Добавлено: 30 окт 2016, 14:29
Ну з урахуванням фори від прохідників цілком можливо що то буде 1й квартал 2018р, або 31 грудня 2017р.
Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
Цікаво, цю техніку можна використати для будівництва інших тунелів, чи вона взята в аренду, на час будівництва Бескидського тунелю ?LEXX писал(а):Опубликованы впечатляющие фото строительства нового Бескидского тоннеля в Карпатах
http://glavred.info/zhizn/opublikovany- ... 27638.html
Біля "трикутничка" посередині? Якщо так, то то не тріщина, то така конструкція з вкладним елементом який найбільше піддається зносу, зроблений з кращої сталі і якого можна замінити.Klovsky писал(а):Это же не трещина на стрелочном переводе (3:52)?
До речі, поясніть будь-ласка, чому в 21 столітті продовжують вкладати дерев'яні шпали? Є ж купа моделей бетонних. Крім того, можна ж було і відразу вбетонувати кріплення.Yaroslav писал(а):https://www.facebook.com/permalink.php? ... 5107097490
"Перша колійна техніка Ужгородського КМС-198 зайшла в новий Бескидський тунель."
Напевно мають свого дуже потрібного постачальника сосни )tov_tob писал(а):У ЛЖД своя логика. А поскольку эта часть работ зависит от них...
На всем перевальном участке (и не только) до сих пор деревянные шпалы.
Конечно, хорошо бы еще в ТЗ глянуть, но сомневаюсь, что нельзя было подобрать крепления с нужным типом шпал, лежней и т.п. Скорее всего хотели сэкономить на спичках.
По суті, я так розумію - це економія. А технічно - велика різниця з сучасними бетонними шпалами??Yaroslav писал(а):Напевно мають свого дуже потрібного постачальника сосни )tov_tob писал(а):У ЛЖД своя логика. А поскольку эта часть работ зависит от них...
На всем перевальном участке (и не только) до сих пор деревянные шпалы.
Конечно, хорошо бы еще в ТЗ глянуть, но сомневаюсь, что нельзя было подобрать крепления с нужным типом шпал, лежней и т.п. Скорее всего хотели сэкономить на спичках.