Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Путеец
- Сообщения: 142
- Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
- Контактная информация:
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
«Київ Цифровий» оновлює дизайн транспортної карти
«Київ Цифровий» оновлює зовнішній вигляд транспортних карт. Карти отримають новий дизайн, але збережуть функціонал.
Випущені раніше карти Kyiv Smart Card продовжать працювати та не виходитимуть з обігу.
Придбати карту «Київ Цифровий» та поповнити її можна буде у касах на всіх станціях київського метрополітену, у мережі Т-кіоск та в терміналах самообслуговування.
Нагадуємо, що поповнити поїздками транспортну картку можна також у застосунку «Київ Цифровий».
«Київ Цифровий» – це застосунок, що працює за принципом «місто в телефоні». Він став доступним для киян у 2021 році та об’єднує низку міських сервісів, кількість яких постійно збільшується. У планах КМДА – зробити застосунок основним інструментом комунікації міста із громадянами.
https://kyivcity.gov.ua/news/kiv_tsifro ... tno_karti/
«Київ Цифровий» оновлює зовнішній вигляд транспортних карт. Карти отримають новий дизайн, але збережуть функціонал.
Випущені раніше карти Kyiv Smart Card продовжать працювати та не виходитимуть з обігу.
Придбати карту «Київ Цифровий» та поповнити її можна буде у касах на всіх станціях київського метрополітену, у мережі Т-кіоск та в терміналах самообслуговування.
Нагадуємо, що поповнити поїздками транспортну картку можна також у застосунку «Київ Цифровий».
«Київ Цифровий» – це застосунок, що працює за принципом «місто в телефоні». Він став доступним для киян у 2021 році та об’єднує низку міських сервісів, кількість яких постійно збільшується. У планах КМДА – зробити застосунок основним інструментом комунікації міста із громадянами.
https://kyivcity.gov.ua/news/kiv_tsifro ... tno_karti/
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
хочу иметь возможность платить в тролике обычным пей-пасом, как в метро, а не наслаждаться новым дизайном....
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Тоже хотелось бы поскорее увидеть в эксплуатации пейпасс в наземном транспорте, чтоб побольше людей платили без скидок, не по 6,50 а по 8,00 грн.
А то если все перейдут на тариф со скидкой, то его тем скорее повысят.
А то если все перейдут на тариф со скидкой, то его тем скорее повысят.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
да, я такой))) А еще принципиально не пользуюсь маршрутками))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Маршрутки - черный нал. Причем попыток пресечь это дело вообще не наблюдается. Загнать маршрутки в безнал и тут же их станет заметно меньше.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Да маршрутки пофиг мне в принципе (и что это черное дно - и так понятно), но почему я должен выполнять танцы с бубнами в троллейбусе - для меня загадка. Хочу платить картой с пей-пасом, а не идти в "обналящик" ака банкомат, чтобы купить за бумажки билетик (а меня еще обматерят, т.к. меньше сотни банкомат не дает, а на маршруте здачи нет) и ехать честно...
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Верните карантин, я привык к пустому НОТу
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Більше лохдаунів!!!
«Треба просити 25 грн, щоб погодити 15» — експерт про здорожчання проїзду в Києві
Новини 13 травня 2021, 19:55
«Треба просити 25 грн, щоб погодити 15» — експерт про здорожчання проїзду в Києві
Експерт з транспортного регулювання та директор аналітичної компанії А+С Україна Дмитро Беспалов каже, що літо — найкращий час для здорожчання проїзду у Києві.
Про це він заявив у етері Громадського радіо.
«Транспорт буде дорожчати по тій моделі, за якою він працює, і я думаю, що проїзд здорожчає не до 25 грн, а до 12-15 гривень, — проси 25 для того, щоб потім погодити 15. Це стандартна історія для київських транспортників. Проси 100 мільйонів, а тобі дадуть 60. Я думаю, що це елемент торгу, і буде підвищення. А літо — це найкращий час для того, щоб підняти ціни на громадський транспорт. Багато людей у відпустках, настрій хороший. Таке підняття тарифів сприйметься краще, ніж восени або взимку», – каже Беспалов.
Нагадаємо, що комунальні підприємства «Київський метрополітен» і «Київпастранс» звернулися до столичної влади з проханням підвищити тарифи на проїзд або погасити збитки через карантин із бюджету.
За їхніми підрахунками, економічно-обґрунтований тариф на проїзд у метро становить 21,05 гривні, наземним транспортом — 25,18 гривні, а в міській електричці — 78,90 гривні.
Перевізники запевняють, що зазнали значних збитків через карантин, запроваджений у зв’язку з коронавірусом.
Заступниця начальника Київського метрополітену Наталка Макогон у етері Громадського радіо розповіла, що ціновики КМДА будуть розробляти кілька варіантів вартості проїзду у метро зважаючи на потреби соціальних груп.
https://hromadske.radio/news/2021/05/13 ... u-v-kyievi
«Треба просити 25 грн, щоб погодити 15» — експерт про здорожчання проїзду в Києві
Новини 13 травня 2021, 19:55
«Треба просити 25 грн, щоб погодити 15» — експерт про здорожчання проїзду в Києві
Експерт з транспортного регулювання та директор аналітичної компанії А+С Україна Дмитро Беспалов каже, що літо — найкращий час для здорожчання проїзду у Києві.
Про це він заявив у етері Громадського радіо.
«Транспорт буде дорожчати по тій моделі, за якою він працює, і я думаю, що проїзд здорожчає не до 25 грн, а до 12-15 гривень, — проси 25 для того, щоб потім погодити 15. Це стандартна історія для київських транспортників. Проси 100 мільйонів, а тобі дадуть 60. Я думаю, що це елемент торгу, і буде підвищення. А літо — це найкращий час для того, щоб підняти ціни на громадський транспорт. Багато людей у відпустках, настрій хороший. Таке підняття тарифів сприйметься краще, ніж восени або взимку», – каже Беспалов.
Нагадаємо, що комунальні підприємства «Київський метрополітен» і «Київпастранс» звернулися до столичної влади з проханням підвищити тарифи на проїзд або погасити збитки через карантин із бюджету.
За їхніми підрахунками, економічно-обґрунтований тариф на проїзд у метро становить 21,05 гривні, наземним транспортом — 25,18 гривні, а в міській електричці — 78,90 гривні.
Перевізники запевняють, що зазнали значних збитків через карантин, запроваджений у зв’язку з коронавірусом.
Заступниця начальника Київського метрополітену Наталка Макогон у етері Громадського радіо розповіла, що ціновики КМДА будуть розробляти кілька варіантів вартості проїзду у метро зважаючи на потреби соціальних груп.
https://hromadske.radio/news/2021/05/13 ... u-v-kyievi
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Раньше экспертом считался человек которого таковым считало профессиональное сообщество, а теперь можно самоопределиться и вещать.
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9314
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
https://mon.gov.ua/storage/app/media/za ... 202019.pdf
На п’ятій сторінці.
На п’ятій сторінці.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Кличко назвав справжню вартість проїзду в київському транспорті
У Києві незабаром суттєво здорожчає проїзд у громадському транспорті. Такі плани озвучив мер столиці Віталій Кличко в ефірі телепрограми "Народ проти" на телеканалі "Україна 24".
За словами столичного градоначальника, справжня собівартість проїзду у громадському транспорті є набагато більшою, ніж та сума, яку зараз сплачують пасажири. Це робить функціонування транспорту в столиці дотаційним.
Через це столичний бюджет щороку сплачує перевізникам два мільярди гривень, адже людям, які працюють в цій галузі, потрібно вчасно виплачувати заробітну плату.
Крім того, місту необхідно постійно оновлювати рухомий склад, закуповуючи нові тролейбуси, трамваї та автобуси.
"Одночасно ми закуповуємо транспорт і збільшуємо зарплату. Можу сказати страшну цифру, собівартість проїзду в транспорті - 15 гривень", — зізнався Кличко.
https://kyiv.znaj.ua/382566-klichko-naz ... transporti
У Києві незабаром суттєво здорожчає проїзд у громадському транспорті. Такі плани озвучив мер столиці Віталій Кличко в ефірі телепрограми "Народ проти" на телеканалі "Україна 24".
За словами столичного градоначальника, справжня собівартість проїзду у громадському транспорті є набагато більшою, ніж та сума, яку зараз сплачують пасажири. Це робить функціонування транспорту в столиці дотаційним.
Через це столичний бюджет щороку сплачує перевізникам два мільярди гривень, адже людям, які працюють в цій галузі, потрібно вчасно виплачувати заробітну плату.
Крім того, місту необхідно постійно оновлювати рухомий склад, закуповуючи нові тролейбуси, трамваї та автобуси.
"Одночасно ми закуповуємо транспорт і збільшуємо зарплату. Можу сказати страшну цифру, собівартість проїзду в транспорті - 15 гривень", — зізнався Кличко.
https://kyiv.znaj.ua/382566-klichko-naz ... transporti
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Сенс у оновленні наземного рухомого складу, якщо він стоїть у загальному заторі і просто гріє оточуюче середовище? Може треба думати ширше? Ширше - це не про них по-ходу. Нічого, перед виборами ми проковтнули закупку нових 300 автобусів (я в т.ч.). Політ нормальний)
А Беспалов з посиланням на КПТ дає цифру у 25,18 грн) Зійдуться посередині?
p.s. Я готовий платити і по 30 грн, але при цьому не стояти в пробці по годині у ржавому забитому кориті (привіт соціальна дистанція, зростання зараження і нові л0хд@уни)
Заборонити рекламу на станціях Київського метрополітену!
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
У червоних лініях - ніяких компромісів зі злобудовниками!
Метро на Виноградар (І-а черга) - до кінця року, але якого?
- MetroPony91
- Путеец
- Сообщения: 174
- Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
- Откуда: Kyiv
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
1. Оновлювати потрібно не тільки парки рухомого складу, а ще й матеріально-технічну базу підприємств.
2. Вирішення питання щодо реальної компенсації містом перевезення пільгових категорій населення.
3. Потребує вирішення питання таксомоторного парку з необхідністю подальшої інтеграції під єдиний дах комунальної підпорядкованості місту.
4. Наведення ладу в беспосередній роботі на маршрутах. Оптимізація напрямків перевезення, графіки руху, час роботи окремої одиниці рухомого складу на лінії в день.
...а вже потім дивитися, скільки ці покатушки коштуватимуть жителям міста та гостям столиці.
2. Вирішення питання щодо реальної компенсації містом перевезення пільгових категорій населення.
3. Потребує вирішення питання таксомоторного парку з необхідністю подальшої інтеграції під єдиний дах комунальної підпорядкованості місту.
4. Наведення ладу в беспосередній роботі на маршрутах. Оптимізація напрямків перевезення, графіки руху, час роботи окремої одиниці рухомого складу на лінії в день.
...а вже потім дивитися, скільки ці покатушки коштуватимуть жителям міста та гостям столиці.
Сарказм - останнє сховище оптиміста
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
«Транспорт буде дорожчати по тій моделі, за якою він працює, і я думаю, що проїзд здорожчає не до 25 грн, а до 12-15 гривень, — проси 25 для того, щоб потім погодити 15. Це стандартна історія для київських транспортників. Проси 100 мільйонів, а тобі дадуть 60. Я думаю, що це елемент торгу, і буде підвищення. А літо — це найкращий час для того, щоб підняти ціни на громадський транспорт. Багато людей у відпустках, настрій хороший. Таке підняття тарифів сприйметься краще, ніж восени або взимку», – каже Беспалов.
https://hromadske.radio/news/2021/05/13 ... u-v-kyievi
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Тарифы, средства контроля и оплата проезда
Я что-то пропустил и полосы ОТ у нас отменили? Вполне себе бодренько ОТ ездит.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)