Анатолий писал(а):Трамвай планируют с другой стороны ЖД
Хто і в якому тисячолітті ?
selykv писал(а):Там де ти намалював має йти дорога.
А трамвай має пройти проколом під насипом і вздовж садів піти до метро лівобережна, де на розворот очікую карний сквер біля входу у Хлібокомбінат.
Мова ж йде про вузол "станція метро/ ЗП електрички / зупинка трамваю" і про найближчу перспективу.
А трамвай до Лівобережної та Позняків - це нездійсненна далека перспектива
Бодрый, посмотри кадастр и будешь удивлён.
Фактическое строительство — это, конечно, не скоро. Но землю уже давно нарезали. И я очень сомневаюсь, что кто-то это будет менять, ибо это непросто.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Анатолий писал(а):Трамвай планируют с другой стороны ЖД
Хто і в якому тисячолітті ?
selykv писал(а):Там де ти намалював має йти дорога.
А трамвай має пройти проколом під насипом і вздовж садів піти до метро лівобережна, де на розворот очікую карний сквер біля входу у Хлібокомбінат.
Мова ж йде про вузол "станція метро/ ЗП електрички / зупинка трамваю" і про найближчу перспективу.
А трамвай до Лівобережної та Позняків - це нездійсненна далека перспектива
4 кілометри трамвая до Лівобережної з проколом, знесенням гаражів і земляними роботами за великим бажанням можна збудувати за 2 роки. Це порядка 10-30 мільйонів доларів. Підйомний бюджет для Столиці.
Подільський мостовий перехід є "перепоною" для будівництва метро в бік Троєщини.
Але нічого не заважає для будівництва цієї ж 4-ї гілки метро в протилежному боці (в напрямку Жулян). Можливо, варто спершу будувати ділянку від "Подільської" до "Чоколівки" з гейтами на Лук'янівці і на Подолі ?
Бодрый писал(а):Подільський мостовий перехід є "перепоною" для будівництва метро в бік Троєщини.
Але нічого не заважає для будівництва цієї ж 4-ї гілки метро в протилежному боці (в напрямку Жулян). Можливо, варто спершу будувати ділянку від "Подільської" до "Чоколівки" з гейтами на Лук'янівці і на Подолі ?
Та хоч би частину поділ-вокзальна зробили, з пересадками та службовою гілкою, потім нарощувати простіше, пасажирські потоки будуть рухатися як слід, а не крутити "гаки". Але ж грошенят на це не хочеться витрачати )
Yaroslav писал(а):
Та хоч би частину поділ-вокзальна зробили, з пересадками та службовою гілкою, потім нарощувати простіше, пасажирські потоки будуть рухатися як слід, а не крутити "гаки". Але ж грошенят на це не хочеться витрачати )
И чего этот обрубок будет возить?
Участок Подольская-Радужная хотя-бы уменьшит кол-во наземных пересадок, и перенесёт пасспоток Троещины с шанхая по имени Петровка на почти пустую ТШ.
А Подольская-Вокзальная2 разве что сократит на одну станцию маршрут тем кто едет с Оболони на Вокзал и западнее.
drozdoff писал(а):И чего этот обрубок будет возить?
Ви вважаєте, що Каховську лінію у МСК дурні побудували ?
drozdoff, мова йде про те, що починати ж нову лінію з якоїсь ділянки все одно треба. Не всю ж вам лінію побудують одразу
Бодрый, не первый день живёшь?
Всё, что делается в Киеве, снабжено политической составляющей. Нельзя строить линию метро на Троещину в Жулянах — электорат не поймёт.
Как пример, у нас есть группа «альтернативно одарённых» урбанистов, которые считают, что метро на Троещину не нужно, и не учитывают при этом тот факт, что кроме Троещины, им будет пользоваться ещё пол-Киева. Если более-менее осведомлённые люди этого не понимают, то «пересічні кияни» точно потом не проголосуют.
А логичнее, действительно, было бы уже давно проектировать и строить участок за вокзалом. Глядишь, так бы имели бы уже куда больше метро.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
dimentiy писал(а):Бодрый, не первый день живёшь?
Всё, что делается в Киеве, снабжено политической составляющей. Нельзя строить линию метро на Троещину в Жулянах — электорат не поймёт.
А хіба це не буде саме "Метро на Троєщину" ? ) Все одно ж розпочинати будувати цю лінію будуть на на самій Троєщині, а на правому березі. Але ж "копати" його будуть саме в її бік )
Тут головне як це подати. А люди "схавають"