) подражанию (зразок, sample).

Ну ты уже и сам знаешь, в каком "богатом и могучем" только "образцовый образец" придумали)).

В копилку - "участок" - ділянка і дільниця. А потом появляются таблички - "аварійно-небезпечна дільниця дороги" на столбе и "ділянка міліції" на двери участкового...

прошу прощения за оффтоп...
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5897
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Україна спільно з Італією готує запровадження високошвидкісного залізничного сполучення в Україні

https://mtu.gov.ua/news/29498.html

30 Січня 2018, 17:26

Україна спільно з Італією розпочинає підготовку техніко-економічної документації для запровадження високошвидкісного залізничного сполучення в Україні. Про це під час зустрічі домовилися Міністр інфраструктури України Володимир Омелян та Президент компанії «Italferr» Рікардо Марія Монті, а також представники посольства Італійської Республіки в Україні. Зустріч відбулась 30 січня 2018 року в Міністерстві інфраструктури України.

​Володимир Омелян наголосив, що запровадження високошвидкісного залізничного руху в Україні є мега інфраструктурним проектом державного значення: «Це – мегапроект, реалізація якого не тільки змінить залізничний сектор, а й позитивно позначиться на економічному стані низки регіонів, значно розширить потужності існуючих сфер виробництва і запустить нові. Сьогодні разом з італійськими партнерами ми робимо перший крок на цьому шляху».

«Я радий, що ми можемо розпочати цей процес за підтримки компанії «Italferr», яка належить до Державної Залізничної Групи і має досвід в своєму секторі понад 30 років. Ми залучаємо «Italferr» до розробки ТЕО євроколії сполученням Одеса-Київ-Львів. Досягненнями компанії є значні інфраструктурні проекти для звичайного і високошвидкісного залізничного сектору, як в Італії, так і в інших країнах. І надважливо, що зміни в Україні ми розпочинаємо за підтримки провідної європейської компанії», - додав очільник міністерства.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

Кому-то явно снится трава у дома :)

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9311
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Делать вид работы-то надо... Вот и стараются.
ТЭО, к тому же, ни к чему не обязывает.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

dimentiy ТЭО ведь тоже денег стоит. Ладно, если это чьи-то "левые" деньги. Гитарист вон и в Америку катался за счёт УЗ, и в Грузию и в Китай. А профита - 0. Единственное, что гитаристу реально можно поставить как достижение - скидки на ИС+ до Пшемышля. Сам попопльзовался ;) Вот только просрано гораздо больше

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9311
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Я не хочу обсуждать здесь кто прав, кто виноват. Но в целом согласен, что главный успех УЗ — это имитация бурной деятельности.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

Прав всегда тот, у кого больше прав. Вот имитацию я имел ввиду. Хотя в целом вялотекуще всё таки что-то происходит. Например, реконструкция устройств СЦБ на северном полукольце. Нет, к ТТ и прочим "грибам" отношения не имеет, просто по сроку положено. Но это скорее не благодаря, а вопреки всевозможным спичам :)

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

Италферр зайдёт — будет профит всем, не зайдёт — так и будет.

А ваше, ЛиС, мнение, в данном случае иррелевантно. Вы, как можно было убедиться по прошлым постам, слишком долго варились в этой каше и пропитались корпоративным креозотом духом до мозга костей. Это хорошо, это движет в сторону стабильности при наличии случайных возмущений, но становится неприемлимо как только требуются реальные изменения.
Океания всегда воевала с Ост-Азией

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

sashman писал(а):но становится неприемлимо как только требуются реальные изменения.
Мое мнение в любом случае никаой рояли не играет :) И потом я как бы не против реальных и нужных изменений. Простите, но строительство 1435 как-то мало к этому относится. Ведь помимо построить это всё потом надо будет обслуживать. А обслуживать нечем. Т.е. кучу техники нужно будет закупить для обслуживания Но зачем об этом в преессе говорить? Главное что выглядело красиво :)

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5355
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

Интересно, а у буржуев (в странах где ВСМ имеет ту же ширину колеи) для ВСМ используется та же техника, что и для обычных линий, или из-за специфики линий используется какая-то отдельная, специально построенная?
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Ответить