Їдеш наприклад Нивками, дві смуги (2+2), зліва повзе тянучка, ти справа плетешся. Зупиняєшся перед поворотом на червоне, а за тобою хтось хоче повернути. Якось так.
Дорожная разметка и знаки, светофорное регулирование
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Дорожная разметка и знаки, светофорное регулирование
Yaroslav, все верно, ничего не поменялось. На картонку ты никому ничего не должен.
Зачем? - вопрос риторический.
dimentiy, а кто нынче там такой умный? петрука вроде уже с землей смешали - так теперь всходы пошли?
Зачем? - вопрос риторический.
dimentiy, а кто нынче там такой умный? петрука вроде уже с землей смешали - так теперь всходы пошли?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9313
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Дорожная разметка и знаки, светофорное регулирование
Честно говоря, даже не знаю, кто лично это продвигает. Надо разобраться.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Дорожная разметка и знаки, светофорное регулирование
Ну я з місцевими умовами не знайомий, але якщо ти знаєш, що тобі треба в середній ряд, то треба щемитися туди заздалегідь, а не намагатися будь-яким способом проїхати тягнучку швидше за інших у правому ряду. ЯТД.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
Re: Дорожная разметка и знаки, светофорное регулирование
Там немає середнього )
Там дві смуги в одну сторону, дві в іншу. Досить тісно.
І буси на зупинках зупиняються, гальмуючи потік.
Тому так, намагаєшся в ліву смугу вщемитися).
(ps. моє питання було більш про те, що якщо ти все ж таки потрапив в праву смугу з таким світлофором - то які зараз правила)
Так то їхати правою смугою завжди не добре - напарковані машини, часто аж до самого повороту.
На Чавдар зробили 2 смуги перед поворотом, причому одна смуга повертає направо, одна їде прямо, і от права смуга вся запаркована, і затор утворюється на пустому місці.
І щось евакуатори не поспішають забирати паркунів.
Re: Дорожная разметка и знаки, светофорное регулирование
Sinoptik, там попа. 2 ряда в каждом направлении. Остановки ОТ ЗА перекрестками. Результат - левый ряд тупит поворачивальщиками на лево (которые пропускают встречников), а правый упирается в ту самую попу ОТ на остановке сразу за каждым перекрестком. А дальше - паркуны в право ряду.
С учетом 100% застройки яблочных садов на виноградоре - на щербакова лучше даже пытаться ехать - она просто стоит. Если мне туда и нужно - через шевченковский райотдел на саратовскую и потом стеценко-интернациональная.
С учетом 100% застройки яблочных садов на виноградоре - на щербакова лучше даже пытаться ехать - она просто стоит. Если мне туда и нужно - через шевченковский райотдел на саратовскую и потом стеценко-интернациональная.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Дорожная разметка и знаки, светофорное регулирование
Вот и решение суда, что по картонке не обязан продолжать движение на стрелку, если за тобой желающие ехать именно на стрелку, а тебе туда не надо:
https://reyestr.court.gov.ua/Review/17086909
https://reyestr.court.gov.ua/Review/17086909
Хоть лично моё мнение - очевидно, что там законодатели упустили из виду необходимость дополнить п. 16.10 и приравнять в этом плане картонку и секцию светофора. Ибо суть одна - обеспечить оптимальный проезд по стрелке, чтобы разгрузить дорогу во время "красного прямо", а тут получился разный подход к картонке и секции.Категорія справи № 2-а-3429/11: не визначено.
Надіслано судом: не визначено. Зареєстровано: 22.07.2011. Оприлюднено: не визначено.
Дата набрання законної сили: 27.05.2011
Номер судового провадження: не визначено
Державний герб України
Справа №: 2-а-3429/11
ПОСТАНОВА
Іменем України
"27" травня 2011 р. Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області у складі:
головуючого – судді Куковенкова С.В.
при секретарі – Стасенко Ю.С.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Олександрії справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до інспектора Олександрійської роти ДПС УДАІ УМВС України в Кіровоградській області ОСОБА_2 про скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до суду з вказаним позовом, який мотивує тим, що 21 березня 2011 року відповідачем його було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 122 КУпАП та накладено стягнення у виді штрафу в сумі 425 грн.
Згідно з винесеною відповідачем постановою, суть порушення полягає у тому, що він, 21.03.11 року, о 09 год. 40 хв. на перехресті вул. Першотравнева та проспекту Леніна, керуючи автомобілем «ВАЗ 2107», на заборонений сигнал світлофора з додатковою зеленою стрілкою, не виконав поворот праворуч, заважаючи автомобілю ГАЗ 3302, який рухався позаду,повернути праворуч, за відсутності транспорту по перехрещуваній дорозі, чим порушив вимоги п. 16.10 ПДР України.
Вважає притягнення його до адміністративної відповідальності та накладення на нього стягнення незаконним, оскільки правопорушення він не скоював.
Згідно з п. 16.10 ПДР України, на перехресті, де рух регулюється світлофором з додатковою секцією, водій, який перебуває на смузі, з якої робиться поворот, повинен продовжувати рух у напрямку, що вказує стрілка, ввімкнута у додатковій секції, якщо його зупинка на заборонний сигнал світлофора створить перешкоди транспортним засобам, що рухаються за ним по тій самій смузі. Оскільки, на світлофорі не було додаткової секції, а була лише табличка з зеленою стрілкою, він не був зобов’язаний рухатись тільки праворуч.
Тому, просить визнати дії відповідача неправомірними та скасувати винесену ним постанову у справі про адміністративне правопорушення.
В судовому засіданні позивач підтримав позовні вимоги.
Відповідач в судове засідання не з’явився, про причини неявки суд не повідомив.
Заслухавши пояснення позивача, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Згідно з ст. 251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Згідно з п. 16.10 ПДР України, на перехресті, де рух регулюється світлофором з додатковою секцією, водій, який перебуває на смузі, з якої робиться поворот, повинен продовжувати рух у напрямку, що вказує стрілка, ввімкнута у додатковій секції, якщо його зупинка на заборонний сигнал світлофора створить перешкоди транспортним засобам, що рухаються за ним по тій самій смузі. Оскільки, на світлофорі не було додаткової секції, а була лише табличка з зеленою стрілкою, позивач не був зобов’язаний рухатись тільки праворуч.
Керуючись ст. 122 ч. 2, 283, 284, 285, 287, 294 КУпАП, ст. ст. 17, 18, 71, 158, 160, 161, 162, 163 КАС України, -
ПОСТАНОВИВ:
Визнати дії інспектора Олександрійської роти ДПС УДАІ УМВС України в Кіровоградській області ОСОБА_2 неправомірними.
Постанову ВА1 № 048698 інспектора Олександрійської роти ДПС УДАІ УМВС України в Кіровоградській області ОСОБА_2 від 21.03.11 року, відповідно до якої ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 122 КУпАП у виді штрафу в розмірі 425 грн. – скасувати.
Постанова суду є остаточною і оскарженню не підлягає.
Головуючий: Куковенков С.В.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Re: Дорожная разметка и знаки, светофорное регулирование
Ничего страшного в том, что картонка и доп. секция работают по-разному, на мой взгляд, нет.
Доп. секция жестко регулируется светофором, картонка не регулируется и лишь дополнительно способствует разгрузке направления, где горит красный.
Теперь моя вчерашняя ситуация: я стою на красный и мне нужно налево (выезд с Макухи на Дегтяревскую). На светофоре картонка и сзади кому-то нужно направо. Полоса всего одна. Хоть налево, хоть направо. Обязать всех совершать правый поворот? Это не логично. Не вешать картонку? Тоже не логично, т.к. если нет желающих повернуть налево, те, кому направо, спокойно повернут и не будут стоять.
Доп. секция жестко регулируется светофором, картонка не регулируется и лишь дополнительно способствует разгрузке направления, где горит красный.
Теперь моя вчерашняя ситуация: я стою на красный и мне нужно налево (выезд с Макухи на Дегтяревскую). На светофоре картонка и сзади кому-то нужно направо. Полоса всего одна. Хоть налево, хоть направо. Обязать всех совершать правый поворот? Это не логично. Не вешать картонку? Тоже не логично, т.к. если нет желающих повернуть налево, те, кому направо, спокойно повернут и не будут стоять.
Здесь могла быть моя подпись...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9313
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Дорожная разметка и знаки, светофорное регулирование
Не знаю. Как бы мне не хотелось повернуть направо по картонке, меня больше бесят те, кому не терпится, сингналя сзади и так далее. Ситуации могут быть разные. Я обычно стою и жду. Потому картонку и придумали, чтобы проще стало. А таких перекрёстков, как tov_tob говорит, по городу куча.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Дорожная разметка и знаки, светофорное регулирование
Дякую за роз'яснення. Я взагалі-то по Київу по поверхні їзжу не дуже часто, а коли це трапляється, то на двох колесах все-таки простіше.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Дорожная разметка и знаки, светофорное регулирование
Вполне можно уточнить п. 16.10, учтя и такой случай:
16.10. На перехресті, де рух регулюється світлофором з додатковою секцією (або з табличкою білого кольору з нанесеною на ній стрілкою зеленого кольору), водій, який перебуває на смузі, з якої робиться поворот, повинен продовжувати рух у напрямку, що вказує стрілка, ввімкнута в додатковій секції (або нанесена на табличці), якщо його зупинка на заборонний сигнал світлофора створить перешкоди транспортним засобам, що рухаються за ним по тій самій смузі (крім випадків, коли відсутня інша смуга попутного напрямку).
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Дорожная разметка и знаки, светофорное регулирование
развели теорию))
зачем вообще вешать какие-то картонки, если можно взять пример с той же Польши - там просто МОЖНО поворачивать направо и все. Всех пропустил и едь. изменения в ПДД вносятся кабмином, там и ВР не нужна.
зачем вообще вешать какие-то картонки, если можно взять пример с той же Польши - там просто МОЖНО поворачивать направо и все. Всех пропустил и едь. изменения в ПДД вносятся кабмином, там и ВР не нужна.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Дорожная разметка и знаки, светофорное регулирование
Да, а светофоры тоже отменить. Как в метро днём. АЛС-АРС и Теслы всем.
Ну, я слово "законодатели" полушутя употребил в контексте решения КС о толковании термина "законодательство" (и подзаконные акты тоже).
Если серьёзно, то с нашей непольской культурой вождения (и вообще культурой) нельзя вот так просто "пропустить всех и повернуть направо". Особенно на светофорных перекрёстках. Уж если там созрели власти на финансирование светофора, то явно поток нешуточный.
Хотя иногда местами (на некоторых дорогах маятниковых миграций) и может быть такая ситуация, когда пересечь без светофора невозможно, но повернуть направо очень просто - направление пустует. Так там другое зло: по этому пустому направлению уже слева летят "тапку в пол", поэтому опасность не всегда меньше.
Ну, я слово "законодатели" полушутя употребил в контексте решения КС о толковании термина "законодательство" (и подзаконные акты тоже).
Если серьёзно, то с нашей непольской культурой вождения (и вообще культурой) нельзя вот так просто "пропустить всех и повернуть направо". Особенно на светофорных перекрёстках. Уж если там созрели власти на финансирование светофора, то явно поток нешуточный.
Хотя иногда местами (на некоторых дорогах маятниковых миграций) и может быть такая ситуация, когда пересечь без светофора невозможно, но повернуть направо очень просто - направление пустует. Так там другое зло: по этому пустому направлению уже слева летят "тапку в пол", поэтому опасность не всегда меньше.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Дорожная разметка и знаки, светофорное регулирование
ну быстрее убьются, делов-то.
Почему нормальные люди должны страдать?
Почему нормальные люди должны страдать?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Дорожная разметка и знаки, светофорное регулирование
Так працює суспільство. Теоретично, нормальні люди повинні щемити ненормальних і їх кількість має зменшуватись. В теорії.
Клятий націоналіст