Меня опять услышали. Начался ремонт перекрестка проспекта Палладина, бульвара Вернадского и ул. Ефремова (Уборевича). Судя по почерку, работает КиевавтодорПравда я говорил, что начинать нужно от ул. Булаховского. А то перекресток с бульваром Вернадского и ул. Ефремова (Уборевича) проезжать очень проблематично из-за ям. Там скорость падает до 20-40 км/ч.
Міська кільцева автомобільна дорога
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Люблю пневматику!
Интересно Кольцевую капиталят: крайний левый ряд снимают 3 слоя асфальта, а остальные ряды - только 2 слоя, а там где перпендикулярные трещины - фрезируют трещины. Получается, что снятo 2 слоя и 3 в местах трещин. Экономят асфальт?
И еще: развороты сдвинуты от Обойного рынка ближе к улице Янтарной. Полагаю, что это связано с тем, что разворот у Обойного создает тянучки, а при новой конфигурации разворотов, тянучки должны уменьшится. Надеюсь, также поменяют конфигурацию разворотов и возле поворота на Вишневое
И еще: развороты сдвинуты от Обойного рынка ближе к улице Янтарной. Полагаю, что это связано с тем, что разворот у Обойного создает тянучки, а при новой конфигурации разворотов, тянучки должны уменьшится. Надеюсь, также поменяют конфигурацию разворотов и возле поворота на Вишневое
Люблю пневматику!
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Они еще, похоже, полностью меняют бордюр с бетонного на гранитный. К тому же нормальные полосы торможения-разгона возле разворотов. Про глубину снимаемого асфальта просто молчу, там сантиметров 15-20 снимается. Ну и укладывают асфальт просто красиво, никаких стыков продольных и прочей порнографии, как на Г.Днепра наделали(
кстати, интересно - по все реконструированным кускам все вернули в начальное проектное решение. Та же стратегичка с повротом к леруа - светофор остался болтаться, а поворота нет - газончик.
Тут будет так же? - по схеме разворот за выездом от вишневого есть, но он был перекрыт уже года 4 назад, т.к. хвост разворачивающихся перекрывал всю окружную в сторону теремков. Снова вернут?
Тут будет так же? - по схеме разворот за выездом от вишневого есть, но он был перекрыт уже года 4 назад, т.к. хвост разворачивающихся перекрывал всю окружную в сторону теремков. Снова вернут?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
У Києві китайці планують побудувати "велику кільцеву" і не тільки
Китайська компанія China Road and Bridge Corporation (CRBC) має намір побудувати «під ключ» Велику кільцеву дорогу, магістраль «Нивки – Бровари» та розв’язку біля станції метро «Шулявська» в Києві. Про це повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.
«Компанія CRBC (CCCC) вразила своїм професіоналізмом і надзвичайним темпом роботи. Минулого тижня в столиці група фахівців із Китаю працювала над проектами, які були запропоновані у меморандумі про співробітництво з China Road and Bridge Corporation. За цей час ми побачили високий професіоналізм фахівців компанії, які демонстрували нові ідеї розвитку транспортної інфраструктури та одразу ж переходили до розрахунків. Я вперше бачу такий ентузіазм і працьовитість», – наголосив Ілля Сагайдак. Відтак, місту було запропоновано за кошти китайської компанії провести техніко-економічне обґрунтування кожного проекту, в результаті якого одна з найбільших будівельних компаній у світі запропонує ці проекти реалізувати в найкоротші терміни, залучивши вигідне фінансування з Китаю. Велика група інженерів, проектантів і багатьох інших фахівців уже в середині лютого прибуде до Києва, щоб розпочати роботу над проектами та в стислі строки зробити пропозиції місту. «Компанія з Китаю вразила ще й тим, що одразу після підписання меморандуму приступила до роботи, і ми вже побачили перші результати. Загалом, вони планують розбудувати столичну транспортну інфраструктуру на 1,5 мільярдів доларів», – зазначив Ілля Сагайдак.
http://www.ukr.net/#homeDetails/avto/52222027/
Китайська компанія China Road and Bridge Corporation (CRBC) має намір побудувати «під ключ» Велику кільцеву дорогу, магістраль «Нивки – Бровари» та розв’язку біля станції метро «Шулявська» в Києві. Про це повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.
«Компанія CRBC (CCCC) вразила своїм професіоналізмом і надзвичайним темпом роботи. Минулого тижня в столиці група фахівців із Китаю працювала над проектами, які були запропоновані у меморандумі про співробітництво з China Road and Bridge Corporation. За цей час ми побачили високий професіоналізм фахівців компанії, які демонстрували нові ідеї розвитку транспортної інфраструктури та одразу ж переходили до розрахунків. Я вперше бачу такий ентузіазм і працьовитість», – наголосив Ілля Сагайдак. Відтак, місту було запропоновано за кошти китайської компанії провести техніко-економічне обґрунтування кожного проекту, в результаті якого одна з найбільших будівельних компаній у світі запропонує ці проекти реалізувати в найкоротші терміни, залучивши вигідне фінансування з Китаю. Велика група інженерів, проектантів і багатьох інших фахівців уже в середині лютого прибуде до Києва, щоб розпочати роботу над проектами та в стислі строки зробити пропозиції місту. «Компанія з Китаю вразила ще й тим, що одразу після підписання меморандуму приступила до роботи, і ми вже побачили перші результати. Загалом, вони планують розбудувати столичну транспортну інфраструктуру на 1,5 мільярдів доларів», – зазначив Ілля Сагайдак.
http://www.ukr.net/#homeDetails/avto/52222027/