Страница 3 из 5

Добавлено: 26 ноя 2011, 13:47
XAN
vadik писал(а):Клас, цікаві дописи.

Нічого не розумію, річковий транспорт дешевий, водою можна на тисячі км від Києва возити, а цим ніхто не користується. Судохідно Києв мертвий...
Проход шлюзов не бесплатный, как минимум, + вопросы наличия береговой инфраструктуры дял обслуживание грузопотоков.

Добавлено: 26 ноя 2011, 14:17
vadik
Ні, це не криє, бо:

Навіщо комусь шлюзи, які не пропускають кораблі?

Добавлено: 26 ноя 2011, 14:24
XAN
vadik писал(а):Ні, це не криє, бо:

Навіщо комусь шлюзи, які не пропускають кораблі?
Они то пропускают, но не бесплатно.

Добавлено: 26 ноя 2011, 14:29
vadik
Перефразую. Умовно кажучи,
Що шлюзу краще, пропустити 10 кораблів за 100 грн кожний, або 1000 кораблів за 10 грн кожний?
Приймаючи, що на шлюзах сидять не повні дебіли, мабуть причина малого судопотоку в іншому, не в шлюзах.

Добавлено: 26 ноя 2011, 14:33
XAN
Так ведь работа шлюзов то же имеет себестоимость - как прямую, в виде необходиомсти спуска воды мимо генерирующих мощностей, амортизации и энергоптребления механизмов шлюза, т.к. и опосредованную, в виде задержки груза (потерь времени).

Добавлено: 26 ноя 2011, 14:50
vadik
Я раз пропливав через шлюз, нема там суттєвих затримок. І до того ж це не самих шлюзників витрати.
Амортизацію забудемо, бо по перше давно амортизоване все, по друге економіку треба краще вчити :)
А залишилося кіт наплакав...
Ні, не в шлюзах справа. В українських умовах найперше про що думається це якісь заморочки в законодавстві, наприклад вразливість потенційних інвесторів до державного чи квазідержавного рекету.
Тут треба роз’яснення якогось діда фахівця.

Добавлено: 26 ноя 2011, 15:33
Klovsky
vadik писал(а):річковий транспорт дешевий, водою можна на тисячі км від Києва возити, а цим ніхто не користується
Вигідно возити те, що має достатньо великі об’єми, та дозволяє швидко завантажити/розвантажити судно. Будматеріали возять, сьогодні бачив роботу портового крану у Гавані ("Північний ковш"), гори гравію.
А возити інші товари невигідно, бо немає інфраструктури, тисяч тонн та кубометрів об’ємів, та й у їх собівартості транспортування відіграє порівняно меншу роль; потрібні багаторазові перевантаження з різних видів транспорту.

Добавлено: 26 ноя 2011, 15:55
vadik
Klovsky писал(а):A. немає інфраструктури, B. тисяч тонн та кубометрів об’ємів, та й C. у їх собівартості транспортування відіграє порівняно меншу роль D. потрібні багаторазові перевантаження з різних видів транспорту.
Ha B, C, i D є простий контраргумент. У Європі 5% ткм перевозиться річкою, в країнах з гарними водними шляхами (а в Україні я так бачу все з цим нормально) до 15%. Так що з потенціалом все в порядку.
Про А, основне в таких системах це шлюзи. Шлюзи з радянських чи може дорадянських часів є, є. І було все до шлюзів теж...
Висновок: Потенціальний попит є, кораблів на Дніпрі нема. Чому, поки що не ясно.

Добавлено: 26 ноя 2011, 16:06
Maksym
Наскільки мені відомо в тих країнах Європи де багато перевезень річковим транспортом не дуже гарно розвинена залізниця. В нас же розвинена залізниця дуже гарно, тому на річкові перевезення мало що залишається. Та й річки судоходні, на відміну від ЖД, покривають дуже незначну частку території країни. А везти потягом до порту десь в Миколаєві щось із Донбасу, потім перевантажувати на корабель, ще раз в Києві розвантажувати знову на потяг і відвозити до коінцевих споживачів - дурна робота.

Добавлено: 26 ноя 2011, 16:59
Sinoptik
XAN писал(а):
vadik писал(а):Ні, це не криє, бо:
Навіщо комусь шлюзи, які не пропускають кораблі?
Они-то пропускают, но не бесплатно.
Для ММС проход через шлюз, три года назад, стоил 100 грн, при наличии разрешения (4-й прибрежный р-н).

Добавлено: 26 ноя 2011, 17:27
vadik
Maksym писал(а):Наскільки мені відомо в тих країнах Європи де багато перевезень річковим транспортом не дуже гарно розвинена залізниця...
SNCF наприклад це не добре розвинута? DB в Німеччині це сила, а там десь 10% річкою (вікі). Тому аргумент не зараховано.

Але щось в цьому є, може Укрзалізниця там щось блокує, щоб конкуренції не створювати?
Maksym писал(а):відвозити до коінцевих споживачів - дурна робота.
Ну чому, Київ - річка - порт і на експорт нормально піде. І Дніпро досить гарно розташований: Білорусь, Київ, Чернігів, Черкаси, Кременчук, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Нікополь, Херсон, Одеса. Реєстрик для логістики чудовий.
Sinoptik писал(а):Для ММС проход через шлюз, три года назад, стоил 100 грн, при наличии разрешения (4-й прибрежный р-н).
Це ніяк не дорого. А що таке ММС?

Добавлено: 26 ноя 2011, 18:15
Klovsky
Маломірне судно - самохідне і несамохідне судно, довжина якого менше 18 м.

Пардон, а що Україна з Києва може на експорт масово через річфлот (як одну з ланок транспортування) постачати?

Добавлено: 26 ноя 2011, 18:44
Maksym
Валюту й золото на Кіпр?

Добавлено: 26 ноя 2011, 20:22
AMY
сьогодні бачив роботу портового крану у Гавані ("Північний ковш"), гори гравію.
Дык Северный ковш как раз на сыпучих грузах и специализировался всегда

Добавлено: 26 ноя 2011, 22:11
metro80
Klovsky писал(а):Пардон, а що Україна з Києва може на експорт масово через річфлот (як одну з ланок транспортування) постачати?
НЯП, Киев практически ничего крупнотоннажного не производит... кроме пива :oops: Да и оно далековато от порта - нужна перегрузка.

Упакованные стройматериалы с Шулявки и Борщаговки не считаем - они не только далеко от порта и на ЖД, но и влажности, вероятно, боятся.


Совок задумывал киевский порт как разгрузочный. ЕМНИП еще в 90-х сюда с юга по реке возили зерно (это сейчас перспективное направление, есть новые частные зерновые порты на Днепре) и овощи (не кранты ли им при перегрузках с автотранспорта, и есть ли оптовые хранилища в порту?).

Вообще под перевозку по Днепру много чего "заточено" в постсоветской промышленности, но это уже меньше касается конкретно Киева.