Фуникулер

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Сегодня спускался, работает.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

И Ламбуцкий по телеку говорил, что он не переставал работать, токо обещел на 3-4 недели на ремонт поставить его ;-) .
kitponiS, женились бы, БАРИН!

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Фунікулером керуватиме комп’ютер

[ Віталій КУРІННИЙ | "Хрещатик" 12-08-2008 ]
Один із найстаріших видів міського транспорту закриють на реконструкцію

Столичний фунікулер підремонтують. Роботи планували розпочати ще вчора, однак перенесли на місяць через наплив до міста туристів, які полюбляють цей вид транспорту. Фахівці проведуть дефектоскопію, замінять зношені деталі. Обійдеться ремонт у 300 тис. грн. Наступного ж року на один із символів Києва планують витратити 23 млн грн. Тоді фунікулер оновлять капітально — замінять естакаду, опори, поставлять нові вагони, які обладнають системою відеоспостереження.

Від сьогодні столичний фунікулер мали закрити на профілактичний ремонт. За словами головного інженера комунального підприємства "Київпастранс" Юрія Бомбандьорова, це роблять щороку.

"Хоча на оновлення підйомника відводять місяць, зазвичай фахівці роботу виконують за три тижні,— зазначив він.— Нині ми вирішили перенести роботи на осінь. Адже саме влітку фунікулером користується значно більше туристів і киян, ніж іншої пори року. Тож ремонт почнуть з 11 вересня".

За словами пана Бомбандьорова, регламентом передбачено заміну зношених деталей, проведення дефектоскопії, забезпечення комфорту та безпеки пасажирів. На ці заходи передбачено 300 тис. грн.

Наразі перед входом до фунікулеру з лівого боку зводять готельно-офісний комплекс. Чимало киян не вітають таке сусідство, бо будівля аж ніяк не вписується в архітектуру, закриває схили. До слова, як і шестиповерховий готель "Рів'єра".

За словами керівництва фунікулера, свого часу через готель ледь не сталося трагедії. Адже якраз під коліями почав просідати ґрунт. Тоді біді вдалося запобігти. Будівництво триває з урахуванням заходів безпеки. Та навіть попри це один із найстаріших видів столичного транспорту потребує серйозної реконструкції.

"Ми повинні йти в ногу з часом,— пояснює "Хрещатику" заступник генерального директора з будівництва КП "Київпастранс" Володимир Осадчий.— Наразі фахівці завершують розробку проектної документації, яка має пройти містобудівну раду і держекспертизу". Проектом передбачено заміну естакади, несучих опор, оновлення станції.

Планують також запровадити автоматичну систему. Адже в багатьох країнах світу фунікулером керують уже не вагоновожаті, а комп'ютерна техніка, яка є надійнішою. Окрім цього, поставлять і нові вагончики, обладнані камерами відеоспостереження, бо нинішні працюють з 1984 року.

Подбають і про людей з обмеженими фізичними можливостями — їм стане значно легше пересуватися у вагонах і на платформі. "Стосовно вагонів скоріш за все оголосимо тендер, який і визначить їхню вартість та виробника,— додав пан Осадчий.— За попередніми підрахунками, роботи оцінюються в 23 млн грн".

Капітальний ремонт фунікулера, якому в травні виповнилося 103 роки, планували розпочати нинішнього року, але потім вирішили перенести на 2009-й. Фахівці вважають, що реконструкція не повинна перерости в довгобуд, тому роботи розпочнуть, коли буде готова документація.
Нагадаймо: фунікулер ввели в експлуатацію у травні 1905-го. Першу реконструкцію провели у 1928-му, наступну — через 30 років. Востаннє оновлювали фунікулер у 1984-му. Щодоби цим видом громадського транспорту користуються майже 14 тис. пасажирів.
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Фуникулер: еще хоть год продержаться

[ Наталья ПЛАХУТА | "Газета по-киевски" 08-09-2008 ]
Опоры, которые поддерживают эстакаду фуникулера, в плачевном состоянии. А капитальный ремонт будет только в 2009-м

Но если с заменой старых вагончиков на новые и с ремонтом внутреннего помещения еще можно подождать, то состояние опор эстакады уже вызывает у киевлян опасения. Во многих местах отпадают куски бетона и оголяется арматура. Но в «Киевпастрансе» говорят, что это не опасно.

– В сентябре капитального ремонта фуникулера и не планировали, – говорит главный инженер «Киевпастранса» Юрий Бомбандеров. – Кто-то перепутал капитальную реконструкцию с плановыми регламентными ежегодными работами, проводимыми в сентябре. Капитальный ремонт начнется в начале следующего года.

А что касается аварийного состояния опор – все обследовалось – и опоры, и эстакада. Они требуют ремонта, но никаких подтверждений того, что на данный момент они представляют опасность для пассажиров фуникулера, нет. Когда будет капитальный ремонт, опоры и эстакаду заменят – это предусмотрено.

Помимо того, что появятся новые вагоны, усилится система защиты (фуникулер относится к объектам повышенной опасности). Сейчас необходимые для начала реконструкции документы еще готовятся.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Недавно ехал в утренний пик наверх. Вагончик набивается до отказа.

Однако, учитывая национальные особенности реконструкций по-киевски, как бы это не закончилось, как в "12-ти стульях": "Полесов расклепал ворота, после чего потерял к ним всяческий интерес…"
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Недавно ехал в утренний пик наверх. Вагончик набивается до отказа.
Недавно ехал в выходной днем. Аналогичная картина
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
M@cro$
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 621
Зарегистрирован: 10 июл 2005, 00:23
Откуда: Lutsk

Сообщение M@cro$ »

да и в 9 вечера тоже куча желающих.
все сидячие места заняты, и человек 10-15 стоит.
Клятий націоналіст 🇺🇦

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

ІБ ВДЗ 08.09.2008р. № 22 (320)
18099 (БУД)
КП “КИЇВПАСТРАНС”
Набережне шосе, 2, м.Київ, 04070
Асадчий Володимир Георгійович
тел.: (044) 2726464;
тел./факс: (044) 2720006;
Інформація про закупівлю: будівлі та споруди (крім водного транспорту):
будівлі та споруди міського електричного транспорту
(реконструкція фунікулера)
Постачання/виконання: м.Київ, жовтень 2008р. грудень 2009р.
Процедура: відкриті торги
Отримання документації: за адресою замовника, каб.301,
відділ з проведення тендерних процедур СМТЗ КП “Киїївпастранс”,
особисто або поштою
Подання: за адресою замовника, каб.301, відділ з проведення тендерних
процедур СМТЗ КП “Київпастранс”, особисто або поштою,
24.09.2008р. 10.00
Розкриття: за адресою замовника, зал селекторних нарад,
24.09.2008р. 14.30
Тендерне забезпечення: не вимагається
Додаткова інформація: кваліфікаційні вимоги – відповідно до п.24
Тимчасового положення. Довідки за тел.: (044) 2546601

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

Від завтра на столичному фунікулері розпочнуться ремонтні роботи


Під час ремонтних робіт на фунікулері буде здійснено техогляд вагонів, перевірка обладнання тощо


З метою виконання щорічних регламентних і ремонтних робіт на київському фунікулері його рух буде припинено з 17 вересня до 17 жовтня поточного року. Відповідне розпорядження підписав Київський міський голова Леонід Черновецький.

Згідно з розпорядженням, виконавцем ремонтних робіт визначено КП «Київпастранс». Під час ремонтних робіт на фунікулері буде здійснено техогляд вагонів, перевірка обладнання тощо. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

Нагадаємо, що одразу по завершенню проведення тендеру на реконструкцію та підготовки необхідної документації розпочнеться комплексний ремонт фунікулеру. На об’єкті передбачається будівництво нової несучої естакади, реконструкція нижньої та верхньої станцій, заміна старого обладнання на сучасне. Крім того, реконструкцією передбачається виконати гідроізоляційні роботи для закриття станції, що забезпечить сталу кімнатну температуру протягом осінньо-зимового періоду. Також у перспективі – придбання нових вагонів, зовнішній вигляд яких має гармонійно вписуватися в ландшафт і навколишню забудову. Функціонально ці вагони відповідатимуть сучасним вимогам комфортного перевезення пасажирів.

Після переоблаштування фунікулеру керування рухом цього виду транспорту відбуватиметься за допомогою автоматичної системи, без диспетчерів у вагонах. На верхній станції знаходитиметься диспетчерська, де здійснюватиметься контроль за роботою фунікулеру.

Нагадаємо, що два роки тому київському фунікулеру – унікальному виду транспорту, який найкоротшим шляхом сполучає вул. Петра Сагайдачного з Михайлівською площею – виповнилося 100 років. В експлуатацію його було введено у травні 1905 року. Першу реконструкцію фунікулеру здійснили у 1928 році. Будівельники проклали тоді ще близько сорока метрів колії, і відтоді нижня станція була перенесена на Поштову площу. 1958 року проведено кардинальну реконструкцію. У машинному залі встановили більш сучасне устаткування, яке, крім усього, ще й гарантувало повну безпеку руху.

Останнє оновлення, окрім щорічного планового ремонту, фунікулер пережив ще 1984 року. Тоді замінили рейки, тягове обладнання та вагони. Київський фунікулер виконує значний обсяг перевезень. Щодоби його послугами користується 13 200 тисяч [ :shock: такому пассажиропотоку даже КПКМ позавидует] киян та гостей міста.

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

два роки тому київському фунікулеру ... виповнилося 100 років. В експлуатацію його було введено у травні 1905 року
акакого года эта статья?
такому пассажиропотоку даже КПКМ позавидует
и Борисполь с его 5 лимонами в год!
kitponiS, женились бы, БАРИН!

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

акакого года эта статья?
Выложена сегодня, но коза, как видим - прошлогодняя :wink:
:rtfm: :censored:

Метробудівець
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1775
Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04

Сообщение Метробудівець »

9/10/2008г.
1. Техніко-економічний розрахунок реконструкції фунікулера за адресою: вул. Петра Сагайдачного, 3, Подільський район м. Києва

Замовник: Комунальне підприємство "Київпастранс" Справа № 381-а-08
Проектна організація: АТ "Київпроект", Інститут "Київдормістпроект"
ГАП: Маракулін Василь Олексійович
Доповідач: Маракулін Василь Олексійович
Рецензент: Черній Костянтин Семенович

Изображение
Генплан.

Изображение
Фасад естакади.

Изображение
Вхідна группа.

Изображение
ТЕП.


УХВАЛИЛИ: Схвалити та рекомендувати до подальшого розроблення і погодження в установленому порядку архітектурне рішення проекту.

P.S. В чем заключается реконструкция кто-то знает?

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7669
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Сообщение Анатолий »

Фуникулёр влетит в копеечку

Градостроительный совет Киева одобрил технико-экономический расчёт коммунального предприятия "Киевпастранс" по реконструкции фуникулёра, запланированную на 2009 г. По мнению экспертов на ремонт планируется выделить 28 млн. грн. Об этом сообщил председатель Градсовета Василий Присяжнюк. Эксперты предложили построить новую эстакаду, усилив её опоры, поскольку, по словам главного архитектора проекта Василия Маракулина, старый фундамент сдвинулся к Днепру. Также "Киевпастранс" предложил провести косметический ремонт станций фуникулёра и замену металлического ограждения. По словам Маракулина, реконструкция эстакады и станций фуникулёра продлится девять месяцев. Кроме того, планируется осуществить замену вагонов фуникулёра и автоматизировать управление ими.

Источник: газета "Обзор" (www.obzor.ua) от 13 октября 2008 года, страница 2.

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Анатолий писал(а):Эксперты предложили построить новую эстакаду, усилив её опоры, поскольку, по словам главного архитектора проекта Василия Маракулина, старый фундамент сдвинулся к Днепр
Если бы ублюдки не собирались воткнуть рядом с фуникулером 7-ти этажный гостинничный комплекс "Ривьера", все было бы нормально.
Здесь еще.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

старый фундамент сдвинулся к Днепру.
А не проводили экспертизу "ПОЧЕМУ он сдвинулся"?
И если по вине строителей, то за их счет и провести реконструкцию (по крайней мере эстакады)
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Ответить