incognito писал(а):Ніхто не забороняє викликати в Бориспіль таксі за телефоном. Місяць тому обійшлося 135 грн з аеропорту до м. Палац Україна.
Телефончиком службы не поделитесь в приват? А то все службы, которыми пользуюсь позажирались. Тариф - просто отличный, с учетом того, что за подачу в порт берут деньги. vadik Какая интересная мысль объеденить аэроэкспресс с ГЭ. Можно поезд Берлин- Киев объеденить с электричкой до Березани, как бонус.
У десятках міст Європи електричка до аеропорту об’єднана з міською мережею електричок. Тобто їде з аеропорту в центр і після центру далі.
В Женеве вон вообще троллейбусы в аэропорт ходят. Но там аэропорт на местном аналоге Большой Окружной...
Это я к тому, что тут вопрос в размещении аэропорта относительно города. В городах, где маршрут город-аэропорт проходит по полям да оврагам все таки экспрессы строят.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Міст в Європі настільки багато, що можна спокійно перефразувати—
У десятках міст Європи, де аеропорт від міста знаходиться на відстані від 20 до 50 км, електричка до аеропорту об’єднана з міською мережею електричок. Тобто їде з аеропорту в центр і після центру далі.
Давайте исходить не из утверждений типа "а в Европе вот так", а из реальной потребности. Сколько процентов прилетающих живет в Киеве, а сколько едет дальше?
tov_tob писал(а):Давайте исходить не из утверждений типа "а в Европе вот так", а из реальной потребности. Сколько процентов прилетающих живет в Киеве, а сколько едет дальше?
Даних не знайшов. 50% гарна цифра.
Я думаю, це просто питання зручності для пасажирів, а не окупності. Інкрементальний кошт дуже низький, в крайньому разі зайву електричку куплять.