Киев -Борисполь
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Киев -Борисполь
mylix, а подумать хоть немного? Минимум 5 машин. Стоимость у КВСЗ спросите. Срок постройки - тоже не уложатся в нужный термин. Что было - то и поехало. Хоть как-то.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Киев -Борисполь
КВБЗ: 637 человек будут очень долго собираться для поездки. Для челнока в аэропорт оптимальны интервалы не более 30-40 минут, я так себе это представляю. Ну, 1 час - это предел.
Под Песы будет меньший интервал с загрузкой 110 пассажиров (в т.ч. 95 мест для сидения).
Под Песы будет меньший интервал с загрузкой 110 пассажиров (в т.ч. 95 мест для сидения).
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Киев -Борисполь
Ну, 60 рейсів пес в день по 95 пасажирів - це максимум 2 млн. пасажирів на рік. Пасажиропотік Борисполя більше 10 млн, і продовжує зростати. Так що колись питання про більш місткий РС постане, але коли і як його вирішуватимуть - новим РС чи 630М / РА2 / спарками 620М - навряд хто зараз знає.
P.S. 3-вагонний ДПКр - це все ж 290 сидячих максимум, орієнтуватись на аероекспрес типу "банка шпротів" навряд правильно.
P.S. 3-вагонний ДПКр - це все ж 290 сидячих максимум, орієнтуватись на аероекспрес типу "банка шпротів" навряд правильно.
- Антошка
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1254
- Зарегистрирован: 25 сен 2011, 10:11
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Киев -Борисполь
Сегодня наблюдал на Дарницком мосту электровоз тянул Песу.
Re: Киев -Борисполь
Мудре керівництво УЗ замість того щоб направити кошти на ремонт/закупівлю локомотивів вирішило понтанутися і тепер платить по 550 баксів пасажирам що спізнилися на на літак і тягає свої гнилі понти електровозами яких і так не вистачає.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Киев -Борисполь
Згоден. Тому на стадії експерименту, коли ще немає стану "як шпротини у бляшанці", досить адекватно виглядають одиночні 620М.
Песа 50 тонн, плацкарт 60 тонн.
А тут пишуть, що у стюарда/провідника можливо купити у салоні вагону, але лише з оплатою карткою.
Я чув про один випадок компенсації вартості авіаквитка.
$550 навіть і близько не стоїть із вартістю ремонтів КР-1 чи навіть ТР-3 Песи.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Киев -Борисполь
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Киев -Борисполь
$550 це виручка за повний рейс Київ-Борисполь-Київ, а основна сума це витрати на будівництво, ну і плюс дрібьязки з експлуатаційними витратами + форсмажори з тяганням трупів тепловозами/електровозами. З самого початку це були понти, а не комерційний проект. Ну і звичайно пипил коштів, це святе.
Re: Киев -Борисполь
Це таким чином рейкобус дотягнули до аеропорту. Зламався вже третій раз
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3324
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Киев -Борисполь
Три поломки за неделю? Круто)
Re: Киев -Борисполь
Рим: население 2 875 805, Леонардо Экспресс ездит каждые 15 минут.
Париж: население 2 233 818, RER идут каждые 12 минут.
Киев: население 2 934 522, Борисполь Экспресс ездит в лучшем случае каждый час...
Париж: население 2 233 818, RER идут каждые 12 минут.
Киев: население 2 934 522, Борисполь Экспресс ездит в лучшем случае каждый час...
- Антошка
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1254
- Зарегистрирован: 25 сен 2011, 10:11
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Киев -Борисполь
Какая связь с населением и частотой поездов? Нужно смотреть пассажиропоток аэропортов.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Киев -Борисполь
Згадаймо Хюндаї в першу зиму. Постійно проблеми та проблеми. Потім все більш-менш виправилося, навіть тріщини не стали на заваді експлуатації.VOVA_H писал(а): ↑08 дек 2018, 13:10$550 це виручка за повний рейс Київ-Борисполь-Київ, а основна сума це витрати на будівництво, ну і плюс дрібьязки з експлуатаційними витратами + форсмажори з тяганням трупів тепловозами/електровозами. З самого початку це були понти, а не комерційний проект. Ну і звичайно пипил коштів, це святе.
Мене більш цікавить, чи були при попередній експлуатацї 620М подібні проблеми. Якщо були - чи при ремонті в Гречанах їх намагалися усунути чи профілактично відреагувати. Якщо ні - що зараз сталося.
А щодо понтів згоден.
Інфраструктура зжерла $17 млн.
А вартість нових 620М (не тих саме, що на маршруті) була €1,6...2 млн.
Тому дуже хочеться вірити, що раціональність перемогла, і новий рухомий склад не закуповували, бо це експеримент з пасажиропотоком (невідомий обсяг), а 620М працювали справно до 1 грудня ))
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт