Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Ужесточение правил
Про ужесточение правил тут
http://www.podrobnosti.ua/society/2004/ ... 27098.html
http://www.podrobnosti.ua/society/2004/ ... 27098.html
Последний раз редактировалось Opex 14 июн 2004, 14:58, всего редактировалось 1 раз.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
http://www.podrobnosti.ua/economy/2004/ ... 29485.html
Киев утвердил названия 9 проектирующихся станций метро.
Киев утвердил названия 9 проектирующихся станций метро.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Новини від "Вікна-Столиця"
Источник: http://www.stb.ua/vikna/stolytsia/?27.8.2004
На станції "Сирець", а саме так осататочно називатиметься наступна після "Дорогожичів", починають випробовувати ескалатори
На станції "Сирець", а саме так осататочно називатиметься наступна після "Дорогожичів", починають випробовувати ескалатори. Це перші чотири вітчизняні машини-сходи, що їх уже зібрали на новій станції, яка стане до ладу за півтора-два місяці.
На півторакілометровій ділянці завершують укладання кабелів та иншого обладнання, аби вже незабаром по покладених рейках пройшовся перший пробний потяг. Вимальовують і назву в мармурі нової станції, де червоним по білому буде написано - "Сирець". На ній тепер мурашник будівельників, що обличковують переважно білим мармуром зведену споруду. За попередніми планами, станцію мають відкрити 14 жовтня, себто на покрову, проте цього місяця вже постали труднощі з фінансуванням, які можуть підкориґувати президентські вибори. Тому однаково до їхнього проведення червону смужку тут переріжуть.
ВОЛОДИМИР ПЕТРЕНКО
голова ВАТ "Київметробуд"
Нажаль є пробуксовки із постачанням облицьовувальних матеріалів та кабелів, фінасово не забезпечення необхідного обладнаення на 10 мільйонів гривень.
Майже рятівною можна назвати ситуяцію з ескалаторами. Пощастило, що їх почав виробляти вітчизняний Кременчуцький завод, усі металеві конструкції вже зібрано, ставлять сходи. Та й дешевші вони від Санкт-Петербурзьких на третину. Аби не зірвати запуску станції через брак грошей, ступили незвичний крок.
"Сирець" буде останньою глибокою станцією на шляху лінії на Виноградар. Уже придбано прохідницький щит, який продовжить будівництво метра в бік цього житлового масиву. Але роботи далі від "Сирця" тимчасово припинять до 2007 року, аж поки збудують метро від "либідської" до Амурського майдану. Виноградареві подарують підземку не раніше 2010 року.
Лесь Осика, Володимир Пастух, Анатолій Мартинеко, "Вікна - столиця", СТБ
На станції "Сирець", а саме так осататочно називатиметься наступна після "Дорогожичів", починають випробовувати ескалатори
На станції "Сирець", а саме так осататочно називатиметься наступна після "Дорогожичів", починають випробовувати ескалатори. Це перші чотири вітчизняні машини-сходи, що їх уже зібрали на новій станції, яка стане до ладу за півтора-два місяці.
На півторакілометровій ділянці завершують укладання кабелів та иншого обладнання, аби вже незабаром по покладених рейках пройшовся перший пробний потяг. Вимальовують і назву в мармурі нової станції, де червоним по білому буде написано - "Сирець". На ній тепер мурашник будівельників, що обличковують переважно білим мармуром зведену споруду. За попередніми планами, станцію мають відкрити 14 жовтня, себто на покрову, проте цього місяця вже постали труднощі з фінансуванням, які можуть підкориґувати президентські вибори. Тому однаково до їхнього проведення червону смужку тут переріжуть.
ВОЛОДИМИР ПЕТРЕНКО
голова ВАТ "Київметробуд"
Нажаль є пробуксовки із постачанням облицьовувальних матеріалів та кабелів, фінасово не забезпечення необхідного обладнаення на 10 мільйонів гривень.
Майже рятівною можна назвати ситуяцію з ескалаторами. Пощастило, що їх почав виробляти вітчизняний Кременчуцький завод, усі металеві конструкції вже зібрано, ставлять сходи. Та й дешевші вони від Санкт-Петербурзьких на третину. Аби не зірвати запуску станції через брак грошей, ступили незвичний крок.
"Сирець" буде останньою глибокою станцією на шляху лінії на Виноградар. Уже придбано прохідницький щит, який продовжить будівництво метра в бік цього житлового масиву. Але роботи далі від "Сирця" тимчасово припинять до 2007 року, аж поки збудують метро від "либідської" до Амурського майдану. Виноградареві подарують підземку не раніше 2010 року.
Лесь Осика, Володимир Пастух, Анатолій Мартинеко, "Вікна - столиця", СТБ
Новини від "Вікна-Столиця" за 30.08.04.
Источник: http://www.stb.ua/vikna/stolytsia/?30.8.2004
За рік майже проклали більш як двокілометровий перегін від станції "Харківської" до "Бориспільської"
Проблемним тут стала тристаметрова ділянка, що перетинає колектор та інженерні коммунікації. Перенесення яких потребує часу й коштів, тому щоб не призупиняти будівниттво у цьому напрямку почали зводити нову станцію в районі кільця Харківської площі.
На двокілометровій ділянці бетонні тунелі вже встановлено й засипані ґрунтом, залишилося покласти рейки й обладнати кабелями. Збудована також на перспективу станція "Вирлиця", що буде наступною незабаром за "Харківською". Пуск її буде доцільний, коли тут почнуть будувати житло, та й це вже станеться роки за три. Є й інвестор що ладен вкласти понад 13 мільонів гривень на створення вже навколо неї відповідної інфраструктури.
ВОЛОДИМИР ПЕТРЕНКО
Голова ВАТ "Київметробуд"
Взагалі ця ділянка 3,3 кілометри,як вона буде вводитися буде вирішуватися в наступному році, в залежності від того, скільки буде коштів.
Будівництву "Борспільскої" незабаром заважитме ЛЕП, що висить над зоною зведення станції. 7 мільонів гривень треба до кінця вересня, щоби сховати її в підземні кабелі. Проте третина станції вже існує в завершеному бетонному вигляді.
ВОЛОДИМИР ПЕТРЕНКО
Голова ВАТ "Київметробуд"
Станція буде односклеповою на зразок "Житомирської".
Поки не визначено й пускову ділянку. Чи стане до ладу відтинок тільки до "Борспільської" разом із першою чергою нового депо, що буде поруч, чи вже зводити до станції "Червоний Хутір", що її побудують наступною. Однак вона поки стоятиме посеред лісу. Невизначили і що за лінію протягнуть до Дарницького вокзалу, де спорудять нову будову. Якщо збудують вчасно, то станція буде довго відмежованою. Якщо "Укрзалізниця" споруджуватиме вокзал як платформи на "Караваєвих дачах", що обіцяли закінчити ще у переддень Дня Незалежности, то місто визначиться, а метробудівці встигнуть.
Лесь Осика, Володимир Пастух "Вікна-столиця", СТБ
За рік майже проклали більш як двокілометровий перегін від станції "Харківської" до "Бориспільської"
Проблемним тут стала тристаметрова ділянка, що перетинає колектор та інженерні коммунікації. Перенесення яких потребує часу й коштів, тому щоб не призупиняти будівниттво у цьому напрямку почали зводити нову станцію в районі кільця Харківської площі.
На двокілометровій ділянці бетонні тунелі вже встановлено й засипані ґрунтом, залишилося покласти рейки й обладнати кабелями. Збудована також на перспективу станція "Вирлиця", що буде наступною незабаром за "Харківською". Пуск її буде доцільний, коли тут почнуть будувати житло, та й це вже станеться роки за три. Є й інвестор що ладен вкласти понад 13 мільонів гривень на створення вже навколо неї відповідної інфраструктури.
ВОЛОДИМИР ПЕТРЕНКО
Голова ВАТ "Київметробуд"
Взагалі ця ділянка 3,3 кілометри,як вона буде вводитися буде вирішуватися в наступному році, в залежності від того, скільки буде коштів.
Будівництву "Борспільскої" незабаром заважитме ЛЕП, що висить над зоною зведення станції. 7 мільонів гривень треба до кінця вересня, щоби сховати її в підземні кабелі. Проте третина станції вже існує в завершеному бетонному вигляді.
ВОЛОДИМИР ПЕТРЕНКО
Голова ВАТ "Київметробуд"
Станція буде односклеповою на зразок "Житомирської".
Поки не визначено й пускову ділянку. Чи стане до ладу відтинок тільки до "Борспільської" разом із першою чергою нового депо, що буде поруч, чи вже зводити до станції "Червоний Хутір", що її побудують наступною. Однак вона поки стоятиме посеред лісу. Невизначили і що за лінію протягнуть до Дарницького вокзалу, де спорудять нову будову. Якщо збудують вчасно, то станція буде довго відмежованою. Якщо "Укрзалізниця" споруджуватиме вокзал як платформи на "Караваєвих дачах", що обіцяли закінчити ще у переддень Дня Незалежности, то місто визначиться, а метробудівці встигнуть.
Лесь Осика, Володимир Пастух "Вікна-столиця", СТБ
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Вот, наткнулся случайно на такую новость (обратите внимание на дату 21 января 1999 года)
Как говорится "свежо предание...."
http://today.viaduk.net/todayol.nsf/7f6 ... nl0bo05vs_
НА "СЫРЕЦКОЙ" МОНТИРУЮТ НОВЫЕ ЭСКАЛАТОРЫ
Киевский метрополитен уверенно реализует программу по достижению независимости от зарубежных технических поставок. По словам начальника столичной "подземки" Николая Балацкого, эксплуатационные службы уже наладили на местных предприятиях выпуск значительной части необходимой техники. Так, завод "Большевик" осваивает производство эскалаторов, а местное объединение "Авиант" взялось за серийный выпуск собственных пассажирских вагонов, обещая уже в этом году собрать три новых подвижных состава. Как подсчитали метростроевцы, отказ от внешних поставок позволит городу при вводе в эксплуатацию одной только станции "Сырецкая" сэкономить до $700 тыс.
Как говорится "свежо предание...."
http://today.viaduk.net/todayol.nsf/7f6 ... nl0bo05vs_
НА "СЫРЕЦКОЙ" МОНТИРУЮТ НОВЫЕ ЭСКАЛАТОРЫ
Киевский метрополитен уверенно реализует программу по достижению независимости от зарубежных технических поставок. По словам начальника столичной "подземки" Николая Балацкого, эксплуатационные службы уже наладили на местных предприятиях выпуск значительной части необходимой техники. Так, завод "Большевик" осваивает производство эскалаторов, а местное объединение "Авиант" взялось за серийный выпуск собственных пассажирских вагонов, обещая уже в этом году собрать три новых подвижных состава. Как подсчитали метростроевцы, отказ от внешних поставок позволит городу при вводе в эксплуатацию одной только станции "Сырецкая" сэкономить до $700 тыс.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
Троль можно собрать в обычном цеху на стапелях, коих на Авианте немеряно. И таскать по территории своим ходом. Для постройки вагонов нужен путь, ибо даже для того, чтобы просто начинить електроникой уже сваренный и поставленный на раму вагон его нужно _в цех_ как-то закатить и выкатить. А делать его прямо на заводе это вообще нереально: одно дело из дюрали несущий кузов троллейбуса склепать, а совсем другое - отливать тележки и рамы вагонов, варить кузова из стали.
- sashman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 7031
- Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
- Откуда: оттуда.
- Контактная информация:
Брр... кажись форум глючит... вроде ж ответил...Jeeves писал(а):Ну и что? Троль и метровагон - это две большие разницы.
По сложности конструкции:
Троль<метроВагон<самолет
Не верю! (C) Станиславский что у Антонова нету подъездных ЖД путей и внутреннего ЖД транспорта и мощностей для производства метровагонов.Jeeves писал(а): Троль можно собрать в обычном цеху на стапелях, коих на Авианте немеряно. И таскать по территории своим ходом. Для постройки вагонов нужен путь... А делать его прямо на заводе это вообще нереально: одно дело из дюрали несущий кузов троллейбуса склепать, а совсем другое - отливать тележки и рамы вагонов, варить кузова из стали.
В конце концов может они облегченные вагоны клепать будут из алюминиевого сплава
Океания всегда воевала с Ост-Азией
- Аlex
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 663
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 11:27
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Конечно есть!! Подьездные пути отходят от Святошинских платформ. И на територии много ЖД веток.
Другое дело, что Авиант не взялся за выпуск вагонов. Хотя планировал и есть фотографии макетов.
И Авиант имеет такую производительную базу, что ему что мебель делать, что машины, что троллейбусы, что вагоны метро, что самолеты - по фигу...
Другое дело, что Авиант не взялся за выпуск вагонов. Хотя планировал и есть фотографии макетов.
И Авиант имеет такую производительную базу, что ему что мебель делать, что машины, что троллейбусы, что вагоны метро, что самолеты - по фигу...
С уважением, Алекс 8)