А не Т35 разве? Точно Т33?Dimon писал(а):Выходные Т33
Трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- DProff
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 99
- Зарегистрирован: 23 янв 2015, 22:50
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
На днях КПТ объявил два тендера: первый - на разработку проекта трам-трейна по СТ-2 и ж.д. через Березняки к Караваевым Дачам с заездом в ДШ и второй на разработку ТЭО полной реконструкции, строительства и реорганизации рельсовой системы Киева. (дальше много букв)
Первый:
Розробка проектної документації по обєкту «Реконструкція мережі швидкісного рейкового транспорту м. Києва на базі існуючої залізничної та трамвайної інфраструктури від ж/м Троещина –ж/м Березняки до ст. Караваєві Дачі з заїздом в трамвайне депо ім. Шевченка»
Мета роботи :
Впровадити сполучення від ж/м Троещина
по вул.. О. Бальзака по існуючої лінії ЛРТ від вул. Милославської до ст.. Троещина -2 по півколу міської електрички до ст.. Караваєві Дачі нового дворежимного рухомого складу з будівництвом розгалуження між зупиночними пунктами Лівобережна та Лівий Берег.
Для цоього передбачити:
Будівництво транспортного вузла на на ст. «Троещина -2» з відгалуженням в напрямку ст Петрівка;
Маршрутизацію, пасажиропотоки та інженерні заходи з реорганізації маршрутів інтегрованого рейкового транспорту; Будівництво залізничного вузла для заїзду в трамвайне депо ім. Шевченка.
Будівництво об’єктів інфраструктури та технічного обслуговування рухомого складу. Будівництво депо на 200 одиниць рухомого складу на вул.. Милославська з врахуванням перспективи на 400 одиниць. Реконструкція платформ для посадки пасажирів та будівництво зупиночних комплексів на ст.. Лівобережна, Політехнічна та Либідська;
технічні умови та технічне завдання на новий комбінований рухомий склад, експлуатацію та обслуговування нових систем рейкового транспорту;
технічні умови та перевлаштування залізничних та трамвайних колій;
технічні умови на рухомий склад нових ліній та систем рейкового транспорту
технічні умови та ТЗ на реконструкцію системи СЦБ під експлуатацію комбінованого рухомого складу;
Источник: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-07-08-000372-c/
Второй:
Виконання проектних робіт стадії «Техніко-економічне обґрунтування» об’єкта «Реконструкція транспортної мережі швидкісного рейкового транспорту для сполучення районів лівобережної та правобережної частини міста Києва з використанням діючої рейкової інфраструктури і нового рухомого складу, інтегрованого в системи трамвайної та залізничної мережі»
Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроектованого об'єкта:
При розробці ТЕО, врахувати раніше напрацьовані матеріали і в його складі передбачити:
Примикання лінії швидкісного трамваю до залізничних колій в районі з.п. Троєщина-2 з забезпеченням руху в парному і непарному напрямках.
Запровадження безпересадочних комбінованих маршрутів трамвайна мережа – залізниця з реконструкцією трамвайних колій та примиканням їх по станціях:
- Дарниця – від трамвайних колій на вул. Привокзальній до Приміського парку з будівництвом розворотного трамвайного кільця.
- Ст.Березняки – від тупикової колії по Дніпровській набережній до трамвая по вул. А.Ахматової і метро ст..Осокорки.
- Київ-Жовтневий - від тупикової колії на зупинці «Станція метро «Берестейська» на вул. Василенка.
- Київ–Волинський – від колій трамвайного депо імені Шевченка до під’їзної колії АТВТ «Жуляни».
- Київ-Петрівка – від трамвайних колій на перехресті вул. Костянтинівська і Оленівська.
- «Березняки» в перспективному напрямку по вул. Григоренка на Осокорки.
Будівництво додаткових пересадочних пунктів (метрополітен-залізниця) в районах станцій метро «Либідська», «Політехнічний інститут» та реконструкция існуючих в районах «Лівобережна», «Берестейська», «Петрівка» та «Сирець».
Реконструкція залізничного вузла між зупинками «Лівобережна» та «Лівий берег» для виключення заїзду до ст. Дарниця.
Передбачити будівництво нового трамвайного депо на 200 вагонів типу з двома кабінамиз перспективою розвитку до 400 вагонів на вул. Милославській в Деснянському районі м. Києва.
Реконструювати чотирьохзначну систему безпеки руху поїздів Київського залізничного вузла з реконструкцією блокучастків до розрахункової довжини.
Розробити відгалуження :
від станції Київ- Петрівка до м.Вишгород;
від станції Бортничі до аеропорту «Бориспіль»;
від станції «Лісова» до м. Бровари.
13.8. Розробити лінію ЛРТ для з’єднання станцій метро на Правобережжі з Ленінградською площею де:
- пересічення площі Великої Вітчизняної війни в двох рівнях;
- трамвайна колія по мосту імені О.Патона та проспекту Возз’єднання в зоні реверсної полоси;
- подальший напрямок визначити проектом.
13.9. Розробити лінію ЛРТ з жилого масиву Троєщина по вул.Маяковського, бульв. Перова Подільський міст, вул. Верхній Вал, вул. Глибочицька, вул. Коперніка, вул.Ванди Василевської, вул.Політехнічна до існуючої лінії ЛРТ по Борщагівській лінії в складі якої передбачити:
- вул. Маяковського будівництво естакади;
- Реконструкція Керченської площі в двох рівнях;
- бульв.Перова будівництво естакади;
- перетин з залізницею в двох рівнях
- нижній ярус Подільського мостового переходу в існуючому варіанті;
- вузли примикання до Подільського мостового переходу Лівобережний та правобережний (реконструкція);
- з Подільського мостового переходу на вул. Верхній Вал – будівництво естакади;
- вул. Верхній Вал по бульварній полосі в одному рівні з пересадочним вузлом на ст. метро «Контрактова площа»;
- вул. Глибочицька в одному рівні з проїзною частиною та посередині вулиці;
- з вул. Глибочицька до вул. Коперніка будівництво тунелю;
-пересадочний вузол на ст. метро Лук’янівська площа;
- вул.Коперніка і вул.Ванди Василевської в одному рівні по бульварній полосі;
- пересічення проспекту «Перемоги» в двох рівнях з пересадочним вузлом на станцію метро «Політехнічний інститут»;
- примикання до ЛРТ по вул.Борщагівській на станції «Політехнічна»в двох рівнях з пересадочним вузлом на платформу залізниці «Політехнічний інститут»;
- відгалуження в бік житлового масиву чи станції «Вокзальна» вирішити проектом.
Источник: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-07-08-000167-a/
Первый:
Розробка проектної документації по обєкту «Реконструкція мережі швидкісного рейкового транспорту м. Києва на базі існуючої залізничної та трамвайної інфраструктури від ж/м Троещина –ж/м Березняки до ст. Караваєві Дачі з заїздом в трамвайне депо ім. Шевченка»
Мета роботи :
Впровадити сполучення від ж/м Троещина
по вул.. О. Бальзака по існуючої лінії ЛРТ від вул. Милославської до ст.. Троещина -2 по півколу міської електрички до ст.. Караваєві Дачі нового дворежимного рухомого складу з будівництвом розгалуження між зупиночними пунктами Лівобережна та Лівий Берег.
Для цоього передбачити:
Будівництво транспортного вузла на на ст. «Троещина -2» з відгалуженням в напрямку ст Петрівка;
Маршрутизацію, пасажиропотоки та інженерні заходи з реорганізації маршрутів інтегрованого рейкового транспорту; Будівництво залізничного вузла для заїзду в трамвайне депо ім. Шевченка.
Будівництво об’єктів інфраструктури та технічного обслуговування рухомого складу. Будівництво депо на 200 одиниць рухомого складу на вул.. Милославська з врахуванням перспективи на 400 одиниць. Реконструкція платформ для посадки пасажирів та будівництво зупиночних комплексів на ст.. Лівобережна, Політехнічна та Либідська;
технічні умови та технічне завдання на новий комбінований рухомий склад, експлуатацію та обслуговування нових систем рейкового транспорту;
технічні умови та перевлаштування залізничних та трамвайних колій;
технічні умови на рухомий склад нових ліній та систем рейкового транспорту
технічні умови та ТЗ на реконструкцію системи СЦБ під експлуатацію комбінованого рухомого складу;
Источник: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-07-08-000372-c/
Второй:
Виконання проектних робіт стадії «Техніко-економічне обґрунтування» об’єкта «Реконструкція транспортної мережі швидкісного рейкового транспорту для сполучення районів лівобережної та правобережної частини міста Києва з використанням діючої рейкової інфраструктури і нового рухомого складу, інтегрованого в системи трамвайної та залізничної мережі»
Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроектованого об'єкта:
При розробці ТЕО, врахувати раніше напрацьовані матеріали і в його складі передбачити:
Примикання лінії швидкісного трамваю до залізничних колій в районі з.п. Троєщина-2 з забезпеченням руху в парному і непарному напрямках.
Запровадження безпересадочних комбінованих маршрутів трамвайна мережа – залізниця з реконструкцією трамвайних колій та примиканням їх по станціях:
- Дарниця – від трамвайних колій на вул. Привокзальній до Приміського парку з будівництвом розворотного трамвайного кільця.
- Ст.Березняки – від тупикової колії по Дніпровській набережній до трамвая по вул. А.Ахматової і метро ст..Осокорки.
- Київ-Жовтневий - від тупикової колії на зупинці «Станція метро «Берестейська» на вул. Василенка.
- Київ–Волинський – від колій трамвайного депо імені Шевченка до під’їзної колії АТВТ «Жуляни».
- Київ-Петрівка – від трамвайних колій на перехресті вул. Костянтинівська і Оленівська.
- «Березняки» в перспективному напрямку по вул. Григоренка на Осокорки.
Будівництво додаткових пересадочних пунктів (метрополітен-залізниця) в районах станцій метро «Либідська», «Політехнічний інститут» та реконструкция існуючих в районах «Лівобережна», «Берестейська», «Петрівка» та «Сирець».
Реконструкція залізничного вузла між зупинками «Лівобережна» та «Лівий берег» для виключення заїзду до ст. Дарниця.
Передбачити будівництво нового трамвайного депо на 200 вагонів типу з двома кабінамиз перспективою розвитку до 400 вагонів на вул. Милославській в Деснянському районі м. Києва.
Реконструювати чотирьохзначну систему безпеки руху поїздів Київського залізничного вузла з реконструкцією блокучастків до розрахункової довжини.
Розробити відгалуження :
від станції Київ- Петрівка до м.Вишгород;
від станції Бортничі до аеропорту «Бориспіль»;
від станції «Лісова» до м. Бровари.
13.8. Розробити лінію ЛРТ для з’єднання станцій метро на Правобережжі з Ленінградською площею де:
- пересічення площі Великої Вітчизняної війни в двох рівнях;
- трамвайна колія по мосту імені О.Патона та проспекту Возз’єднання в зоні реверсної полоси;
- подальший напрямок визначити проектом.
13.9. Розробити лінію ЛРТ з жилого масиву Троєщина по вул.Маяковського, бульв. Перова Подільський міст, вул. Верхній Вал, вул. Глибочицька, вул. Коперніка, вул.Ванди Василевської, вул.Політехнічна до існуючої лінії ЛРТ по Борщагівській лінії в складі якої передбачити:
- вул. Маяковського будівництво естакади;
- Реконструкція Керченської площі в двох рівнях;
- бульв.Перова будівництво естакади;
- перетин з залізницею в двох рівнях
- нижній ярус Подільського мостового переходу в існуючому варіанті;
- вузли примикання до Подільського мостового переходу Лівобережний та правобережний (реконструкція);
- з Подільського мостового переходу на вул. Верхній Вал – будівництво естакади;
- вул. Верхній Вал по бульварній полосі в одному рівні з пересадочним вузлом на ст. метро «Контрактова площа»;
- вул. Глибочицька в одному рівні з проїзною частиною та посередині вулиці;
- з вул. Глибочицька до вул. Коперніка будівництво тунелю;
-пересадочний вузол на ст. метро Лук’янівська площа;
- вул.Коперніка і вул.Ванди Василевської в одному рівні по бульварній полосі;
- пересічення проспекту «Перемоги» в двох рівнях з пересадочним вузлом на станцію метро «Політехнічний інститут»;
- примикання до ЛРТ по вул.Борщагівській на станції «Політехнічна»в двох рівнях з пересадочним вузлом на платформу залізниці «Політехнічний інститут»;
- відгалуження в бік житлового масиву чи станції «Вокзальна» вирішити проектом.
Источник: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-07-08-000167-a/
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Очень смелое решение в условиях Киева браться за такие эксперименты. Граблей слишком много, головы могут не выдержать.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Мои подобные предположения о планах теоретически возможных проектов строительства где-то лежат в теме метро на Троещину. Я тогда этим аргументировал возможность временно не открывать пересадку СПЛ-ПВЛ без катастрофического ущерба для Лукьяновки и СПЛ в целом.Розробити лінію ЛРТ з жилого масиву Троєщина по вул.Маяковського, бульв. Перова Подільський міст, вул. Верхній Вал, вул. Глибочицька, вул. Коперніка
Фантазии про возврат трамвая на мост Патона понравилисьтрамвайна колія по мосту імені О.Патона та проспекту Возз’єднання в зоні реверсної полоси
Это надо записать в цитаты. Иди туда, не знаю куда.подальший напрямок визначити проектом
Запамятовал, там просто трамтупик был или гейт?- Київ-Жовтневий - від тупикової колії на зупинці «Станція метро «Берестейська» на вул. Василенка.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
В Дарницком трамвайном депо произошло столкновение трамваев. Об этом сообщает группа “Типичный Киевпастранс”, передает 44.ua.
“В ДТРЕД утро началось с того что были разбиты 2 вагона на территории депо. Вагон 5631 сдавал назад из под "боксов" и въехал в поезд 6017/6025 (в задний вагон). От удара сошла вторая тележка вагона 5631 разбито заднее стекло, а в 6025 средние двери и царапина по всему кузову”, - говорится в сообщении.
http://www.bagnet.org/news/accidents/300449
“В ДТРЕД утро началось с того что были разбиты 2 вагона на территории депо. Вагон 5631 сдавал назад из под "боксов" и въехал в поезд 6017/6025 (в задний вагон). От удара сошла вторая тележка вагона 5631 разбито заднее стекло, а в 6025 средние двери и царапина по всему кузову”, - говорится в сообщении.
http://www.bagnet.org/news/accidents/300449
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Проблемные дни для Т12:
13.07.2016
З 14 год. 10 хв. заблоковано рух трамваїв маршруту №12 по Лісова траса -Каланча в обидва напрямки руху з причини пошкодження контактної мережі, падіння дерева. На місце направлено аварійно-відновлювальні засоби КП "Київпастранс". Для забезпечення пасажирських перевезень організовано автобусне сполучення від пл. Шевченка до 14-ої лінії.
Відновлено рух трамваїв о 15 год. 20 хв.
http://kpt.kiev.ua/accidents/details/1440 [hr]
15.07.2016
З 14 год. 35 хв. Заблоковано рух трамваїв маршруту 12 в районі зупинки "Лісова траса" в напрямку 14 -ї лінії з причини технічної несправності трамваю 5613. На місце події направлено аварійно - відповідальні засоби КП "Київпастранс". Роботу трамваїв організовано до пл. Шевченка. Відновлено рух трамваїв о 16 год. 25 хв.
http://kpt.kiev.ua/accidents/details/1450 [hr]
И буквально сразу же:
15.07.2016
О 16 год. 45 хв. тимчасово заблоковано рух трамваїв маршруту № 12, Пуща-Водиця - зупинка"Міська" в напрямку площі Шевченка з причини сходу вагону трамваю маршруту №12 з рейок. На місце направлено відповідальні Служби КП "Київпастран".
Організовано рух автогбусів від пл. Шевченка до 14-ї лінії. Відновлено рух трамваїв о 18 год. 35 хв.
http://kpt.kiev.ua/accidents/details/1448 [hr]
16.07.2016
О. 08.год. 40 хв. тимчасово заблоковано рух трамваїв маршруту № 12, Пуща-Водиця - зупинка"Міська" в напрямку площі Шевченка з причини сходу вагону трамваю маршруту №12 з рейок. На місце направлено відповідальні Служби КП "Київпастран".
Трамваї курсують Контрактова пл. - пл. Шевченка. Для забезпечення перевезень пасажирів організовано рух автобусів від пл. Шевченка до 14-ї лінії.Відновлено рух трамваїв о 9 год. 50 хв.
http://kpt.kiev.ua/accidents/details/1452
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
И на оба ни кто не подался По тому отменено.DProff писал(а):На днях КПТ объявил два тендера: первый - на разработку проекта трам-трейна по СТ-2 и ж.д. через Березняки к Караваевым Дачам с заездом в ДШ и второй на разработку ТЭО полной реконструкции, строительства и реорганизации рельсовой системы Киева. (дальше много букв)
Первый:
Розробка проектної документації по обєкту «Реконструкція мережі швидкісного рейкового транспорту м. Києва на базі існуючої залізничної та трамвайної інфраструктури від ж/м Троещина –ж/м Березняки до ст. Караваєві Дачі з заїздом в трамвайне депо ім. Шевченка»
....
Источник: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-07-08-000372-c/
Второй:
Виконання проектних робіт стадії «Техніко-економічне обґрунтування» об’єкта «Реконструкція транспортної мережі швидкісного рейкового транспорту для сполучення районів лівобережної та правобережної частини міста Києва з використанням діючої рейкової інфраструктури і нового рухомого складу, інтегрованого в системи трамвайної та залізничної мережі»
....
Источник: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-07-08-000167-a/
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- Vibro
- Машинист
- Сообщения: 406
- Зарегистрирован: 29 июл 2008, 16:29
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
Там було продовження на залізниці на Лук’янівку через міст. Тепер тупік за гаражами. А з трама відгалуження для відстою. Гейту там не було.Klovsky писал(а):Запамятовал, там просто трамтупик был или гейт?- Київ-Жовтневий - від тупикової колії на зупинці «Станція метро «Берестейська» на вул. Василенка.
Мне вот кстати интересно: был недавно в Днепре, так вот там ходят все те же старые Татры на маршрутах, но таких масляных пятен вдоль полотна нету, местами конечно были, но совсем чуть-чуть! А у нас после реконструкции на СТ очень быстро появились бугры... Причина как я где то читал в текущих редукторах, но неужели в огромном стольном граде Киев такое не могут излечить?
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Застывшие бугры тоже поддаются переработке.
Но тырить на "усушке, утруске, утечке" будет сложнее именно с поддонами. Это не выгодно кому-то, возможно.
Но тырить на "усушке, утруске, утечке" будет сложнее именно с поддонами. Это не выгодно кому-то, возможно.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
В Києві за 3-4 роки з’явиться двохсистемний трамвай-електричка
На виставці InnoTrans 2016 в Берліні досягнуто домовленості про створення робочої групи німецьких фахівців, яка через тиждень розпочне роботу над аналізом стану та перспектив проекту tram-train в Києві
Про це повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.
"Tram-train - концепція, згідно з якою трамваї можуть використовувати інфраструктуру залізниць нарівні зі звичайними поїздами. Таким чином стає можливим створення комбінованих транспортних систем, що поєднують переваги обох видів транспорту (трамваїв і поїздів залізниць)", - зазначив Сагайдак.
"На сьогодні існує концепція маршруту від ж/м Троещина – ж/м Березняки до ст. Караваєві Дачі з заїздом в трамвайне депо ім. Шевченка. Від вул. Милославської до станції "Троєщина-2" tram-train рухатиметься по існуючій трамвайній лінії вздовж вул. О. Бальзака. Далі, використовуючи залізничну інфраструктуру, транспорт рухатиметься по півколу міської електрички до станції "Караваєві Дачі", від якої буде реалізовано можливість заїзду до трамвайного депо ім. Шевченка."- додав заступник Кличка.
"Такий трамвай зможе повести пасажирів як по трамвайним коліям, так і по залізничним. Це дуже зручно. Ми покладаємо великі надії на цей проект, адже розрахунки на транспортній моделі показують дуже високий попит на цей маршрут. Важливо, що виїхавши на залізничну колію team-train може розвивати швидкість до 120 км/год, що робить цей транспорт дуже ефективним." - говорить Ілля Сагайдак.
http://espreso.tv/news/2016/09/22/v_kyy ... lektrychka
На виставці InnoTrans 2016 в Берліні досягнуто домовленості про створення робочої групи німецьких фахівців, яка через тиждень розпочне роботу над аналізом стану та перспектив проекту tram-train в Києві
Про це повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.
"Tram-train - концепція, згідно з якою трамваї можуть використовувати інфраструктуру залізниць нарівні зі звичайними поїздами. Таким чином стає можливим створення комбінованих транспортних систем, що поєднують переваги обох видів транспорту (трамваїв і поїздів залізниць)", - зазначив Сагайдак.
"На сьогодні існує концепція маршруту від ж/м Троещина – ж/м Березняки до ст. Караваєві Дачі з заїздом в трамвайне депо ім. Шевченка. Від вул. Милославської до станції "Троєщина-2" tram-train рухатиметься по існуючій трамвайній лінії вздовж вул. О. Бальзака. Далі, використовуючи залізничну інфраструктуру, транспорт рухатиметься по півколу міської електрички до станції "Караваєві Дачі", від якої буде реалізовано можливість заїзду до трамвайного депо ім. Шевченка."- додав заступник Кличка.
"Такий трамвай зможе повести пасажирів як по трамвайним коліям, так і по залізничним. Це дуже зручно. Ми покладаємо великі надії на цей проект, адже розрахунки на транспортній моделі показують дуже високий попит на цей маршрут. Важливо, що виїхавши на залізничну колію team-train може розвивати швидкість до 120 км/год, що робить цей транспорт дуже ефективним." - говорить Ілля Сагайдак.
http://espreso.tv/news/2016/09/22/v_kyy ... lektrychka