Страница 116 из 118

Re: Подвижной состав

Добавлено: 05 окт 2023, 06:30
FerrariF1racing
В ТГ канале Оболони написали, что еще приехали вагончики

Re: Подвижной состав

Добавлено: 05 окт 2023, 15:17
Бодрый
TANK писал(а):
27 сен 2023, 19:43
А мне вот другое интересно - где КМ столько тележек нашел как для перегона по нашей колее, так и для перегона под землей. Да и стоят они именно на гейтовском/проверочном пути, но переезда в ТЧ2 нет уже лет 10 совсем и лет 20 был просто заасфальтированным. Хотя дарители могли и сами озаботиться...
Фото Afraid

Re: Подвижной состав

Добавлено: 06 окт 2023, 03:03
TANK
ну писали же о перегонке под землей днем...

Re: Подвижной состав

Добавлено: 07 окт 2023, 21:56
Бодрый

Re: Подвижной состав

Добавлено: 10 окт 2023, 11:31
Бодрый
Фото КП "КМ"

Re: Подвижной состав

Добавлено: 12 окт 2023, 10:13
FerrariF1racing
Еще подвезли?

Re: Подвижной состав

Добавлено: 12 окт 2023, 10:34
Коржик
Пишут, что можно насчитать 36 вагонов на территории депо.
Если бы кто-то узнал, сколько вагонов в Дарнице и Харьковском, то можно было бы понять, сколько ещё в пути и досталось ли что-то Харькову.

Re: Подвижной состав

Добавлено: 12 окт 2023, 13:16
Бодрый
Ще кілька фото.
+ вид на Кільцеву дорогу

Re: Подвижной состав

Добавлено: 12 окт 2023, 21:23
Бодрый
Сучасна реклама

Re: Подвижной состав

Добавлено: 30 окт 2023, 18:28
Бодрый
Київський метрополітен отримав усі 60 варшавських вагонів

До КП «Київський метрополітен» прибув останній поїзд із варшавського метрополітену. Загалом столична підземка безкоштовно отримала 60 виведених з експлуатації вагонів серії № 81 в якості технічної допомоги від польських колег. Поетапне транспортування всіх вагонів тривало сім місяців.

Наразі фахівці метрополітену продовжують опрацьовувати кожен отриманий поїзд для визначення технічного стану. Зазначимо, що 80% рухомого складу, що курсує лініями київського метро, виготовлено за радянських часів – він аналогічний вагонам, що експлуатуються у варшавському метрополітені. У конструкції цих вагонів є необхідне обладнання для проведення своєчасного та належного обслуговування рухомого складу столичного метро.

Зауважимо, що для безпечного руху поїздів, швидкої та якісної поїздки, рухомий склад потребує вчасних, якісних і ретельних ремонтів, зокрема поточних і капітальних.

Поїзди метрополітену кожні 480 тисяч км (раз на 4 роки) проходять заводський ремонт – від поточного до капітального. До прикладу, капітальний ремонт вагонів триває близько місяця. Під час цих робіт фахівці повністю розбирають вагон, ремонтують усе обладнання із заміною запасних частин і матеріалів. Зокрема, повністю розбирають внутрішню обшивку стін, стелі та підлоги, ремонтують тягові двигуни, колісні пари, електричне і пневматичне обладнання – акумуляторні батареї, механізми дверей, вікон, вентиляції, освітлення тощо. Також замінюють усі кабелі та проводи, очищують і відновлюють фарбування кузова і візків вагонів.
http://metro.kyiv.ua/ru/node/7741

Re: Подвижной состав

Добавлено: 31 окт 2023, 14:53
Коржик
То есть, как и предполагалось, варшавские вагоны в Харькове это отдельная поставка.
Итого 78 с 60ю в Киеве и 18ю в Харькове.

Re: Подвижной состав

Добавлено: 31 окт 2023, 15:45
mann
По номерам сцепов, варшавская нумерация:
01,03,04,05,06,07,08,13,14,15 - отправлены в Киев,
09,10,12 - планируются для Харькова,
02 - памятник/музейный,
11 - вероятно, донор,
34-40 сцепы остаются в Варшаве.

Расшифовку ищу, нашёл только что 05 сцеп это 81-714.3/717.3: 009+400+401+434+439+010, 1989 года выпуска.
07 сцеп 013+417+418+426+427+014 это 81-572 и 81-573.1, 1994 года.

Re: Подвижной состав

Добавлено: 31 окт 2023, 15:55
Коржик
mann писал(а):
31 окт 2023, 15:45
По номерам сцепов, варшавская нумерация:
01,03,04,05,06,07,08,13,14,15 - отправлены в Киев,
09,10,12 - планируются для Харькова,
02 - памятник/музейный,
11 - вероятно, донор,
34-40 сцепы остаются в Варшаве.

Расшифовку ищу, нашёл только что 05 сцеп это 81-714.3/717.3: 009+400+401+434+439+010, 1989 года выпуска.
07 сцеп 013+417+418+426+427+014 это 81-572 и 81-573.1, 1994 года.
Спасибо!
Теперь хоть окончательно стало ясно что, когда, куда, откуда, почему, зачем и как.
:pray: :pray: :pray:

Re: Подвижной состав

Добавлено: 01 ноя 2023, 15:39
FerrariF1racing
Зеленою гілкою київського метро почали курсувати варшавські вагони

Изображение

1 ЛИСТОПАДА 2023, 15:30
Катерина НОВОСВІТНЯ

Мер Києва Віталій Кличко в окремому відеозверненні подякував мерії польської столиці й зокрема меру Варшави Рафалу Тшасковському за допомогу.
Польський метропоїзд легко впізнати за червоним кольором вагонів, червоною обшивкою сидінь, а також за написами у вагонах польською мовою. Крім того, київські метрополітенівці залишили оголошення польською мовою кінцевих зупинок поряд з українською.
Кличко вирушив у перший рейс варшавським метропоїздом просто з одного з депо. На першій зупинці підземки кияни заповнили вагони й рушили разом з мером по маршруту, роблячи по ходу й селфі з Кличком.
Нагадаємо, що загалом в якості благодійної допомоги столиця Польщі протягом року поставляла партіями вагони метро до Києва. Всього доправлено 60 вагонів.
За словами мера Києва Віталія Кличка, фахівці КП «Київський метрополітен» провели всі необхідні експертизи вагонів, які прибули з-за кордону. Й частина з них ще вийде на лінії. А частину використають як технічних донорів для капітальних ремонтів вагонів київської підземки.

Изображение
Изображение

Крім того, перед передачею польські фахівці демонтували специфічне обладнання — систему безпеки, реєстрації, колеса. Київський метрополітен натомість встановив свою систему безпеки руху, систему зв’язку «пасажир-машиніст», переобладнали їх й під ширину столичних колій метро.
За словами Віталія Кличка, після модернізації вагони та поїзд в цілому повністю відповідають технічним характеристикам й вимогам Київського метрополітену. Він відслужив у Польщі 15 років, тоді як строк його експлуатації — 30 років й він ще послужить киянам.
Нині у столиці перевозить пасажирів 821 вагон, 650 з них ще радянських часів.
У КП «Київський метрополітен» говорять, що наразі фахівці опрацьовують кожен отриманий вагон для визначення технічного стану.
Зазначається також, що 80% рухомого складу, що курсує лініями київського метро, виготовлено за радянських часів — він аналогічний вагонам, що експлуатуються у варшавському метрополітені. У конструкції цих вагонів є необхідне обладнання для проведення донорського обслуговування рухомого складу столичного метро.
Крім того, відомо, що такий метропоїзд, як сьогодні вийшов на лінію, коштує приблизно 1 млн 600 тис. євро. Переобладнання для потреб столиці обходиться менше ніж у половину цієї суми.
Нагадаємо. Загалом столична підземка безплатно отримала 60 виведених з експлуатації вагонів серії № 81 як технічну допомогу від польських колег. Їх доправляли поетапно протягом семи місяців.

Re: Подвижной состав

Добавлено: 01 ноя 2023, 15:56
Коржик
Спасибо за новость!

Как это мы не были в курсе, что их таки вот-вот выпустят на линию... :P :P :P

Любопытно, как это прокомментирует Юлия Недопитанская Анастасия Бондаренко, аналитик СтопКора. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

PS Однако переоборудование недешевое. :-| :-| :-|