Трамваи
Модераторы: dimentiy, Администраторы
идем от противного - откуда информация, что ходили?))))
там артсклады вообще-то по жизни были, а после взрыва на оных в 18 году - расчистилось место для военного кладбища, потом самовольной застройки и в конце-концов ботсада))) рекомендую аэрофотоснимки немецкие.
там артсклады вообще-то по жизни были, а после взрыва на оных в 18 году - расчистилось место для военного кладбища, потом самовольной застройки и в конце-концов ботсада))) рекомендую аэрофотоснимки немецкие.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- nik
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 66
- Зарегистрирован: 14 июн 2009, 20:57
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
на аерофотозйомці не видно, є там рейки чи немає.TANK писал(а):идем от противного - откуда информация, что ходили?))))
там артсклады вообще-то по жизни были, а после взрыва на оных в 18 году - расчистилось место для военного кладбища, потом самовольной застройки и в конце-концов ботсада))) рекомендую аэрофотоснимки немецкие.
на Саперну слобідку їздив 17 трамвай; до Іонинського монастиря - 12й. Схеми відповідні є у путівнику "Електротранспорт України", Вікіпедія "Киевский трамвай" також про них розповідає
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Якщо двері у трамваях були лише праворуч, можно пошукати розворотне кільце характерної форми, але аерофотознімки повної інформації все одно не дадуть.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
до речі, http://nbnews.com.ua/ua/news/91359/
На виробничих потужностях заводу у Львові буде налагоджено виробництво сучасних, із застосуванням новітніх технологій, трамваїв для України. Угоду про співпрацю підписали ТОВ «Сіті транспорт груп» і французька компанія Alstom, що є світовим лідером з виробництва транспорту.
«Почати реалізацію проекту сторони планують вже цього року. І на початковій стадії ставлять завдання виробляти 20-30 трамваїв на рік», – наголошується в повідомленні прес-служби Кабінету міністрів.
Початкові інвестиції в проект складуть 20-30 мільйонів євро. Трамвай буде вироблятися на проммайданчику групи у Львові, а брати участь у його комплектації може до 100 українських підприємств.
«Для нас це великий шанс, як для проммайданчика, тому що велика кількість автобусів вже не потрібна, і є багато виробників автобусів, а ми хочемо сконцентруватися на виробництві міського електротранспорту. Але ми не можемо йти шляхом повільних інновацій – на це потрібні роки, щоб створити гідної якості продукт. А хочемо отримати якість і технології, які нам надає Alstom», – зазначив власник українського холдингу Ігор Чуркін.
За його словами, для Alstom такий проект також важливий. «Вони вже давно присутні на російському ринку, є виробництво в Казахстані – електровози і тепловози. Вони сприймають нас як хорошого партнера», – зазначає власник ТОВ «Сіті транспорт груп».
Ігор Чуркін також підкреслив, що важливо отримати не тільки робочі місця або технології, але далі Alstom може створити в Україні підприємства з виробництва електродвигунів та інших систем, щоб трамвай на 100% вироблявся в Україні.
«І Alstom може прийняти рішення з продажу, наприклад, наших трамваїв у Таїланд, тобто це механізм не тільки приходу на український ринок, а можливість для нас спільно з Alstom брати участь в глобальному ринку виробництва та розподілу праці», – підкреслив глава холдингу.
На виробничих потужностях заводу у Львові буде налагоджено виробництво сучасних, із застосуванням новітніх технологій, трамваїв для України. Угоду про співпрацю підписали ТОВ «Сіті транспорт груп» і французька компанія Alstom, що є світовим лідером з виробництва транспорту.
«Почати реалізацію проекту сторони планують вже цього року. І на початковій стадії ставлять завдання виробляти 20-30 трамваїв на рік», – наголошується в повідомленні прес-служби Кабінету міністрів.
Початкові інвестиції в проект складуть 20-30 мільйонів євро. Трамвай буде вироблятися на проммайданчику групи у Львові, а брати участь у його комплектації може до 100 українських підприємств.
«Для нас це великий шанс, як для проммайданчика, тому що велика кількість автобусів вже не потрібна, і є багато виробників автобусів, а ми хочемо сконцентруватися на виробництві міського електротранспорту. Але ми не можемо йти шляхом повільних інновацій – на це потрібні роки, щоб створити гідної якості продукт. А хочемо отримати якість і технології, які нам надає Alstom», – зазначив власник українського холдингу Ігор Чуркін.
За його словами, для Alstom такий проект також важливий. «Вони вже давно присутні на російському ринку, є виробництво в Казахстані – електровози і тепловози. Вони сприймають нас як хорошого партнера», – зазначає власник ТОВ «Сіті транспорт груп».
Ігор Чуркін також підкреслив, що важливо отримати не тільки робочі місця або технології, але далі Alstom може створити в Україні підприємства з виробництва електродвигунів та інших систем, щоб трамвай на 100% вироблявся в Україні.
«І Alstom може прийняти рішення з продажу, наприклад, наших трамваїв у Таїланд, тобто це механізм не тільки приходу на український ринок, а можливість для нас спільно з Alstom брати участь в глобальному ринку виробництва та розподілу праці», – підкреслив глава холдингу.
http://193.23.225.210/tender/dkt_248.htm
ТЗ на реконструкцию линии по Дмитриевской.
ТЗ на реконструкцию линии по Дмитриевской.