Ну так, загадайте Якою станція Славутич була перші років... 10. 100 осіб зранку, 100 ввечері. Навіть Дніпро мала більше навантаження. Те саме буде і на ПМП.
Метро на Троещину
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Egor
- Начальник депо
- Сообщения: 1109
- Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Хочу нового Метро
Re: Метро на Троещину
тільки не років, а зим)) влітку дачі давали не поганий пасс.потік))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Метро на Троещину
Брагінський розмірковує з огляду сьогодення. А до того часу, як побудують першу пускову ділянку четвертої лінії метро, мине ще не одна зима і не одне літо. До того часу повністю забудують Рибальський острів і станція метро "Суднобудівна" сто відсотків не буде зайвою
Ну і усім відомо, що станція метро на Русанівських садах ("Райдужна") буде багато років кінцевою. Тобто про Троєщину він, скоріш за все, обмовився
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Троещину
Є інсайд, що в цьому році нас очікує ось такий варіант
Последний раз редактировалось Бодрый 06 фев 2024, 22:48, всего редактировалось 2 раза.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Троещину
На Воскресенських садах в районі трамвайної естакади
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Троещину
А навіщо там така техніка?
Re: Метро на Троещину
Писав я таке чи ні, непам'ятаю.
Треба було, ще хто зна коли, починати будувати не Виноградарь чи ще щось, а основну (на мою думку), ділянку 4 гілки, а саме Вокзальна - Лук'янівка - Шевченка.
Дорого і довго, але потихеньку.
ІМХО
Треба було, ще хто зна коли, починати будувати не Виноградарь чи ще щось, а основну (на мою думку), ділянку 4 гілки, а саме Вокзальна - Лук'янівка - Шевченка.
Дорого і довго, але потихеньку.
ІМХО
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
В "будівництві" на Виноградар були інші чинники, ніж саме будівництво метрополітену
Re: Метро на Троещину
На ютьюб-каналі Антоніо є нове відео.
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Метро на Троещину
Логічніше давати пряме посилання, а не згадку
Ось відео:
Колись вже тема насипу впритул до будинків підіймалась, - там або викуп-знесення, або опорна стінка.
Ось відео:
Колись вже тема насипу впритул до будинків підіймалась, - там або викуп-знесення, або опорна стінка.
Re: Метро на Троещину
Там все приватизовано. Я навіть не уявляю, скільки буде коштувати викуп. Тому краще будувати підпірну стіну, але що робити з переходом, що є під трамвайним насипом. Його треба подовжувати чи як?
Re: Метро на Троещину
Тут ще і таке питання як час:
тяганина з власниками може тривати дуже довго, тому підпірна стіна оптимальний варіант.
Re: Метро на Троещину
В найближчому майбутньому там буде цікаво.
Re: Метро на Троещину
а просто делать по проекту, под который все уже выкуплено - не наш путь....
как и банально довести до ума клевер на мосту, а не ездить на разворот через десенку туда и обратно - тоже.
как и банально довести до ума клевер на мосту, а не ездить на разворот через десенку туда и обратно - тоже.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)