Страница 14 из 16

Добавлено: 12 апр 2012, 14:20
TANK
о полном прка речь не идет. но под забором на лыбедской еще в 95-97 стояли КТВ, штук десять... Ни одного не осталось...

Добавлено: 12 апр 2012, 17:40
DFAW
Народ, давайте вернёмся к насущной проблеме - как запустить Ретро-вагон.

Добавлено: 12 апр 2012, 23:11
AMY
Барахолить списанные снежки
Или Вшку...

Добавлено: 13 апр 2012, 14:12
DFAW
Вообще я так понимаю изготовить тоже устраивает, ладно надо ехать смотреть.

Добавлено: 13 апр 2012, 20:48
Сухов
А можно схмку аль чертёж, мы б затеяли вертёж... Имею дело с заводами, работающими с металлом, могу попросить, что бы изготовили, но нужен чертёж с размерами.

Добавлено: 13 июн 2013, 14:37
nik

Добавлено: 13 июн 2013, 15:59
TANK
По бусовой горе трамваи никогда не ходили, карта немцев - единственная с этим маршрутом, была основана на разветданных и оооочень во многих местах, скажем так, не точна.

Добавлено: 13 июн 2013, 17:08
nik
TANK писал(а):По бусовой горе трамваи никогда не ходили, карта немцев - единственная с этим маршрутом, была основана на разветданных и оооочень во многих местах, скажем так, не точна.
а звідки інформація що не ходили?

Добавлено: 13 июн 2013, 17:22
TANK
идем от противного - откуда информация, что ходили?))))

там артсклады вообще-то по жизни были, а после взрыва на оных в 18 году - расчистилось место для военного кладбища, потом самовольной застройки и в конце-концов ботсада))) рекомендую аэрофотоснимки немецкие.

Добавлено: 13 июн 2013, 21:11
nik
TANK писал(а):идем от противного - откуда информация, что ходили?))))

там артсклады вообще-то по жизни были, а после взрыва на оных в 18 году - расчистилось место для военного кладбища, потом самовольной застройки и в конце-концов ботсада))) рекомендую аэрофотоснимки немецкие.
на аерофотозйомці не видно, є там рейки чи немає.
на Саперну слобідку їздив 17 трамвай; до Іонинського монастиря - 12й. Схеми відповідні є у путівнику "Електротранспорт України", Вікіпедія "Киевский трамвай" також про них розповідає

Добавлено: 14 июн 2013, 09:13
Klovsky
Якщо двері у трамваях були лише праворуч, можно пошукати розворотне кільце характерної форми, але аерофотознімки повної інформації все одно не дадуть.

Добавлено: 15 июн 2013, 10:18
Yaroslav
до речі, http://nbnews.com.ua/ua/news/91359/
На виробничих потужностях заводу у Львові буде налагоджено виробництво сучасних, із застосуванням новітніх технологій, трамваїв для України. Угоду про співпрацю підписали ТОВ «Сіті транспорт груп» і французька компанія Alstom, що є світовим лідером з виробництва транспорту.
«Почати реалізацію проекту сторони планують вже цього року. І на початковій стадії ставлять завдання виробляти 20-30 трамваїв на рік», – наголошується в повідомленні прес-служби Кабінету міністрів.

Початкові інвестиції в проект складуть 20-30 мільйонів євро. Трамвай буде вироблятися на проммайданчику групи у Львові, а брати участь у його комплектації може до 100 українських підприємств.

«Для нас це великий шанс, як для проммайданчика, тому що велика кількість автобусів вже не потрібна, і є багато виробників автобусів, а ми хочемо сконцентруватися на виробництві міського електротранспорту. Але ми не можемо йти шляхом повільних інновацій – на це потрібні роки, щоб створити гідної якості продукт. А хочемо отримати якість і технології, які нам надає Alstom», – зазначив власник українського холдингу Ігор Чуркін.

За його словами, для Alstom такий проект також важливий. «Вони вже давно присутні на російському ринку, є виробництво в Казахстані – електровози і тепловози. Вони сприймають нас як хорошого партнера», – зазначає власник ТОВ «Сіті транспорт груп».

Ігор Чуркін також підкреслив, що важливо отримати не тільки робочі місця або технології, але далі Alstom може створити в Україні підприємства з виробництва електродвигунів та інших систем, щоб трамвай на 100% вироблявся в Україні.

«І Alstom може прийняти рішення з продажу, наприклад, наших трамваїв у Таїланд, тобто це механізм не тільки приходу на український ринок, а можливість для нас спільно з Alstom брати участь в глобальному ринку виробництва та розподілу праці», – підкреслив глава холдингу.

Добавлено: 15 июн 2013, 11:35
Dream_On
А кто знает, о судьбе ЛТ-10а?

Добавлено: 16 июн 2013, 01:23
selykv
Дааа, зрозумівши, що автобуси на ЛАЗі вже нормально виробляти не виходить, брати Чуркіни вирішили вбити віру українців у н6ормальні трамваї. Фак!

Добавлено: 16 июн 2013, 13:33
Misha
http://193.23.225.210/tender/dkt_248.htm
ТЗ на реконструкцию линии по Дмитриевской.